بازدید 14991
۳

فرودگاه استانبول اجازه فرود به هواپیمای بابک زنجانی نداد+عکس

کد خبر: ۳۶۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶ 25 December 2013
روز دوشنبه در حالیکه پرواز قشم‌ایر از تهران به مقصد استانبول در حرکت بود، در لحظه فرود برج مراقبت به خلبان اعلام می‌کند پرواز قشم‌ایر اجازه فرود در فرودگاه استانبول را ندارد.

به گزارش فارس، پرواز قشم ایر به مقصد استانبول و فرودگاه «سابیها گوگچن» ساعت 19:30 به وقت تهران با 300 نفر مسافر انجام شد.

در حالیکه هواپیما آماده فرود در مقصد بود، برج مراقبت فرودگاه استانبول به هواپیما اعلام می‌کند که هواپیمای قشم ایر متعلق به بابک زنجانی اجازه فرود در فرودگاه را ندارد و باید به تهران بازگردد.

این هواپیمای قشم ایر که قرار بود ساعت 22:40 دقیقه نیز مسافران را از استانبول به تهران منتقل کند، بدون اینکه در استانبول بنشیند به تهران باز می‌گردد.

مسئولان قشم ایر بعد از اینکه متوجه شدند ترکیه به هواپیماهای این شرکت اجازه فرود نمی‌دهد، مسافران خود را با یک هواپیمای قرضی از ایران ایر، به استانبول فرستاده و مسافرانی که در فرودگاه استانبول حدود 10 ساعت منتظر بودند را نیز به تهران منتقل می‌کند.

به علت تاخیر طولانی این پرواز میان مسافرانی که در فرودگاه در انتظار بودند و مسئولان درگیری لفظی پیش آمده که تور لیدر به مسافران می‌گوید مشکل نداشتن بیمه از سوی قشم ایر بوده است.


فرودگاه استانبول اجازه فرود به هواپیمای بابک زنجانی نداد+عکس
فرودگاه استانبول اجازه فرود به هواپیمای بابک زنجانی نداد+عکس
فرودگاه استانبول اجازه فرود به هواپیمای بابک زنجانی نداد+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
من هم مسافر این پرواز بودم بدتر از همه اینکه مسافران را ساعت 3 شب به سالن ترانزیت منتقل کردند و کفتند پرواز ساعت 5.40 هست بعدش دوبا ه رو تابلو زدند 6،40 بعدش شد 7،30
خلاصه اینکه از بد جنسی قشم ایرلاین مارو به تراتزیت انتقال دادند که دیگه حتی نتونیم برگردیم یه هتلی بخابیم
چونکه مسول ایرلاین بود
نکنه،ایشون جزو مسافران بودند!
من هم از مسافرا بودم اجازه بیرون اومدن ار سالنم بدون لغو بلیط نداشتیم.افتضاح بود.از 3 روز تور 1 روز کامل هدر رفت من 8 صبح مصاحبه داشتم اما..... کی جواب ریجکتمو میده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار