بازدید 6886

دیدار کری، ظریف و اشتون، هفته آینده در عمان

وزیران خارجه ایران و آمریکا هفته آینده با حضور هماهنگ‌کننده گروه 1+5، در عمان دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۸ 29 October 2014
خبرنگار پایگاه خبری المانیتور گزارش داده است که وزیران خارجه ایران و آمریکا هفته آینده با حضور هماهنگ‌کننده گروه 1+5، در عمان دیدار می‌کنند.

به گزارش فارس، خبرنگار پایگاه خبری «المانیتور» بامداد چهارشنبه گزارش داد که «محمد جواد ظریف» و «جان کری» وزیران خارجه ایران و آمریکا هفته آینده با حضور «کاترین اشتون» هماهنگ‌کننده گروه موسوم به 1+5، در عمان دیدار می‌کنند.

همچنین قرار است روز چهارشنبه کری دیداری با حضور «وندی شرمن» نماینده آمریکا در مذاکرات، با اشتون داشته باشد. خانم اشتون برای رایزنی در مورد ایران و گفت‌وگو با مقامات آمریکایی به واشنگتن سفر کرده است. قرار است طرفین دیداری هم با «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته باشند. آقای آمانو روز جمعه سخنرانی‌ای در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران ایراد خواهد کرد.

تازه‌ترین دور از مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5، دو هفته قبل بدون اعلام زمان و مکان دور بعدی مذاکرات پایان یافت. خبرگزاری ایتارتاس روز سه‌شنبه به نقل از یک مقام آگاه اعلام کرد نشست بعدی روز 27 آبان در شهر وین اتریش برگزار می‌شود، اما یک منبع آگاه ایرانی این خبر را تکذیب و اعلام کرد هنوز تاریخی تعیین نشده است.

طرفین برای رسیدن به توافق جامع هسته‌ای، تا روز سوم آذر زمان دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر