بازدید 25405

ورود مجلس به پرونده «پدیده»

رئیس کمیسیون عمران مجلس از ورود خانه ملت به پرونده پدیده خبر داد و مطالبه مردمی را علت ورود نمایندگان به این پرونده عنوان کرد.
کد خبر: ۴۶۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ 03 January 2015
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ورود خانه ملت به پرونده پدیده خبر داد و مطالبه مردمی را علت ورود نمایندگان به این پرونده عنوان کرد.

سیدمهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، از ورود قوه مقننه به پرونده شرکت‌های پدیده، تبرک و پردیسبان خبر داد.

وی افزود: ‌با توجه به مطالبه عمومی شکل گرفته از مجلس و مراجعات مردم، به این پرونده ورود می‌کنیم.

هاشمی با بیان اینکه از قوه قضائیه حمایت می‌کنیم، در پاسخ به این سوال که مجلس در برابر فشارها به دستگاه قضا در این پرونده‌‌ها چه اقدامی می‌کند؟ گفت: دستگاه قضا مستقل عمل می‌کند و قطعا مجلس شورای اسلامی در برابر فشارها از این دستگاه حمایت خواهد کرد.
وی ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور، اظهار داشت: باید جلوی کسانی که در جهت خلاف این تدابیر و فرمایشات عمل می‌کنند، گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۷
انتشار یافته: ۱۴
چقدر دیر!
احسنت.کلا کسب و کار تعطیل شده وهمه دنبال ورژن جدید و داخلی کارتهای پنتاگونا افتاده بودند.
مگر وظیفه شما نظارت نبوده و نیست؟ پس تا حالا کجا بودید؟
نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب می ایی همیشه چرا
من نمیدونم چرا میذاریم اینطوز ادما بیان بیت المال و جیب مردم و خالی کنن بعد بریم سراغشون
اخه اقای رضایی عزیز شما خودت اقتصاد خوندی کسی که میخواد با وام بانکو جیب مردم و پیش فروش فعالیت اقتصادی بکنه اونم تو این مملکت اخرش میشه همین . .. تا سیستم سرمایه گذاری تو این کشوراصلاح نشه در روی همین پاشنه میچرخه . سرمایه دار واقعی باید تولید کنه بعد تولیداتشو به کمک بانک بفروشه نه که از بانک وام بگیره برا ساختو سازو تولید که همه اینخا اخرش یا تورمه یا رکود و یا کلاه برداری
می شه لطفا مردم رو در جریان روند پیشرفت این پرونده قرار بدید که اختلاس در چه سطحی و توسط چه اشخاصی صورت گرفته و حقوق مردم چطور مطالبه خواهد شد
پس اون همه نمکی که به گند پدیده زدن افاقه نکرد!!
تازه هنوز میخواستن تو شهر ما هم پروژه بسازن
حالا دیگه همه رفتن سراغ پدیده اگه خلاف بود چرا قبلا وارد نشدند.
خوبه که اینقدر مسئول دلسوز و بفکر توی این کشور داریم.الحمدلله که بلطف خدا و کمک این مسئولان دلسوز تمام مشکلات حل میشه!!!!!!
انشالله که دوستان بوی پول رو حس نکردند.
در واتس اپ خبر بدهی 93000 میلیارد تومان شرکت پدیده بود
یکی از مقصران در این ماجراها صدا و سیما است که فقط به دنبال گرفتن آگهی و کسب درامد است ان هم اگهی های دروغ و اغوا کننده . چند برنج هندی مانند اوازه را به دروغ در تبلیغات صدا وسیما به اسم برنج ایرانی تبلیغ می کنند. تازگی هم یک خانم پیدا کرده اند که با چشم وابرویش پای اصلی تبلیغات شده است. در ابتدای انقلاب می گفتند این نوع تبلیغات مربوط به نظام غرب است و حال با تبلیغات کاملا دروغ کسب درامد می کنند.
البته نمایندگان محترم انشاا... سهام داران عمده نیستندکه هول شده باشند .
پدیده شرکت مبتکریه که هزاران سهام دار داره و کارهای بزرگی درحال انجام داره و هزاران نفر اشتغال ایجاد کرده . حالا اگه تخلفی هم داشته نباید تیشه به ریشش زد
! mishe bishtar tozih bedid dar morede in ghazie
بالاخره اینهمه تخلف در پدیده دیده شد .فقط وای بحال ساده لوحانی که سهامش را خریده بودند.اصل پولشون رو بعد از پنج سال بگیرند هنر کردن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی