بازدید 145428
سورپرایز فردوسی‌پور در شب پیروزی انقلاب

شبی که سید حسن خمینی عادل فردوسی‌پور را شوکه کرد

برنامه نود دیشب یک گزارش ویژه داشت و آن هم گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با سیدحسن خمینی بود که اطلاعات به‌روز فوتبالی سید حسن خمینی در ‌این گزارش، عادل فردوسی‌پور را شوکه کرد تا جایی که گفت از شما می‌شود به عنوان کار‌شناس ورزشی برنامه‌ها هم استفاده کرد.
کد خبر: ۳۷۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۶ 11 February 2014
شبی که سید حسن خمینی عادل فردوسی‌پور را شوکه کردشبی که سید حسن خمینی عادل فردوسی‌پور را شوکه کردبرای دومین هفته متوالی،  تلاقی برنامه نود با ویژه‌برنامه جشنواره فجر شبکه سه موجب شد تا نود کوتاه‌تر از معمول باشد و تنها یکصد و پنجاه دقیقه از آنتن را به خود اختصاص دهد.

برنامه نود دیشب یک گزارش ویژه داشت و آن هم گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با سیدحسن خمینی بود که اطلاعات به‌روز فوتبالی سید حسن خمینی در ‌این گزارش، عادل فردوسی‌پور را شوکه کرد تا جایی که گفت از شما می‌شود به عنوان کار‌شناس ورزشی برنامه‌ها هم استفاده کرد!

به گزارش «تابناک»، دو بازی نیمه‌نهایی جام حذفی و بازی‌های هفته بیست وششم لیگ بر‌تر، مهم‌ترین بخش‌های برنامه نود را تشکیل می‌داد که برای این بخش خود اعتصاب بازیکنان پرسپولیس را سوژه قرار داده بود و این پرسش را مطرح کرد‌ ‌که «آیا با اعتصاب بازیکنان برای مسائل مالی موافق هستید؟».

هوشنگ نصیرزاده هم به عنوان کار‌شناس داوری برنامه فردوسی‌پور را تا پایان همراهی می‌کرد.
نخستین گزارش‌هایی که پخش شد به دو دیدار نیمه نهایی جام حذفی اختصاص داشت؛ جایی که تراکتور با تونی به فینال رسید و ادینهو در تهران استقلال را حذف کرد. پس از مرور آمار و اطلاعات بازی در بخش بررسی کار‌شناسی داوری بازی نصیرزاده بر این باور بود که خطای بازیکن شماره ۶۶ مس روی پژمان نوری پنالتی بود و داور با اعلام نکردن این پنالتی اشتباه کرده است.

پس از دیدارهای جام‌حذفی نوبت به لیگ رسید که برای نخستین بازی دربی هفته گذشته اصفهان پخش شد که در آن سپاهان با یک گل در فولادشهر ذوب‌آهن را شکست داد. پخش گزارشی از وضعیت نامناسب چمن فولاد‌شهر هم از گزارش‌های حاشیه‌ای این بخش بود.

با پخش این بخش‌ها سرانجام نوبت به سورپرایزی که فردوسی‌پور از آن سخن می‌گفت و ساعتی پیش از برنامه تصاویر آن در برخی وب‌سایت‌ها منتشر شده بود رسید. اجرای برنامه نود در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی شد تا فردسی‌پور به سراغ سید حسن خمینی، نوه امام راحل (ره) برود که همه از سابقه فوتبالی پدر بزرگوار ایشان و علاقه بالای خودش به فوتبال با خبر بودند.

سید حسن خمینی در آغاز این گفت‌وگو گفت که در نوجوانی فوتبال بازی می‌کرده و امام در‌‌ همان سال‌ها به وی توصیه کرده بود که سه چیز را با جدیت انجام دهد؛ درس خواندن، نماز و همین طور فوتبال (به طور کلی ورزش کردن).

گفت‌و‌گو خیلی زود به فوتبال کشیده شد و نقطه شروع این گفت‌وگو هم خاطرات فوتبالی مرحوم سید احمد خمینی بود که به گفته فرزندش در تیم‌های شاهین قم و شاهین تهران هم تمرین کرده بود. وی سابقه بازی با همایون بهزادی را هم داشته و پست تخصصی‌اش بال راست بود.

با توجه به علاقه شدید فرزند سید حسن خمینی به تیم استقلال، فردوسی‌پور خواست تیم مورد علاقه سید حسن خمینی را هم با زیرکی از زبان وی بشنود که البته گرچه نوه امام پاسخ مشخصی به این پرسش نداد، ‌در خلال گزارش معلوم شد ایشان هم مانند فرزندش از علاقه‌مندان تیم آبی‌پوش پایتخت است.

این گزارش که در دو بخش بود، حاوی گوشه و کنایه‌های جالب سید حسن خمینی به فردوسی‌پور و به رخ کشیدن اطلاعات بالای ورزشی‌اش بود؛ از اینکه به شوخی به فردوسی‌پور گفت که آقای قلعه نویی از دوستان صمیمی شماست تا اینکه با اشاره به فساد در ورزش گفت که حتی یوونتوس هم به‌ دلیل تبانی و فساد مالی به یک دسته پایین‌تر فرستاده شد همه و همه تعجب فردوسی‌پور را در طول گزارش برانگیخت.

سید حسن خمینی البته این را هم گفت که برای در جریان اتفاقات فوتبال بودن هر هفته بخش‌های از برنامه نود را می‌بینیم و حتی می‌دانست که هفته گذشته برنامه نود کوتاه بوده و زود به پایان رسیده است.
 
در پایان وقتی از ایشان خواستند تا دو بازی محبوب زمان جوانی خود را انتخاب کند، نخست به داربی معروف ۲ ـ‌۲ دهه هفتاد که به دعوا کشیده شد، اشاره کرد و بعد هم برای اینکه یک بازی هم از بازی‌های پرسپولیس را انتخاب کند به داربی ۳-۰ معروف ناصر محمدخانی اشاره کرد و وقتی فردوسی‌پور پرسید چرا از بازی‌های استقلال تساوی را انتخاب کردید، گفت: «ارزش اون تساوی برای ما از برد بیشتر بود چون دو بر صفر عقب بودیم‌».
 
با پخش گزارشی از وضعیت مشکلات فوتبال شیراز که بیشتر مربوط به بخش مدیریت می‌شد نودی‌ها به استقبال بازی پرسپولیس و فجر رفتند؛ جایی که در گزارش‌های قبل و بعد از بازی تماشاگران از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس حسابی ناراحت بودند و از آن‌ها شکایت داشتند. اما در پایان این محمد نوری بود که از وضعیت اسفبار مدیریتی باشگاه گفت و اینکه او هم مانند خیلی از ازیکنان این تیم مجبور شده ‌پول قرض کند و حتی از آندرانیک تیموریان یکصدو ده میلیون تومان پول قرض کرده است.

با پخش این گزارش فردوسی‌پور گفت ‌به دنبال یکی از بازیکنان پرسپولیس است که برای برخی توضیحات روی خط برنامه بیاید که در اقدامی هماهنگ هیچ ‌یک از بازیکنان پرسپولیس حاضر به گفت‌وگو نشدند. در بخش کار‌شناسی داوری بازی نصیرزاده در خصوص خطای که منجر به به ‌ثمر رسیدن گل پرسپولیس شد و اعتراض فجری‌ها را در پی ‌داشت گفت که داور اشتباه کرده و خطا باید به نفع بازیکنان فجر گرفته می‌شد، نه به ضرر آن‌ها. اما بخش مهم این قسمت مربوط به خطای عمدی و دوباره پیام صادقیان بود که بار دیگر بازیکن فجر را با مشت و دور از چشمان داور زد.

نصیرزاده در این خصوص گفت که صادقیان حتما باید با مشاور مشورت کند، وگرنه آینده فوتبالی‌اش در خطر خواهد بود.

پس از این بخش بود که خلاصه بازی فولاد و ملوان و استقلال و سایپا، دو مدعی اصلی قهرمانی پخش شد که در بخش دواری نصیر‌زاده خطا روی شریفات در بازی با ملوان و خطا روی کاوه رضایی در بازی استقلال را مستحق اعلام پنالتی دانست که در هیچ‌ کدام از موارد داور بازی این کار را نکرده بود.
 
با پخش گزازش نود تا نود در خصوص بازیکنان لژیونر ایرانی خلاصه بازی نفت و تراکتورسازی تبریز پخش شد و بعد از آن سه بازی داماش ـ راه‌آهن، صبا ـ استقلال خوزستان و گسترش و مس پخش شد.

بخش پایانی برنامه نود بیش از پانزده دقیقه به حرف‌های علی دایی که در حمایت از بازیکنان تیم‌اش و اعتصاب هفته گذشته روی خط آمده بود گذشت. دایی سوال برنامه نود را از پایه اشتباه دانست و به انتقاد شدید از مسئولان تیم که حتی به بازیکنان سر هم نزده بودند گذشت. این گفت‌وگوی طولانی که بخشی از آن به مجادله دایی و فردوسی‌پور گذشت تنها روی این نکته تأکید داشت که مسئولان باشگاه به امور بازیکنان رسیدگی نمی‌کنند و به آنان سر نزده‌اند و مسائلی از این قبیل گذشت؛ هرچند فردوسی‌پور در بخش پایانی صحبت‌های دایی به او گفت که بی‌اجازه شما بازیکنان جرات اعتصاب نداشتند و اگرچه دایی آن را رسما تأیید نکرد، ولی رد هم نکرد.

سخنان دایی چنان طولان شد که فردوسی‌پور با اشاره به فیلم‌های پایان باز این روزهای جشنواره گفت که این برنامه را بدون خداحافظی و با پایان باز تمام می‌کنیم.
72 درصد شرکت کنندگان در مسابقه هم مخالف اعتصاب بازیکنان بودند.

دانلود مصاحبه فردوسی پور با سید حسن خمینی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۳۲
چقدر عادل خودشیرنی می کرد
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
انصافا اقای سیدحسن خمینی کارشناس خوب فوتبال است . خوشم امد .
باقری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
حالمو این فوتبالیست های پول پرست به میزنن.
انصاف عادل فردوسی حرف دل هواداران را زد... ضمنا حرف اقای نصیرزاده هم عالی بود که گفت دلاری پول میگیرند ریالی بازی میکنند.
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
پولمون رو تحقیر نکنیم.
درود میفرستم به سید حسن خمینی که امشب انصافا لذت بردم از مصاحبه اش..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
اشتباها منفی خورد
درود بی کران بر سید حسن خمینی و اجداد بزرگ و پاکش
میدونم خیلی هستند مثل من. آقا 800 میلیون گرفته باز میگه تا پولمو ندید تمرین نمیکنم. خبر ندارن یکی مثل من با 35 سال سن بیکارم 2 ماه کرایه ندادم شرمنده همسرم شدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
همچین 110 میلیون پول قرض کردم انگار نون شب نداشته! حتما" لکسوسی چیزی خواسته بخره اینقدرشو کم آورده!! چقدر بیچاره ان اینا...
ناشناس
| Venezuela, Bolivarian Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
چفدر بیچاره هستیم ماهایی که پول میدیم بازی اینها رو تماشا کنیم!
امیری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
حالا اون یکی روبگو:میگه 50 میلیون وام گرفته توچندماه آینده خرج زنگیشو داشته باشه!!!!
دمِ آقا سید حسنِ گُُل گرم؛ ارادت داریم.
از انسان های شریف و رو راست و با جرات و ورزشی خوشم میاد.
جز اینکه در تیمِ مورد علاقه با ایشان تفاوتِ نظر دارم
سلام برنوه بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(قدس الله نفس الذکیه).ولی بهش میومد پرسپولیسی باشه.
واقعا متاسفم برای فرهنگ کشور که دایی قهرمان و الگوی ورزشیش شده! گارکر شهرداری که بش توهین کردی شرف داره به آدمی با اخلاق تو و بازیکنت که فقط بلده مشت و لگد بندازه. آقا فقط هوچی گری و فرافکنی بلده. تو خودت با باندبازی های زمان احمدی نژاد و بذرپاش مربی سایپا شدی بعدم به همون روش مربی تیم ملی شدی و اون افتضاح رو با عربستان درست کردی. حالا هم از صدقه سر باندبازی همون دولت خودت و دادشت دارید از پرسپولیس میخورید. حالا چون همدستت رویانیان رفته تو موندی و حوضت. تو این اوضاع اقتصادی مردم که تحت فشارن یکم خجالت بکشید به همون 500 میلیون ها که گرفتید کفایت کنید.
پاسخ ها
آزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
کارگرای شهرداری یا هرکارگری صد درصد شرفدارن به اینا چون نبودنشون دوروزه حس میشه ولی اینا چی ؟ من که میگم کاش فوتبتل نداشتیم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
به اقای مایلی کهن سلام برسون
علي دايي خودش سئوال ميكرد خودش هم جواب ميداد
اقای فردوسی پور با این کار 90 را سیاسی کرد و نشان داد به هر قیمت میخواهد برای برنامه اش مخاطب جور کند وایشان باید به ذائقه عام مردم توجه میکرد من برنامه 90 را کامل دیدم یه مصاحبه عادی بود که هرکس که فوتبال میبیند اون اطلاعات دارد و در ضمن همه دغدغه تحصیل و امرار و معاش را دارن واین چیزی نیست که مختص یک نفر باشد.بهتر محبوبیت 90 حفظ شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
جناب مسئله اینه که کسی که عادل داشت باهاش مصاحبه میکرد آدم عادی نبود طرف نوه امام خمینی بود
افرین به مدیران برنامه نود و افرین به اقای ضرغامی خیلی لذت بردیم از برنامه نود چشم و دلمون روسن شد با دین حاج حسن اقا من که از مشتریهای پرو پا قرص برنامه نود هستم این اولین برنامه نودی بود که صد در صد چسبید
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
منفی هایی که مردم دادن به خاطر آفرینیه که به آقای ضرغامی گفتی!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
چسبش زیاد بود فاصله هم کم زود چسبید
تابناک میمردی فیلمشو میزاشتی دانلود کنم؟
قضیه ی تبانی یوونتوس رو که عالم و آدم میدونن. دیگه اطلاعات دقیق فوتبالی نمیخاد...
پاسخ ها
بنده خدا
| - |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
امیر منظور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میخوای چی رو ثابت کنی مثلا؟؟؟؟؟؟
خودت رو جمع کن بابا
محمد
| Netherlands |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
من نمی دونستم
وقتی برای یک بازیکن مربی تیم امید را عوض می کنند
وقتی تمام روزنامه ها و مجلات ورزشی از یک بازیکن می نویسند
چه انتظاری دارید
اطلاعات فوتبالی سید حسن عالی بود
چه چه خوب بشه مدیر عامل پرسپولیس
یکی از بهترین کارهای عادل پخش مصاحبه با سید حسن خمینی بود بخصوص بخشی که گفتن شب پیروزی انقلاب دوست داشتن با مردم حرف بزنن و البته کجا بهتر از برنامه نود.
فردوسی پور دیگه شورشو در آورده به جای اینکه سوال نظرسنجی رو اختصاص به بازی مهم فینال جام حذفی بده اومده درباره اعتصاب بازیکنان یه تیم خاص سوال گذاشته که امار پیامک هاش بالا بره !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
همون تیم خاص 10 برابر طرفدارای کل فینال جام حذفی طرفدار داره!!!
با احترام به طرفدارای بالای 100% تراکتور!!!
مكتب شاهين يعني سپاهان....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
راست ميگي مكتب سپاهان يعني آب آلوده و محسن قهرماني و .....
واقعا از اطلاعات ورزشی حسن اقا خیلی خوشم اومد .کاشکی بعضی وقتا بیاید فوتبالو کارشناسی بکنه. متعجبم ازصداوسیما که به چنین انسان عارف وبزرگواری تریبون نمیده
از سر بی کاریه دیگه وگرنه اگه مثه ما بدبختا تا بوق شب جون میکند اظهارنظر نمیکرد
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
ميشه بفرماييد شما تا بوق شب با فيلترشكن آمريكايي چيكار مي كنيد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
اگه نگاه میکردی اونجا خودش گفت که تا ساعت 12:30 شب سر کار
کل تیم و باید عوض کنن علی دایی از وقتی اومده تیمو نابود کرده اول که احمد رضا عابدزاده و علی کریمی رو کنار گذاشت حالا هم با این کاراش مسخره کرده همه رو
بازیکن بی غیرت نمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــخوایم نمیخوایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
چرا اقای دایی ازاین همه اشتباه داوری که به نفع پیروزی اتفاق می افته غش نمی کنه؟
روح پدرم شاد كه مي گفت به استاد فرزند مرا هيچ مياموز به جز عشق .
دمِ آقای خمینی گرم !
دو ساعت و نیم (150 دقیقه) وقت مردم را گرفته بعد شما نوشته اید کوتاه تر از وقت معمول بود؟!!
پرسپولیس رو خصوصی کنن راحت شیم
اگر پول مفت به جیب امثال این اقایان ریخته نشود کی دایی جرات میکند هوش فوتبالیست ها رو به رخ مردم بکشه که : یکی با هوش هست میشه فوتبالیست یکی هم میشه کارمند شهرداری
من نه کارمندم و نه فوتبالیست
از این فوتبال سرتا پا پول و انحراف هم متنفرم ولی فکر نمیکنم چنان بهره هوشی در بین این جماعت همیشه طلبکار وجود داشته باشد
از آقای فردوسی پور عزیز توقع داشتم بهتر در برابر دایی باستد . از اونجایی که به نظر دایی نون برنامه نود از فوتبال هست باید بگم که آخه نون فوتبالیست ها که از سفره ملت هستش و یکم فروتنی بد نیست
از ماست که بر ماست
اگه تو بازی های پرسپولیس تماشاچی نره این ها این قدر گستاخ نخواهند شد
تابی اگه نظر منو منتشر نکنی میفهمم که تو هم طرفدار دایی هستی
همیشه اگر کسی از آقای دایی حمایت میکرد با او مخالفت میکردم با دیدن 90 دیشب در عقیده خود راسخ تر شدم آنها دلیل حمایت خود را تحصیلات دانشگاهی ایشان ذکر میکنند ومن میگویم در رفتار نوع و ادبیات کلامی ایشان نشانی از تاثیر ات تحصیل دونشگاهی دیدهنمیشود مضافا اگر ایشان قادر بود از تحصیلات خود امرار معاش کند فوتبال را انتخاب نمیکرد.چرا که در فوتبال شما میتوانی از فضیلتهای خیلی پایینی برخوردار باشی ولی میلیاردی پول بگیری مثلا بیسواد باشی ولی مازراتی و پورشه سوار بشوی .نکته دیگری دیشب افاضه شد و آن مقایسه فوتبالیستها با پزشکان بود که آه از نهاد من بر آورد چرا که تحمل این مقایسه سخت تر از بی پولی است .آقای دایی کتاب افلاطون را ملاحظه کن بعضی از مشاغل و فضیلتها بود و نبودشان در جامعه یکسان است و پیشه شما از آن نوع است مردم ما فوتبال به چه کارشان می آید برایشان چه فرقی میکند که رونالدو رکورددار گلزنی در جام جهانی است و شما با نابود کردن چند نسل مهاجمان ایران پشت سر خود حتی یک گل در جام جهانی نزدی؟از نظر معنوی فضیلت وجودی فوتبالیستها با همه علاقه ای که به انها دارم قابل ارایه نیست
پاسخ ها
فهیمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
آقا محمد همونطور که انتظار میره آدمهایی مثل شما که اینگونه فکر میکنند جزء عوام جامعه نیستند و پر واضح است که طرفداران فردوسی پور از بین عوام جامعه هستند بنابر این خاص باشید و به خود ببالید اما نمیتوانید در عموم جامعه رسوخ کنید و به آنها بفهمانید.
متشکرم
طوفان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
فقط امیدوارم تابناک نظر من را نمایش دهد حرفهای شما فقط مغلطه است به چند دلیل:
1. دقت کنید علی دایی درس خود را در بهترین دانشگاه مهندسی ایران که نابغه ها را پرورش می دهد خوانده و مطمئنا کار کردن در رشته اش برای او خیلی ساده تر از فوتبال بوده است چون علی دایی در فوتبال یک نفر است اما در درس هزاران علی دایی وجود دارد .
2. کسی که که فوتبال بازی می کنه نون تلاش و استعداد خودش رو میخوره یک فوتبالیست درجه 1 با یک نابغه فرقی ندارد شما ارزش را فقط روی درس خواندن گذاشتید در صورتیکه هر کس توی کاری در دنیا جز بهترینها باشد قطعا یک نابغه هست.
3 . کمترین فضیلت فوتبال در جامعه ما این است که 40 میلیون جوان را از کشیدن به راههای خلاف مصون می دارد فوتبال امروزه به طور مستقیم در سیاست اقتصاد و فرهنگ دنیا تاثیر دارد و امروزه بیشتر از هر پدیده علمی سیاسی اقتصادی در دنیا طرفدار برای آن وجود دارد. پس نمیتوان ارزش آن را در برابر شغلهای دیگر پایین آورد.
4. علی دایی بدون شک پر افتخار ترین و بهترین فوتبالیست تاریخ ایران است نادرستی حرف شما امروز مشخص شده که بعد از خداحافظی دایی هیچ مهاجم دیگری نتوانسته جای او را بگیرد و همیشه تیم ملی و تیمهای باشگاهی ما از نبود یک فوروارد گلزن رنج می برند
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
آقا طوفان عزیز ترینها باید متضمن معنا باشند صرف ادعا کفایت نمیکند شما پا به توپ زدن را از کار مهندسی دشوارتر میدانی که نزد عقلا مقبول نیست سوال من از شما اینست که با توجه به نبوغی که برای دایی در نظر گرفتی چرا در یادگیری فوتبال این نبوغ بکار نیفتاد؟مسی کجا دایی کجا و حال انکه مسی را نابغه نمیدانی.با گل زدن به مالدیو کسی فوتبالیست نمیشه.محملی بنام فوتبال برای اتلاف وقت جوانان پیدا کردن از مضرات فوتبال است.علت نداشتن مهاجم این است که چند نسل مهاجمان ما پاسوز دایی شدند.جام جهانی را ببینی کیفیت فوتبال دایی دستت می اید.چرا نبوغ دایی در مربیگری به مددش نمی اید؟و..........برادرم از این قالبهای پوچی که مبلغان سطحی نگر صدا و سیما القاء میکنند مثل اقای گل جهان دست بردار بازیکنی که همه گلهای ملی اش اسیایی است در شمار فوتبالیستهای با کیفیت قرار نمیگیرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
طوفان جان! فوتبالیست درجه یک؟ لابد بازکنای لیگ ایران همه درجه یک هستن؟؟؟؟؟
اگه فوتبال 40 میلیون جوان رو از خلاف حفظ کرده پس باید ما تو مدینه فاضله باشیم الان
آمار 40 میلیون رو از کجات دراوردی؟
علی دایی حتی اگر بهترین فوتبالیست دنیا هم باشد این طرز رفتار و شیوه کلام برازنده هیچ انسانی نیست، حتی انسان بدوی غارنشین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
اگه دایی گل میزد به خاطر بازی خوب خداداد و سایر بازیکنا بود.ستاره های فوتبال کجا و گل زدن به مالدیو کجا؟هر بازیکن خوب مربی خوبی نخواهد بود!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
انصافا" دست مریزاد با این نظرت....
فرانک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
آقای طوفان خوبه خودت هم میگی فوتبالیست درجه1! الان کدوم فوتبالیست درجه1 هست؟ حتی همون علی دایی هم هیچ وقت درجه1 نبوده اگه تعداد گلهای ملیش زیاده بخاطر این بوده که صرفا سالهای زیادی این پست رو اشغال کرده بود و در تمام بازی هایی که از ایشون دیدم کوچکترین تکنیکی را که برای لحظه ای من رو به تحسین واداره به یاد ندارم!
از تاثیر فوتبال در فرهنگ صحبت کردید که البته درسته حتما منظورتون بی اخلاقی ها و فساد آشکار خیلی از فوتبالیستهاست که متاسفانه الگوی خیلی از جوان ها هستن و به هر نحوی برای دفاع از کارهای غلط اونا یقه پاره می کنن!
بحث درآمد فوتبالیستها نیس بحث عدم تناسب درآمد و تلاش اونهاس!
بازیکنانی مثل علی کریمی، مهدوی کیا و نکونام شاید بشه گفت درجه 1 و شاید بشه گفت هر آن چیزی که از فوتبال درآوردن حقشون بوده ولی این مساله در مورد بیشتر فوتبالیستها صدق نمی کنه!
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
دای بیا تست هوش بدیم ببینم من هوشم بیشتره یا تو--یه دانشجوی بیکار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
آقای طوفان من با توهین و تحقیر افراد موافق نیستم اما این را هم قبول دارم که نباید افراد بظاهر موفق در یک رشته را با دیگر افراد موثر و تلاشگر جامعه مقایسه نمود و نتیجه دلخواه رو گرفت . علی دایی افتخار فوتبالی کشوره اما افتخار اصلی در کشور ورزش نیست بلکه اخلاق و درایت و تلاش و ایثاره به این ترتیب اگه فوتبالیها با اخلاق باشن مایه افتخارن وگرنه تفاوتی با دیگر آدمهای فاسد وباند باز و خلافکار ندارن . آقای دایی هم بهتره در حرفهاش دقت بیشتری کنه ، گرچه بعیده به این حرفها گوش کنه چون وقت لازم رو برای این کارها نمی ذاره !!
از خانواده محترم و بزرگ امام همین انتظار میره که در تمام امور جامعه آگاهی داشته باشند
درود بر امام درود برخاندان پاکش
سید حسن هم که جای ویژه ای در میان نسل جوان و انقلابی دارد
درود بر سید حسن خمینی.
بقول امیر نازی ابادی فردوسی پور عزیز یه سوزن بخودت بزن یه جوال دوز به دیگران ! ایا وجدانا حاضری بدون دریافت پول وبخاطر مردم بری استادیوم و بازی را گزارش کنی که از تیم پرسپولیس ایراد میگیری چرا بی پول وبخاطر مردم تمرین نکردید وجدانا بگو تمارض نکن
درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس خیلی نارحتم چه معنی داره اگه بازیکن با مدیریت باشگاه مشکل مالی داره بره اعتصاب کنه 3روز دور از تمرین با این بازی بداون وقت بگه 800میلیون تموم شد بازم بدید میخوام تی شرت 10میلیونی بخرم ...از صحبت های اقای دایی دیشب خیلی ناراحت شدم اصلا حق رو به هیشکی نمیدن
برنامه متفاوت وقشنگی شد.منهای اخرش که دایی روی خط اومد و حسابی شاکی وعصبانی بود
علي دايي به خاطر اظهار نظر غير حرفه ايش در برنامه 90 در زمانيكه عنوان نمود مسي استعداد داشت كه در اين جايگاه است .اگر غير از اين است ميبايست برويد در شهرداري . مي بايست از كاركنان شهرداري ها عذر خواهي نمايد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
در این کلام دایی دو مبحث نهفته است:
اولا مسی استعداد داشت، بازکنای لیگ ایران چی دارن؟
دوماً آیا زمینه و فرصت فوتبالی هم برای سایرین به میزان همین بازیکنان لیگ فراهم بوده که نتووانستند فوتبالیست بشن؟ یعنی همون ..... تو مدارس فوتبال..آقای دایی و فوتبالی ها بهتر میدونن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
این علی دایی شخصیت یه چاله میدونی راهم نداره .خبرش کاشکی میرفت
با احترام به جناب آقای فردوسی پور باید بگم.

برنامه 90 هم دیگه جذابیتی نداره چون فوتبال ما از اون شور و حال افتاده و دیگه اون حرکت های تکنیکی و بازیهای جنجالی رو نمیبینیم.

چون فوتبالیست با کیفیت تو لیگ ما نیست که بشه از دیدن حرکت هاش لذت برد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
جذابی برنامه نود به همین بد بازی کردن و دعواهاست، که برنامه نود خوب مچشون رو میگیره!!!!!!!!!!
کسی نیست بپرسه 110 میلیون تومان مگه می خواد چیکار کنه؟والا ما داریم با ماهی 1200000 تومان به عبارتی سالیانه کمتر از 15 میلیون تومان زندگی می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
تازه تو هنم بدون که خیلیا نصف این پول تو رو هم نمیگیرن
سالی زیر 7 میلیون
30 سال کار کنه و هیچی خرج نکنه میشه 210 میلیون
پس مجبوره همش کار کنه و وقت واسه اعتصاب نداره
توجیه اینام جالبه هاا
میگن ما خرجمونم بالاس
فک کنم اونا مثل هواپیما سوخت جت باید مصرف کنن و ما مثل چراغ نفتی!!!
یک چیز برای همه روشن شد اینکه آقای فردوسی پور وقتی سرپرست استقلال می اد روی خط یک دقیقه ونیم بهش فرصت می ده بعد چنان حق بجانب و با منت با آنها رفتار می کنه ولی در عوض وقتی آقای دایی و مسئولین پرسپولیس می خواند صحبت کنند انگار صاحب برنامه هستند و فردوسی پور بجز یک بله قربان گو بیشتر نیست واز ترسشان حتی حق اظهارنظر در برنامه رو هم ندارد واقعا برای فردوسی پور متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
افرین!این را هم اضافه کن در بازی فجر گل پرسپولیس مردود بوده صادقیان باید اخراج میشده تک به تک بازیکن فجرهم به اشتباه افساید اعلام شده دربازی مس استقلال هم روی نوری خطای پنالتی شده ولی فردوسی پورازکنار همه این اتفاقات می گذرد چون با لابی دستش دریک کاسه است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
این برنامه شده جاده اختصاصی پرسپولیس
اگه انتقادی هم از پرسپولیس میشه در راستای بهبوده نه تخریب ( مثل قضیه آندو که توی همه قسمت های نود پای ثابته)
از قدیم گفتن عقل سالم در بدن سالم است . اما ورزشی که هزارتا مشکل ریزو درشت دارد غیر از اشاعه مضررات اثری ندارد. بهتر است این برنامه حذف شود.
آخی ؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!
شما برنامه رو دیشب دیدید سید حسن علنا گفت من پرسپولیسیم نمیدونم شاید نویسنده این مطلب استقلالی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
اون مساوی ارزش داشت یعنی چی؟؟؟؟2-0 عقب بودیم!
عالي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
اميرجون موافقم اسيدي
1
فردوسی پور دیگه شورشو در آورده به جای اینکه سوال نظرسنجی رو اختصاص به بازی مهم فینال جام حذفی بده اومده درباره اعتصاب بازیکنان یه تیم خاص سوال گذاشته که امار پیامک هاش بالا بره !
سلام شبکه پویا امروز 22بهمن ساعت 19 برنامه فرزندان انقلاب را پخش کرد قسمت 11 که در این قسمت پدر نوجوان در انیمیشن را ساواک دستگیر می کند و او نان سنگکی دستش است که می بیند پدرش دستگیر شده و نان را به زمین پرت کرده بسمت خانه با سرعت حرکت می کند واقعا در دین ما احترام نان اینطور گفته شده که اینجور به فرزندان ما اموزش داده می شود چرا کسی کاری نمی کند صداو سیما دارد به کجا می رود
گفتش اجرای تار و کمانچه قطع شد برنامه . هه
خداییش این حست آقا خیلی با حال بود. به دل می شینه
من موافق اعتصاب بازیکنان هستم.
دو سه بازی به پایان لیگ نمونده تا این بازیکنان سرسون بی کلاه بمونه!!
آی بدم میاد از بدقولی و بد حسابی
خداوندایشان رابعنوان یک ثروت برای ملت ذخیره کند/من پای چندسخنرانی ایشان نشسته ام ایشان رابسیارمطلع ودانشمنددیدم
سید حسن را دوست میدارم.
متشکریم سید حسن
زنده باد عشقم سید حسن خمینی. تو قلب ما جا داری برادر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
یک میلیارد مثبت
همچین می گید اطلاعات بالای فوتبالی . این چیزارو که هر بچه مدرسه ای هم می دونه . آدم تیتر خبرتون رو می خونه پیش خودش می گه سید حسن رو بزاریم جای کارلوس کیروش .
پاسخ ها
نبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
عزیز من! به جایی که تعدادی از امثال شما جمع شوند، جهان سوم میگند. آخه مقایسه آقا سید حسن با کیروش چه ربطی داشت؟! لطفا قبل از اظهار نظر لااقل یکبار خودت نقدش کن. اگر اظهار نظر نکنی کسی ناراحت نمیشه.
یکی از دوستان نقل میکرد در دوران نوجوانی در قم هر وقت از فوتبال برمیگشتیم من کفشهای سید احمد را از او میگرفتم و از طرف بندهای کفش تاب میدادم و پرت میکردم منزل امام و این کار هر روز تکرار میشد یک روز که در حال تاب دادن کفشها جهت پرتاب بودم ناگهان درب منزل امام باز شد و حضرت امام در حالی که دستش به طرف من دراز بود با همان جذبه ای که داشتندخطاب به من گفت (کفشها را بده من سید ) من هم با خجالت کفشها را به ایشان دادم و دیگر این کار را نکردم .
متاسفانه ضريب هوشي نگارنده اين خبر كمي پايين بود وگرنه متوجه ميشد كه سيد حسن آقا ، پرسپوليسي هستند
پاسخ ها
آرین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شق القمر كرده!!!!!!
همیشه رنگ مردم عادی "قرمز" بوده
سید حسن آقا خمینی درود بر شما -- برنامه 90 با مصاحبه آقا سیدحسن آقاخمینی عالی تر بود. هم طرفدار آبی و هم قرمز و هم زرد و هم نارنجی دوستش دارند.نوه های امام محبوب قلب و دل همه ایرانیان هستند در سراسر دنیا
آقا محمد!
من نه برنامه نود رو دیدم و نه کتاب افلاطون رو خوندم. شما میگین تو کتاب افلاطون نوشته برخی مشاغل بود و نبودشون در جامعه یکسان است، این درست! ولی تو این جامعه لعنتی که ما توش زندگی می کنیم اون مشاغلی که به درد نمی خوره پردرآمدرترین شغل شده. منم با نظرتون موافقم اما این ربطی به شخصیت و سواد و بی سوادی آدما ندازه- این آقای محمدرضا گلزار که به خاطر بازی 90 ثانیه ش 90 میلیون میگیره مگه چقدر با سوادتر از علی دایی ست ؟ اصلا ارزش کار محمدرضا گلزار اینقدر هست؟ این پولا حق پزشکا مهندسای جامعه نیست؟
سید حسن دوست داریم
سید حسن جان من عشق من محبوبترین انسان سیاسی ایران عزیزم بهمراه رهبرم
lعالی بود
دمت گرم آقا سد حسن جان
بابا جون،سيد حسن پرسپوليسيه!
اون بازي 2-2 هم پرسپوليس عقب بود كه علي كريمي گل مساوي رو زد كه ايشون گفتن اون مساوي از برد شيرين تر بود!!
اين بازيكنان با سالي 900 ميليون پول چه غلطي ميكنن؟
من كارمند اگه ماهي به فرض يك ميليون تومان درآمدم باشه،ميشه سالي 12 ميليون كه حدودا 80 سال طول ميكشه تا پولم بشه اندازه پول يك سال اين فوتباليستها!!
ما دردمون رو به كي بگيم اي خدا!!
پاسخ ها
ايمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
يك كم به متن دقت كن.نوشته دربي دهه هفتاد كه به دعوا كشيده شد.اون بازي استقلال 2-0 عقب بود و دوتا گل زد و مساوي شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
اون بازی که شما میگی سال 79 بود، بازی که سید حسن گفتند سال 73 بوده که استقلال 2 بر صفر عقب بود بعد ادموند اختر و صادق ورمزیار بازی رو مساوی کردن، بعد هم امیر قلعه نویی و مجتبی محرمی دعوا کردن بازی ناتمام موند. شاید شما سنت به او سالا قد نمیده.
بابا جون،سيد حسن پرسپوليسيه!
اون بازي 2-2 هم پرسپوليس عقب بود كه علي كريمي گل مساوي رو زد كه ايشون گفتن اون مساوي از برد شيرين تر بود!!
اين بازيكنان با سالي 900 ميليون پول چه غلطي ميكنن؟
من كارمند اگه ماهي به فرض يك ميليون تومان درآمدم باشه،ميشه سالي 12 ميليون كه حدودا 80 سال طول ميكشه تا پولم بشه اندازه پول يك سال اين فوتباليستها!!
ما دردمون رو به كي بگيم اي خدا!!
به نظر من یکی از بهترین فوتبالیستیهایی که نشان از تحصیلات عالی دارد اقای کلانی است ایشان وقتی صحبت میکند شنونده هم از ان لذت می برد هم اطلاعات جامع بدون غرض ورزی می دهند
پسرمنهم که8سالشه اطلاعت فوتبالیش از حسن آقااگه بیشترنباشه کمترنیس دست ازاین مقدس بازیها بردارین که همه این مقدسین یکی یکی دارند رفوزه میشن.......
اعتصاب دیگه چیه شما که برا نونه شبتون نموندین کفش پنج ملیونی نخر تیشرت فلان قیمت نخر خوبه که خودشون هم میدونن فیفا بالاخره پولشون رو از باشگاه میگیره یعنی باشگاه اصلا نمیتونه پولشون رو نده آخرش که باید بده یه ذره غیرت هم خوبه
به هرحال توجه افراد مهم وبا ارزش برای فوتبال وکلا ورزش مملکت میتواند پر بار باشد
کارش درسته حاج حسن
مهمتراز اینکه سید حسن خمینی پرسپولیسی یا استقلالی باشد این است که در قلب ملت ایران جای دارد.انشا الله همیشه سر پا وپا به توپ واز گزند توپ وتشر توپخانه ای افراطیون در امان باشد.
دوسش دارم
طرز نشستن عادل خیلی بی ادبانه بود
شادی روح امام صلوات درودبر مجتهدجوان حاج حسن اقاستاد عزیزم واقعالذت بردیم ازاین همه اطلاعات ورزشی
سید حسن استقلالیه واسلام
طرز نشستن عادل خیلی بی ادبانه بود
ببخشید نوده یا دیروز امروز فردا؟:-I
نود برنامه چرندیه.....
درسته که سال قبل و سالهای قبلتر عوامل بیرونی مانند کمیته داوران و مافیای فدراسیون قهرمانی را از پرسپولیس می گرفتند ولی امسال خود بازیکنان پرسپولیس و علی دایی این قهرمانی را از پرسپویس و طرفدارانش گرفتند تا امسال هم میلیون ها هوادار غمگین تر باشند.
برای نوه امام داشتن اطلاعات سیاسی و احتماعی ارزش و افتخار است نه اطلاعات فوتبالی. اطلاعات فوتبالی مربوط به افراد است که وقت آزاد زیاد دارند و برای پرکردن اوقات بیکاری فوتبال نگاه می کنند. ولی برای فردی مثل نوه امام بنظر چنین وقت های آزاد و مرده ای نباید وجود داشته باشد.
بازیکنان پرسپولیس همیشه کثیف ترین افراد در ورزش ایران بودن
اثباتش هم زیاد کاری نداره می تونید خونه های مجردیشون رو که در کنار خونه خیلی از مردم همین شهر هست رو بررسی کنید و از همسایه هاشون بپرسید
اون قضیه گرفتن بازکنان پرسپولیس در اون محفل کذایی در چندین سال قبل رو هم که همه می دونن ولی خودشون رو زدن به اون راه
جناب آقای حاج سید حسن آقا
شما با چهره گشاده و نورانیتان و اطلاعات بالای ورزشی تان و اتصال به خاندان امام(ره)، محبوب جوانان این سرزمین هستید...
از عادل خوش ذوق هم تشکر...
من استقلالی ام از استقلالی بودن آسید حسن هم شاد شدم ولی ایشون را فراتر از سرخابی برای کل ورزش کشور و خود کشور و اینده ی آن انتظار دارم .
ان شاء الله .
مخلص و ارادتمند اقا حسن اقای خمینی خیلی دوست داریم
ادم اگه غیرت داشته باشه وعاشق تیمش باشه بازی میکنه و جام رو میبره واین افتخار بزرگ رو توتاریخ ثبت میکنه حتی اگه به نون شبش هم محتاج باشه شماها که اعتصاب کردید بیخود میگین واسه عشق به مردم وتیمتون دوباره بازی میکنین ادم واسه عشقش همه ی زندگیش رو فدا میکنه نه اینکه واسه زندگیش تیمش رو که یه عالمه جوانمرد وبزرگمرد توش بازی کردن به لجن بکشه وفداکنه همچین میگن بازی کردیم انگاری رونالدو رو حریف بودن ای بابا بازیکن فنی نمیخوایم چهار تا بازیکن باغیرت بیارین که لااقل حرمت هوادار هارو نگه داره درضمن اقای فردوسی بور هم که این همه ادعاش میاد اگه دوماه حقوقش رو ندن اجرامیکنه اقای دایی هم که هروقت میبازه یقه داور بیچاره رو میچسبه درحالیکه بااومدن اون بود که علی کریمی از جایی که حقش بود اونجاباشه رفت یه جای دیگه که البته الان خیلی باغیرت تراز این بازیکن ها بازی میکنه حتی مقابل تیمی که عشقشه
اقای دایی شما و اطرافیانت این وضع را بوجود اوردید!؟ چرا که بهتر از هر کسی میدانستی این وضعیت از زمان مدیر قبلی که در سطوح مختلف مدیریت شایستگیهای خود را در مقام مقایسه با دیگران نشان داده وجود داشته و جالبتر اینکه با عوامفریبی شعار میدادی و وانمود میکردی بقول خودت اصلا و ....ابدا ایشان را قبول نداری و او از در وارد میشد حضرتعالی ارپنحره هزار تا می پیچیدی
دیگر اینکه احساس کردی صاحبان اصلی پرسپولیس بیایند از جمله اقایان پروین.پنجعلی .خوردبین. محرمی.کریمی.مهدوی کیا.عاشوری.پیوس.و.....مهمتر ان دسته تماشاگرانی که هیچ اسائه ادبی به هیچ کس نکرده و فقط فقط بدنبال فوتبال زیبا و عشق به زیبایی و احترام نه دروغ.
آقای فردوسی پوراگر به رسالت رسانه ای خود پابند بود باید اشاره ای هم به فوتبالیست استقلال که بینی مامور وضیفه شناس بیمارستان راشکست می کرد نبادبصرف داشتن پارتی وشهرت این گونه آدمهای ازخود راضی از مجازات وعدالت اسلامی فرار کنند
گفتن بعضی از دوستان که این اطلاعات ورزشی رو بچه ها هم دارن این حرف درسته در صورتی که این آقای بزرگوار حوزه کاریش چیز دیگه نباشه ولی ایشون همچو آباء بزرگوارش از سالها قبل دارن خارج فقه درس میدن و با توجه به مصاحبشون تا 12 شب مشغول فعالیتای غیر ورزشی هستن نه مثه خیلیا کارشون فوتبال و اخبار ورزشی دیدنه
خاك بر سر علس دایی متاسفم براش فقط همین
خدایی روی فردوسی پور رو کم کردی
عالی بود
خدا این هست عدالت در جامعه.این فوتبال به درد لیگ افغانستان میخوره.
بازی محمد نوری امسال چند برد داشته داشته که پول می خواد
من فیلم رو ندیدم ایشون پرسپولیسین یا استقلالی؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر