بازدید 121106

کنایه ظریف به سخنان نتانیاهو در پر بیننده ترین شبکه آمریکا

محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران، امروز در برنامه زنده "این هفته بااستفانوپولوس" پربیننده ترین برنامه خبری صبح یکشنبه آمریکا حاضر شد و در مقابل سؤالات چالشی مجری این برنامه از مواضع اصولی جمهوری اسلامی دفاع کرد.در انتهای این مصاحبه ظریف با کنایه در مورد ملاقات امروز نتانیاهو با رئیس جمهور آمریکا و سخنان وی در رابطه با ایران سخن گفت.
کد خبر: ۳۴۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴ 29 September 2013
وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی آمریکا تاکید کرد رهبر ایران و مقامات ایرانی هر گونه کشتار بی گناهان در هر گوشه دنیا را محکوم می‌کنند و فرقی نمی‌کند این جنایت در آلمان یا فلسطین و در چه زمانی اتفاق افتاده باشد.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران، امروز در برنامه زنده "این هفته بااستفانوپولوس" پربیننده ترین برنامه خبری صبح یکشنبه آمریکا حاضر شد و در مقابل سؤالات چالشی مجری این برنامه از مواضع اصولی جمهوری اسلامی دفاع کرد.

سوال اولیه مجری برنامه به تحولات هفته قبل به عنوان واقعه ای مهم که قواعد بازی بین دو کشور را تغییر می دهد، اختصاص داشت و این که آیا این اتفاقات تغییری بنیادی در روابط ایران و آمریکاست؟

ظریف در پاسخ گفت: آن چه شاهد آن بودیم در واقع قدم های اولیه ای بود که ایران، آمریکا و سایر کشورها برای حل و فصل مسائل فی ما بین برداشتند. متاسفانه موضوع هسته ای که می توانست زمینه ای برای همکاری باشد، به موضوعی برای مناقشه تبدیل شده است. به هر حال برای طی این مسیر به تلاش های بیشتری نیاز است، ولی قدم های اولیه دو طرف مثبت بوده اند.

ظریف در پاسخ به سوال مجری در مورد برخی اعتراضات به دکتر روحانی پس از بازگشت از نیویورک گفت: یکی از تشابهات ایران و آمریکا اینست که هر دو جوامع و نظام هایی چند صدایی و تکثر گرا هستند و این بسیار خوب و نکته قوت است. با این حال اگر ایران مطمئن شود که آمریکا آماده است حقوق هسته ای ایران را به رسمیت بشناسد و به آن احترام بگذارد، فرصتی واقعی برای رسیدن به توافق وجود دارد و ما پشتیبانی و تایید کامل مقام معظم رهبری را برای این کار داریم.

وی افزود: نقاط مشترک زیادی برای حصول به توافق وجود دارد. ما می دانیم که ایران برای حصول به توافق با حفظ حق غنی سازی که قابل مذاکره نیست مصمم است. ما می دانیم که ایران به دنبال ساخت بمب نیست و این زمینه ای مناسب برای توافق بین طرفین است.

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: من در ملاقات با وزرای خارجه ١+٥ و بعد با آقای کری، به آن ها گفتم که عدم ساخت سلاح هسته ای فقط هدف آنها نیست، بلکه هدف ایران هم هست، چرا که آن را در جهت منافع و امنیت ایران نمی دانیم.

وی همچون به اقدامات اعتماد ساز ایران از جمله پذیرش داوطلبانه پروتکلی الحاقی در اوائل سال های ٢٠٠٠ اشاره کرد.

رئیس تیم مذاکرات هسته‌ای ایران همچنین با اشاره به تجربه سرنوشت دانشمندان هسته‌ای پس از پایان جنگ سرد و اشاعه قاچاق هسته‌ای در نتیجه بیکار شدن آنها، تداوم فعالیت های هسته‌ای صلح آمیز و قانونی ایران زیر نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی، موضوعی دانست که همه از آن نفع خواهند برد.

ظریف در پاسخ به مجری آمریکایی که با قرائت بخش هایی از مطالب سایت مقام معظم رهبری درباره کشتار یهودیان در خلال جنگ جهانی دوم نظر وی را جویا شده بود گفت: من شخصا با ایشان صحبت کرده ام و ایشان به صراحت کشتار انسان های بی گناه را محکوم می دانند. رهبری ایران و مقامات ایرانی هر گونه کشتار بی گناهان در هر گوشه دنیا را محکوم می کنند و فرقی نمی کند این جنایت در آلمان نازیها یا فلسطین و در چه زمانی اتفاق افتاده باشد.

ظریف تاکید کرد: در واقع این بخش راجع به کشتار افراد بی گناه نبود، بلکه اشاره به برخوردهایی داشت که با محققان مسائل تاریخی می گردد. نکته اصلی این است که نمی تواند و نباید این جنایت بهانه برای ظلم و فجایع به مردم فلسطین برای بیش از شصت سال گردد.  باید این مسالت روشن شود که بدون احترام و توجه واقعی به حقوق مردم فلسطین، امکان إیجاد صلح و امنیت در خاورمیانه وجود ندارد.

در انتهای مصاحبه هم ظریف در مورد ملاقات امروز نتانیاهو با رئیس جمهور آمریکا و سخنان وی در رابطه با ایران، گفت: نتانیاهو از اوایل دهه ٩٠ میلادی هر روز اعلام می کند که ایران شش ماه تا ساخت سلاح هسته ای فاصله دارد. با مراجعه به سوابق، می توان دید که این شش ماه برای وی همواره ثابت است. ایران شش ماه یا شش سال یا هر زمان دیگری سلاح هسته ای نخواهد ساخت، چون قصد چنین کاری را ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵۸
انتشار یافته: ۱۵۸
دکتر جان تشکر. امیدواریم با درایت امثال شما ایران به جایگاه واقعی خود در جهان برسد.
پاسخ ها
مرادی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
در عجبم که این تعداد معدودی که منفی دادن ایرانی هستند یا نه توصیه می کنم اول موضوع رو بخونید بعد منفی بدین.
علی عزیزی خرمدره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
البته اینو بگم که کسانی که منفی رو دادند شاید با استفاده از گوشی های تلفن همراه لمسی که صفحه کوچکی داره دچار کلیک سهوی شدند بارها برای بنده اتفاق افتاده من به نمایندگی معذرت می خوام
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
علیرغم اینکه به دکتر روحانی رأی ندادم اما مواضع آقای ظریف واقعاً عاقلانه هستن و به جرأت میشه گفت کسینجر سیاست ایران هستن. بحرحال از ته دل برای ایشان در راه حفظ حقوق ملت ایران و سرافرازی در مقابل شهدا آرزو میکنم و از خدا می‌خوام لطفشو شامل حال ایشان قرار بده
زنده باد عقلانیت و منطق و ادب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
من نمی فهمم اینایی که منفی دادن یعنی به عقلانیت و منطق اعتقاد ندارن!!!!!
h
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
این 20 نفر که تا الان منفی دادن یعنی با عقلانیت و منطق و ادب مخالفن. معلومه طرفدر چی هستن دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بابا مثبتها رو ببینید.اصلا قابل مقایسه با منفی ها نیستش... چرا همش نیمه خالی لیوانو می بینید... خب همیشه یه عده مخالفن دیگه. بی خیال
آفرین به محمد جواد ملت ایران
فرزند سالم و خوش خلق و با سواد و متدین ما
درورد بر مرد دیپلماسی ایران
سلام. شش ماهشو خوب اومدی
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ایول.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
دلم خنک شد......حال نتانیاهو اساسی گرفته شد
حرف دل مارو زدی دکتر عزیزم
سلام لطفا لینک دانلود فایل تصویری را به عنوان پیوست خبر اضافه کنید
من به شخصه آقای ظریف را دوست دارم خیلی ملایم و آرام تیکه های خودش را بار طرف می کنه. ببینید به چه راحتی از پر مخاطبترین شبکه آمریکایی چه راحت حرف خودش را بدون توهین و دعوا گفت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آخه آقای ظریف واقعاً سیاستمدار است همه کارش را با ظرافت کامل انجام می دهد
جنایتکاری که انگشتش روی ماشه 300 موشک حامل کلاهک هسته ایست و دستش به خون هزاران انسان آلوده حق صحبت درباره برنامه هسته ای صلح آمیز ایران ندارد .
خدا پشت و پناهتان
سلام شما در آمریکا می نویسید درود بر محمدجواد من هم در روسیه این را می نویسم و به آن اعتقاد دارم. ایشان مانند برخی دیگر از دیپلمات های کشورمان کارش رو خوب بلد است. حقیقتا بنده هم به ایشان اعتقاد دارم. اما سوال این است علیرغم اینکه ما امروز کشوری قوی در عرصه بین المللی هستیم لکن هنوز آمریکا خود را ارباب دنیا می داند. به نظر شما هر جند دیپلماسی و دیپلمات فوی باشند خوی ددمنشانه و استکباری طرف مقابل که نمی خواهد حرف حق را بشنود چکاری می توان کرد؟ بگذارید مثالی بزنم شمشیر(دیپلماسی) و شمشیرزن(دیپلمات) هر چند قوی باشد اما در مقابل سنگ خارا(خوی ددمنشانه آمریکا) کاری نیست. به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب فرمودند که تا این خوی ددمنشانه در آمریکت هست انتظار حق شنوی امری محال است. اما ما به دیپلماسی دولت و دیپلمات خوبی مانند آقای ظزیف افتخار می کنیم لکن طرف مقابل ما یعنی آمریکا دنبال راه حل دیپلماتیک نیست. منتظر عهد شکنی آنان باشید...
پاسخ ها
محمد از بلفاست
| Ireland |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
نمیدونم چرا به نظر این بنده ی خدا منفی دادید؟ مثل اینکه نفهمیدید چی گفت؟ میگه هر چقدر هم که شما دیپلماسی و دیپلماتهای قوی داشته باشید تا طرف مقابل نخواهد که به توافق برسد همین آش و همین کاسه هست. خب این یه حرف منطقیه که با آدمی که اراده اش بر جنگ هست نمیشه به صلح رسید. اما اگه دستگاه دیپلماسی ایران توانست طرف مقابل را مجاب کنه که ادبیاتش را تغییر بده ظاهرا میشه به یه توافقاتی دست یافت. تغییر ادبیات اوباما هم در هفته ی گذشته نشان از این داره که تا حالاش داره خوب پیش میره ولی از حالا بعد هم با درایت مسئولان باید انشاالله کاری کرد که منافع ملی ملت تاریخ ساز ایران به طور کامل استیفا بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
موافقم
رهگذر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
همیشه نمی توان با شمشیر سنگ خارا را از بین برد ولی اب رودخانه می تواند همین سنک را پودر کند واز بین ببرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ولی حرفهای درست و منطقی و عاقلانه رئیس جمهور و دکتر باعث می شه که مردم دنیا بفهمن حق با ایرانه. اونها درست قضاوت می کنن. آمریکاییها هم باید این غروره بی جای خودشونو بذارند کنار و مجبورن که بذارن
داود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
شاید حق باشما باشد که خوی انان عوض نمی شود ولی چه خوب می توان از رسانه خودشان منطق انان را به سخره گرفت و به نفع صلح و به نفع منطق خودمان دفاع کرد
امير ارسلان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
100%موافقم.به عزيزيم كه ميگه اب رودخانه می تواند همین سنک را پودر کند واز بین ببرد.بايد بگم اين چرخه كه توضيح دادي چند سال طول ميكشه؟
هایدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
به نظر منم که منطقی حرف زده، چرا منفی دادین؟
چقدر با ظرافت حرف می زنه این آقای ظریف!
زنده باد
آقای ظریف امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید و از حقوق مردم مظلوم ایران دفاع کنید که واقعا امثال شما را نیاز داریم
دوست دارم!
ایولا
احسنت به این منطق و سواد و تسلط
درود فراوان بر دیپلمات شایسته ایران زمین
دکتر جون حرف نداری بخدا!!!!
درود بر دولت تدبیر و امید!!!!!!!!
ومن الله التوفیق
یکی از بهترین و منطقی ترین مصاحبه هائی که در همه این سالها از طرف یک دیپلمات ایرانی دیده بودیم.
سلام بر ظریفت با ظرفیت بالای علمی و ادب و درایت مردم ایران فراموش نمیکنند که مرد اول وزارت خارجه چگونه این کشوررا از چالش بحران اقتصادی نجات داد درود بر ظریف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
تا الآن که تغییر خاصی پیش نیومده...بحران اقتصادی رو میگم
سخن چون از دل برآید بر دل نشیند
احساس افتخار به ايراني بودن رو تا الان فقط با شما تجربه كردم. ميليونها لايك يه ادب و درايت شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
چقدر خوبه که همه ما حس افتخار به وطن رو داریم و به ایرانی بودن خودمون می نازیم. یک نفر اینهمه تاثیر داشت...واقعا که ادب مرد به از دولت اوست
آفرین بر لحن خوب و اداب مذاکره خوب
سلام بر اسوه ادب اخلاق رشادت درایت
لام بر ایران سر بلند
سلام بر فرزند برومند ایران عزیز جناب آقای ظریف
میدانم میدانی ولی باز تاکید میکنم جوانان ایران سر بلند تا آخر پشت شما و دکتر روحانی را خالی نمیکنند تمام دارایی این جوانان جان و جسم است که اگر اهداف شما برای سربلندی ایران و این ملت باشد با کمال میل تقدیم میکنند شما ایران را بسازید ما سربازیم
دکتر جون دوستت داریم
حال اسرائیل رو گرفتی
دمت گرم جون مردم ایران را نجات بده از این فشار تورم و گرونی
جناب آقای دکتر ظریف بسیار متشکریم و از آقای روحانی متشکریم برای انتخاب شما برای وزارت امور خارجه. بهترین فرد ، شایسته ترین فرد و مناسبت ترین فرد در کشور برای وزارت امور خارجه
زنده باشی آقای دکتر . به عنوان یک ایرانی به شما افتخار میکنم.
وجود افرادی خردگرا و سیاستمدار مانند دکتر باعث میشه غرور ملی ایرانی ها تقویت بشه.زنده باد
به کار گیری چنین دیپلماسی به نظر مفید و موثر می باشد، و امیدوارم ادامه داشته باشد و هر روز مسیر آن هموارتر گردد.
از رييس جمهور عاقل و فهيم كه شرايط حساس كشور و فشار هايي كه روي مردم امده را درك كرده و سپس اقدام به عمل نموودن كمال تشكر را داريم
ایول. کشور ایران برای رسیدن به جایگاه واقعی خود در جهان به مردانی از این قبیل نیازمند است
احسنت دکتر واقعا این تشکیلات و این مملکت به افرادی نظیر شما نیاز دارد.چقدر زیبا مطالب را مطرح کرده اید.متشکریم.
سلام علیکم
باعث افتخار ما ایرانی هاست چنین برخوردهای منطقی و مودبانه ای،ایرانی دارای فرهنگ و پیشینه تاریخی است .زنده باد ایران و ایرانی
جالب از همه نظرهای منفی هست که به این رویکرد جدید دولت داده میشه.
آخه شما چه جور آدمایی هستید؟!
پاسخ ها
پوریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
علی عزیز
در مقابل + هایی که میدن رو هم نظاره کن برادر.
احسنت به این دیپلمات کارکشته.
زنده باد دکتر ظریف
درود بر جناب ظریف که همانند نام خود با درایت سخن می گوید و منافع ملی ملت ایران را فدای سخنان بیهوده نمی کند
آفرین به این تدبیر و مرحبا به امیدی که در جملات این دکتر فرزانه موج می زند
آفرین بر دکتر ظریف که اینقدر با درایت و منطق صحبت می کنند.
زنده باد ظریف
اميدوارم ايران عزيز در سايه درايت و عقلانيت وزير محترم امورخارجه و رياست محترم جمهور بر مشكلات داخلي و خارجي فائق آيد .
دکتر ظریف شما مایه افتخار ایران و ایرانی هستی
به وجود شما افتخار می کنم
بهترين راه حل مشكلات امروز ملت ايران ارتباط با آمريكا در چهارچوب تكريم و حفظ منافع است.
به اميد ايراني آباد و آزاد
ظریف = منطق
سلام به وزیر شایسته ی خودمان افتخار می کنیم درود بر روحانی .
ظريف يك انسان موقر تحصيلكرده سياستمدار منضبط و نهاد گرا است.
خدايا تمامي خدمتگذاران واقعي به اين مملكت را حفظ بفرما. تشكر از دكتر روحاني و دكتر ظريف عزيز و محبوب
دکتر ظریف ، افتخار مان در کشور تویی
آفرينبر شما كه خواستار عزت ايران در دنيا هستين!!!!
مخلصیم دکتر جان !
ما مردم ایران سزاوار بهترینهاییم که امثال ظریفها با علم و سیاست بتوانند از کیش و دیارمان تا عرش بلندپیشرفت دفاع جانانه داشته باشند زنده باد ظریف واقعا با ظرافت حرف آخرت رو زدی. متشکریم
واقعا باعث افتخار ملت ايران است.درود بر اعتدال
آفرین، بعد از مدتها یکی پیدا شد بتونه با زبون خود خارجی ها بهشون تیکه بندازه . ای ول
از شخصيتت خوشم مياد دکتر
خدای ایول داشت، دمت گرم دکتر
دیپلماسی فعال برایند زکاوت، هوشمندی، دانش و تجربه است که خداروشکر در دولت تدبیر وامید حاکم شده است.
آرزوی همه ما آبادی ایران عزیز است
واقعا داری به کشورت از جون مایه می زاری دست مریزاد
من ایمان دارم به اقای ظریف و سیاست ظریف ایشان.موفق باشه انشالله
درود بر عقل سلیم و آدم فهمیده ای که به منافع ملی مملکت و آب و خاک کشور نگاه دارد.
زنده باد ايران و زند باد ساستمداران واقعي جناب اقاي دكتر ظريف و دكتر روحاني .
ظریف دوست داریم ... پرچم افتخار این ملت بزرگ و فرهنگ دوست رو دوباره به اهتزاز درمی‌آوریم ... جمهوری اسلامی دوستت داریم ...
باسلام.واقعا با توجه به فشردگی زمان حضور در نیویورک واقعا سازنده وعالی بود جا دارد من هم به سهم خودم از این مرد بزرگ تاریخ ایران که بعدا حتما استوره می شود تشکر کنم -باسپاس فراوان از این سیاست مدار بین المللی
عالی بود آدم لذت میبره از این مدل تعامل و افتخار میکنه
این مرد با ادب ومنطقی واقعا خسته نباشد
ایرانی یعنی اقتدار،عزت،ادب،احترام،شوکت و سرفراز
دکتر دست مریزاد احسنت بر شما فرزند دلیر ایران زمین . اینست قدرت تفکر و هوش مردم پارس
فقط آفرین
درود بر فرزندان دلیر ایران ما ملتی هستیم که هرگز تسلیم زور نخواهیم شد
انسان با تقوا ،عاقل ، مودب موجب خیر و برکت برای جامعه میشود
دمت گرم دكتر جون .ديپلماسي يعني اين.
درود برشما كه با درايت گام بر مي داريد.
درود.درود.درود...............
زنده باد سیاست و ادب ایرانی
بابا ایوووووالله همینه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین
نباید بزاریم این اسرائیلی ها از طریق مظلوم نمایی به اهدافشون برسن
از جناب آقای دکتر ظریف که بسیار هوشمندانه و با علم و درایت صحبت می کنند متشکریم و امیدوارم در ادامه مسیر همچنان موفق باشند . آفرین بر شما
از سخنان منطقی و پر از ادب و متانت آقای ظریف احساس غرور کردم. درود بر شما آقای ظریف.
دکتر جان به شخصه به تو افتخار می کنم که امید را با دولت تدبیر و امید داری برمی گردانی.
آفرين بر ادب و عقل منطقي
چه خوش گفتی شش ماه برای ایشان همیشه ثابت است. احتمالا فردا هم در جلسه سازمان ملل خواهد گفت اگر اقدام نکنید ششماه دیگر ایران بمب خواهد ساخت
روحانــــــــــــی مچکریــــــــــــــــــــــــم :-)
با سلام
مطمئنا امثال آقای ظریف خواهند بود که دل رهبر معظم را شاد و آرام خواهند کرد.
اي تمام كاردانان را حريف/ آمده از مردمي خوب و شريف
درود و خسته نباشی به شما که مایه افتخار ایران زمین هستید

تمام ملت ایران چشم انتظارند که شما روزنه ای امید در دل مردمان صبور این مرزو بوم ایجاد کنی
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
ازانتخاب شایسته دکتر ظریف ازطرف دکتر روحانی متشکریم
احسنت به هوش ودرایت شما که نماینده واقعی ملت ایران عزیزوسرفراز می باشی.
سلام و درود بر انسانهایی که در صدد اعتلای نام اسلام و ایران و ایرانی در جهان هستند.
دنياي سياست و ديپلماسي ، دنياي ظريفي است .كه الحق ظريف را مي طلبد .
زنده باد منطق . زنده باد انسانیت . زنده باد عقلانیت . زنده باد مردانگی و غیرت . خدا همیشه پشت و پناهتان باد .
با عزت ، سربلندی و مصامحه ایران تنها را ایران جهانی کنید .
زنده باد - زنده باد - زنده باد
جناب اقای ظریف ضمن عرض خسته نباشید به جنابعالی و هککارانتان ارزوی توفیق در زمینه دیپلماسی کشور را برای شما ارزو مندم
زنده باد بر شما دکتر که این قدر از حقوق مردم ایران دفاع می کنید.
انشاالله با حضور امسال دكتر ظريف در راس ديپلماسي ايران وظيفه امان درقبال منافع ملي كشور آويزه گوشها گردد.
بسیار عالی آقای ظریف گل گفتی
یه دونه ای!
دروز بر ظريف مرد دانا و عاقل و با تدبير
به این میگن دیپلماسی قوی و نرم.
واقعا غرور آفرین بود دست مریزا
من از خوزستانم ،از استان مقاومت وپیروزی ،آقای ظریف ممنون
واقعا داشتن چنین وزیر خارجه ای باعث غرور و سرافرازی ایران عزیزمان است.
دکترخسته نباشی
آفرین دکتر،واقعا اسم با مسمایی دارید،«ظریف»برازنده چنین وزیری است ،به امید سربلندی ایران .
درود بر مرد لحضه ها و مذاکرات دشوار جناب آقای دکتر ظریف
درود بر مرد لحضه ها و مذاکرات دشوار جناب آقای دکتر ظریف
دکتر دستت درد نکنه .کی این قشر کارگر ازگرونی راحت میشه
زنده باد ظریف
زنده باد هرکس که دلش برای ایران و ایرانی می تپد
درود بر دکتر ظریف
دکتر خودمون دیگه
هزاران آفرين
ایران را به جایگاه واقعی اش برسانید تا کشورهای کوچولوی خلیج همیشه فارس نتونند با لابی گری کاری بکنند
افتخارمی کنم که ایرانی هستیم
درودبراعتدال....
من واقعا به چنین روی کرد در سیاست خارجه می بالم و بخصوص به دیپلوماسی جدید ایران واین جواب آقای ظریف کاملترین جواب بود آقای ظزیف به شما افتخار می کنیم
دکتر جان درودبرشرف ومردانگیت که به فکر ایران و مردم عزیزمان هستی به تو افتخار میکنم و از دکتر روحانی بخاطر انتخاب شما دست مریزاد میگویم دست هر دونفر شمارا میبوسم و دوستتون دارم
درود بر روحانی وسلام بر ظریف
دنیای زیبای دیپلماسی فقط شایسته توست .ظریف ؟؟؟؟
تو با ظرافت میتونی نماینده خوبی برای مردم کشورت باشی .درود به تو وهمه کسانی که مثل تو می اندیشند.
جواب با حالي بود.
درود بر دكتر ظريف...مرد مردان
خوشحال مشم وقتی می بینم مردم اینقدر خوشحال هستند و از حالت یاس و ناامیدیدر آمدند
از مرد بزرگ دستگاه دیپلماسی (آقای ظریف)به خاطره این همه هوش وزکاوت وظرافت تقدیر وتشکر میکنم.خدای منان پشت وپناه شما باد. روحانی حمایتت میکنیم
سخت ترین مسائل هم با منطق،حفظ آرامش ،عدم برخورداری از روحیه تندروی و هم اندیشی جهت ساختن ایرانی آباد قابل رفع خواهد بود.
درود بر دکتر
بسيار مثبت وقوي
بارك الله
درودبرهرچه ایرانی متفکر.
سلام رژیم اسرائیل کیه که درباره ایران بزرگ اضهارنظربکنه،ازدکترظریف هم ممنونم
عالی بود
من فرزند یک جانبازم افرین و احسنت به آقای ظریف
به به عشق است همچین دیپلماسی
با وجود اين همه ادب و دانش و سياست ما ميتونيم تو جايگاهي باشيم كه حقمونه
دکتر وافعا از شما و دکتر روحانی عزیز متشکریم که به همه دنیا چهره واقعی ایران و ایرانیان نشون دادین دعای خیر همه مردم ایران پشت سر همه کسانی است که برای سرافرازی ایران تلاش می کنن
سیاست منطقی وبا تدبیر راه گشای تمامی مشکلات داخلی و خارجی است امید است ایران به جایگاه اصلی خود با فرزندان رشیدش برسد.
من با اینکه به دکتر روحانی رای ندادم.و الان بهشون ایمان دارم که با این تیم قوی میتونه ایران رو در مسیر پیشرفت هدایت کنن.زنده باد ایران و ایرانی
سلام بر رهبری، روحانی و ظریف. امیدوارم دستگاه دیپلماسی و سایستهای عاقلانه و امیدوارانه جدید موفق بشود.
داشتن لحنی نرم و لیّن و در عین حال همراه با قاطعیت در گفتار همیشه جواب می دهد و از آموزهشای قرآنی است.
به نطر من به چالش كشيدن حريف در زمين خودش (در مقابل غول رسانه اي خودشان كه همواره از آن براي همسو كردن مردم آمريكا و ساير نقاط جهان با اهداف پليد خودشان از آن سوء استفاده مي كنند) بهترين تاكتيك براي خنثي سازي و فشار مضاعف بر آمريكا براي تسليم شدن در مقابل سخن حق است. دست مريزاد آقاي ظريف. خدايا تو خود به مناديان حق در جبهه ستيز عليه باطل قوت بده و تو خود حامي اين ملت، دولت و همه خدمتگزاران محرومين باش .آمين
متشکرم روند بخوبی انجام میشود
از اصول اولیه دموکراسی اینه که اون کسی که مخالف هم هست بتواند مخالفت کند! فقط خشونت نباید ایجاد بشه... نهایتا تصمیم گیرنده ها براساس مصالح و نظر اکثریت اقدام کنند... اتفاقی که امیدوارانه در جریانه... :)
انشا...موفق باشند،در راه سربلندي ايران.
آقای وزیر خداوند پشتیبان شما و همه دولتمردان ایرانی باد
آفرین بر ایرانی بودنمان آفرین بر حماسه آفرینان
احسنت به این دیبلماسی
دکتر ظریف نمونه کوچکی از پتانسیل قوی دیپلماسی ،ایران را به نمایش گذاشت.دکتر جان تشکر
درود بر دکتر ظریف نماد دیپلماسی مقتدرانه ایران...
به آقای روحانی و آقای ظریف به خاطر این دیپلماسی فعال و آبرومند تبریک میگوییم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی