بازدید 61185

بهشت پنت‌ هاوس‌ نشینان پایتخت کجاست؟

کد خبر: ۳۶۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵ 07 January 2014
وارد محله نیاوران می‌شویم. از میدان یاسر به سمت شمال ادامه مسیر می‌دهیم. نزدیک محله جماران به سه راه یاسر و سپس خیابان صادقی قمی می‌رسیم و کمی بعدتر خیابان بوکان خود را به ما نشان می‌دهد.

آن هم تا گلابدره. می‌ایستیم و ناخودآگاه سر و گردن‌مان به سمت آسمان بالا می‌رود. در دو سوی خیابان برج‌های چند طبقه‌ای را می‌بینیم که بر بالای خود یک واحد پنت‌هاوس را میزبانی می‌کنند. این جا بهشت پنت‌هاوس‌نشیان پایتخت است.

در این خیابان تعداد پنت‌هاوس‌های ساخته شده به نسبت دیگر برج‌های نقاط و محلات مختلف تهران بیشتر است. فرزاد دلیری که او را به عنوان معروف‌ترین طراح و سازنده اغلب پنت‌هاوس‌های پایتخت می‌شناسند. در یکی از برج‌های همین خیابان زندگی می‌کند و کریم باقری هم در یکی از پنت‌هاوس‌های این خیابان ساکن است. خیابان بوکان را به پیش می‌رویم و سربالایی آن این امکان را به بیننده می‌دهد که نمای بهتری از برج‌های آن را ببیند.

سازندگان این برج‌ها تلاش کرده‌اند از مصالح و منابع کم نگذارند و از بهترین شیرآلات خارجی و دستگیره‌های آب طلا داده شده استفاده کنند. کمی می‌ایستیم و آدرس پنت‌هاوس‌های عرضه شده برای فروش را بررسی می‌کنیم.

در سه راه یاسر، برج سفیر به شماره 38 قرار دارد. پنت‌هاوس این برج 452 مترمربع زیربنا و دور تا دور آن تراس است. مجهز به سونا، جکوزی، استخر، ، زباله، آسانسور، حمل ماشین، در کددار، شیرآلات طلا و روف‌گاردن است. مالک قیمت فروش هر متر مربع آن را 15 میلیون تومان اعلام کرده است. هنوز از سه راه یاسر دور نشده ایم که در خیابان محمودی یکم به پلاک 38 می‌رسیم. پنت‌هاوس این برج 350 متر مربع زیربنا دارد و دوبلکس است.

متراز تراس آن 365 متر مربع بوده و از میان تمامی امکانات و مزایای یک پنت‌هاوس فقط استخر و آسانسور حمل ماشین ندارد. مالک آن را به قیمت هر متر مربع 15 میلیون تومان برای فروش عرضه کرده است. به خیابان بوکان بازمی‌گردیم و در انتهای آن به خیابان کوهسار پلاک 12+1 می‌رسیم. پنت‌هاوس این پلاک 600 متر مربع زیربنا دارد و قیمت هر متر مربع آن 18 میلیون تومان است. از منطقه نیاوران به سوی کامرانیه می‌آییم.

بالاتر از چهار راه کور نور، برج رولکس قرار دارد که علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ساکن یکی از پنت‌هاوس‌های همین برج است. زیربنای این واحد 1717 متر مربع و قیمت هر متر مربع آن بالغ بر 25 میلیون تومان است. پنت‌هاوس دایی دارای استخر روی بام، سونا، جکوزی، آسانسور اختصاصی حمل ماشین به داخل واحد، آسانسور نفر بر اختصاصی، دستگیره‌ها و شیرآلات آب طلا، سیستم سرمایشی و گرمایشی از کف، مبدل برق از انرژی خورشیدی، آشپزخانه مبله، سیستم ضد حریق، سیستم صوتی، زمین ورزشی و باغچه است.

کامرانیه را به سمت میدان تجریش و منطقه زعفرانیه ادامه مسیر می‌دهیم. ابتدا وارد خیابان فیروزکوه و سپس خیابان نیازاده می‌شویم. نبش کوچه سپید به برج الگانس می‌رسیم. در طبقه 14 این برنج پنت‌هاوسی  با زیربنای 950 مترمربع ساخته شده که دور تا دور آن تراس است. این خانه سونا، جکوزی، استخر، شیرینگ، زباله، آسانسور حمل ماشین، در کدادار و روف گاردن دارد. قیمت پیشنهادی آن هم در هر متر مربع 19 میلیون تومان است.

چون به آدرس خیابان ولنجک نزدیک شده‌ایم. نرسیده به تله‌کابین، برج مروارید را می‌بینیم که طبقه 26 آن پنت‌هاوس عرضه شده برای فروش با قیمت هر متر مربع 18 میلیون تومان است. این خانه فقط آسانسور حمل ماشین ندارد. ولی از دیگر امکانات مرسوم یک پنت‌هاوس بهره‌مند است. هنوز 3 آدرس دیگر باقی مانده است. از مسیر بزرگراه چمران به منطقه الهیه می‌آییم. ابتدا در خیابان تختی، نبش بن‌بست نصیبی، پلاک 58، پنت‌هاوس را می‌بینیم که 1200 متر مربع زیربنا دارد.

قیمت هر متر مربع آن 25 میلیون تومان و دارای استخر روی بام، سونا، جکوزی،‌‌ آسانسور نفر اختصاصی، دستگیره‌ها و شیرآلات آب طلا، سیستم صوتی، زمین ورزشی و باغچه است. الهیه را به سمت پایین پشت‌سر می‌گذاریم. وارد خیابان فرشته (فیاضی) می‌شویم. کمی بعدتر به خیابان چناران و برج چناران می‌رسیم. طبقه 20 این برج پنت‌هاوسی با تمام امکانات به همراه زمین تنیس و پیست دوچرخه‌سواری قرار دارد که قیمت پیشنهادی هر متر مربع آن 30 میلیون تومان اعلام شده است.

از خیابان فرشته به سمت پایین برمی‌گردیم، عرض بزرگراه مدرس را طی می‌کنیم در سراشیبی بلوار آفریقا وارد خیابان مریم می‌شویم. پلاک 27 این خیابان پنت‌هاوسی با زیربنای 400 مترمربع و 150 متر مربع تراس دارد. این خانه جردنی به جز استخر و آسانسور حمل ماشین، از دیگر امکانات یک پنت‌هاوس برخوردار بوده و قیمت هر متر مربع آن به اظهار فروشنده آن  12 میلیون تومان است.

منبع: همشهری اقتصاد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۳۰
انتشار یافته: ۶۳
هزار و دویست متر مربع ضربدر متری بیست و پنج میلیون تومان میشه یه خونه سی میلیارد تومنی...

اگر هر یک میلیارد تومن رو بزاری توی بانک بهت حدود ماهی بیست میلیون تومن سود میده و اگه این سی میلیارد رو بزاری توی بانک بهت ماهی ششصد میلیون میده

یعنی اجاره همچین خونه ای ماهی ششصد میلیون تومنه!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
600 میلیون سود سالانه ست که میشه ماهی 50 میلیون پس زیادی سخت نگیر میشه رفت توشون زندگی کردن. البته امثال من کارمند باید گله ای بریم توشون. مثلا بشیم 100 نفر بعد دونگمون میشه ماهی 500هزار تومن. فقط عیب کار اینه که اونجا دیگه خونه نیست و میشه پادگان.
حداقل توی این یه مورد از کشورهای پیشرفته عقب نیستیم و شایدم جلوتر باشیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
میدونی چرا؟ چون ما ایرانی ها فقط یه مصرف کننده راحت طلب جهان سومی هستیم که علم و دانش هیچ چیزی رو نداریم ولی به خاطر راحت طلبیمون، وارد کننده خوبی هستیم!سونا، جکوزی، آسانسور، در کددار و آیفون تصویری، سیستم گرمایش پکیج و هزارتا سیستم رفاهی تو ساختمون هارو، خداوکیلی کدومشو ما اختراع کردیم؟
چی بگم؟ مارو باش که واسه جور کردن یه واحد آپارتمان 30 متری کم مونده آبا و اجدادمون بیاد جلو چشمامون!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
این عزیزان چقدر مالیات می دهند؟ قابل توجه سازمان مالیاتی که از حقوق ناچیز کارمندان مالیات می گیرد.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
منم با شما موافقم ... میخونم و غصه میخورم برای همسرم که نتونستیم یک خونه درست و حسابی داشته باشیم... دوست دارم بهترین جاها باشه و ببرمش به عرض اعلا ، اما .....
گلاره
| Canada |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
ما هم همینطور ( من و همسرم هر دو با مدرک دکترا!!!). بعد میگن علم بهتر است یا ثروت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
دلم سوخت همین
از دنیا جز پدر و مادرم و دلی پر ازامید به واقع چیزی نمی خواهم .
از تابناک هم می خوام این جور خبرها رو منتشر نکنه، از این جنس خبر ها حسرت به دل خیلی ها میگذاره و شاید موجب بدخلقی ها و ناامیدی های آتی بشه ... آرزومندِ سرفرازی همه هموطنای گلم
داشتم فکر می کردم ، نه همین لباس زیباست نشان آدمیت !
جالب اینجاست که اغلبشون هم یارانه میگیرن!
ببخشید دوستان من 3 روزه دارم دنبال خبر سبد کالای دولت می گردم.خبرش رو اینجا دیده بودموشما ندیدید؟
خوش به حالشون
میخوام پنت هاوس برج چناران تو فرشته رو بخرم, یکم پول کم اوردم, تابناک جونم 30 میلیارد داری چند روزه بهم قرض بدی?
پاسخ ها
علی
| United States |
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
منم اتفاقا تو همین فکر بودم
1717 متر یک ساعت باید راه بری تا به اخرش برسی!
اون مبدل برق خورشيدي براي اينه كه يه وقت قبض برقشون زياد نياد
حلا که چی دل ما رو آب میکنین ی آماری بده تابناک که مردم با دلخوشی بیشتر به خانه وزندگی خود نگاه کنند.
خدایاشکرت
آقا من یه متر خریدارم. البته اگر وام مسکن بهم بدن.
پولداری خیلی عالیه
اقا ما هم تو دهاتمون شبهای تانستون میریم رو سقف خونمون میخوابیم. بهش میگیم پنت هاوس تازه زمستونها هم به کرسی مجهزه و الاغ هم تا حیاط توی طویله میتونه بیاد.
یارانه هم می گیرن اینا؟
تابی جان ممنون از اطلاعات خوب شما، الآن دارم می رم یکی رو بخرم ولی موندم کدوم یکی رو.
که چی؟ این چه خبری است ؟اطلاع عموم از این خبر چه فایده دارد؟
بابا تو رو خدا این چیزها رو نذارین. حال آدم بد میشه.
میتونن میخرن< حالا تو چرا داغ کردی؟
خواجه بر ابریشم و ما بر گلیم
عاقبت ای دل همه ما در گلیم
قربون خودم که خر ندارم
از کاه و جووش خبر ندارم
دل مردم را می سوزانید؟؟؟
مبارکشان باشد.
عکس نداشتید؟؟؟
اختلاف طبقاتی تا پنت هاوس!
پنت هاوس دیگه چیه. باید از کلبه خیلی بزرگتره باشه.
من 1 متر پنتهاوسس میتونم بخرم)
عیسی (ع): ساکنان خانه های بزرگ در آسمانها جایی ندارند.
سرم درد گرفت
اینا چه به درد ما میخره تابناک . مگه چند درصد مردم ایران اینجوری زندگی میکنند؟
سلام ،عمو با 5میلیون ماهی 300 چیزی نداری آسانسور حمل ماشین هم نداشت مهم نیست فقط شوتینگ داشته باشه که من هر شب با خانمم دعوام نشه
سلام.من اولین باره که پیام میذارم تو تابناک.من خانه پدریم تو همون خیابون محمودیه است.پنت هوس نیست.ولی خونه بدی هم نیست.چرا اینجوری نشون میدید که اینجاها بهشته.چرا با این جملات اه مردم رو درمیارید.پول خوبه ولی کی میگه ادمای اونجا خوشترند.بهشت جاییه که ادم در کنار خانوادش خوش باشه و البته شاکر خداوند.شعار نمیدم ولی اینایی که دارید میگید چند درصد جامعه اند؟چرا دل 99 درصد بقیه رو هوایی میکنی.
خوش به حالشون.دپرس شدم
ببخشید از اینا برای مسکن مهر هم می دهند
همون میدان تجریش رو سه تا میدون میائیم پائین تر میرسیم به پنت هاوس ما که 40 متر زیر بنا داره با نمای زیبای دیوار همسایه روبرو . سیستم حمل خودرو داره به این صورت که خودرو را سر کوچه که پارک میکنیم مامورین محترم راهنمایی و رانندگی به صورت رایگان برامون منتقل میکنن پارکینگ. سیستم شوتینگ زباله هم که سر کوچه ساعت نه شب داره. روف گاردن هم که برگای درخت سر کوچه از بالا پشت بام معلومه. آسانسور نداره ولی راه پلش دلببببازه. سیستم تهوه مطبوعش خیلی هوشمنده زمستونا با پتوی اضافه گرم میشیم و تابستونا هم با تلفیق پنکه و کولر. استخر هم که داره فقط یه کورس اتوبوس و تاکسی سوار بشیم میرسیم بهش. خلاصه مزایای بیشمار دیگری هم داره که باید از نزدیک ببینید. راستی متری 28 میلیون ریال هم قیمتشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
بابا توهم واسه خودت سرمايه داري برو خدا رو شكر كن كه صبح ها با صداي صاحب خونه از خواب بيدار نميشي
این نوشته ها کاملا ضد سرمایه داری است
همیشه سرمایه بد نیست فساد بد است
زندگي در پنتهاوس ارامش بخش نيست
كساني كه خداوند به انها رزق فراوان داده براي ارامش بيشتر بهتر است مشابه اطرافيان زندگي كنند و ثروت را در كسب و كار سرمايه كنند
منم یه چند سانتیمتر مربع میتونم بخرم از اینا. هوراااااا
چرا نهج البلاغه را جدی نمی گیریم؟
مولا ویلا نداشت...
معاویه کاخ سبز داشت...(علیرضا غزوه)

پس در عزت و ناز دنیا بر یکدیگر پیشی نگیرید و فریب زینتها و نعمتها را نخورید و مغرور نشوید و از رنج و سختی آن ننالید و ناشکیبا نباشید،زیرا عزت و افتخارات دنیا پایان می پذیرد و زینت و نعمتهایش نابود می گردد و رنج و سختی آن تمام می شود و هر مدت و مهلتی در آن به پایان می رسد و هر موجود زنده ای به سوی مرگ می رود...نهج البلاغه خطبه 99
این جور آدما دردسراشون هم به اندازه پنت هاوس بزرگه
من به زندگی دشوار اما سالم خودم راضیم
اللهم عجل لولیک الفرج
اگر دستم رسد بر چرخ گردون.بپرسم کاین چنین است وآن چون.یکی را داده ای صد ناز و نعمت.یکی را قرص نانی آغشته در خون.
اين اختلاف طبقاتي شديد نشان از بيماري اقتصاد كشوره.براي همه ما و مشولين خوبه كه بدونيم چرا عده زيادي در كشور فقير هستند.علت همين پولهاييست كه بي حساب و بي زحمت جا بجا مي شوند. واما نكته اي ديگر اينكه اينهمه پول الزاما خوشي و خرمي براي دل آدمي ببار نمياره. اينو ميگم چون تجربه كردم
برم ترجمه رو انجام بدم شهریه مهدکودک پسرم دیر نشه
اینا که چیزی نیست پنت هاوس ما هم یه خورده این ور تر از نیاورانه (دارآباد) یه اتوبان داره(امام علی) که اگه واردش بشی تا آخرش که بری پایین همون بغله فقط بدیش اینه که ویو نداره آخه زیر پله ایه.
حداقل اگه شانس بیارم زودتر بمیرم قبل از اینکه بهشت زهرا پر بشه 1 متر اونجا گیرم میادوگرنه معلوم نیست تو کدوم بیابون دفنم کنن .
دل خوش سيري چند ؟؟؟؟؟

خانه هاي بزرگ و غم هاي برگ ارزاني شان باد ما به نان با بركت و پر آرنش پدرمان دل خوشيم
براي داشتم هر چيزي بايد زخمت كشيد با تنبلي به جايي نمي رسيد... تابي جان مي رفتي با يكي از انها مصاحبه مي كردي ببيني چطوري پولدار شده...
من 22 سالمه زانوهام که مادر زادی مشکل دارن دو سه سالی میشه که مشکلشون خیلی حاد شده دکتر گفته باید هر چه زودتر عمل بشم گیر 5 میلیون پولم . بابام که کارگره و ضعیف خودمم نمیتونم کار سنگیین کنم واسه دریافت وامم اکثر جاهارو سر زدم ولی نشد که نشد ولی بازم امیدوارم
ایشالا مشکل همه حل بشه
ميتونن ميخرن. تو چرا حرص ميخوري. مطمئنين كه اونجا بهشته يا به همين راحتي اونجارو خريدن؟؟؟!!!!؟؟
اغا ما يه باغ داريم ٣ هكتار بياين صفا سيتي تابستون هواش از اون پنت هاسا خيلي بهتره:))
البته ادرس نميدم چشم دل ميخاد كه پيداش كنين
مژده مژده
وام مسکن شد 35 میلیون تومان.
خونه ما هم نیاوران 40 ایستگاه اتوبوس پائینتره . تازه خونه ما هم پنت هاوس داره اما ما صداش میکنیم خرپشتک.
هميشه خدا رو شكر ميكنم كه يه بدن سالم بهم داده .
هیچ کس جز کفن چیز بیشتری با خود نخواهد برد مطمئن باشید.
بازم خوبه ناشناس میتونه 1مترشوبخره من که باید تو رویاش ببینم!!!!!!
آقا من همین مورد آخرو پسندیدم بچه هارئ میفرستم بیان تحویل بگیرن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر