بازدید 7335
۵

تکذيب لشگرکشي اراذل و اوباش در ميرداماد

کد خبر: ۳۶۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵ 08 January 2014
در پي انتشار خبري در يکي از سايت‌هاي خبري مبني بر لشگرکشي اراذل و اوباش قمه به دست در خيابان ميرداماد و حمله به خودروهاي مردم در پشت چراغ قرمز و سرقت اموال مردم، رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ اين خبر را تکذيب کرد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ عليرضا محرابي در تشريح اين خبر گفت: به محض وصول اين خبر، تائيد و يا تکذيب اين خبر در دستور کار مامورين اين پليس قرار گرفت. در بررسي‌هاي اوليه از دوربين‌هاي محل اعلامي وقوع چنين حادثه‌اي تائيد نشد. ضمن اينکه از کسبه محل نيز تحقيق شد که هيچ يک از شهروندان چنين حادثه‌اي را مشاهده نکرده بودند.

وي گفت: در مرحله بعدي از مامورين راهور مستقر در محل سؤال شد که وقوع اين اتفاق از سوي آنان نيز تکذيب شد.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ادامه داد: از طريق اخبار مرکز فوريت‌هاي 110 در يک بازه زماني دو ساعته از 15:30 الي 17:30 (با توجه به ساعت اعلامي در خبر) مورد بررسي قرار گرفت که خوشبختانه چنين خبري از سوي هيچ يک از شهروندان اعلام نشده و فقط يک مورد سرقت لوازم داخل خودرو در ساعت 16:15 به اين مرکز اعلام که گشت موتورسوار 110 در محل حاضر و نسبت به تنظيم گزارش اوليه سرقت اقدام مي‌کند.

محرابي در ادامه افزود: به منظور کسب اطلاعات بيشتر با مالک خودرويي که مورد سرقت واقع شده بود تماس حاصل شد که خانم «س ع» اعلام کرد حوالي ساعت 16 پس از خروج از محل کار و مراجعه به خودرو‌ام مشاهده کردم که شيشه کنار درب خودرو شکسته شده و متاسفانه پانل ضبط صوت به سرقت رفته است.

وي نيز هر گونه حمله توسط اراذل و اوباش و سرقت اموال را تکذيب کرد و در مورد ماسک موجود در محل (خارج از خودرو) که در تصاوير سايت مذکور ارائه شده نيز اظهار داشت که ماسک شخصي بوده و وي از دستفروشي در محل تهيه کرده و احتمالا سارقين از داخل خودرو به بيرون انداختند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به انتشار کذب اين خبر که متاسفانه طي يک اقدام کاملا غيرحرفه‌اي انجام شده و باعث تشويش اذهان عمومي شده است، قطعا اين موضوع از طريق مراجع ذي صلاح پيگيري خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
همه چیز آرومه ما چقدر خوشحالیم!!!!!!
حمله به استخر زنانه هم تکذیب شد رد حالی که دوست من تا ماه ها بعد از این حمله به دکتر اعصاب و روان می رفت و قرص می خورد!
تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها آقاي سردار!!!!!!
خودم ديدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اها بعد شما اونجا بودید این همه اد هم بود یکی نبود یه فیلم بگیره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
دوست عزیزی که می گی کسی نبود فیلم بگیره ، همه مثل شما شکار لحظه ها نمی کنن که . اینطور وقتا معمولاً فرار می کنند .
منم چیزای زیادی دیم که بعدها تکذیب شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار