بازدید 5762

رژیم اسراییل درصدد خرید املاک موصل است

نماینده حامی جریان صدر در پارلمان عراق روز دوشنبه فاش کرد که رژیم صهیونیستی سعی دارد املاک و مستغلات شهروندان عراقی در شهر اشغالی موصل را خریداری کند.
کد خبر: ۴۵۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۸ 16 December 2014
نماینده حامی جریان صدر در پارلمان عراق روز دوشنبه فاش کرد که رژیم صهیونیستی سعی دارد املاک و مستغلات شهروندان عراقی در شهر اشغالی موصل را خریداری کند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، عبد العزیز الظالمی، نماینده جریان «الاحرار» عراق در اظهاراتی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی سعی دارد با پوشش هایی، اراضی عراق را برای ساخت شهرک های صهیونیستی خریداری کند اما همه مردم عراق با فروش املاک خود به عوامل این رژیم مخالفند.

این نماینده عراقی تصریح کرد: جریان'الاحرار' در مقابل هر گونه اقدام رژیم صهیونیستی دراین خصوص، موضعی قاطعانه مشابه موضع مخالفتش با اشغالگری آمریکا اتخاذ خواهد کرد.

پیشتر یک روزنامه نگار آمریکایی از طرح ساخت شهرک های صهیونیستی در عراق توسط تل آویو خبر داد و تاکید کرد که صهیونیستها به بخشی از خاک عراق چشم طمع دارند و می خواهند با تصرف بخشی از آن به رویای( رژیم ) 'اسراییل بزرگ' با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای عربی جامه عمل بپوشاند.

تروریست های تکفیری داعش از 9 ژوئن (19خرداد) با حمله به شمال و غرب عراق، بخش هایی از این مناطق از جمله موصل را اشغال کرده و جنایت های هولناکی در این کشور مرتکب شده اند.

در هفته های گذشته با حملات ارتش عراق و نیروهای مردمی بخشهای وسیعی از مناطق تحت نفوذ و کنترل داعش، آزاد شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی