بازدید 98041
۷

علت مرگ مغزی عسل بدیعی

کد خبر: ۳۱۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱ 02 April 2013
فارس نوشت:

هماهنگ‌کننده پیوند اعضاء در بیمارستان مسیح دانشوری گفت: مراحل قانونی و تائید نهایی مرگ مغزی «عسل بدیعی» بازیگر سینما امروز انجام شده و به احتمال زیاد برداشت اعضای وی برای پیوند فردا آغاز می‌شود.

مجید درگاهی در مورد علت اصلی مرگ مغزی شدن «عسل بدیعی» بازیگر سینما اظهارداشت: نامبرده روز دهم فروردین دچار سردردهای شدید شده که با بررسی‌های ما مشخص شد این سردردها به دنبال پارگی عروق مغز بوده است که به تدریج روند تخریب مغز ادامه یافته تا اینکه روز یادهم فروردین سطح هوشیاری این بازیگر سینما به حدی پایین می‌آید که نامبرده به کما می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه برخی علت مرگ مغزی شدن «عسل بدیعی» را مسمومیت یا اوردوز دارویی عنوان می‌کنند، افزود: طبق آزمایشهای ما و سنجش سطح سرمی داروها اصلاً مسمومیت دارویی یا اوردوز صحت ندارد.

وی ادامه داد: نامبرده روز یازدهم به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان لقمان منتقل شد و با تائید شدن اولیه مرگ مغزی او، شب گذشته به بیمارستان مسیح دانشوری برای شروع مراحل قانونی پیوند اعضاء انتقال داده شد.

به گفته هماهنگ‌کننده پیوند اعضاء در بیمارستان مسیح دانشوری، کلیه‌ها، کبد و نسوج نرم مانند قرنیه تاکنون قابل برداشت هستند و قلب و ریه هم تا این لحظه طبق آزمایشات برای پیوند مناسب است اما تا لحظه آخر قابل پیش‌بینی نیست.

درگاهی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد برداشت اعضای این بازیگر سینما برای پیوند از فردا در این بیمارستان آغاز می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰۱
انتشار یافته: ۷
روحت شاد شیرزن.مطمئن باش خدا پاداشتو میده....یا حق
خدا بیامرزدش. اولین فیلمی که ازش دیدم درباره همین پیوند اعضای بدن بود. اسم فیلمو یادم نیست ولی خیلی خوب بازی کرد.
خدا رحمتش کند ...
خداوند بیامرزدش وبه خانواده اش صبرعنایت کند وبه ما هم عبرت که بیاموزیم زندگی دنیا دو روز است و لحظه ای بعد قابل پیش بینی نیست
وگرنه کی ایشان پیش بینی میکرده که عید به پایان نرسیده دارفانی را وداع میگوید؟
همان خدایی که دروصفش گفته اند یا راحم الشیخ الکبیر و یا رازق الطفل الصغیر(ای مهربان به فردی که پیرشده و ای روزی دهنده طفل شیرخواره) از رحمت خودش در دل فرزند خردسالش که دلگرم مهرمادری ایشان بوده عنایت کند و آنچنان فرزندشان را دلگرم کند که ایشان درآن دنیا دغدغه فرزندش را نداشته باشد
واقعا برای کسانی که شایعه ایجاد می کنند و برای خانواده های داغدیده غم را مضاعف می کنند متاسفم
درود بر خانواده داغدارش.خدا اجرشان بدهد و اين خانم هم روحش شاد كه عضوش را هدر ندادند
خدا رحمتش کنه هرچند با اهداء اعضای بدنش همیشه زنده خواهد بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل