بازدید 12778
۸

شرایط استفاده از کسری خدمت سربازان متاهل

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با اعلام اینکه زمان خدمت سربازی به 24 ماه افزایش یافته، شرایط کسری خدمت را توضیح داد.
کد خبر: ۴۴۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ 11 October 2014
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با اعلام اینکه زمان خدمت سربازی به 24 ماه افزایش یافته، شرایط کسری خدمت را توضیح داد.

به گزارش ایسنا سردار صدرالسادات با اشاره به اینکه طول خدمت سربازی تابعی از میزان موالید در کشور است،‌ گفت: باتوجه به شرایطی که پیش بینی شده افراد 18 ساله در سال ها و دهه های متفاوت متفاوت است. در دهه 60 کسانی که به سن خدمت رسیدند بالاتر از یک میلیون نفر بودند اما باتوجه به شرایط کاهش موالید در دهه اخیر لازم است که به میزان خدمت اضافه شود تا سازمان وظیفه عمومی با تامین نیروی موردنیاز نیروهای مسلح بتواند همیشه آماده باشد و به تهدیدات احتمالی پاسخ گفته و امنیت کشور را تأمین کند.

او ضمن بیان اینکه خدمت سربازی از سال آینده به 24 ماه افزایش می یابد،‌ گفت: باتوجه به سیاست های کنونی نظام، متأهلین سه ماه و افراد به ازای هر فرزند هم از سه ماه کسری خدمت برخوردار می شوند. همچنین کسانی که در مناطق عملیاتی خدمت می کنند، ‌دوماه کسری خدمت خواهند داشت.

صدرالسادات ضمن ابراز امیدواری ازاینکه مجموعه این قوانین بتواند در جهت تثبیت و نمایش قدرت نیروهای مسلح و و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران مؤثر واقع شود،موضوع سربازی را به عنوان یک واقعیت پیش روی جوانان توصیف کرد که برای بازسازی شخصیت آنها، افزایش تجربه ، نظم پذیری و تقویت روحیه آنها برای خدمت به جامعه موثر باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۸
تابی جون اگر 7 تا بچه داشته باشی چی یعنی مافیم ؟
من 16 ماه کسری پروژه سربازی انجام دادم و توی نخبگان ستاد کل پرونده دارم. متاهل هم هستم و 16+3=19 در واقع باید 6-5 ماه برم سربازی. اما یکی از مسول های نظام وظیفه 2-3 روز پیش گفته که حداکثر کسری در قوانین جدید یک ساله!!! پس تکلیف امسال من چی میشه؟ چرا هر روز یک قانون جدید وضع میکنن!؟؟؟
با سلام. میخواستم بدونم کسری شامل دانشجویان ارشد و یا سایر مقاطع در نظر گرفته اند؟؟؟
ممنون
شما راه دشوار زندگی را آسان کنید خواهید دید بدون تشویق و تنبیه هم مردم میل به تشخیص زندگی و فرزند خواهند داشت در گذشته هزینه بسیاری صرف جلو میشد اما چه شده که روی بتشویق از این دست آروده شده.! این طرح هم مثل سایر طرحها و حدف مند کردن یارانه ها در نتیجه منجر به شکست خواهد شد و در آینده شاهد افزایش طلاق و بی سر پرست شدن سیل عظیمی بچه های طلاق خواهیم بود. خانواده هایی که سرپرست بلای سرشان است از پس زندگی بر نمی آیند چطور نوجوانی در این سن هم تشکیل خانواده داده باشه و هم فرزند داشته باشه که از این طرح بهره بند بشه.!؟
سربازی =ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم به جوان
یه مشت مفت خور بی سواد تو سپاه ریختن بعد سرباز فوق لیسانس ودکتر باید بره بشه راننده این مفت خورها
خدا لعنتشون کنه
"موضوع سربازی را به عنوان یک واقعیت پیش روی جوانان توصیف کرد که برای بازسازی شخصیت آنها، افزایش تجربه ، نظم پذیری و تقویت روحیه آنها برای خدمت به جامعه موثر باشد."

به نظرم اگر کسی سربازی بره، این موارد را از دست می دهد.
یک سوال، وجداناً جواب دهید.

"اینجانب تک پسر هستم و 25 سال سن دارم و به نیت اینکه پدرم 60 سال می شود، برنامه ریزی کردم و مدرک ارشدم را از دانشگاه دولتی روزانه گرفتم؛ حالا بعد از 6 سال می گویند، شرط کفالت 70 سال تمام است، خوب این قانون را از روز اول می گفتید که 70 سال است، تا من همان موقع (18 سالگی) درس نمی خواندم و می رفتم سربازی و بعد سر یک کاری می رفتم و یک درآمدی داشتم، حالا چی، 6 سال عمرم تو دانشگاه تلف شد، 2 سال هم باید برم سربازی، نه کاری و نه درآمدی، از ما هم می خواهند که ازدواج هم کنیم؛ آخه مگر ازدواج برنامه ریزی نمی خواهد، با این تغییر قوانین چگونه برنامه ریزی کنیم. چرا باید افراد مثل من که تک پسر هستند، سال های گذشته معاف شوند ولی من 2 سال عمرم تلف شود. به خدا سختی که تو خوابگاه دانشگاه کشیدیم، بی غذایی، نظم و چیزهایی که تو دانشگاه دیدیم خیلی بدتر از پادگان هست. حال چه کنیم!!!!؟؟؟؟"
"سربازی به عنوان یک واقعیت پیش روی جوانان"!!!
آقا ما جوانیمون گذشت
کی رو باید ببینیم
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح