بازدید 1566
رقابتهاي جایزه بزرگ فیلا- باکو؛

لشگری نايب قهرمان شد

کد خبر: ۴۱۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ 26 July 2014
احسان لشگری و مرتضی رضایی به مدال نقره و برنز اوزان 86 و 74 کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا درباکو رسیدند.

به گزارش مهر، رقابتهای کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا جام حیدر علی اف روز جمعه با حضور 4 نماینده کشورمان در شهر باکو کشور آذربایجان برگزار شد.

در وزن 86 کیلوگرم احسان لشگری در دور نخست با نتیجه 11 بر 6 از سد سباستین جزیرزانسکی از لهستان گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر یک از سد ابراهیم یوسبوف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. لشگری در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر 6 الکساندر گوستیف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل شامیل کودیا ماگمداف از روسیه 2بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 74 کیلوگرم مرتضی رضایی در دور اول با نتیجه 7 بر صفر آندرزج سوکالسکی از لهستان را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 از سد اشرف علی اف ازآذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 مغلوب جبرئیل حسن اف از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. رضایی در این دیدار با نتیجه 7 بر صفر از سد گامید دژالیلوف از تاجیکستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر 7 مغلوب رستم آمپار از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، سرمستی حذف شد.

در وزن 125 کیلوگرم عبداله قمی در دور نخست با نتیجه 5 بر 3 مغلوب آلن زاسایف از اوکراین شد و با توجه شکست این کشتی گیر در دور بعد، قمی از دور رقابتها کنار رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار