بازدید 3390

گفتگوی تلفنی ظریف با همتای مالزیایی

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای مالزیایی خود با ضروري خواندن تحرک بین المللی بويژه ازسوي كشورهاي اسلامي براي كمك به مردم بي دفاع غزه خواستار تلاش همه جانبه از سوي كشورهاي اسلامي براي امدادرسانی و كمك به رفع آلام مردم غزه گرديد.
کد خبر: ۴۲۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ 30 July 2014
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای مالزیایی خود با ضروري خواندن تحرک بین المللی بويژه ازسوي كشورهاي اسلامي براي كمك به مردم بي دفاع غزه خواستار تلاش همه جانبه از سوي كشورهاي اسلامي  براي امدادرسانی و كمك به رفع آلام مردم غزه گرديد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با  وزیر امور خارجه مالزي، در خصوص آخرین تحولات و اوضاع در باریکه غزه گفتگو و تبادل نظر کرد .

 ظریف با اشاره به ابعاد گسترده جنایات رژيم صهيونيستي در قتل عام کودکان و زنان که وجدان افکار عمومی در سراسر جهان را جریحه دار کرده است ، بر لزوم  اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف حملات بي امان به مردم بيدفاع  و کمک و امداررسانی به مردم فلسطین در غزه تاكيد كرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با ضروري خواندن تحرک بین المللی بويژه ازسوي كشورهاي اسلامي براي كمك به مردم بي دفاع غزه خواستار تلاش همه جانبه از سوي كشورهاي اسلامي  براي امدادرسانی و كمك به رفع آلام مردم غزه شد.

طرفين در این گفتگو بر ضرورت فراهم شدن امكان براي كمك رساني فوري در زمينه غذا و دارو براي جلوگيري از تشديد اين فاجعه انساني تاكيد كردند.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل