بازدید 3414
۱
هنوز پولی از وزارت ورزش به حساب فدراسیون واریز نشده است

سالانه1.5 میلیون دلار، قرارداد کی‌روش

کفاشیان:قرارداد کی‌روش سالانه 1.5 میلیون دلار است
کد خبر: ۳۷۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳ 18 February 2014
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:قرارداد کی‌روش سالانه 1.5 میلیون دلار است و او در صورت افزایش حقوق به تمدید قرارداد فکر می کند.

به گزارش فارس، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در گفتگوی ویژه خبری جام جم درباره آماده سازی تیم ملی فوتبال و اردوهای بلند مدت به بحث و گفتگو پرداخت.

اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی با بازیکنان داخلی

بعد از بازی با کویت در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا و یک بازی تدارکاتی با گینه، لیگ برتر 21 یا 22 فروردین 93 تمام می شود. بازیکنانی که در لیگ کشورهای عربی و اروپایی هستند نمی توانند به اردوی آفریقای جنوبی بیایند بنابراین کی روش نمی خواست اردو برگزار شود ولی ما گفتیم اردو را برگزار کند. سعی می کنیم  بازیکنانی که در لیگ کشورهای عربی بازی می کنند را در فروردین که لیگ آن کشورها تمام می شود در اختیار تیم ملی قرار دهیم. هدف کی روش در اردوی آفریقای جنوبی آماده سازی بازیکنانی است که در داخل ایران بازی می کنند. بعد از اردوی آفریقای جنوبی و بازگشت بازیکنان به تهران تیم ملی عازم اردوی 21 روزه اروپا می شود. در اروپا هم با چند تیم از جمله بلاروس و مقدونیه بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. بعد از اردوی اروپا سعی می کنیم یکی دو بازی دوستانه هم در تهران برگزار کنیم و بعد عازم جام جهانی برزیل می شویم .

باشگاه ها همکاری نکنند دستوری،بازیکنان ملی پوش را می گیریم

در اردوی آفریقای جنوبی سی ،چهل درصد ترکیب تیم ملی حضور دارد و ما به کی روش گفتیم اگر اردوی افریقای جنوبی برگزار نشود بازیکنان به باشگاهها برمی گردند تا با تیمهایشان در لیگ قهرمان آسیا شرکت کنند به همین علت این اردو حتما برگزار خواهد شد تا این بازیکنان نتوانند در تیم هایشان بازی کنند. کی روش هم این موضوع را قبول کرده است. با مدیران چهار باشگاه سپاهان ، تراکتور سازی ، فولاد و استقلال نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردیم و آنها را راضی کردیم تا بازیکنان ملی پوش را در اختیار تیم ملی قرار دهند. اگر این باشگاه ها همکاری نکنند از مقامات بالاتر و دستوری این بازیکنان را از تیم هایشان می گیریم.

دولت به دنبال منابع خوب مالی برای تیم ملی است

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اسپانسر تیم ملی گفت : اسپانسر تیم ملی در حد و اندازه تیم ملی نبود و ما قرارداد را لغو کردیم. دو اسپانسر جدید  قرار است با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کنند. خوشبختانه رئیس جمهور و وزیر ورزش هم از تیم ملی حمایت کردند و دولت به دنبال منابع خوب مالی برای تیم ملی در جام جهانی برزیل است.

 هنوز پولی از وزارت ورزش به حساب ما واریز نشده است

 وزارت ورزش و جوانان باید بیشتر از یک میلیارد تومان به ما پول بدهد ولی هنوز پولی به حساب ما واریز نشده است . وزارت ورزش قول داده پول را به حساب واریز کند اما هنوز دولت پولی برای وزارتخانه نداده تا آنها مبلغ مورد نظر را برای فدراسیون فوتبال واریز کنند.

مهمترین بازی ما با نیجریه است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت خیلی از فیفا دی ها را از دست دادیم. بازی با تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا یکی از آنها بود . کی روش در فکر این است که بهترین بازی را مقابل نیجریه برگزار کنیم. کی روش هفتاد درصد تدارکات تیم را برای بازی با نیجریه که اولین بازی ما در جام جهانی است گذاشته است.

پول بلوکه شده از طرف فیفا تا یک ماه آینده پرداخت می شود

از سه سال قبل پول های ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بلوکه شد اما سال گذشته از کنفدراسیون فوتبال آسیا پول را گرفتیم. بعد از مذاکرات با فیفا قرار شد آنها پول را به سفارت ایران تحویل بدهند تا سفارت هم پول را به حساب ما واریز کند. وزارت امور خارجه کمک خوبی در این زمینه به ما کرده است . فکر می کنم تا یک ماه دیگر پول های بلوکه شده را دریافت کنیم تا تیم ملی با تدارکات خوب راهی جام جهانی شود. در خصوص پول داوران بین المللی هم هم خوشبختانه به سفارت ایران این پول واریز شده است و وزارت امور خارجه این پول را در اختیار ما قرار خواهد داد.

کی روش در صورت افزایش حقوق به تمدید قرارداد فکر می کند

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تمدید قرارداد کی روش گفت : قرارداد سالانه کی روش و دستیارانش دو میلیون و پانصد هزار دلار است . قرارداد خود کی روش هم یک و نیم میلیون دلار است . کی روش گفت است اگر حقوق من زیاد شود درباره تمدید قرارداد به آن فکر می کنم. کی روش تمایل دارد قراردادش را با تیم ملی تا 2018  تمدید کند.

تشکیل دو ستاد برای حمایت از تیم ملی در وزارت امورخارجه

دو ستاد برای حمایت از تیم ملی در جام جهانی برزیل تشکیل شده است. یکی در وزارت امور خارجه جدا از مسائل ورزشی به مسائل سیاسی و فرهنگی این قضیه می پردازد و دیگری وزارت ورزش و جوانان است که در آن به بحث های فنی توجه شده و همچنین هموطنانی که مایل هستند رقابتها را از نزدیک تماشا کنند.

شانس زیاد سرمربی ایرانی برای هدایت تیم امید

کفاشیان در پایان درباره سرمربیگری تیم ملی امید گفت : وینگادا گزینه خارجی ما است و در کنار آن یک مربی ایرانی را هم در نظر داریم. برنامه های تیم ملی امید تا المپیک 2016 برزیل نوشته شده است . وینگادا و مربی ایرانی هر دو شانشان 50 درصد است اما به نظر من یک ایرانی شانس بیشتری برای هدایت تیم امید دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تورا به خدا بس کنید. این همه پول بیت المال را صرف این فوتبال لعنتی نکنید آخرچقدر در این فوتبال هزینه می کنید همه از دم میلیاردی پول می گیرن در آخر هم با سه شکست در جام جهانی بر می گردن خانه هاشان با این پولا میشه زمینه ازدواج هزاران جوان را فراهم کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان