بازدید 81604

ممنوعیت تبلیغ پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان

کد خبر: ۴۶۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ 31 December 2014

دادستانی کل کشور با توجه به گسترده تر شدن ابعاد تخلفات مالی شرکت های «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان» تمامی تبلیغات رسانه‌ای این شرکت‌ها را در صدا و سیما و روزنامه‌ها ممنوع کرد.

سید مرتضی بختیاری معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور در گفتگو با فارس گفت: با توجه به درخواست دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس از دادستان کل کشور در رابطه با تخلفات مالی صورت گرفته در شرکت های پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان، که پرونده قضایی آنان در شعبه ۹۰۴ بازپرسی دادسرای انقلاب اسلامی مشهد در حال بررسی است، طبق دستور دادستان کل کشور؛ صدا و سیما، رسانه های نوشتاری، دیداری و گفتاری، شهرداری ها، فرودگاه ها، راه آهن و تمام معابر از درج و انتشار هر گونه آگهی تبلیغاتی و تجاری در مورد این شرکت ها منع شدند و این دستورالعمل طی نامه کتبی به ریاست سازمان صدا وسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر مسکن، راه و شهرسازی اعلام شده است.

معاون امنیتی سیاسی دادستان کل کشور ادامه داد: تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف پرونده قضایی هر گونه تبلیغات و انتشار آگهی تجاری در مورد شرکت های مذکور ممنوع است. این ممنوعیت شامل رسانه های حوزه فضای مجازی، روزنامه ها، صدا و سیما و غیره می شود بنابراین فعالیت وبسایت این شرکت ها نظیر پدیده شاندیز ممنوع است.

انتظار می رود با توجه به ورود به هنگام مقامات قضایی در این پرونده، تمام وبسایت های این شرکت ها فیلتر شده تا مردمی که از ماجرا بی اطلاع هستند در دام این شرکت ها نیافتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۳۱
انتشار یافته: ۵۸
چه اتفاقی افتاده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه تلوزیون چی پخش کنه؟
عجب به موقع اطلاع رسانی شده واقعا مردم را چی فرض می کنید شما ....حتی در تبریز چ آبرسان هم شعبه زدن
با کرم حلزون که میلیاردی به جیب زد چیکار کردند؟!؟! با اینام همون کارو می ‌کنن؟
.
.
هرکی فهمید به ماهم خبر بده!
دیروز گفتم اینا متخلف هستند
حالا كه چند نفر هم تو اين مملكت مي خوان يه كار درست و درمون انجام بدهند يه عده چوب لاي چرخشون ميذارند ،خوب اگر فردا روزي اين باباها سرمايشون رو ورداشتن بردن آنتاليا و تركمنستان و دوبي و ... ديگه فرياد وامصيبتا سرندهيد و هي همايش براي جذب سرمايه هاي خارجي وداخلي برگزار نكنيد ،با اين روشها مطمئنا اقتصاد مقاومتي هم محقق نمي شود
چرا شفاف نمیگین چی شده؟ آیا پول مردم رو بالا کشیدن یا به شما مالیات ندادن؟!!!
متاسفانه پدیده با زندگی بسیاری از مردم بازی کرده. البته مردم هم مقصر هستند که بدنبال کسب درآمد بدون زحمت هستند. باید فرهنگ کار و تولید در کشوری مثل ما که دارای جوانان بسیاریست، نهادینه شود و چنین دلالی هایی جز ضرر چیزی برای مملکت ندارد
می شه بگید چه اتفاقی افتاده در پدیده شاندیز این شرکت این همه تبلیغ می کرد برای ورود سرمایه به این شرکت کلی سرمایه های مردم رو جذب کرد میشه بگید جریان از چه قراره جالبه هر سرمایه گذاری تو ایران با اختلاص همراهه بنده خدا کسانی که این سهم پدیده شاندیز رو خرید کردند
بعد از اينكه صاحب تراست پديده شانديز اينقدر خورد و برد، پروژه‌هاي عظيم در مشهد و كيش انجام داد و ...تازه دوستان به فكر افتاده‌اند! خسته نباشيد.
قبلا در دام افتادن!
هیچ کاری نمی تونند بکنن، یک کار درست هم که می خواد انجام شه جولوشو می گیرن. پدیده خیلی هم خوبه.
بعد از 5 سال دیر نیست ؟؟!
برخورد قاطع قوه قضائیه را خواستارم.
واقعا بايد متاسف بود.
چه دامي؟ كي رو ديديد كه از پديده ضرر كنه.
شما حق نداريد به اين راحتي اهانت كنيد.
يكي هم مياد خدمت رساني ميكنه و سود ميرسونه به مردم سريع ميخوان بزننش زمين.
حالا اين وسط خودش هم سود كنه مگه اشكال داره
سایت پدیده فعال و خبری از فیلتر بودنش نیست
یه کلاهبرداری بزرگ دیگه !!!!واقعا خسته نباشین .حلا بعد از اینکه مردم سرمایه شونو به این شرکتا دادن .
وقتی شروع یه پروژه دهن پرکن و بزرگی مثل پدیده شاندیز با پول و سرمایه مردم باشه و خود مدیران شرکت سرمایه نیارن دلشون نمیسوزه و حتما فساد های زیادی بوجود میاد که یواش یواش بوش در میاد و بیچاره مردمی که حالا باید بدوند دنبال پولشون که حده اقل به اصلش برسن .
ای بابا با این وضعیت بازار سرمایه اختلاص هم که باشه فضا نا امن تر می شه پردیسبان خیلی وقته تبلیغ برای جذب سرمایه می کنه اخه این دیگه چه کاریه اینها همش باعث صلب اعتماد می شه کاش به موقع رسیدگی بشه و حق مردم رو پس بگیرند
نوشدارو پس از مرگ سهراب
حالا اگه تونستی یه دکه زیر پله تو یه کوچه بن بست بزنی و 2 روز دوم بیاری مردی
طرف 2 ساله داره می تازونه
این همه تبلیغ گسترده و بی اندازه واقعا جای تعجب داشت ؟
ورود به هنگام مقامات قضايي ؟!!!!!
من بيش از يكسال قبل به شركت پرديسبان مراجعه كردم و با كمي سوال و جواب متوجه شدم كه كار شركت اشكال دارد و احتمالا عده زيادي سرمايه هاي خود را از دست خواهندداد.
آيا مقامات قضايي و كارشناسان مربوطه نميتوانستند زودتر وارد قضيه شوند؟!!!!
سلام واقعا زشته این کار من کاری با تبرک و پردیسبان ندارم..اما پدیده و این همه عظمت ساخت و ساز این همه کارافرینی و اشتغال واسه جوونا و این همه ابادانی...چرا گیر دادین؟مدارک پدیده کاملا قانونیه و سهامدارا بیش از صدهزار نفر مردمن..پدیده دیگه مال مردمه...بیش از هزار نفر مشهدی و غیر مشهدی فردا ساعت یک جلوی درب دادگستری مشهد در حمایت از پدیده خواهیم امد و فریاد میزنیم...ایرانی حیا کن حسادتو رها کن..ایا بد است در این اوضاع اقتصادی اینطور پیشرفت داشته باشیم؟که دیگه نریم کشورای دیگه بیایم بگیم فلان کشور فلان ساخت و سازو داره و ما نداریم؟پس حمایت میکنیم و افزایش سرمایه میدیم..تابناک توام اگر موافق ازادی بیانی نظرم رو منتشر کن
چي شده كه يه دفعه اسم ها گفته ميشه و از كلمه "برخي" يا "بعضي" استفاده نشده.... !!
خدا را شکر که به اتهام این گونه شرکتها که از نفوذ بالایی برخوردارند رسیدگی می شود . خدا قوت قوه قضاییه
یک نگاهی به حجم تبلیغات این شرکتها بیندازید... تا حالا چرا اقدامی صورت نگرفته؟؟؟؟
عجب ورود به هنگامی ؟؟؟

پدیده شاندیز چند ساله داره سهامش رو به ملت غالب میکنه و بعد حالا بعد چندسال ؟؟؟

عجب ؟ پس به هنگام بودن یعنی این !
در مورد پديده شانديز و پرديسان چيزي نمي دونم ولي در مورد تبرك بهتر است به تخلفات اين شركت در اختلاط كدو حلوائي و آرد به رب گوجه فرنگي جهت تغليظ آن (ارزش قيمت گذاري رب گوجه بر اساس درصد غلظت است) تدبيري نيز انديشيده شود هرچند ظاهرا تخلف شركت مذكور از بابت قرعه كشي و اهدا جوايز است
خواهشن بررسی کنید بورس به اصطلاح قانونی به سهامداران حقوقی تا حالا بیشتر ضرر زده یا این سهام های از نطر دولت غیر قانونی وسهامداران بورس قانونی به خاک سیاه نشستن شمای تابناک سرت کردی زیر برف
چقدر مردم گول این شرکتهای کلاهبردار رو خوردن .
نوشدارو بعد از مرگ سهراب
انتظار می رود با توجه به ورود به هنگام مقامات قضایی در این پرونده، تمام وبسایت های این شرکت ها فیلتر شده تا مردمی که از ماجرا بی اطلاع هستند در دام این شرکت ها نیافتند.
کدوم ورود بهنگام حاج آقای خواب آلود ؟
باید سایتشون هم فیلتر بشه
الان که مردم تا خرتناق سهام خریدن و من بدبخت کل زندگیم شده سهام حالا اسمش رو میزاری ورود به هنگام!!!!!!!! الان ک از کل کشور طرف بلیط میخره میاد ک سهام بخره شد ورود به هنگام !!!! واقعا برا خودم و شماها متاسفم
متاسفانه هنوز سایت ها و دفاتر این شرکت ها فعال هستند
ورود به هنگام؟!! چندین سال است که این شرکتها علی الخصوص "پدیده" تبلیغات سنگینی حتی تبلیغات گسترده تلویزیونی داشته اند و چند هزار میلیارد تومان پول جذب کرده اند. تکلیف این جماعتی که پولهای هنگفتی را در این شرکتها سرمایه گذاری کردند چیست وقتی صدا و سیما به تبلیغ آنها اقدام کرده اند؟
سلام و درود....این پیام من به نمایندگی از هزاران سهامدار پدیده هست
پدیده افتخار ایران است...و پدیده از ان ایرانیان است...ما همواره همراه پدیده هستیم... و اعتمادمان به پدیده روز به روز بیشتر میشود...چرا که اشتغال زایی جوانان و کارافرینی را میبینیم...چرا که عظمت ساخت و سازها و پروژه ها را با چشم باز میبینیم...فعالیت را میبنینم...و ما همراهیم...با وجود بدبینی ها و نامهربانی هاو شایعات بسیار ماهمراهیم...در این اوضاع اقتصادی مردمیخواهد ساختن این پروژه ها و کارافرینی وماهمراهیم و دست به دست هم میدهیم و هدف پدیده را اعتلا و نهایی میکنیم...هدفی که چیزی نیست جز ابادانی و رفاه ایران زمین و ایرانیان...
میسازیم تا نرویم کشورهای دیگر ببینیم....میسازیم تا در کشور خودمان ببینیم...یا امام رضا
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
BIG LIKE
اقا چرا اسم شرکت بزرگی مثل پدیده رو خراب میکنین این همه نیرو رو به کار گرفته واز مشارکت با مردم سود نصیب سهام دارانش کرده به چییه این میگین دام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسلام من میخواهم سوال کنم اقای دادستان تاحالا کجابودندکه حال بفکرافتاده اند
تابناک تو هم در تخلفات پدیده مقصری
رسالت رسانه ای خودت رو نقض کردی
موقعی که تصاویر آش و سخنان رئیس کمسیون در مورد پدیده رو گذاشتی واست نظر گذاشتم نه تنها نظرات من رو منتشر نکردی بلکه با این کار واسه پدیده تبلیغ کردی
بنده تعجب میکنم یکی از عزیزانی که در بورس فعالیت داشت میگفت بنده متعجبم اینها با این روند فعالیت چرا ازادند. سئوال برایم پیش امد که چرا اجازه میدهید اینها به این مرحله برسند و مردم پولهایشان را بعد تبلیغات گسترده صداو سیمای ملی! به اینها بدهند بعد همه چیز جمع شود؟
براي من يه چيزي سوال است و اونم اينكه چرا دستگاههاي قضايي كشور ما در ابتدا و قبل از اينكه اين شركتها هرگونه فعاليت و فروش سهامي داشته باشند ، وارد عمل نمي شوند تا آنها در چهارچوب قانوني پيش روند و مردم گرفتار مسائل مرتبط نگردند !!
حداقل تو همين سايتهاي خبري و در روزنامه هاي مختلف تا كنون چندين مورد و از زبان افراد سرشناس و نمايندگان مجلس تشكر و قدرداني از مدير عامل پديده شده است ... براستي چرا دادستاني مي بايست يك شبه و ضرب العجلي ، آنهم پس از گذشت بيش از 5 سال بياد تخلفات اين شركتها بيافتد !!!
با سلام
مطمئن باشید هنوز امضاء دادستانی خشک نشده که منافع داران شرکت های «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان» در حال رایزنی و ارتباط برقرار کردن با مسئولین دلسوز هستند!!
الان اسم تیم پدیده رو چیکارش کنن.
تا حالا این مسولین محترم کجا بودن که حالا با ورود بهنگامشون میخوان جلوی تخلفاتو بگیرن پدیده که چندین سال داره فعالیت میکنه.
پس تکلیف جوانهایی که به نحوی در پدیده مشغول کار هستند چی میشه؟
جالبه!!!
سلام.
الحمدالله گاهی وقت ها برخی اخبار بر علیه بدیده میزنند، عده ای که داغ نخریدن سهام در دلشونه، میان و با ژست دیدین گفتم! دیدین گفتم! خودشون رو تخلیه میکنن.
نکته مهمی که باید عرض کنم، سهامدار های بدیده، تفاوت اصلیشون با سهامدار های بورس در اینه که بشت سهامشون ایستادند و به این راحتیا بشت خالی نمیکنن! (نمونش خود بنده که 500 میلیون تومان سهامم می ارزه)
تمام دفاتر بدیده باز است، مردم برای خرید صف تشکیل داده اند و همه چی در آرامش است. تنها اختلال و تشنجی که وجود دارد، در افراد غیر سهام دار است که دارن از ذوق خودشون رو به در و دیوار میزنن!
حرف آقای بهلوان در روز مجمع رو فراموش نمیکنم که ایشون فرمودند، دستم ما به زانومون و توکلمون به خدا و بشتمونم به شما مردمه.
مطمئن باش سهام دار های بدیده بشت بدیده هستند.
حالا که این همه سرمایه ازمردم گرفته به فکرش افتادین.
با سلام
طبق قانون تجارت و قوانين مالياتي كشور هر شركتي حق تبليغ محصولات و خدمات خود را دارد . چطور شده تا حالا كسي متوجه اين تبليغات نشده از حالا به بعد متوجه شدند؟؟؟ چرا بيمه ايران به عنوان يه شركت حق داره وسط اخبار سراسري كه بايد اخبار مملكت رو اعلام كنه تبليغ خدمات خودشو ميكنه ولي شركت خصوصي نميتونه با پول خودش تبليغ كنه ؟؟؟؟؟
ملت حجوم بردن واسه فروش سهام بی ارزش ببینیم چجوری میتونن اوراق بی ارزش پول کنن
دادگاهی شدن این شرکت خیلی مشکوکه!
الکی از پدیده اطلاع ندارین نظر ندین هر کسی با این اخبار بخواد سهامشو بفروشه همون بهتر بفروشه .
چند هزار نفر مشغول به کار شدن چقدر ارزش افزوده ایجاد کرده به قول معروف قطار ایستاده سنگ نمی خوره قطار در حرکته که سنگ بهش پرت میشه .
تو این 5 سالی که سهام داره پدیده هستم بالای 20 30 بار از این اخبار شنیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
قناعتی جان به نظرت با ساخت و ساز چقدر میشه ارزش افزوده ایجاد کرد؟ چند درصد؟ مایکروسافت که نیست ؟
من به پدیده اطمینان کامل دارم سی هزار نفر نیرو را اشتغال زایی کرده کجا بودید تو این پنج سال خواب بودید برید دزدهای واقعی را بگیرید
خدمت تابناک عزیز:شما اگر حقیقت و راست می گوییدمدرک قانونی را نشان دهید و یا اینکه ثابت کنید که متخلف هستند و چرا هنوز دارنند کلان کلان سهام می فروشند.و بسته نشدند.اگر ثابت کردیدکه به همه ثابت خواهد شد و ازشما ورسانه شما عذرخواهی و تشکر می کنند.واگر نتوانستید ثابت کنید و شما باید از همه بازید کنندگان در همه خبرگزاری ها عذرخواهی کنید.واگر مردش باشید.ببینیم
با کمال احترام
زر......شک
در این همه مدت پول مردم را انهم با اگهی و تبلیغات های انچنانی گرفتند تازه دادستان یادش افتاده که مردم در دام اینها گرفتار نشوند؟
ما کجا زندگی میکنیم؟
مقصر صداوسیمااست اگر غیر قانونی بود نباید تبلیغ میکرد شاید صداوسیمابگوید ماخریدوفروش سهام راتبلیغ نکردیم فقط پروژه های پدیده راتبلیغ کردیم به هرحال شماهم مقصریدوباید پاسخگوی سرمایه مردم باشیدمردم به صداوسیمااعتماد کردند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل