بازدید 6802

فرار فرمانده لشکر اول زرهی یمن

در حالی که یک عضو انصارالله یمن از امضای زودهنگام توافق نامه آتش بس خبر داد؛ شبکه المنار از فرار علی محسن الاحمر از مقر لشکر اول زرهی یمن در قالب شش خودرو گزارش داد.
کد خبر: ۴۳۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱ 21 September 2014
در حالی که یک عضو انصارالله یمن از امضای زودهنگام توافق نامه آتش بس خبر داد؛ شبکه المنار از فرار علی محسن الاحمر از مقر لشکر اول زرهی یمن در قالب شش خودرو گزارش داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، "علی محسن الاحمر" فرمانده لشکر اول زرهی مشاور عبدربه منصور هادی رئیس جمهور یمن و فرد شماره دوی این کشور است.

خبرنگار العالم هم گزارش داد: برخی از نیروهای تیپ یکم زرهی ارتش در صنعا، خود را تسلیم کمیته های مردمی کردند .

7 انفجار در مرکز یمن

شبکه تلویزیونی العراقیه نیز از شنیده شدن صدای هفت انفجار ظهر امروز در صنعا پایتخت این کشور گزارش داد.

به گزارش شبکه روسیا الیوم، عبدالملک العجری عضو دفترسیاسی انصارالله یمن در گفتگوی تلفنی با این شبکه گفت: اعضای گروهی که عبدربه منصور هادی رئیس جمهور این کشور تشکیل داده است با پیشنهادهای فرستاده سازمان ملل موافقت کرده اند و با ورود نمایندگان گروه الحوثی از صعده به صنعا توافقنامه آتش بس امضا خواهد شد.

گفته می شود یک فروند هواپیمای دولتی یمن از صعده به صنعا پرواز خواهد کرد و حامل  فرستادگان الحوثی  برای امضا توافقنامه در صنعا خواهد بود.

ریاست جمهوری یمن با اعتراضات و ملاحضات جنبش انصار الله وابسته به گروه الحوثی موافقت کرده است و تشکیل دولت فن سالار و نه دولت سهم خواه از مهم ترین بندهای توافق بین حوثی ها و دولت یمن است.

این در حالی است که در پی ازسرگیری درگیریها بین حوثی ها و نیروهای یمنی در شمال صنعا شماری کشته یا زخمی شدند.

شبکه المیادین از گلوله باران شدید مقر لشکر یکم زرهی در شمال صنعا پایتخت یمن خبر دادند. جنگنده های ارتش یمن به شکل گسترده در آسمان منطقه پرواز می کنند.

مقامات امنیتی و بهداشتی یمن گفتند در روز سوم جنگ بین معترضان و شبه نظامیان سنی حداقل چهار غیرنظامی روز شنبه در صنعا پایتخت یمن کشته شدند.

معترضان حوثی با شبه نظامیان و واحدهای ارتش متحد و حزب اصلاح اخوان المسلمین درگیر شدند.

درگیری هایی درجاده منتهی به فرودگاه بین المللی و نزدیک یک پایگاه نظامی مهم، ساختمان تلویزیون دولتی و دو پردیس دانشگاه در شمال و غرب شهر صنعا صورت گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل