بازدید 75391

حالا با اینترپُل دنبال پولادی بگردید

در‌‌ همان روز‌ها هم این پرسش مطرح شد که این مسئولان بلند‌پایه چه تضمینی از این بازیکن متخلف گرفته‌اند که او را حتی‌ موقت این گونه بخشیدند؟!
کد خبر: ۴۷۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶ 28 January 2015
حالا با اینترپُل دنبال پولادی بگردیدتیم ملی هم به تهران بازگشت و همان‌ گونه که بسیاری ‌حدس می‌زدند، مهرداد پولادی را به ‌همراه نداشت و حالا مسئولانی که برای رفتن پولادی به استرالیا پادرمیانی کرده بودند، مانده‌اند و دستانی خالی و افکار عمومی که از آغاز کار با بخشش‌های اینچنینی مخالفت کرده بودند!

به گزارش «تابناک»، پرونده مهرداد پولادی، بازیکن متخلفی که مثل تعداد زیادی از فوتبالیست‌های متخلف دیگر با اسناد جعلی به کارت پایان خدمت رسیده بود، روز به روز ابعاد عجیب‌تری به خود می‌گیرد و هم‌اکنون با پایان ‌کار تیم ملی در استرالیا، علاوه بر تبعات سنگین برای خودش، پای خیلی از مسئولان مملکتی را هم به میان کشید؛ همان افرادی که در آستانه اعزام تیم ملی به استرالیا بر خلاف نظر افکار عمومی و با نادیده گرفتن قانون برای مدت کوتاهی از اقدام قانونی علیه این بازیکن متخلف دست کشیدند و حالا که مرغ از قفس پریده، نشسته‌اند و از مراحل قانونی پیگیری این پرونده ‌می‌گویند.

پس از رسانه‌ای شدن ماجرای کارت‌های پایان خدمت، سازمان نظام وظیفه وارد کار شد و با ابطال کارت‌های جعلی برای تعدادی از متخلفان، برگه اعزام به خدمت صادر کرد که بنا به گفته سردار موسی کمالی، بسیاری از آن‌ها این روز‌ها دوره آموزشی‌شان هم به پایان رسیده است؛ هرچند همچنان اخباری مبنی بر اعزام چهره‌های سر‌شناس این پرونده به پادگان‌ها منتشر نشده و ‌‌نهایت کاری که شده، تغییر تیم این بازیکنان در لیگ بر‌تر به تیم‌های مثلا نظامی بود.

اما در میان سیل این اخبار بود که نام مهرداد پولادی هم به ‌عنوان یکی از متخلفان مطرح شد؛ متخلفی که بر خلاف دیگران، پیگیر کارش نشده ‌و سری به نظام وظیفه نزده بود و به مسئولانی که در حال پیگیری پرونده بودند، دهن کجی کرده بود. مهرداد پولادی تقریبا بعد از جام‌جهانی غیب شد تا اینکه سرانجام سر از قطر درآورد و در حالی که بازیکن پرسپولیس بود، در شرایطی عجیب و با پادمیانی فیفا به الشحانیه پیوست؛ کاری که صدای مسئولان پرسپولیس را هم درآورد.

خلاصه آنکه در روزهایی که افکار عمومی با حساسیت بالا مسأله کارت‌ پایان خدمت را پیگیری می‌کرد، خبر رسید که مهرداد پولادی با کارت پایان خدمت جعلی‌اش به همراه تیم ملی به اردوی پرتغال رفته ‌و به این ترتیب، اقدام فدراسیون ‌فوتبال در حمایت از یک بازیکن متخلف به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و به دنبال آن، خبر رسید که ‌پولادی از تیم ملی محروم شده است.

بعد از این محرومیت بود که مسئولان سازمان نظام وظیفه، بار‌ها و بار‌ها به رسیدگی قانونی به پرونده این متخلفان و در صدر آن‌ها مهرداد پولادی اشاره کردند؛ اما باز هم خبری نشد تا اینکه در آستانه جام ملت‌ها و حتی در حالی که یک روز قبل از اعزام تیم ملی به استرالیا سردار موسی کمالی از بخشیده نشدن پولادی سخن می‌گفتند، با پادرمیانی مقامات عالی رتبه کشوری، مهرداد پولادی به تیم ملی بخشیده شد تا به همراه این تیم به استرالیا برود.

در‌‌ همان روز‌ها هم این پرسش مطرح شد که این مسئولان بلند‌پایه چه تضمینی از این بازیکن متخلف گرفته‌اند که او را حتی‌ موقت و این گونه بخشیدند؟!

از سوی دیگر، بسیار روشن ‌بود، ‌پولادی که با یک قرارداد بزرگ و میلیاردی به الشحانیه رفته بود، چگونه بعد از پایان جام ملت‌‎‌ها با فسخ قرارداد، راهی تهران و احیانا پادگان‌ها خواهد شد؟ با اینکه شواهد خیلی روشن اعلام می‌کرد، ‌احتمال بازگشت مهرداد پولادی به کشور بعد از جام ملت‌ها پایین است، مسئولان او را به تیم ملی هدیه دادند و حالا آن‌ها مانده‌اند و افکار عمومی که از مسئولان پاسخ درست‌ می‌خواهند؛ آن هم در چنین مسأله مهمی که مردم احساس می‌کردند در حق آن‌ها اجحاف شده و در اجرای قانون ‌تبعیض قائل شده‌اند.

نکته جالب اینجاست که مسئولان در حالی این بخشش را شامل حال مهرداد پولادی کرده‌اند که او حتی یک ‌بار هم در ‌این ماجرا عذرخواهی نکرده ‌و حتی پس از پایان کار تیم ملی در استرالیا، از مسئولانی که از اعتبار و آبروی خود برای حضور او مایه گذاشته‌اند، هم تشکر نکرده تا دهن‌کجی خود را به این قضیه بیشتر از قبل نشان دهد.

حالا مسئولان از پیگیری قضایی این مسأله و به میان کشیدن پای اینترپُل برای بازگرداندن او به کشور سخن می‌گویند. اگر در وقت مقتضی این دوستان به وظایف قانونی خود به خوبی عمل می‌کردند و قانون را فدای مصلحت اندیشی‌ها نمی‌کردند و به افکار عمومی احترام می‌گذاشتند، شاید کار به اینجا نمی‌کشید که حالا بخواهند با اینترپُل پیگیر ماجرا باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲۶۱
انتشار یافته: ۲۶۵
این حرفم حمایت از از پولادی نیست

ولی ای کاش همین اندازه که در مورد این بدبخت وقت گذاشتید در مورد ادم های سیاسی قانون گریز وقت میگذاشتید طوری این مسله رو بزرگش کردید شورش دراومده بابا یه جوون این مملکت اشتباه کرده اعدامش کنید خیالتان راحت
هر چند از نظر منطقی ایشون که درآمد زیادی دارن به راحتی میتونن سربازیشون رو بخرن ولی باز هم بخشیدن یک فرد بدون هیچ ضمانتی یک کار کاملا غیررسمی و غیرقانونیه.حالا جرم خود جعل کارت خدمت جدا!
آقا سربازی رو پیچونده؟ دمش گرم... نوش جونش
اون از رفتار اشتباهش در بازی که همه داور را مقصر دانستند این هم از این رفتارش واقعا باید ورزش بهمراه اخلاق باشه پهلوان تختی بیخود پهلوان نشد این افراد انگشت کوچیکه اون هم نمی شوند
به افکار عمومی احترام بگزارند یا به نظر شخصی شما؟ بر چه اساسی ادعا می کنید این افکار عمومی است؟!
یادمان باشد که ایشان از قصد بازیکن عراقی را هل داد تا اخراج شود
خدمت مقدس!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مگررهبر فرازنه نفرمودبامتخلفان اگرچه نخبه باشندطبق قانون باید برخورد کرد ؟
هر دم از این باغ بری می رسد
چرا همه اش باند بازی
واقعا سایت مزخرفیه
و شاید الان تیم ملی یک پای فینال بود...
جالبه کیروش یه بازیکن رو واسه اینکه ابه تیم ملی بی محلی کرده یا از قوانینیش سرپیچی کرده میزاره کنار ولی اصرار داره به حضور کسی که قانون یه کشورو زیر پا گذاشته.جلوی بازیکن سالاری وایسادن خوبه ولی ایکاش همیشه اینجوری باشه و به قوانین یه مملکتم احترام گذاشته بشه .
واقعا گندزدن به قانون
اگر رفته بود سربازی اخراج نمی شد و ماهم می رفتیم فینال
تابناک عزیز نباید از مسیر اعتدال خارج شد. اون زمانی که به پولادی نیاز داشتن ؛ چیزی نگفتن !!! حالا که کار از کار گذشته می خوایم بدترین و فاسد ترین آدمش کنیم .ما ایرانی ها عموما احساساتی تصمیم می گیریم. نظرمو بگذاری ها .یه مدته مارو تحریم کردی!!؟
دستش درد نکنه
به دیدن تخلف آدمهای مهم و غیرمهم(مثل پولادی) توی این مملکت عادت کردیم...
تبعیض همیشه بوده و هست.
بابا حالا مشکل فقط سربازی پولادیه
این همه سرباز فراری داریم پولادی هم یکیشون برید سراغ دزدای دانه درشت اقتصادی
بچه پررو نه تنها باعث و بانی شکست تیم شد بلکه ......!
احسنت...... گل گفتی....
صدا و ادعاشون گوش فلک رو کر کرده اما عمل هیچ
یکی دقیقا برام توضیح بده ما در مقابل کدوم قانون برابریم؟
جالبه کیروش یه بازیکن رو واسه اینکه به تیم ملی بی محلی کرده یا از قوانینیش سرپیچی کرده میزاره کنار ولی اصرار داره به حضور کسی که قانون یه کشورو زیر پا گذاشته.جلوی بازیکن سالاری وایسادن خوبه ولی ایکاش همیشه اینجوری باشه و به قوانین یه مملکتم احترام گذاشته بشه .
چي كار به پولادي داريد بذاريد همه ي مردم از مجازات در امان بمانند
واقغا قباحت و خجالت داره با این تیتری که زدید.
اینترپل؟؟؟
اینترپل میگه مگه قتل و جنایت کرده ما بریم دنبالش؟
خیلی جالبه اینا هم مثله بقیه جووناکه نرفتن سربازی....فرقشون اینه که
اینا کارت جعل کردن و خلاف.....
بقیه جوونا نه.....
اتفاقا کار درست رو کرد
درسته كه پولادى خلاف قانون عمل كرده و بايد باهاش برخورد بشه، ولى براى من جالبه كه چرا سربازى يكنفر براى تابناك اينقدر مهم تلقى ميشه و هميشه تيتر اول شماست. شما چه پدر كشتگى با اين پسر داريد، مطمئن باشيد كه دير يا زود سربازى ميره تا شما به خبرهاى مهمترى برسيد.
واقعا نمی دونم چرا دارید اینقدر قضیه رو بزرگ می کنید؟
خودتان را انقدر سبك نكنيد. اول ببينيد از كجا اين كارتها به دست اين جوانان رسيده.
والا
دلم برا خودم و امثالم میسوزه نه بخاطر اینکه سر ضرب رفتیم سربازی و دهنمون سرویس شد تو اون مدت.. بیشتر بخاطر اینکه یه کار عبث و دو سال از بهترین زمانهای عمرمون رو بلعید و امثال پولادی ها رو هم تحسین میکنم.
ممنون از بیان زیبای تابناک در این موضوع
فقط ای کاش ذکر می کردید که اکه با این از ما بهتران ها بر طبق قانون رفتار می شد شاید هم اکنون تیم ملی فوتبال ایران همچنان در استرالیا بود
هیچ وقت از راه بی قانونی نمیتوان به منزل رسید
مگر اینترپُل سرباز فراری بر می گردونه؟!!! پس نصفی ایرانیان خارج رو باید برگردونه!
برای این چنین مسئولانی متاسفم
من با اینکه 2 سال تو پادگان زجر کشیدم اما پولادی رو تحسین میکنم
مشکل مملکت الان خدمت پولادیه یا اختلاس در پدیده شاندیز ؟
قانون برای ضعفاست!!!
واقعا تبعیض
اگر یک جوان عادی همین تخلفات رو انجام میداد قطعا الان دادگاهی میشد
ببین واقعا سربازی چه چیزه عمر تلف کنیه
اگر یک فرد عادی ، این کار رو انجام می داد، زندانی نمی شد؟ اگر یک فرد عادی ، چند میلیارد دزدی می کرد و رشوه می گرفت ، 5 سال زندان داشت؟
مسیولین ورزش وجوانان برای جوانان چه کردید فقط چسبیدید به حمایت از سرباز فراری تحت عنوان سرمایه ملی و......
چه خوب بود قانون هر لحظه رنگ نمی باخت هر که می خواهد باشد هر چه می خواهد باشد ای کاش
بد تر اینکه حماقت همین آدم باعث شد تیم ما خذف بشه ! این پاسخ قانون گریزی هست که بعضی مسئولین هم در آن نقش داشتن !
خاک عالم تو سر وطن فروشش که فکر کرده تو استرالیا از ما ایرانیان یا مردمان کشورهای دیگر به خوبی استقبال خواهند کرد٬
واقعأ که لیاقتش همون پناهند گیست.
بازگشت به ایران و رفتن به سربازی؟ یعنی عزیز دردانه های میلیاردر مثل بقیه مردم؟ دوزار بده آش به همین خیال باش.
اگر ضمانت کننده یک فرد عادی بود آیا ضامن گیر نبود . پس بیخیال بازهم اتفاقی نمیافته .
خخخخخخخخخ
از همان ابتدا بايد با تمام كساني كه با استفاده از مدارك جعلي يا دادن اطلاعات خلاف واقع اقدام به اخذ كارت پايان خدمت كرده بودند قانونا برخورد ميشد
باید اعدامش کرد
اگر اسم مهرداد پولادی را به صورت (م پ) اعلام میکردند اینهمه مشکل پیش نمی آمد!!!!
از احمدی نزاد چه تضمینی گرفتند که از فولادی نگرفتند؟ این سوال من برای برایت فولادی نیست بلکه میخوام بگویم کار های ما روی حساب و کتاب نیست.
من نمی دونم چرا همه گیر دادن به بازیکن ها. بالاخره این ها کارت رو از یه جایی گرفتن دیگه. اون "یه جایی" رو چرا اینتر پل نمی گیره!
ای بابا یک جور این بدبختو به رگبار بدو بیراه گرفتید که انگار ام فساد کشوره. عقده های سربازی رفتن خود را سر این بیچاره خالی نکنید چه بسا اگر امکانشو داشتید همین راه را می رفتید.
و شاید تیم ملی هم صعود می کرد
حالا این آقا بیاد سربازی ،قراره کن فیکون بکنه ونیروی نظامی ایران را تا سر حد ارتش آمریکا تقویت کنه که اینهمه حساس شدید؟واقعاً مسخرست.
در مورد پیش از این بازیها باید مطابق قانون عمل کنید. ولی پس از آن نباید با این بنده خدا اینقدر بد رفتار کنید. اگر حضورش را پذیرفتید که اشتباه از او نیست. پس در حال حاضر شر به او نرسانید.
کسی که چنین جرمی مرتکب شده چگونه میزارند توی تیم ملی فعالیت کنه باعث تاسف است !!!
قوانین بازدارنده و بازدارنده فقط برای ضعفا (فقرا) نوشته میشود ، و گرنه که اغنیاء (پولداران) همیشه توسط اهرم پول و زور و پارتی قوانین را مفت ومجانی میخرند
كافيست با ابطال كارت پايان خدمتش اسناد املاكي كه در ايران بنام اوست كمي دچار خدشه شود انوقت ميبينيد چطور سوار تندروترين هواپيماي جهان مي شود و بر مي گردد
اميدوارم حالش را بگيرند!
برو بابا حال داری تو هم؟
پولادی چه احتیاجی داشت که برای تیم ملی بازی کنه و می تونست مثل بعضی ها پول بگیره و تو قطر بازی کنه و حالا بدکاری کرده برای به وطنش خدمت کرده
البته که کار ایشان غیرقانونی و اجحافی هست ولی فقط این اجحاف نیست خریدن سربازی با پول که مجددا احیا شده ظالمانه ترین و پر اجحاف ترین اقدامی هست که می توانست در این مملکت به تصویب برسد
البته حرفاي پولادي رو هم بايد شنيد ولي يك دفعه اگه قراردادو فسخ كنه اونا اينترپل ميفرستن از تو پادگان درش ميارن
خبر شما بسيار مغرضانه است.
به جای این کارها یک فکری هم به حال سربازی کنید
خدایی اگه منم پولو لینکشو داشتم، سربازیو می پیچوندم.
خدایا این مردم چرا عادت کردند که تو زندگی همدیگر سرک بکشند همه مارا هدایت بفرما
حال چون ايشان معروف هستن حساسيت به خرج مى دهيد
یه جوری میگین تبعیض در اجرای قانون انگار پولادی قتل انجام داده و به سزاش نمیرسه. من از کسانی که فکر میکنن با سربازی نرفتن پولادی داره در حقشون ظلم میشه دعوت میکنم به این فکر کنن که "قرار نیست اگه خودشون ته یه چاه هستن بقیه رو بکشونن ته چاه".
به اینرپل بگویید که این سرباز فراری را به پادگان تحویل دهد؟
باز تابناک شروع کردی به جوسازی. مگه از اولش پولادی ایران اومده بود که حالا میگی با اینترپل . از اول موضوع قطر بود.
خوب کاری کرد تو این مملکت هرکی بخواد درست کار کنه کلاش پس معرکه است.
اين بازيكن هم مثل بقيه سرباز فرارى هاى مملكت،أيا براى همه اينترپل ميفرستند.كار او درست نيست ولى اينهمه جو سازى هم غير طبيعي است،چرا براى فرارى هاى اقتصادى همچون خاورى ها اينهمه پيگيرى نميشود؟
نمیدونم چرا قانون فقط برا ماکاربرد داره ولی برای برخی مصلحت اندیشی
احتمالاً مسائل مهمتری در کشور وجود داره که تابناک در بخش اصلی اخبارش بزاره.
تابی نمیفهمی یا خودتو زدی به نفهمی چه افکار عمومی چه پاسخی مگر پاسخ 3هزار میلیارد و 12 هزار میلیاردو جنایت کهریزک و جنایتهای احمدی نژاد ومرتضوی وغیرو داده شده که جواب کارت پایان خدمت فولادی که بسیار ناچیز است داده شود
هه هه هه

اینجا ایران است...
اصلا از كجا معلوم اخراج شدنش هم خوش رقصيش واسه عربها نباشه؟
حالا اونا که ریش گرو گذاشتن بیان جلو
به نظر شما پولادی از روی عمد کاری نکرد تا اخراج شود ما ساده ایم که فکر می کنیم داور اشتباه کرده
أقاي تابناك متأسفانه شما بيطرف نيستيد و هرچه نظر ميدهيم با سياسي بازى رفع و رجوع ميكنيد نويسندة مقاله را معرفي نمي كنيد . نظر ها را هم سانسور ميكنيد و منتشر نمي كنيد ومن ديگر نظري براىتان إرسال نميكنم والسلام
اين همه تخلف در شهر شما به دنبال يك فراري از سربازي مي گردي ؟ ولله نوبره
تقصیر خود نظام وظیفه است چطور انتظار داشتند برگرده
به به
اینم از مسئولین یاد گرفته
البته این کار (دور زدن قانون) تو مملکت ما کاملا طبیعه اگه میومد جای شگفتی بود
یعنی چون این عزیزان لگد به گربه میزنن باید اینقدر باهاشون راه بیان اونوقت اگر کسی پدرش هم بمیره بهش بگن قانون برای همه بلااستثنا اجرا میشه؟
اگر پلیس اینترپل جواب ما را می داد که خاوری را دستگیر کرده بودیم! نه یک بچه سرباز! که بخواهیم کلی هزینه کنیم تا او را بداخل مملکت بازگردانیم!
مسئولان به حق و حقوق چندین میلیون نفر بی احترامی کردند
آقا اینتر پل کجا بود
یعنی خدمت نرفتن پولادی این قدر مهم شده که هر روز تیتر روزنامه ها و سایت ها بشه حالا گیریم که خدمت رفت میتونه جلوی پولهای بیت المال میلیاردی رو بگیره که از کشور عزیزمون بیرون رفته تورو خدا بیخیال سرباز فراری ها بشید
اين دوستان ويا اين مسولان کي هستند؟ هويت ندارند؟؟
اين نيز فراموش خواهد شد. كمي صبر لازم است.
جای افسوس دارد.
بهشت قانون گریز ها
عامل حذف تیم ملی، همین سرباز فراری بود.
یک سوال: نام شهر بی قانون چیست؟!
شما چرا سر مار را نمی زنید. مطمئن باشید از داخل فدراسیون فوتبال کشور خودمان با عربها هماهنگی شده بود
ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻩﻣﺮﺍﺣﻞ ﺍﺧﺬ ﺗﺎﺑﻌﯿﺖ ﻗﻄﺮ ﺭﺍﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﺬﺭﻭﻧﻪ
ﺣﺎﻻ ﺑﺮﻭ ﺑﺎ ﺍﯾﻨﺘﺮﺑﻞ ﺩﺳﺘﮕﯿﺮﺵ ﮐﻦ
ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪﯼ ﺧﯿﺮ ﺑﺎﺷﻪ
سلام
مسولان عادت به فرار به جلو دارند.
باید قبل از هر چیزی همه افراد موثر از کار برکنار همراه پولادی محاکمه شوند.
دنبال معلول نباید بود بلکه علل را از بین ببرید.
خود سربازی چه پشتوانه ی قانونی داره که فرار از ان بی قانونی باشه؟؟؟
با پادمیانی فیفا به الشحانیه پیوست؟؟؟؟؟
یا علیییییییییییییییی....بابا پیروزی همینطوریش بازیکن نداره حالا اینم رفتتتتتتت که ......عجبیاااااااااااااااااا

------------------------------------------------------------
در ضمن همین آقا با اون کارش باعث حذف تیم ملی شد....آخه از یه بازیکن حرفه ای (o_O) بعییییده
ای بابا
تابی جون،
تو ایران پول داشته باش میتونی رو سبیل پادشاه نقاره بزنی
این یه سوزن از این دست اقداماته
چه تفاوتی بین ایشان و یک شهروند عادی هست ؟
آیا مسئولان بلند پایه ، حتی در شرایط بحرانی نیز برای یک شهروند عادی این تضمینها را میدهند ؟
وقتی یک بازیکن فوتبال و یک سرباز فراری مملکت و قانونش رو به استهزاء می گیره وای به حال . . . . قانون رو برای همه یکسان رعایت کنیم نه فقط برای ضعفا
دمش گرم کار خوبی کرد.
همه چی قبول ایشان کارش اصلا قابل دفاع نیست اما در کل سوال من اینه که چرا چنین غولی از سربازی ساخه شده که بخاطرش یک جوان کشورش و تیم ملی را هم حتی ول میکنه ؟
باید استعفا بدهند ولی احتمالا شیفتگی برای خدمت مانع از این کار میشود.
بابا يك مسله به بين كوجكى را چرا اينقدر بزرگ ميكنيد ؟؟؟؟؟؟ تخم مرغ كسى را ندزديده كه برا زن و بچه اش نون بخره !!!!!!!!
امان از وقتی که مصلحت بر عدالت اولویت داشته باشد!!! هیچ وقت نباید عدالت را فدای مصلحت نمود در کلیه زمینه ها. زیرا مصلحت گذراست و عدالت پایدار.
کلا اگه مسئولین محترم به افکار عمومی احترام می ذاشتن تو خیلی زمینه ها وضعمون خیلی بهتر بود.
بگردید .

شدیم عوام و خواص . قانون برای خواص معنی نداره !
نمی دانم در دنیا با قهرمانانشان در موارد مشابه چگونه برخورد می کنند
زشته مرغ از قفس پریده یعنی چه؟ادم که نکشته خودتون مدرک دکتری جعل میکنید ککککککککککککککککه
نمی دانم چرا ولی از بازی ایران وعراق بوی خیانت می اید
نمیدونم کارت جعلیو کی براش درست کرده؟
هرچه بگندد نمکش میزنند،
بر خلاف ادعاهای مسئولین در عمل انها هدف (پیروزی وقهرمانی در جام ملت های اسیا) وسیله (استفاده از بازیکن متخلف سربازی نرفته) را توجیه می کند
کاشکی پولادی را نمی بخشیدید تا با حرکت بچه گانه باعث حذف ایران از جام ملت ها نشود.
گل گفتی تابناک حرف دل ما رو زدی
اگر بخشیده نمیشد شاید الان یک پای فینال مابودیم،با دوحرکت بچه گانه کارت گرفت وتیم ده نفره شدو.....وقتی در جامعه تبعیض باشد آخرش این میشود
باخت ایران به خاطر همین سرباز فراری بود!
بار کج به منزل نمی رسد!!
این حرف ها چیه حالا هرکس سربازی نرفته تو خارجه انترپل رو خبر می کنید
پولادي بايد محاكمه شود
حالا......... پاسخ بدهند بر اساس کدام اختیازر قانونی چنین اجازه ای به پولادی دادند.
مسئولین مشکلی نخواهند داشت احتمالأ مردم را بابت اینکار بابت گناهکار معرفی کنند
خوب خدا رو شکر تیم ملی از جانب این بازیکن 10 نفره شد و حذف شد
کلا اگه مسئولین محترم به افکار عمومی احترام می ذاشتن تو خیلی زمینه ها وضعمون خیلی بهتر بود.
یکی از کسانی که پا در میانی کرد سرلشکر فیروزآبادی بود.
هرچی سرمون بیاد حقمونه از کسی که ملت رو دودره می کنه و سربازی نمی ره چه انتظاری بیش از اینه
چقدر ما بدبختیم
قانون کشور ما برای اقشار ضعیف و بی پول هاست. خودمان را گول نزنیم.
آقای پولادی خوب انتقام گرفتی
از اولش معلوم بود فرار میکنه
دم پولادی گرم
جای بسیار تاسف دارد برای مسئولانی که قانون را زیر پا میگذارند
اون مسوولینی که. پیگیر کارش بودن
کسانی که پادرمیانی کردن رو بجاش بگیرن تا دیگه کسی برای این جور آدما دل نسوزونه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
کشور مار و ببین.
درسته وقتی اخراج شد از سمت پولادی 3 تا گل خوردیم، ولی یه واقعیت در مورد ایشون هست. تا وقتی دست از دغلبازی بر نداشته ضررش از استفادش بیشتره واسه تیم ملی.
لطفا اینقدر بزرگش نکنید جوان در یک موقعیت عالی قراردارد با رفتن به سربازی آنهم به مدت 2 سال همه چیز خود را از دست می دهد خیلی از جوانان ما الان همین موقعیت را دارند و به خاطر از دست ندادن موقعیت شغلی خود قید سربازی را می زنند
خداییش همه جا شیر تو شیره
تا وقتی که مسئولان کشور اینگونه کشور را مدیریت می کنند بدتر از این هم باید پیش بیاید
شاید اون حرکتش که منجر به اخراج شد عمدی بوده.
بخشش پولادی برای قهرمانی در جام ملت ها با هر ابزاری بود که خوشبختانه یا متاسفانه این امر محقق نشد.
فکر کنم ایشون زودتر از اختلاس کننده ها برگرده ...
اوضاع روز به روز داره بدتر میشه
مشکل اصلی مسئولانی هستند که فرا قانونی عمل می کنند .
چهار سال بازی در تیم ملی به اندازه یک پایان خدمت ارزش ندارد!!!؟؟؟
الان کمه دستتون به ایشون نمیرسه حداقل به کسانی که مدرک جعل کردند و همینطور از جعل مدرک رسمی کشور چشم پوشی کردند که میرسه.
بزارین بره به زندگیش برسه.بیاد اینجا بره پادگان؟
احسنت بر تابناک دوست داشتنی!
تازه بازی با عراقم نمیباختیم
درود بر عدالت
کلا به نظر می رسد در این کشور متخلف اگر پولدار باشد، شهروند نمونه است. البته پول مهم است و بس!
این مسولین و مقامات بلند پایه که ایشان را به تیم ملی بخشیدندو هدیه دادندنظر لطفشون هست به مردم شریف کاملا احترام گذاشتند ، نه بابا نفرمایید اجحاف در حق مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا وظيفه تابناك است كه پيگيري نمايد
چرا مزخرف میگین آخه ؟ واسه چی بیاد ؟ بیاد بره پادگان ؟
بسه ديگه اينقدر ديگه موضوع را لوس نکنيد
دو قرون بده آش
به همین خیال باش
حرفی برای گفتن ندارم.
فقط متاسفم که برخی در برابر قانون از دیگران برابرترند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پرداختن به اين موضوع با اين همه اختلاس بي معني است
" اگر در وقت مقتضی این دوستان به وظاف قانونی خود به خوبی عمل می‌کردند و قانون را فدای مصلحت اندیشی‌ها نمی‌کردند و به افکار عمومی احترام می‌گذاشتند شاید کار به اینجا نمی‌کشید که حالا بخواهند با اینترپُل پیگیر ماجرا باشند. "
و صد البته تيم ملي هم حذف نمي شد و اكنون در جمع چهار تيم بود . كجا معلوم ٍ شايد پولادي به عمد كارت گرفته . خدا مي داند .
تنها چیزی که در کشور ما معنا ندارد پاسخگویی است
واقعا جای تاسفه
بی کفایتی آقایان
اگه انقدر که دنبال سربازی نرفتن 4 تا جوون این مملکت هستین اختلاس های هزار میلیاردی و پیگیری میکردین خیلی بهتر بود.
البته نمی شه گفت ولی شاید اگه پولادی را نمی بخشیدند و به استرالیا نمی رفت تیم ما هم نمی باخت.
اینتر پل مگه ادم حسابتون میکنه
طرف جعل كرده هر كي بود مي افتاد زندان و ميفرستادنش بدترين جاي مرزي خدمت كنه اما اقا رو فرستاد خارج حال كنه . تحفه بوده اين همه فوتباليست داريم قحط لرجال بوده
اینتر پول پلیس دزد ها و قاتل هاست نه سرباز فراری ها
سازمان نظام وظيفه بايد پاسخ گوي مردم باشه
اي كاش نام اين مسئولين بلند پايه هم برده ميشد. .
ای بابا وقتی سره همشون تو یه آخور باشه این دیگه خبر نمیشه تابناک
ايا قانون رفيق بازي است ،
فوقش دو سه میلیلردی می گیره و 50 میلیون میده سربازیشو میخره
مسئولان هم معلوم شد کارهای خلاف قانون هم می کنند اونم خیلی آشکارا
آقای افکار عمومی!

ومسئولان محترم!

1-خودمانیم مقصر بازی نبود این برخوردرو میکردید.؟

2-- ببخشید بابچه های مردم شهروندان درجه کوپه معمولی هم ملاطفت سربازی مینمودید؟
چرا الکی جو میدید.مگه از اول هم قرار نبود بعد از اتمام قراردادش با تیم قطری برگرده ایران.
این دوستان که ضمانت می کنند و ان دوستان هم که سخت میگیرن از اول اگر اعضا تیم ملی هر رشته ای رو به مدت زمان عضویت در ان تیم رو از خدمت سربازی معاف کنند کسی دنبال جعل و این جور کارها نمیره
مگه انتظار دیگه ای غیر از این داشتی؟!!
لطفا برای سرباز گرفتن از اینترپل استفاده نکنید. دنبال خاوری بگردید
هههههههههههههههههه
رافت اسلامى شاملش شده است
آقای عزیز این خبر را نوشته اید. از جنابعالی چند تا سوال دارم.
اولا این مسئولین پاک دستی که معافیت قلابی را صادر کرده بودند را نام ببرید تا حداقل عدالت رعایت شده باشد. مگر یکی یا دو تا کارت قلابی صادر شده. چرا همه گناه را به گردین یک جوان میاندازید. البته که او هم مقصر است.
اما خدا وکیلی اگر خودت چنین پیشنهاد چرب و چیلی برای رفتن به یک باشگاه پولدار داشتی پایت نمی لغزید؟
اون بنده خدا گناهش اندازه من و بقیه است که دنبال اینیم که خدمت رو بپیچونیم.
باسلام
آقای تابناک باسلام
شما چرا درگیر جوهای کاذب میشوید.پولادی فرزند این آب وخاک است وبرای فوتبال این مملکت زحمت کشیده است.
آنچه مردم بیش از هر چیزی از آن می نالند بی قانونی است
حالا که عدم کاردانی و لابی گری و البته تخلف کار به اینجا رسیده بهتر است برای ابروی کشور هم که شده قضیه را اینقدر با سرو صدا دنبال نکنید.
اصلي ترين دليل حذف تيم ملي اشتباه مهرداد پولادي بود.
از اين ماجرا درس بگيريم.
خدا خواست ايشان بروند و در آنجا عامل حذف تيم شوند.
یه روز می‌رسه که اگه راه صاف رو بری بهت میگن احمق و ساده‌لوح !!
از تابناک استدعا دارم که این موضوع رو پیگیری بکنه
مي دانيد چرا فرزندان اين مملكت وقتي به سن قانوني جهت انجام خدمت وظيفه سربازي مي رسند تمام مادران و پدران آنان دلهره و اضطراب مي گيرند
بیشتر قانون را تعیین می کند
سلام
کاری نداره که ...جاش این آقای کفاشیان رو ببرن سربازی ببینیم بازم میخنده یا نه....
خودشون میفرستندش بره استرالیا
حرفی برای گفتن ندارم.
اینترپل وارد این دعاوی نمیشه....
قانون یعنی !!!
جمع كنيد اين فوتبال رو
دقیقا" همه در مقابل قانون مساوی اند ولی بعضی ها مساوی ترند.
بگو عامل باخت تیم ملی به عراق ، اگر الکی به دروازه بان عراق لگد نزده بود اخراج نمی شد و ما نمی باختیم.
اگر میتونی من رو بگیر....
این بچه مرو رو بلید با پس گردنی بیارن ایران و بفرستن خدمت نه تو تیم نظامی بفرستند لب مرز تو پست دیدبانی
نوش جان همه اونایی که "بهانه گیری کیروش" رو بهانه خودشون کردن برای زیر پا گذاشتن قانون
از خدمت کردن خود پشیمان شده ام و محال است بگذارم فرزندم به خدمت سربازی برود
ايشون به مردم هم با اخراجي كه شد دهن كجي كرد و به هم تيمي هاش هم دهن كجي كرد . ايشون رو بايد بفرستند 05 كرمان
اگر اینتر پل پولادی را میتواند برگرداند پس اختلاسگرانی که از کشور خارج شده اند و در نازو نعمت زندگی میکنند را هم میتواند برگرداند.
این فوتبالیستا با بقیه مردم عادی چه فرقی می کنند.
این همه تو حق مردم اجحاف کردن
سلام
متاسفانه ما در بازیهای آسیایی همه چیز را باختیم. بازی را باختیم، اخلاق را باختیم، سیاست را باختیم، قانون کشور را باختیم
قانون بايد براي همه يكسان اجرا شود.
همه خودشون با هم هماهنگن و این حرفام واسه مسخره کردن مردم بدبخته
دولتد تدبیر و امید بهتر از این نمی شود.
خوب کرده...حال کردم....
دیدیم چطوری بازی کرد و چقدر به درد تیم خورد به نوعی ایران را نابود کرد
اگر اینترپل برای حرف ما ارزش قائل بود خاوری را پس می داد نه پولادی را
باز هم. مصلحت اندیشی
قانون باید برای همه یکسان باشد.
گیری دادین به پولادی
همه خودشون با هم هماهنگن
همه خودشون با هم هماهنگن و این حرفام واسه مسخره کردن مردم بدبخته
حالا یه بدبختی که نون آور یه خانواده است یه روز اعزامش دیر بشه بیچاره اش می کنند و چند ماه اضافه خدمت و...
همه مشکلات حل شده فقط این مشکل ،
مردم از مشکلات اقتصادی داغون میشن شما دنبال چی هستید؟
وقتی ولت قبلی قانون را زیر پا گذاشت و باهاش برخورد نشد و اونو استیضاح نکردن بی قانونی رواج میگیره
همه کارهای بزرگان برهمین قیاس است این یکی ازپرده برون افتاده
تابناک دلخور نشو مطمئن باش آب از آب تکان نخواهد خورد.
مهرداد پولادی 70 میلیون داده و کارت پایان خدمت هوشمند که غیر قابل جعل هست خریداری کرده.ایشون نباید عذرخواهی کنه.
ایران به بازیکن گستاخی چون پولادی باخت نه حریف !
کاش به افکار عمومی توجه و عمل می شد چون افکارعمومی هیچگاه اشتباه نمی کند. شاید با این کار تیم ما امروز یکی از فینالیست ها بود.
همه خودشون با هم هماهنگن و این حرفام واسه مسخره کردن مردم بدبخته
دیگه شورش رو درآوردینه یعنی همه مشکل مردم ایران شده به سربازی نرفتن پولادی ، ما که مردمیم خیلی برامون مهم نیست تا موقعی که خیلی از آقازاده های ناشناس از همه گونه رانتهای مهمتری استفاده می کنن
افکار عمومی! مسئولان بیان جواب بدن!!!
ضمن اينكه با اون حركت قشنگش در بازي با عراق آرزوهاي 80 ميليون ايراني را به باد فنا داد. خدا جاي حق نشسته.
من از روز اول مخالفت کردم
زياد بزرگش نكنيم به موقعش برميگرده
خوب حالا اومد تیم ملی چه گلی به سر ما زد
لعنت بر خاین.
این بازیکن همونی است که الکی دو کارته و اخراج شد و مانع صعود ایران بود
از ماست که بر ماست
خخخخخخ
خنده تلخ من از گريه غم انگيزتر است
كارم از گريه گذشتست بدان ميخندم
حق داره
واقعا باید درس خوبی به پولادی بدن
حالا اگر یک شخصی بود که پول، پارتی نداشت جوری به خدمت می فرستادنش که نگو
حدود 750 هزار سرباز فراري وجود داره پولادي هم يكي از اونها چرا براي امثال خاوري پليس اينتر پل را درگير نمي كنند نهايت تخلف پولادي با نظر مجلس 30 ميليون تومن است اما امثال خاوري 3000 ميليارد.....
هه هه داره میخنده
شما را به خدا ملت این فوتبالیستهای مفت خور و بی مسئولیت را تشویق نکنید
فقط میتوانم تاسف بخورم به این قانون شکنی ها
متاسفیم که قانون را به یک کسی که بدنش را فربه کرده وقوه عاقله اش بسیار ضعیف است عوض می شود
ما كه نفهميديم چي شد پناهندگي گرفته فرار كرده ؟
خدمت سربازی اجباری است
مگر کارت جعلی را ابطال می کنند؟؟؟
به نظرمن اين طرز برخورد با قهرمان ملي درست نيست. اونم به خاطر مملكتمون رفت استرليا،ميتونست نره اصلا.
همه در برابر قانون برابرند
سربازی اختیاری بشود مشکلات جوانان حل می شود
جوري از اجحاف در حق مردم و تبعيض در اجراي قانون صحبت ميكنيد كه انگار تا الان اجرا ميشده.
من فکر کردم اینترپل جناب آقای خاوری را میخواهد بگیرد یا بقیه دزدانی که قبل ازایشان به کانادا و ...رفتند عیبی نداره این مهمتره 50 میلیون تومان که بیشتر از هزار میلیارده نه؟
خوب کاری کرد ... جیلیز ویلیز کنید عقده ای ها...
این درست نیست...اتفاقا مردم هیچ مشکلی با حضور پولادی و بقیه بازیکن-سربازها صرفا در تیم ملی مشکلی نداشتند و نخواهند داشت چون اونجا هم در نقش یک سرباز حضور پیدا خواهند کرد...بعد از جام ملت های آسیا البته داستان فرق میکنه و باید در اولین فرصت به سربازی فراخوانده بشوند...
20
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل