بازدید 8515

پایگاه شبکه ایران تعطیل شد

«شبکه ایران» سایت موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با توجه به برنامه باز تعریف دوباره ماموریتش و نگرش مجدد در نحوه اطلاع رسانی، فعالیت خود را موقتا متوقف می کند.
کد خبر: ۳۸۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۷ 18 March 2014
پایگاه خبری شبکه ایران وابسته به موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران پس از 6 سال فعالیت و در آستانه آغاز سال نو به طور رسمی فعالیت خود را متوقف کرد.

به گزارش جام جم آنلاین، متن کامل اطلاعیه شبکه ایران که دوشنبه شب انتشار یافت چنین است:

«خوانندگان گرانقدر:

گسترش رسانه خبری و نوآوری روزانه به ویژه در رابطه با رسانه های دیجیتالی تجدید نظر در سیاست و روش اطلاع رسانی برای هر رسانه را امری ضروری کرده است.

«شبکه ایران» سایت موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با توجه به برنامه باز تعریف دوباره ماموریتش و نگرش مجدد در نحوه اطلاع رسانی، فعالیت خود را موقتا متوقف می کند.

موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با پوزش فراوان از خوانندگان و دوستداران شبکه ایران امیدوار است در آینده نزدیک این سایت با طراحی جدید و با نام « ایران آن لاین» ماموریت اطلاع رسانی شبانه روزی خود به شما عزیزان را از سر گیرد.»

به گفته منابع مطلع، نزدیک به 30 نفر در شبکه ایران فعالیت می کردند و تعطیلی این پایگاه خبری به دلیل مشکلات مالی صورت گرفته است.

شبکه ایران در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ، مدیرعاملی محمدجعفر بهداد در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و مدیرمسئولی کاوه اشتهاردی در روزنامه ایران راه اندازی شد و تاکنون هزینه های هنگفتی برای فعالیت آن صرف شده است.

موسسه مطبوعاتی فرهنگی ایران وابسته به خبرگزاری جمهوری اسلامی است.

شبکه ایران با نشانی www.inn.ir فعالیت می کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر