بازدید 9735

تقدیر روزنامه کویتی از ایستادگی ایران

ایران طی سه دهه گذشته در مواضع خود محکم و استوار ایستاد و با دستیابی به خودکفایی علمی و صنعتی، در سطح بین‌المللی احترام دوست و دشمن را یکجا به دست آورد.
کد خبر: ۴۴۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ 02 November 2014
یک روزنامه کویتی با ستایش از ایستادگی ملت و دولت ایران در برابر فشارهای خارجی نوشت «براوو ایران»!

به نوشته کیهان، روزنامه العالم در مقاله‌ای به قلم مطلق الوهیده و  با عنوان «براوو ایران؛ خوب هست و خیلی ممنون» نوشت: 5 سال قبل مقاله‌‌ای نوشتیم که امروز آن را تکرار می‌کنیم. اما کلمه‌هایی فارسی را به آن می‌افزاییم؛ چون جمهوری اسلامی ایران به خاطر مواضع ملی، خدمت به مردم و پایبندی به معتقدات و افکار و اصول ملی این کشور، مستحق آن است.

نویسنده تاکید کرد: با حمایت مردم و علی‌رغم محاصره اقتصادی و تحریم‌های گسترده، جمهوری اسلامی ایران طی سه دهه گذشته در مواضع خود محکم و استوار ایستاد و با دستیابی به خودکفایی علمی و صنعتی، در سطح بین‌المللی احترام دوست و دشمن را یکجا به دست آورد.
الوهیده با بیان اینکه جهان عرب نمی‌تواند سر خود را مانند کبک زیر برف کند و واقعیت‌ها را در ارتباط با ایران نبیند، افزود: ایران با تکیه بر توانمندی‌های مختلف از جمله دانش و مراکز صنعتی، در موقعیت برنده قرار دارد.

وی افزود: اما ما کشورهای عرب گرفتار هرج و مرج، آشوب، انفجار، مهاجرت و اختلاف هستیم که موجودیتمان را تهدید می‌کند.

نویسنده کویتی با توصیه به جهان عرب برای دست برداشتن از اختلاف‌ها خاطرنشان کرد: مردم ایران هیچگاه در هر شرایط بحرانی کشورشان را تنها نگذاشته‌اند به این دلیل آیا ایرانیان مستحق دو بار «براوو» نیستند؟!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر