بازدید 64954
ساجدی نیا: فیس‌بوک شرارت، هک و گرداننده آن دستگیر شد

بیشتر اراذل دستگیر شده، هم مسلح و سابقه‌دار هستند و هم جوان!

دقت به این نکات که اراذل و اوباش دستگیر شده سابقه‌دار و مسلح به سلاح سرد و گرم هستند، به خودی خود قابل تأمل است؛ اما اینکه این افراد سابقه‌دار و خطرناک (به تصاویر منتشره دقت کنید) چگونه در ‌جوانی به این درجات رسیده و در راه رسیدن به عالی‌ترین مرتبه شرارت هستند، هم می‌تواند و هم باید ‌به دقت‌ کنکاش‌ شود.
کد خبر: ۳۷۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۱ 26 January 2014
«پلیس فتا پس از اعلام گزارش‌های مرتبط با فعالیت صفحه اینترنتی اراذل [فیس‌بوک شرارت] موفق به هک و شناسایی گردانندگان این صفحه شد و صبح امروز پلیس امنیت تهران بزرگ نیز این فرد را ‌دستگیر کرد»؛ این خبر خوشی‌ است که فرمانده نیروی انتظامی تهران بیان کرد، ولی این خبر خوش، اخبار ناخوشی نیز همراه داشت.

به گزارش «تابناک»، سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه هفتمین مرحله طرح مبارزه با اراذل و اوباش تهران گفت: شب گذشته، پلیس تهران بزرگ با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عملیات گسترده‌ای ‌انجام داد که طی آن ۸۸ تن از اراذل و اوباش شهر دستگیر شدند. قریب به اتفاق دستگیرشدگان ‌سابقه مجرمیت داشتند و مسلح به انواع سلاح‌های سرد و گرم بودند.

وی در ادامه در‌باره دستگیری گرداننده صفحه فیس‌بوک شرارت که ‌عریان به تبلیغ اراذل و اوباش می‌پرداخت، گفت: این فرد صبح امروز توسط پلیس امنیت دستگیر و در بازجویی‌های مقدماتی به اتهامات خود اعتراف کرد و اخبار تکمیلی آن ‌اعلام خواهد شد.

صفحه بسته شده «شرارت» در فیسبوک
صفحه بسته شده «شرارت» در فیسبوک

ساجدی‌نیا در ادامه دستگیرشدگان اخیر را از اراذل و اوباش سطح دو و سه عنوان کرد و در ادامه آماری داد که اگر بگوییم هولناک است، سخنی به گزاف نگفته‌ایم.

وی گفت: ‌خوشبختانه با توجه به اقدامات پلیس، اراذل سطح ۱ کاهش چشمگیری داشته و در حال حاضر تحرکی ندارند و بیشتر افراد دستگیر شده از میان اراذل سطح دو و سه بوده که بیشتر در سنین ۱۸ تا ۲۲ قرار دارند.

دقت به این نکات که اراذل و اوباش دستگیر شده سابقه‌دار و مسلح به سلاح سرد و گرم هستند، به خودی خود قابل تأمل است؛ اما اینکه این افراد سابقه‌دار و خطرناک (به تصاویر منتشره از ایشان دقت کنید تا دستتان بیاید چرا دستگیرشدگان خطرناک هستند) چگونه در ‌جوانی به این درجات رسیده و در راه رسیدن به عالی‌ترین مرتبه شرارت قرار دارند، هم می‌تواند و هم باید ‌به دقت کنکاش شود.

این در حالی است که طی چند سال اخیر، نیروی انتظامی طرح گردآوری اراذل و اوباش را در دستور کار قرار داده و هر بار پس از دستگیری شماری از این مجرمان، با طرح‌هایی مانند گرداندن در محله ـ که ‌گاه با انداختن آفتابه به گردنشان همراه می‌شود ـ نمایش خیابانی بدن عریان و سلاح‌های توقیف شده ایشان و چند روش دیگر‌ که برای شکستن ابهتشان به کار می‌رود، این نوید را بدهد که طرح گردآوری این افراد خطرناک تا برچیده شدن کامل اشرار ادامه خواهد یافت؛ اما حتی پلیس نیز نمی‌داند ‌شهر چه زمانی از اراذل و اوباش خالی خواهد شد.

امید به برچیده شدن اراذل هنگامی کمرنگ می‌شود که از زبان پلیس، سطح بندی شدن ایشان را شنیده و در‌می‌یابیم که دستگیر شدن ایشان در طرح جمع‌آوری اراذل، با قید «سابقه‌دار» می‌تواند بار‌ها رخ داده و چه بسا به افزایش سطح ایشان منجر شود؛ انگار نه انگار که خانی آمده یا خانی رفته است!

این واقعیت تلخ را می‌توان به روشنی ‌در سخنان فرمانده انتظامی تهران‌ دید: «پلیس همواره مجرمان و بزهکاران را تحت رصد خود داشته و در صورت بروز کوچک‌ترین خطایی از سوی آن‌ها، به‌شدت با این مجرمان برخورد می‌کند‌».

معنای نزدیک سخنان این مقام، شناسایی اراذل و تحت مراقبت بودن ایشان است که اگر برداشتمان درست باشد، نه تنها بی‌اثر بودن طرح دستگیری اراذل و نمایش این افراد را نشان می‌دهد، بلکه حکایت از دردی به مراتب بزرگ‌تر است: اینکه اراذلِ سطح‌بندی شده به رغم آنکه می‌دانند تحت مراقبت هستند، باز شرارت می‌کنند!

شاید هم برداشت ما درست نبوده و معنای دور این جملات به واقعیت نزدیک‌تر باشد؛ اینکه پلیس بر همه رخدادهای ریز و درشت جامعه آگاهی یافته و مو را از ماست می‌کشد که در این صورت، شگفت‌زده خواهیم شد، اگر بدانیم بسیاری از این اراذل، نام مستعار و حتی ‌لقب داشته و در زمان دستگیری، خبر آن به همراه لقب شرورِ دستگیر شده کار می‌شود؛ از جمله فرشاد دمبه، علی هویج، علی خالدار، میلاد دراز، مجید کثیف، امیر غربتی، میلاد تخم‌مرغ، محمد تیغ‌زن، حامد موش، سعید سوسکه، مرتضی گربه، برادران دالتون، مهدی کله و... دستگیر شدند (این‌ها القاب اراذلی هستند که سال گذشته در چنین روزهایی در محله خزانه تهران دستگیر و به مردم معرفی شدند).
!

گویی در زمان شهرت یافتن ایشان و به قول ساجدی نیا، کسب معروفیت توسط ایشان، پلیس سکوت کرده بوده و یا ‌ماجرا را می‌دانسته و ‌دخالت نکرده و به جای آن، پرونده سطح‌بندی ایشان را به روز کرده است و بس!

از این ابهامات مطرح ‌‌و پاسخ نیافته که بگذریم، هفتمین مرحله دستگیری اراذل و اوباش تهران از همیشه پر سؤال‌تر است؛ پرسش‌‌هایی مثل چرایی گرویدن متولدین سال‌های ۷۰ تا ۷۴ که حداکثر چهار سال با محدوده تحصیلات ضروری یعنی دیپلم فاصله دارند، به مسیری که اراذل نام گرفته و در زمره مشاهیر این راه قرار گیرند؛ مثل نقش نهادهایی که در این مسیر کوتاهی کرده‌اند، مثل زمان آزاد شدن ایشان، مثل چرایی متنبه نشدن از دستگیری و احتمالا مجازات و در پایان به مانند مثل سرنوشت این جوانان و‌ جامعه‌ای که در آن شرارت می‌کنند؟

برای دریافت و دیدن آخرین اخبار تابناک، از هر نقطه ای در اینترنت Toolbar اختصاصی تابناک را از لینک زیر دریافت و بر روی مرورگر خود نصب کنید:

لینک دریافت Toolbar تابناک
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۱۱۹
خوبه که فیسبوک سبب خیر شد اگر این صفحه نبود این ها حالا حالا ها شناسایی بشو نبودند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
تابناک قربون شکلت.
تنها دلیلش نبود شغل تو جامعه ی ماست
بی شغلی عامل افسردگی
بی شغلی عامل اعتیاد
بی شغلی عامل شرارت
بی شغلی عامل انواع بیماری
بی شغلی عامل بی فرهنگی
بی شغلی عامل قاچاق
بی شغلی عامل ...............
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اتفاقا ما تو بستگان و آشنایان چندتا جوون داریم که بیکارن اما خلافکار نیستن و به خاطر بیکاری دنبال خلاف نرفتن. اگه به گفته ی شما باشه که هر کی بیکار باشه، باید بره سراغ این کارا! آخه این توجیح درسته؟ قبول دارم بیکاری به رونق اینایی که گفتی کمک می کنه اما توجیحت اصلا درست نیست. اینا بر می گرده به تربیت پدر و مادر، اخلاق، شخصیت و فرهنگ آدم. این آدما اگه کار هم داشته باشن فکر می کنی سراغ خلاف نمی رن؟ چرا عزیز اونا تو کارشون هم یه جور دیگه خلاف می کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
توجیح نه توجیه
حالا هی بگید فیس بوک بده!!!
دو ناشناس اول فکر کنم درست متوجه نشدین.اون پیج فیسبوک باعث دستگیری نشده بلکه صاحب اون پیج دستگیر شده.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
منفی برای چیه نمیدونم.انگار همینجوری باید گفت فیسبوک گل و بلبله."وی در ادامه در رابطه با دستگیری گرداننده صفحه فیسبوک شرارت که به صورت عریان به تبلیغ اراذل و اوباش می‌پرداخت، گفت: این فرد صبح امروز توسط پلیس امنیت دستگیر و در بازجویی‌های مقدماتی به اتهامات خود اعتراف کرد و اخبار تکمیلی آن متعاقباً‌ اعلام خواهد شد."
حمید
| United States of America |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
فکر کنم اونهایی که منفی دادند جزء اراذل و اوباش باشند و برای حمایت از اونها منفی دادند!!!!!!
صاحب عکس سوم تعویض بدنه شده؟چه جونی دارن اینا.انگار سر گونی رو دوختن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
ایول گل گفتی انگار سر گونی رو دوختن.
امّا این بیچاره‏ها تؤ محیط بدون فرهنگی و بی سواد ی و فقر مالی بزرگ شدن، از این راه جلب توجه میکنند
یه بانک آنلاین باید ساخته بشه هرکس به جرم شرارت و زورگیری دستگیرو و هرکس آزاد میشه به لحظه با عکس و اسم و شرح جرم توش معرفی بشه بعد مردم میفهمن تو این کشور چه خبره و چه آدم های خطرناکی بعد چند ماه از زندان آزاد میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
گل گفتی .
با انان مثل جانوران درنده بر خورد كنيد اين دسته از اراذلين را نبايد كشت بايد به انسان تبديلشان كرد البته اكر بشوند ؟!؟ و ذره ذره جانشان را كرفت زيرا انان ويروسهاى جامعه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اصلا خودت فهمیدی چه گفتی؟!
واقعا باید از مسئولین فرهنگی!!!پرسید که چرا جوانان امروز از قلیون و سیگار و زد و خورد خوششون میاد و دوست دارن اینطور زندگی کنن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
قلیون وسیگار رو با قمه کشی مقایسه میکنی؟؟؟
r u ok?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
نلشناس 11:37 ، تحقیقات زیادی ثابت کردند که بسیاری از اعتیادها که نهایتا به جرم منتهی میشن،اولش از سیگار شروع شدن.
سیگار-بعدش کم کم مصرف مواد- بعدش جرم.

درسته که همه سیگاری ها به اینجا نمیرسن ولی سیگار نقطه شروع خیلی چیزهاست
سخت گیری بیش از حد در مدارس و زورگویی معلمان باعث فرار و عدم تحصیل و به اینجا رسیدن اینان می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
من هم تو یکی از این مناطق بد بزرگ شدم! سخت گیری مدارس دلیل نیست ! مشکل از خونواده ای هسشت که اینا توش بزرگ شدن!!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
هر کس از دیدگاه و تجربه های خودش میگوید !!شاید هم یکی از دلایل یا درصدی خیلی کمی حق با شما باشد ولی مشکل خیلی ریشه ای تر از این حرفها است . یک مسئله چند وجهی است که نیاز به سالها کار کارشناسی و پایه سازی اساسی در جامعه و....... دارد .
نور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اساس تربیت بر محبت است....
اگر به بچه ات محبت کنی به شیوه درست...اون وقت اراذل نمیشه....ادمی که کمبود محبت داره سعی میکنه خودنمایی کنه حتی اگه شده با قمه کشی
مهم فرآیند بعد از دستگیری است. آیا به درستی محاکمه می شوند؟ آیا چند روز بعد اینها به جامعه بر نمی گردند و شرور تر از قبل نشده اند؟
این ارازل و اوباش رو اعدام کنید بره پی کارش اینها ادم بشو نیستند
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
ارازل نیست اراذل هست که جمع رذل میباشد
شما بخش اول موضوع را دیده اید. باید پرسید چرا طول مدت بازداشت هر کدام از این اراذل حتی به یکسال هم نمی رسد و دوباره در جامعه ظاهر شده و حتی انتقام گیری هم میکنند. متاسفانه جنبه عمومی جرم از سوی قوه قضاییه بسیار نادیده گرفته شده و اینگونه مجرمین هم بخوبی به مسئله آگاه هستند
چرا یک جوان 20 ساله باید به اینجا برسه؟ چرا باید بدنش پر از خالکوبی های عجیب غریب و رد چاقو باشه؟کاش به این سوال هم جواب میدادید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
حاجی؟ پشت گود وایستادی میگی لنگش کن ؟؟

فکر کنم ا 3 سا دیگه توقع داشته باشیم دولت نون هم برامون بگیره بیاره در خونمون تحویل بده! چون ما نفت داریم !
قوه قضاييه بايد فكر اساسي كند، دست پليس بسته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
فکر اساسی نمیشه کرد عزیز !

مشکل اساسی تر از این حرف هاست!
متاسفانه در گرگان چند دسته شرور وجود دارد که پس از شکایتهای متوالی از سوی مالباختگان و یا متضرر شدگان از لحاظ جسمی و روحی و مالی و شکایتهای مکرر و در دست داشتن حکم جلب آنها توسط مردم هنوز نیرو انتظامی یکنفر از انان را دستگیر نکرده
هرچی خلافه توو جوونی اتفاق میفته پس پیرمردا برن دنبال اینجور کارها ما هم جوونیم چرا خلاف کار نشدیم با این حرفا بهونه برا جوونا درست نکنید .اینا کسانی هستن که میخوان راه صد ساله رو یک شبه برن در برابر مشکلات ضعیفن .
ارازل و اوباش بدون محاکمه و بلا فاصله پس از دستگیری محل باید اعدام شوند
با شلیک یک گلوله در ســـــــــــــر

والسلام

تنها از این را می توان ارازل را مهار کرد
پاسخ ها
شیرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
عجب! خوب که قاضی نشدین شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اینجا تگزاسه مگه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
تو را هم بايد در يك بيمارستان رواني، در قسمت بيماران خيلي خطرناك بستري كنند.
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
شما اراذل نوشتنو یاد بگیر کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
کسانیکه با هم وطن مخالفند معلوم که صابون این آقایان به تنشان نخورده
تنها راه حل ریختن این انگلهای اجتماع به دریا است اگر قوه قضائیه دست اینها را قطع کند عبرت سایرین می شوند.
حکم شرارت =اعدام
باید درس عبرتی برای دیگران بشوند .اینارو می گیرن تو رسانه ها نشون می دن تازه معروف می شن بعد آزادیو روز از نو روزی از نو .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
فکر کردی کسی که شرور میشه از اعدام میشه از اعدام میترسه؟
متاسفانه پديده ارازل و اوباش خطر بزرگي براي امنيت خانواده ها شده ظهر روز جمعه من كه شاهد سرقت از خانه خالي همسايه بودم با ماشين راه را به رويشان بستم و مجبور شدم تا تحويل نيروي انتظامي بدهم ولي با اين كار نگران امنيت خانواده خود هستم چون پيغام گرفتم كه اينها يك دسته دزد و خلاف كارند و ...
دست قوه قضائیه درد نکنه با این حکم دادنش در مورد سابقه دارها
چرا اینها را پس از د ستگیری دوباره آزاد می کنند؟بهتر نیست از اینها در بسیاری از کارهای عمرانی که در شرایط سخت بایستی انجام شود استفاده کنند؟ این کاری است که کشورهای دیگر سالهاست انجام می شود اما نگهداری آنها در زندان فقط باعث می شود که مفت بخورند و تجربیاتشان را با هم مبادله کنند و فارغ التحصیل از زندان خارج شوند.
باسلام باتشکر از نیرروی انتظامی متاسفانه اکثر موارد به خاطر عدم اشتغال می باشد یا اوقات فراعت این جوانان به درستی پر نمی شود یا هزینه های باشگاههای ورزشی که بالا رفته خانوادها از این فرصت نیز محرو م می باشند
سلام كرج هم يكي ازشهرهاي پراراذل است كاش مسئولين به مجرماني كه ازاد وفارغ از هرگونه ترس درساعاتي كه شهر شلوغ است اقدام به زورگيري وزخمي كردن مردم مي كنند ،بپردازند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
تایید میکنم که بعضی مناطق کرج اراذل زیادی دارد.کاش نیروی انتظامی استان البرز هم طرح جمع اوری اراذل را بگذارد
مگه فقط اون يه پيج بوده؟ حداقل 4 تا پيج ديگه جديدا باز شده
با تشکر از نیروی انتظامی و قوه قضائیه
من مخالف دستگیری این افراد هستم زیرا علرغم صرف هزینه برای دستگیری و.... پس از چند روز انها ازاد و به اعمال خود ادامه میدهند
چاره کار یا اعدام یا زندان همراه با اعمال شاقه و شکنجه برای ابد میباشد. و علت اصلی اینکه این اوباش هنوز هستند عدم برخورد قاطعانه قوه قضائیه و عدم برخورد خشن پلیس با اینهاست. فیلمی از نیویورک توسط رهگذران ضبط شده بود که نشان میداد پلیس نیویورک چگونه فردی که چاقو بدست گرفته بود را ابتدا با ماشین به گوشه ای پرت میکند و بعد تا میخورد زدندش، مطمئن باشید اگر پلیس با اینها خشن برخورد کند دیگر جرات این کارها را ندارند.
اعدامشون کنن بره اینا خودشون چی هستن که نسلشون باشه.
جدآ باید کاری کرد که این افراد وارد جامعه نشوند هرگز. یک اردوگاه وسط کویر برایشان درست کنن هرچقدر خواستن برای عقرب و رتیل های بیابان لات بازی در بیارن.
چرا به یگانهای درگیر در این عملیات اجازه شلیک نمیدهند؟
مقامات قضایی باید جدی تر باشند جلوی رسیدن اراذل به درجات عالیه قراربگیرند'چراکه کسی که برخودش چنین می کند با مردم چکارها خواهد کرد?!
بهترین راه اعدام این افراده.دو تا شونو تو محلشون بکشن بالا دار سومی حساب میاد دستشون.
كي ميگه هك شده؟!!! خود فيسبوك بعد از درخواست عده اي از كاربران ايراني از جمله خودم، صفحه رو مسدود كرد، پيامش هم از طرف فيسبوك برا من اومد.
سابقه دار بودند. می دانی یعنی چه؟
یعنی الان می روند زندان 2 ماه بعد دوباره می ایند بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
تازه اینا خیلی چیزا تو زندون یاد می گیرن
فقط راهکار اردوگاه کار اجباری یا خدمات عمومی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
آره خدایی! اینجوری از هر چیزی بهتره! حتی اعدام هم جواب گو نیست! اما اگه جایی باشند که مجبور بشند کاری که دوست ندارند رو انجام بدن اونخت هیچکی از این کارا نمیکنه !!
لطفا در مورد گرویدن این افراد و اینکه عامل باز دارنده از ارتکاب مجدد جرم در کشور های پیش رفته قانون های سفت و سختی است که اینگونه افراد را کنترول می کند ولی در کشور ما برای پی گیری بعد از آزاد شدن از زندانها هیچگونه کاری انجام نشده است خوب اینها هم بعداز فراگیری آموزشهای کامل از زندان دوباره فعالیت خود را از سر می گیرند.
ظا هرا نميدانيد بيگاري بهتر است از بيكاري چرا دنبال علت ميگرديد جوان علاف بيكار پرسه زدن در كوچه وخيابان و پاركها يكي از دلايل شرارت خواهد بود وووو
اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اونا از مرگ نمیترسن ! اینجوری راحت هم میشن! اعدام بازدارنده نیست!

اردوگاه کار ! شکنجه گاه! کار اجباری تو وسط سرما یا گرما تو دل کوه یا کویر بازدارنده هست!
اینا از زندون و اعدام نمیترسن ! اما از بی خوابی میترسن ! از گرسنگی میترسن! از عین ادم کار کردن میترسن
همه اشون بارها و بارها سابقه زندان و خلاف های متعدد دارند همه اشون رو باید اعدام کرد نه اینکه دوباره ولشون کنند بین مردم که افراد بیگناه را پاره کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اعدام بازدارنده نیست! اینا رو اعدام کنی وقتی جامعه محیا هست بازم مثل اینا پیدا میشه !

باید یه روش بازدارنده رو برای اینا اجرا کرد! رستادشون تو یه منطقه بد اب وهوا و ازشون بیگاری گرفت!!
بااعدام نمیشه بایدعلت را از بین برد وگر نه گیاه را هر قدر سطحی درو کنی تاریشه دارد خواهد روییدمثلا توی کارمندان وهر قدر هم سطح پایین باشند اراذل و اوباش دیده ای
در اثر گزارش به فیس بوک، این صفحه توسط خود فیس بوک بسته شد.
اینا فقط بدرد جنگ میخورن،بفرستیشون جلو همه رو لتو پار می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اینا اسلحه به دست بگیرند بر میگردن خودی ها رو میزنند و یا فرار میکنند !
یک نگاهی هم به سیستم تربیتی داشته باشید از جامعه شناسان بخواهید ارزیابی کنند.آیا فقط ناهنجاری همین است ...
همه این کارها نمایشی هست
چهار روز نه بله عصر همان روز همه اینها دوباره توی خیابون هستند.
گزارش 20:30 یادتون نیست مگه نشون داد معتادا رو جمع کردن و دو ساعت بعد ولشون کردن
شاید با یک روش حساب شده بلند مدت بتوان از این افراد، نیردهای عملیات ویژه، تکاور وتخریب چی و ... ساخت!
باید حس گردنکشی این افراد جهت دهی بشود و مورد استفاده قرار گیرد.
بايد همچين مفسدهاي في الارض رو كه باعث وحشت و ترس در بين مردم ميشن رو اعدام كرد. اين گونه افراد فقط با اعدام درست مي شن.
بر فرض که گرفتینشون حالا که چی؟؟؟؟ یه هفته دیگه کجان؟؟؟ با این بگیر نگیری که پلیس دراورده اونا رو تشویق می کنه بیشتر شرارات کنن چون دارن مثل سوپراستارا میشن؟؟؟ ایا با دیدنشون در تلویزیون دچار این حس میشیم که شرارت عاقبت خوبی نداره یا دچار این حس میشیم که خوبه با همراهی برادر پلیس همگی معروف می شیم و مدتی میریم پیکنیک!!
منزل ما و چند منزل دیگر را در یک شب دزد زد آگاهی غرب تهران خ رنجان بلافاصله بررسی کرد گفت گروه فیوج هستند خوب ما مال باخته و این گروه همچنان مشغول خلاف چرا اولا صورت این خلاف کارها را شطرنجی میکنید و یا پشت به دروبین نشان میدهید منظورتان چیست
خوب مثلا اون یکی عکس تمام سرش بخیه خورده، این اگه آدم شدنی بود با 1 یا 2 بار زندان آدم میشد، ولی مشکل اینه که زندان برای اینها یعنی دوره تخصص دکترا ، حرفه ای تر میشن میان بیرون . فقط و فقط باید از تکثیر DNA اینها جلوگیری بشه. یک کلام اعدام فوری !
آفرین به این اقتدار به نظر من باید شدیدا برخورد بشه که مزاحم نوامیس مردم نشوند امثال اینها حکم محارب را دارند و باید اعدام شوند
ملت عزیز با اعدام که این مسائل ریشه کن نمیشه
اینا فقر فرهنگی و مالی دارن
باید پیشگیری بشه، رفتار اینا برا جلب توجه مردم هستش، چون خودشون کمبود محبت دارند و از این طریق عقده هاشونو خالی میکنند
یه دلیل دیگه هم اینکه اینا اکثرأ بی‏سوادن، اگر بیسواد نبودن کارشون به خالکوپی و خط انداختن تؤ بدنشون نمیرسید.
خیلی سخته اینها را به کار اجباری بفرستند؟؟؟؟این همه کارهای سخت و تن فرسا چرا بعد مدتی آزاد میشن؟؟؟؟
کار شناس بررسی کند
باید وسط کویر یه کمپ درست کنن و دور تا دورش 3 ردیف سیم خاردار و مین و مسلسل خودکار و مارهای سمی بذارنو اینارو با یه چتر از هلیکوپتر بندازن پایین و براشون هر هفته یه تکه نون با یه بطری آب با همون هلی کوپتر بندازن پایین . فکر کنم برای همشون 10 سال اونجا بمونن کافیه . از بیرون کمپ هم با دوربین های پایه بلند ازشون فیلم بگیرن و شبها ساعت 8.5 تا 9 از همه کانال ها پخش کنن .
فکر کنم اینجوری جرم و جنایت کمتر بشه . البته باید بدون محاکمه اینکارو کرد تا یه وقت بخشیده نشن .
تابناک جان لطفا چاپ کن .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
نظرت عالیه ..موافقم صددرصد
ابراهیم
| United States of America |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
تازه یه هفته ای خودشون خودشون رو می کشن و جامعه از دستشون خلاص میشه
کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
معلومه فیلم وحشتناک زیاد می بینی . بقول
دوستمان شما خودشو ناراحت نکن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
وسط کویر سیم خاردارومین ومسلسل لازم نیست نباید اسراف کرد .
2 نکته مهم می باشد.اول اینکه نیروی انتظامی اعلام نماید هر یک از اینها برای چندمین بار است که دستگیر شده اند.و دیگر اینکه همین افراد حد اکثر چند ماه دیگر آزاد می شوند و دوباره به جان مال و ناموس مردم تعرض می کنند؟
هرکدام ازاینها سابقه موارد متعددی محکومیت دارند چرا بازهم آزاد میشوند ....اردوگاههای کار وعدم امکان بازگشت به جامعه راهی برای خلاصی از این تبهکاران خطرناک است
بلحاظ اجتماعی میباید که ریشه یابی شده و علاج واقعی گردد و الا ادامه خواهد داشت!
مشکل پلیس نیست دادگاهها مشکل دارند برای شرارت و مزاحمت نوامیس و این ارازل و اوباش احکام بسیار سخت و تنبیه و اعدام لازم است. همیشه که نباید اتفاقی بیفتد به فکر جبرانش باشیم باید از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری کرد. پلیس بارها اینها رو میگیره چند رو زبازداشت و بعد برمیگردن به شرارت مشغول میشن. چرا برخورد نمیشه زندان ابد یا اعدام یا ......
جامعه بدون امنیت هیچ چیزی ندارد نه ثبات نه اقتصاد نه روح و روان سالم
در كنار لزوم توجه به علل پيدايش اين پديده ، بايد گفت اهمال شديد دستگاه قوه قضاييه در برخورد قاطع با اين افراد،زمينه را براي شرارت بيشتر آنان فراهم كرده است.به نظر شما اگر به عنوان مثال اين اوباش در كشوري مانند عربستان زندگي مي كردند ، جرات انجام چنين رفتاري را داشتند؟
جاله تو خبر اومده که همشون سابقه دارن پس این قوه قضاییه چرا این ارازل و آزاد میکنه که بیان بیرون گستاخانه تبلیغ شرارت کنن چه فایده الانم دوباره آزادشون میکنن
اگر افراد شرور به مناطق بد اب و هوا تبعید بشن ویا مانند سایر کشورها اینگونه افراد را در زندانهائیکه هر روز ارزوی مرک میکنند نگهداری شوند بهتر تربیت میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
ساکنین مناطق بد اب وهوا چه گناهی کردن؟
باید بدون استثنا اعدام بشن این یک راهکار کوتاه مدت و برای بلند مدت باید فرهنگ سازی کنند
سلام بالاترین مجازات برای چنین مجرمانی نه زندان است نه اعدام بلکه در عین اینکه آزادند زندانی هم باشند مثال حبس خانگیبه مدتهای طولانی
وقتی جوونی باشی که بابات نتونه خرجت رو بده و درس خون هم نباشی و جامعه یک کار عزتمند حتی کارگری عزتمند هم برات نیاره میری خلافکار میشی تا عزت و احترام برا خودت بیاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
دادا،چیزی کشیدی؟!!
فکر میکنید تو زندون اینها رو تربیت میکنند یا براشون کلاس مزارند .نصیحتشون میکنند که سر به راه بشن .نه عزیزم .ازشون حمالی میکشن تا مخارج زندان بیاد پایین .بعد طرف از زندان در میاد از قبل هم عقده ای تر میشه و کارهای بدتر میکنه .
باعث تاسف اینکه اینا تو زندون هم به ارازلی واوباشی ادامه میدن وخیلی زود باسند وگاهی با گذران کمی از حبسشان زود آزاد میشن پرسنل زندان هم از آنها آسایش ندارن
من خودم از پرسنل یکی از زندانهای کشور هستم و تمام این ارازل که به هیچ کس رحم نمیکنن دارای حقوق شهروندی !هستن...
بعضی هاتون خیلی بی رحمین! شماها خودتون با این اراذل درب و داغون باید برین پیش روانپزشک!
دادگاه نرفته حکم اعدام و حکم های عجیب غریب صادر می کنید! خدا کنه امثال شما تو این جامعه قاضی نشن...
باید دید اینا چه مرضی دارن؟ چه کمبودهایی داشتن که این طوری شدن؟
باید باهاشون طبق قانون برخورد شه.
تابناک به عنوان یک رسانه شناخته شده این موضوع رو از مراجع کشور پیگیری کن.اینا حبس براشون افتخاره.با حبس فقط درجه اوباشگریشون میره بالا.اینارو باید گرفت زیر کار سخت و طولانی مدت در معدن و بیابون..
اعدام با شلیک گلوله به مغز در ملا عام
بهترین مجازات این کثافتها و در عبرت برای کوچیکتراشون .
بايد كارشناسي كرد كه به چه دليل اين اشخاص به اين راه كشيده شده اند وگرنه با كشتن هيچ چيز حل نمي شود اگر روزي 10نفر را اعدام كنند تا ابد باز هم 10 نفر براي اعدام پيدا خواهد شد
بهتر نيست مشكلات اجتماعي و اقتصادي را حل كنيم
داداش يه ساعت ديگه همشون آزادن
چه فايده،دو روز نگرشون ميدارن بعد هم آزادي.روز از نو روزي ازنو
«پلیس فتا پس از اعلام گزارش‌های مرتبط با فعالیت صفحه اینترنتی اراذل [فیس‌بوک شرارت] موفق به هک و شناسایی گردانندگان این صفحه شد و صبح امروز پلیس امنیت تهران بزرگ نیز این فرد را ‌دستگیر کرد»؛!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام، این جوانان از قوت بدنی بالایی برخوردارند. اگر باب شود اینان قدرت بدنی خود را در کار کردن نشان دهند، ایرانی اباد خواهیم داشت. پس بجای اینکه ابروی این جوانان را بریزیم، به انها غیرت کار کردن را یاد بدهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
چی میگی اینا اگه غیرت کار کردن داشتن کارشون به اینجا نمیرسید درسته تو کشور ما سخت کار گیر میاد اما اگه دنبالش باشی گیر میاد
اعدام
یک سوال از عزیزانی که میگن باید اعدامشون کرد باید تیکه تیکه شون کرد و... داشتم.اگه یکی از نزدیکانتون شرور میشد خداییش باز این حرفا رو میزدین یا هر کاری میتونستین براش انجام میدادین.هر سال صدتا صدتا از این اراذل و اوباشها اعدام کردیم هر روز گونی گونی اراذل میندازیم تو زندان ولی وجدانن تعداد این افراد کم شدن یا زیاد شاید امروز با اعدام یک شرور کمی احساس امنیت کنیم ولی فردا برای تداوم امنیت باید صدتا رو اعدام کنیم وپس فردا هزار تا پس راه حل این نیست
فقط مجازات اسلامی برای جامعه بهتر و آبادتر
هیچ چیز بهتر از اسلام نیست
با درود و سلام بر برادر ارجمند شجاع و بسيار زحمتكش جناب آقاي سردار رادان
كه بناي مبارزه با اين افراد را گذاشت و وحشت بزرگي در دل اراذل و اوباش انداخت، اگر مبارزات ادامه نيابد همه زحمات به باد مي رود اين حيوان‌ها به هيچ كس رحم نمي كنند اين كثافتها را بيندازيد جلوي حيوانات درنده گرسنه تا و بقيه دوستانشان هم نگاه كنند كه هر تكه از بدنشان در شكم يكي از درندگان برود تا لااقل غذايي براي جانوران بشوند و به آنها بفهمانيد كه شما از اين درندگان پست‌تر هستيد زيرا آنها عقل و شعور ندارند ولي با اين حال از يك خانواده كمتر يكديگر را مي درند.
فقط اعدام
فقر فرهنگی و اقتصادی باعث مجرم شدن می شود
بهتره در مقابل صفحه شرارت صفحه جوانمرد یا پهلوان یا هر عنوان دیگه ای که می تونه مقابل شرارت باشه راه اندازی کرد و خبر و گزارش و تحلیل از کار و فعالیت آدمهای پر زور ولی جوانمرد بده . به نظر من این می تونه هم انگیزه مثبت به کسانی که دوست دارن هیکل دار و پرزور باشه و هم اینکه می تونه کمی نگاه مردمو نسبت به اونا مثبت کنه .
بابا جان به اين افراد كار و زندگى دهيد . فرهنگ و علم به انها بياموزيد. قطعا اصلاح ميشوند .
بیشتر این افراد از نظر روانشناسی مشکل دارند و قابل اصلاح نيستند . بهترین کار اين است که آنها را به اردوگاههاي کار اجباري بفرستند که هم از جامعه دور باشند و هم کار کنند و سربار جامعه نباشند و هزینه نگه داريشان را با کار خودشان بپردازند.
احسنت به اقتدار مردان شجاع و با ایمان و از خود گذشته نیروی انتظامی به خدا از عمق وجودم به نیروهای ازخود گذشته و جان برکف نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) و ارتشیان دلیر کشورمان افتخار میکنم نهمن بلکه تمام ایران به اینها افتخار میکنند زنده باد ایران و ایرانی
بابا تو رو خداااا این اراذل و اوباش و مجرمان خطرناک مخصوصاً مجرمان سابقه دارو آزاد نکنید
اگه پول واسه نگه داری و حبس این افراد ندارید حداقل اعدام شان کنید

اینا رو اعدام کنید یا تا آخر عمر تو اردو گاه کار اجباری ازشون بیگاری بکشید
اینا آدم بشو نسیتن دو ماه میندازید زندان بعد آزاد میکنید اینا هم دوباره به کارشون ادامه میدن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس