بازدید 9992

بیانیه 245 نماينده مجلس ایران درباره سوريه

دولت و ملت سوريه، ‌ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ايران از اينكه دخالت‌ها و توطئه‌هاي كشورهاي استكباري، آمريكا، اسرائيل و غرب و حمايت‌هاي همه‌جانبه رژيم‌هاي مرتجع از يك طرف و گروه‌هاي تندرو و خشونت‌طلب كه آلت دست قدرت‌هاي ضداسلامي قرار گرفته‌اند..
کد خبر: ۲۶۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸ 29 July 2012
245 تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي امروز با صدور بيانيه‌اي كه متن آن در جلسه علني قرائت شد، از دولت و ملت سوريه حمايت كردند.

به گزارش ايسنا، متن اين بيانيه به شرح زير است:

دولت و ملت سوريه، ‌ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ايران از اينكه دخالت‌ها و توطئه‌هاي كشورهاي استكباري، آمريكا، اسرائيل و غرب و حمايت‌هاي همه‌جانبه رژيم‌هاي مرتجع از يك طرف و گروه‌هاي تندرو و خشونت‌طلب كه آلت دست قدرت‌هاي ضداسلامي قرار گرفته‌اند از طرف ديگر به نتيجه نرسيده است، مسرت و حمايت خود را از دولت سوريه اعلام كرده و از خداوند بزرگ مي‌خواهيم تا در اين ماه مبارك رمضان مشكلات مسلمانان را برطرف نمايد.

البته دولت سوريه كه همواره در خط مقدم مبارزه با صهيونيسم و مدافع و حامي مقاومت بوده است بايد انتظار توطئه‌هاي صهيونيستي را بكشد. اما قطعا مي‌دانند كه استقامت است كه مي‌تواند همه توطئه‌ها را خنثي نمايد و اتكا به خداوند بزرگ پيروزي قطعي را در پي دارد.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ضمن حمايت از اصلاحات و تاييد هر راه‌حلي كه به مشاركت مردم در سرنوشت خود منجر مي‌شود اطمينان داريم كه كفر جهاني و پادشاهان مرتجع كه وجودشان وابسته به ابرقدرت‌هاي ضداسلام است هرگز نيت خيري نداشته‌اند و ملت و دولت سوريه بايد قاطعانه دست مداخله‌جويان را قطع نمايند و بدانند كه اين دخالت‌ها با هدف مددرساني به رژيم صهيونيستي است تا تنفس مصنوعي براي اين رژيم منزوي ايجاد نمايد كه به دليل انقلاب‌هاي اسلامي در منطقه، اين رژيم سخت در تنگنا قرار گرفته است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی