بازدید 39156

افزایش 14 درصدی حقوق کارمندان در سال 94

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور به روال سال‌های گذشته یک روز پس از ارائه لایحه بودجه به مجلس در نشستی خبری به تبیین ابعاد لایحه بودجه سال 1394 پرداخت.
کد خبر: ۴۵۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲ 08 December 2014
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور به روال سال‌های گذشته یک روز پس از ارائه لایحه بودجه به مجلس در نشستی خبری به تبیین ابعاد لایحه بودجه سال 1394 پرداخت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت با اشاره به لایحه بودجه با 10 پیوست به مجلس گفت: در سال آینده بودجه باید بتواند اهداف دولت در برنامه پنجم توسعه را پیگیری کند.

وی افزود: بر این اساس رشد سرمایه‌گذاری، رشد اقتصادی، محدود شدن نقدینگی، مهار تورم و افزایش اشتغال از برنامه‌های اصلی است که لایحه بودجه سال 1394 آن را در سال آینده پیگیری می کند.

نوبخت با اشاره به اینکه بودجه 838 هزار میلیارد تومانی سال آینده با رشد 4.3 درصدی همراه بوده است، گفت: تفاوت بودجه 1394 با بودجه امسال کاهش وابستگی به نفت ناشی از فشار اقتصادی است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور همچنین با بیان این مطلب که بودجه 1394 نسبت به بودجه سالهای گذشته سخت تر است، ادامه داد: ما در این دولت درآمدهای 110 میلیارد دلاری سالهای قبل را نداریم و با درآمد 25 میلیارد دلاری کشور را اداره می‌کنیم. همچنین فشار تحریم‌ها نیز موجب شده که ما منابع محدود را بهینه اختصاص دهیم.

نوبخت در ادامه به افزایش 14 درصدی حقوق کارمندان اشاره کرد و گفت: به این دلیل که متوسط تورم سال آینده 14 درصد است، بنابراین افزایش حقوق نیز به همین میزان خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۴۵
انتشار یافته: ۲۳
14 ??????
کجای تورم 14 درصده آخه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
امسال 14 درصد هست،اصولا ما دير متوجه ميشيم‏!‏ تورم 40 درصدي مربوط سه سال منتهي به امسال هست كه حقوق ها 20 درصد اضافه شد و قدرت خريد كارمندان سه تا 20درصد تنزل كرد.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
لطفا مسولین محترم تفاوت تورم وگرونی رو بیان بفرمایند و به مردم علت رشد روز به روز قیمت و در مقابل کاهش نرخ تورم رو شرح بدن و به ما بیسوادها بگن ما وقتی میخواهیم برای خرید کالا وخدمات اقدام کنیم پول باید بدیم یا نرخ تورم رو ؟
امسالش رو موندیم تو گرونی ها سال بعد روخدا به دادمون برسه(عین همیشه)!!!!!!
اي ول
من یک کار مند هستم کلا با افزایش دستمزد مخالفم چون بهانه ای می شود که اجناس گران شود یعنی چهارده درصد حقوق افزایش میابد ولی درعوض چهل درصد تورم وگرانی به همراه دارد
همین یک هفته پیش نان را اسما 30 درصد افزایش دادند که بعضی جاها تقریبا 100 درصد افزایش داشته اون وقت افزایش حقوق 14 درصد واقعا مسخره است هر روز فقیر تر می شیم
نابود تر شدیم رقت
چقدر زياااااااااااااااااااااااااااد
دلار 3300 تومان يعني اينكه قدرت خريد مردم يك سوم شده يعني هر دارايي مردم تقسيم بر سه شده. حالا بفرماييد تورم چقدره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
داداش کجای کاری؟ دلار شده 3500 تومن!
ریال در میاریم
دولار خرج میکنیم

دولت ! مچکریم !!
پارسال هم نرخ تورم بالای سی درصد بود با وجوداینکه باید متناسب نرخ تورم پارسال حقوق 93 افزایش پیدا میکرد گفتن در سال 93 تورم به 20درصد میرسه و بقول خودشون 20 افزایش دادند
با وجود اینکه الآن 9ماه ازسال گذشته و ما باتورم بالای 20درصد دست به گریبان بودیم
انشالله آقای روحانی درسال 96 برای جذب رای حقوق را زیادتر از نرخ تورم بالا نبرد تا الآن حداقل رای من و اطرافیانم که حداقل 50رای میباشد را برای دور بعد از دست داده
با سلام
خدمت كليه مسئولين محترم و عزيزاني كه در پيش بيني افزايش حقوق كارمندان اظهار نظر مي كنند اعلام مي كنم آيا در سالهاي گذشته كه تورم بيش از 45 درصد بود شما متناسب با تورم افزايش حقوق داديد كه الان ميگوييد بايد متناسب با تورم 14 درصد افزايش داد . بد نيست كمي هم مسئولان ما بالاخص مديريان سازمان برنامه و بودجه كمي انصاف داشته باشند زيرا انصاف شرط عدل است .
خوشبحال کارمندان 14درصصصصصصصصد باز هم بگویید دولت تدبیر امید به فکر کارمندان نیست
اگه قرار بود برحسب نرخ تورم زیاد کنن چرا اپارسال که تورم 38 درصد بود 20 درصد اضافه کردن
دمشون گرم
قراره
130 هزار تومان از اول فروردین به حقوقا اضافه کنند ،اون وقت جنسها 80 % از آذر اضافه شده ، پیداکنید پرتقال فروش را
آقای روحانی شما حتی اعتدال را رعایت نکردید !
افزایش حقوق باید بنا به تورم 20 باشد نه 14 !
چون دولت قیمت ها را 30% بالا می بره افزایش 14% حقوق خیلی عالیه .
روحانی متشکریم
من معلم راضی نیستم
کجا تورم 14 درصد است؟ هرچه بلا است باید سر حقوق بگیر دولت بیاد. فروشنده ها و دلالها که هر جور بخواهند قیمتها را بالا می برند و دولت محترم هم جز نظاره کردن کاری ازش بر نمیاد.
ازکارمند مظلوم تر . کمی انصاف داشته باشید.
خیلی باحاله به احمدی نژاد بدبخت می گفتن دروغگو! تورم ۱۰۰۰درصد مسخره بازیش رودراوردن
هر روز فقير تر ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی