بازدید 3509

نتايج كامل بازي هاي هفته 2 بسكتبال برتر

کد خبر: ۲۸۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۳ 09 November 2012
به گزارش واحد مرکزی خبر بازی های هفته دوم چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال لیگ برتر آقایان امروز در گرگان ، زنجان ، بندر امام ، بندر کنگ و قشم برگزار شد . 

* در گرگان : شهرداری گرگان ( 72 - 86 ) مغلوب مهرام تهران شد .
تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز در سالن امام خمینی این شهر میزبان تیم مهرام تهران بود و در 3 کوارتر اول ، دوم و چهارم با نتایج 15-26 ، 14-21 و 21-24 به میهمان قدرتمند خود باخت و تنها در کوارتر سوم ( 22 - 15 ) بر مهرام غلبه کرد . 

در هفته اول این مسابقات شهرداری گرگان به میزبان خود پتروشیمی بندر امام ( 80 -68 ) باخته و مهرام تهران (95 - 84 ) میهمان خود استقلال زرین قشم را شکست داده بود . 
دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران در دوره قبل لیگ برتر بسکتبال 4 بار در مرحله مقدماتی و پلی آف با هم دیدار کردند که در هر 4 بازی شهرداری گرگان مغلوب مهرام تهران شده بود . 
در هفته سوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر آقایان 25 آبان شهرداری گرگان میهمان دانشگاه آزاد تهران و مهرام تهران میهمان فولاد ماهان سپاهان است . 

* در بندر امام : پتروشیمی بندر امام ( 74 - 70 ) فولاد ماهان سپاهان را شکست داد . 
تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام عصر امروز در سالن بعثت ماهشهر میزبان تیم فولاد ماهان بود که در 2 کوارتر اول و سوم با نتایج 28-15 و 22-21 میهمان خود را شکست داد و در دو کوارتر دوم و چهارم با نتایج 14-17 و 8-15 مقابل فولاد ماهان مغلوب شد . 
پتروشیمی بندر امام در هفته اول ( 80 - 68 ) شهرداری گرگان و فولاد ماهان هم ( 57 - 54 ) همیاری زنجان را مغلوب کرده بود . 
تیم پتروشیمی بندرامام و فولاد ماهان در دوره قبل لیگ برتر بسکتبال 7 مرتبه در مرحله مقدماتی و پلی آف با هم دیدار کردند که پتروشیمی بندر امام 3 مرتبه در پلی آف و در شرایط میزبانی فولاد ماهان را شکست داده بود و فولاد ماهان هم 2 مرتبه در مرحله مقدماتی و 2 مرتبه در مرحله پلی آف توانسته بود پتروشیمی بندر امام را مغلوب کند . 
در هفته سوم مسابقات والیبال لیگ برتر آقایان 25 آبان پتروشیمی بندر امام میهمان صنایع پتروشیمی ماهشهر و فولاد ماهان هم میزبان مهرام تهران است . 

* در بندر کنگ هرمزگان : البدر بندر کنگ (93 - 86 ) نفت سپاهان 
تیم البدر بندرکنگ امروز در سالن ورزشی شهدای خلیج فارس بندرلنگه میهمان خود نفت سپاهان را با نتیجه 93 بر 86 شکست داد و اولین پیروزی خود را ثبت کرد . 
در هفته اول این رقابت ها البدر 73- 69 به صنایع پتروشیمی ماهشهر و نفت سپاهان 59- 96 به میهمان خود دانشگاه آزاد تهران باخته بودند .
در هفته سوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر آقایان 25 آبان البدر بندر کنگ میهمان همیاری زنجان و نفت سپاهان میزبان استقلال زرین قشم است . 
* در قشم : استقلال زرین قشم (56 - 62) دانشگاه آزاد تهران 
تیم استقلال زرین قشم امروز در سالن تختی این جزیره ( 56 -62) مغلوب میهمان خود دانشگاه آزاد تهران شد . 
در هفته اول این رقابت ها استقلال زرین قشم 95 - 84 به میزبان خود مهرام تهران باخته و دانشگاه آزاد تهران هم میزبان خود نفت سپاهان را 59 - 96 مغلوب کرده بود . 
در هفته سوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر آقایان 25 آبان استقلال زرین قشم میهمان نفت سپاهان و دانشگاه آزاد تهران میزبان شهرداری گرگان است . 
* در زنجان : همیاری زنجان (94 - 73 ) پتروشیمی ماهشهر 
تیم همیاری شهرداری زنجان امروز میهمان خود پتروشیمی ماهشهر را 94 بر 73 شکست داد و صاحب اولین پیروزی در فصل جدید رقابت های بسکتبال لیگ برتر آقایان شد . 
در هفته اول این رقابت ها همیاری شهرداری زنجان 54 - 57 به فولاد ماهان سپاهان باخته و صنایع پتروشیمی ماهشهر هم 73-69 میهمان خود البدر بندر کنگ را شکست داده بود . 
همیاری زنجان و پتروشیمی ماهشهر در دوره قبل لیگ برتر بسکتبال 2 مرتبه در مرحله مقدماتی با هم دیدار کرده بودند و در هر دو بازی صنایع پتروشیمی ماهشر بر تیم زنجانی فائق آمده بود . 
در هفته سوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر آقایان 25 آبان همیاری زنجان میزبان البدر بندر کنگ و صنایع پتروشیمی ماهشهر هم میزبان پتروشیمی بندر امام است . 
فرزاد کوهیان سرمربی جدید همیاری زنجان هفته گذشته با رای داور مبنی بر اخلال در بازی از زمین اخراج شد و این هفته در بازی حضور نداشت .

در هفته سوم این رقابت ها ، دانشگاه آزاد تهران ، مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام هر سه تیم با 2 بازی و 4 امتیاز در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند . 

چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال لیگ برتر آقایان از پنج شنبه یازدهم آبان آغاز ‌شد . 
در این دوره 10 تیم رقابت می کنند .
در دوره کنونی تیم های استقلال زرین قشم و البدر بندر کنگ و نفت سپاهان تهران تازه واردند و نخستین سال خود را در لیگ برتر بسکتبال تجربه می‌کنند .
از سوی دیگر تیم های ذوب آهن و شرکت ملی حفاری در این دوره در لیگ برتر بسکتبال حضور ندارند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی