بازدید 4018

پیام شمخانی برای پرتاب ماهواره ایرانی

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تبریک پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ایرانی فجر از تلاش ارزشمند دانشمندان حوزه فضایی کشور قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۷۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ 03 February 2015
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تبریک پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ایرانی فجر از تلاش ارزشمند دانشمندان حوزه فضایی کشور قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا در بخشی از پیام علی شمخانی آمده است: طلوع ماهواره ایرانی فجر از مشرق عزت، خودباوری و ایمان انقلابی، سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی را به همت دانشمندان متعهد حوزه فضایی کشور نورانی تر از گذشته در معرض نگاه جهانیان قرار داد.

امروز و پس از گذشت کمتر از دو دهه از پایه گذاری صنعت فضایی در کشور به مدد ایمان، انگیزه و دانش مدیران، کارشناسان و پژوهشگران تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مسیر دستیابی به پیچیده‌ترین دستاوردهای دانش هوا- فضا با گام‌های استوار فرزندان ایران زمین، سرعتی خیره کننده یافته و عزم سترگ و اراده انقلابی آنان موانع ایجاد شده از سوی نظام سلطه در مسیر پیشرفت ایران اسلامی را یکی پس از دیگری از میان بر می‌دارد.

پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره ایرانی فجر که با عملکرد درخور تحسین ماهواره بر بومی سفیر فجر، پیام نورانی ما می‌توانیم را در مدار زمین و در برابر نگاه دوستان و دشمنان ایران اسلامی قرار داد بار دیگر فضای غبارآلود و غیرواقعی تبلیغات بیگانه در خصوص توقف روند توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی بدلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی را با پاسخی به عظمت اراده ملت قهرمان ایران در تداوم مسیر نفی زورگویی و فشارپذیری از سوی نظام سلطه مواجه ساخت.

لازم می‌دانم به عنوان خدمتگزاری کوچک در این عرصه، ضمن تبریک این موفقیت غرورآفرین به رهبری معظم انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهوری و مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی از تلاش‌های مجدانه جنابعالی و مجموعه کارکنان خدوم و سختکوش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سپاسگزاری نمایم.

بی‌شک در سایه لطف و عنایت حق تعالی و به برکت خون پاک شهیدان راه استقلال و سربلندی این سرزمین، روند اعتلای روزافزون جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و دفاعی هرگز در چنبره ایستایی و سکون گرفتار نخواهد شد و مسیر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه برای ایجاد و معرفی الگوی پیشرفت اسلامی با شتابی روزافزون ادامه خواهد یافت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر