بازدید 4987

عبداللهیان: تاخیر قاهره قابل قبول نیست

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد که تاخیر طولانی قاهره در صدور مجوز پرواز حامل کمک های غذایی و دارویی جمهوری اسلامی ایران به غزه از طریق مصر غیرقابل قبول است
کد خبر: ۴۲۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ 30 July 2014
معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد که تاخیر طولانی قاهره در صدور مجوز پرواز حامل کمک های غذایی و دارویی جمهوری اسلامی ایران به غزه از طریق مصر غیرقابل قبول است.

حسین امیرعبداللهیان که بامداد چهارشنبه با خبرنگار ایرنا گفت وگو می کرد، اظهار داشت: از مقامات ذیربط قاهره موکدا درخواست می کنیم در صدور مجوز تسریع نمایند.

وی افزود: اولین گروه مجروحین غزه شامل 57 تن از نوزدان، کودکان و زنانی که از شدت جراحات وارده رنج می برند در انتظار ورود پرواز امدادی جمهوری اسلامی ایران به مصر و انتقال فوری به تهران برای مداوا هستند.

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه ایران ادامه داد: اولین محموله کمک های انساندوستانه ایران به وزن 100 تن و لیست مجروحین فلسطین آماده انتقال به ایران از چند روز گذشته در اختیار وزارت خارجه مصر و دفتر حفاظت منافع این کشور در تهران قرار گرفته اما تاکنون مجوز پرواز صادر نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد که مصر به رسالت انسانی، تاریخی، اسلامی و عربی خود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بازگشایی فوری مرز رفع برای انتقال دارو و غذا عمل کرده و بیش از این تعلل نورزد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر