بازدید 3886
مدیر مجموعه ورزشی آزادی درخواست کرد:

تماشاگران از ساعت 12 به ورزشگاه آزادی بیایند

کد خبر: ۳۰۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۸ 07 March 2013
توفیق کابلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه با وجود بارش شدید برف این ورزشگاه مشکلی برای برگزاری دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی تبریز ندارد، گفت: تنها تماشاگران به منظور همکاری جهت آماده‌سازی ورزشگاه یکصد هزار نفری از ساعت 12 به بعد روز جمعه به ورزشگاه بیایند.

توفیق کابلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه به علت بارش برف که از بامداد امروز پنجشنبه در تهران آغاز شده و تمام بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی به ارتفاع 30 تا 35 سانتیمتر مملو از برف شده، گفت: با توجه به بارش برف تلاش می‌کنیم مشکل بازدارنده‌ای برای برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی که قرار است روز جمعه برگزار شود، به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: درصورت کاهش بارش برف همکاران ما در مجموعه ورزشی آزادی اقدامات لازم را برای آماده‌سازی زمین ورزشگاه یکصد هزار نفری آغاز می‌کنند تا با برطرف کردن مشکلات احتمالی مانند آبگرفتگی در بخش‌های مختلف زمین، این ورزشگاه را از هر نظر آماده بازی روز جمعه کنند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی همچنین تاکید کرد: با توجه به گستردگی حجم کار انجام اقدامات لازم برای آماده‌سازی سکوها، تماشاگران صبح روز جمعه انجام خواهد شد. بنابراین از تماشاگرانی که قصد دارند برای تماشای این دیدار به آزادی بیایند، درخواست می‌کنیم ساعت 12 به بعد برای حضور در آزادی اقدام کنند.

کابلی در پایان گفت: اتخاذ این تصمیم به منظور رعایت حال هواداران و همکاری آنان برای آماده‌سازی ورزشگاه آزادی برای برگزاری هر چه بهتر دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی