بازدید 4984

غذاي سگ و زين اسب در اولويت دارو

کد خبر: ۲۹۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۲ 16 December 2012
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: متاسفانه غذای سگ، زین اسب و دسته بیل در اولویت بالاتری نسبت به غذا و دارو قرار گرفته است.
 
به گزارش دانا حسینعلی شهریاری در نطق پیش از دستور امروز خود در صحن علنی مجلس شوراي اسلامي در خصوص شایع برکناری وزیر بهداشت، گفت: خبر منتشر شده در خصوص برکناری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کذب محض است. یکی از افتخارات دولت وقت، انتخاب یک زن به عنوان وزیر در کابینه بوده است و شاید یکی از موفق‌ترین وزیران که تلاش بسیاری برای وزارتخانه مربوط به خود انجام داده است، وزیر بهداشت باشد.
 
وی با اشاره به حمایت‌های رییس جمهور از وزیر بهداشت، افزود: رییس جمهور بار‌ها از وزیر بهداشت تعریف و تمجید كرده ‌اند و خود ایشان مسایلی را با وزیر بهداشت مطرح کرده‌اند و هنگامی‌که بودجه حوزه سلامت به مجلس داده شد رییس جمهور فرمودند باید برنامه پزشک خانواده را طی دو سال به انجام برسانیم که این خود توجه ایشان راه حوزه سلامت می‌رساند.
 
غذای سگ هم از دارو پیشی گرفت
 
شهریاری در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: ما در کمیسیون بهداشت از کانال‌های مختلفی اطلاعاتی پیدا کردیم و در حضور وزير بهداشت نیز مطرح شد که به چه علت غذای سگ در اولویت هفتم قرار دارد و دستگاه ماموگرافی در اولویت هشتم و دستگاه ‌I.C.U که بسیار هم ضروری است در اولویت پنجم قرار دارد.
 
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه غذای سگ، زین اسب و دسته بیل در اولویت دارو قرار دارد، افزود: آیا کشور قادر به ساخت زین اسب، دسته بیل و غذای سگ نیست که این موارد در اولویت نسبت به دارو قرار گرفته است.
 
وی تصريح كرد: رییس جمهور توجه بسیاری به حوزه سلامت دارد و ما امیدار هستیم با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند با برکناری وزیر بهداشت به عنوان تنها زن وزیر، موجب ناراحتی شود.
 
شهریاری با توجه به فرمایشات رییس جمهور مبنی براینکه دکتر مرضیه وحید دستجردی تنها زن کابینه ما هستند، خاطر نشان کرد: بر این اساس حمایت دولت از حوزه بهداشت به وضوح احساس می‌شود و در جلسه‌ای که با حضور رییس جمهور و اعضای کمیسیون بهداشت تشکیل شد در خصوص عدم تخصیص ارز با بانک مرکزی و کاهش بودجه با معاونت نظارت و راهبردی برخورد خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار