بازدید 60142
رئیس پلیس دبی

خلیج‌فارس خط قرمز ماست!

توطئه‌ای بین‌المللی علیه کشورهای حوزه خلیج فارس در حال شکل‌گیری است. اخوان المسلمین و دولت‌هایش در دمشق و شمال آفریقا، باید بدانند که خلیج فارس خط قرمز است؛ نه تنها برای ایران، که همچنین برای اخوان»؛ این گفته‌های رئیس پلیس امارات درباره رخدادهای روزهای اخیر این کشور است.
کد خبر: ۲۶۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴ 27 July 2012
با گسترش دامنه حرکات آزادی‌خواهانه در منطقه خاورمیانه، نگرانی حکومت‌های پادشاهی منطقه، نسبت به از دست دادن قدرتشان روز به روز افزایش پیدا می‌کند. گویا، پس از عربستان سعودی که با قیام مردم شیعه خود روبه‌رو شد، اینک نوبت امارات است که نسبت به خطر انقلاب احساس نگرانی کند.

به گزارش «تابناک»، رئیس پلیس دبی، از وجود یک «توطئه بین‌المللی» برای برانداختن حکومت‌های عرب حاشیه خلیج‌فارس خبر داده و گفته: این کشور‌ها باید برای مقابله با هر گونه تهدید از سوی اخوان‌المسلمین، سوریه و ایران آماده باشند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، این سخنان پس از آن گفته می‌شود که از ماه آوریل سال جاری تاکنون، بیش از بیست چهره مخالف در این کشور بازداشت و با اتهام روبه‌رو شده‌اند.

«ضاحی خلفان» در ادامه سخنان خود افزوده است: «توطئه‌ای بین‌المللی علیه کشورهای حوزه خلیج‌فارس به طور خاص و کشورهای عربی به طور کلی وجود دارد... این یک توطئه از پیش برنامه‌ریزی شده به منظور تصاحب ثروت‌های ماست».

وی همچنین گفت: «هر چه ثروت‌های ما بیشتر شود و هر چه پول بیشتری در بانک‌های غربی بگذاریم، توطئه برای تصاحب کشور‌هایمان بزرگتر خواهد شد... اخوان المسلمین و دولت‌هایش در دمشق و شمال آفریقا، باید بدانند که خلیج فارس خط قرمز است؛ نه تنها برای ایران، که برای اخوان».

رویترز در گزارش خود می‌افزاید: بیشتر افرادی که از ماه آوریل تاکنون بازداشت شده‌اند، از اسلام‌گرایان هستند که به ویژه پس از روی کار آمدن دولت اسلام‌‌گرا در مصر، با سرکوب‌های بیشتری از سوی حکومت روبه‌رو شده‌اند.

گفته می‌شود، یکی از اتهامات افراد دستگیر شده، درخواست دادن قدرت بیشتر به مجلس مشورتی امارات است که یک نهاد نیمه انتخابی به شمار می‌رود.

گفتنی است، در امارات اجازه تشکیل هیچ گونه حزب یا گروه مخالف سازمان یافته‌ای نیست.
 
در مجموع، به نظر می‌رسد مقامات اماراتی در حالی از وجود دسیسه بین‌المللی سخن می‌گویند که خود به خوبی از خطر جدی سرایت امواج انقلاب‌های آزادی‌خواهانه به کشورشان آگاهند. انتظار می‌رود تحولات اخیر، امارات را بیش از پیش به دیگر کشورهای مستبد منطقه خلیج‌فارس نزدیک کرده و آن را به موضع‌گیری‌ها و اقدامات جدی‌تر علیه هر گونه حرکت اعتراضی سوق دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۴
انتشار یافته: ۲۴
مثلا از خط قرمز عبور کنند چکار می تونی انجام بدی؟
شیوخ امارات خودشان در آشوب و براندازی و دخالت در دیگر کشورها با استفاده از ثروت ودر اختیار گذارندن اطلاعات و امکانات مختلف به غربی ها و عربستان و اسرائیل دست داشته اند چگونه ممکن است همین بلا سر خود آنها نیاید و منتظر عکس العمل اعمالشان نباشند . طبعا شبیه آنچه در سوریه رخ میدهد درامارات نیز باید رخ دهد .
خیلی خوب است که در میانه متن خبر عکس این کلاغ بد صدا را نگذاشته اید و بهتر هم میشد که حتی نامش را هم ذکر نمیکردید!
آقايان يك فكري بكنيد واسه ساكت كردن و خفه كردن اين اماراتيهاي بي چشم و رو ....
مقام اماراتی همینو گفت مطمئنید : خلیج فارس گفت ؟ خیلی جالب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
چیز تعجب برانگیزی نیست !!!
خودشون هم میدونن که اسمش خلیج همیشه فارسه ...
باید به این آقا عرض کنم که اولا انقلاب خودش است وازدل مردم آغازمی شود واسمش هم بیداری اسلامی است وحضرتعالی درخواب غفت هستید منتظر سونامی باشید وزیاد به ثروت واسلحه ننازید که انقلاب هیچ یک ازاینها رانمی شناسد بخصوص که بیداری اسلامی باشد
رئیس پلیس چی بود بابا این شهرستان امارات کلانتر هم نداره!!
نکته اینست که همین امارات به همراه سعودی و قطر آتش بیار معرکه اخوان المسلمین در سوریه اند اما این جاهل ایران را در کنار اخوان قرار می دهددر حالیکه نسبت به خاک کشور ما ادعای ارضی دارد ایشان فراموش کرده که کشورش عامل کمک به ریگی برای کشتارهموطنان ما بوده است در عین حال که کشور ما عامل رونق اقتصادی این شیخ نشین شده است اینها با کمک اربابشان القاعده را پروبال دادند حالا از سایه آن می ترسنداینها یادشان رفته با کمک به صدام چگونه عامل شهادت عزیزان ما شدند ترور ها و بمب گذاری های عوامل سعودی در عراق را هم نمی بینند بنظرم سفیر ایران در امارات پاسخ یاوه گویی ایشان را باید بدهد
امارات و عربستان وابسته به چاه های نفت هستند که اگر انفجاری در این چاه ها صورت گیرد باید دست گدایی را بلند کنند و فکر می کنید کی این چاه ها به اتش کشیده خواهد شد تا از شر این کشورهای کوچولو راحت شیم.
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
وز وز اینگونه مگسهادوروبرکشورمازیاداست، آنقدرهاعددی نیستندکه باعث ناراحتی شوند.هرچندوقت یکبار به اشاره آمریکا یک اظهار فضلی میکنندمهم نیست.
مثل اینکه بنده خدا دوباره خواب بد دیده . این مصاحبه مال 7 صبح بوده لااقل ساعت 10 مصاحبه میکردن
خب این یک واقعیته که دوران خوش خوشی برای دیکتاتوران عرب بسر آمده و انشاالله اسلام ناب فراگیر خواهد شد تا مقدمه ظهور یگانه منجی عالم کم کم پدیدار شود .
خوبه هنوز کسانی تو این کشورها هستند که این مسائل رو بفهمن..

امیدواریم خلیج فارس و تمام مسلمانان حاشیه اون از شر امریکا و انگلیس و اسرائیل راحت بشوند،
برای تعجیل در فرج آقا امام زمان صلواه
البته اگر تاکنون ایران در خصوص کمک به مخالفان در کشورهای عرب، اقدامی نکرده، از الان باید چنین اقداماتی را انجام دهد،چراکه در غیر اینصورت اقدامات خصمانه ی این کشورها درخصوص ایران ، بی پاسخ خواهند ماند و مهمتر از آن، از این طریق میتواند به این کشورها نفوذ خود را بعنوان یک قدرت منطقه ای گوشزد کند.

اگر ایران ادعای قدرت منطقه ای را دارد باید آن از این قبیل تحرکات اثبات کند؛نگویید که دخالت در امور دیگر کشورها فلان است و از این دست صحبتها،چراکه یکی از بارز ترین نشانه های قدرت بین المللی،نفوذ در دیگر کشورهاست.مصداق بارز این صحبت را میتوان ایران وآمریکا دانست! ببنید،آمریکا خود را یک ابر قدرت مینامد؛آمریکا هیچ نفوذی در ایران(بعنوان یک کشور مهم استراتژیک وصاحب منابع بسیار زباد انرژِی) ندارد و سیاستهای ایران کاملا با خواسته های آمریکا در تضاد است؛این موضوع است که منفع و ابرقدرتی آمریکا را زیر سوال میبرد،از اینرو آمریکا خواهان تغییر رژیم در ایران است و برنامه ی هسته ای ایران یا حقوق بشر و... بهانه ای بیش نیست.
بابا برو دنبال عشق وحالت ترا به سیاست چه ربط
بسمه تعالی . پایان شب سیه سپید است . بلند شید که دیگه دوران به سر آمده. بالاخره هر چیزی اعتباری داره. اعتباری حکومتی شما هم هم به انقضا رسیده. به قول آقای خامنه ای وعده الهی تخلف ناپذیر است. بلند شید اسباب و اثاث رو جمع کنید و اونارو بسته بندی کنید و بارگیری کنید . سوره حشر که میفرماید آیه 2 هو الذی اخرج الذین کفروا من اهل الکتاب من دیارهم لاول الحشر ما ظننتم ان یخرجوا و ظنوا ما نعتهم حصونهم من الله فاتهم الله من حیث لم یحتسبوا و قذف فی قلوبهم الرعب یخربون بیوتهم بایدیهم و ایدی المومنین فاعتبروا با اولی الابصار. این ترس بسیار طبیعی است . خدا این ترس را به دل اینان انداخته است. محمد رضا پهلوی تا بن دندان مسلح که به اراده اش اینجا حمام خون براه میافتاد . ولی چه شد.؟ با ترس و لرز جلاء وطن کرد و رفت . آن نظامی کذائی در فرودگاه خودش را به پای او انداخته بود و گریه میکرد. ولی محمد رضا توان ایستادن نداشت. خبرنگار عکاس وفت اطلاعات میگوید که او وفتی از پله ها هواپیما بالا میرفت صدای خس خس نفس کشیدنش را هم میشد که شنید. این عاقبت ظلم است. تازه اینجا اینطوره که برزخ و قیامت بدتر از این است. آقایان ظالم و خیانت پیشه صبح نزدیک است و شب گناه و مستی به سر رسیده است. سی و دو سال ما را اذیت کردید برای خوشایند دیگران . تویوتای لند کروز را که ما نیاز داشتیم به لحاظ شرایط جنگی در جبهه ها به شش برابر فیمت به ما فروختید. تازه این یکی از آنان بود . الله اگبر . لااله الا الله.
یک جمله هم از مادر عروس
تازه دو هزاریشان افتاده که دارند جیبشانرا خالی میکنند.
بزودی اتفاق بزرگی در عربستان می افتد و چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس با هم متحد می شوند اما کاری نمی توانند انجام دهند
بشین بابا حال نداری
مورچه چیه که کله پاچش چی باشه. رییس پلیس چی چی؟ امارات!!!
واقعا چه احمقایی با چه تفکرات بچه گانه ای !! اگه کسی ندونه فکر میکنه یه بچه ننر داره از نگرانیش در مورد از دست دادن اسباب بازیهاش صحبت میکنه !!
با سلام
* شما خیلی حقیر تر از آن هستید که در وادی خط قرمز و تعیین وتکلیف برای
منطقه صحبت کنید.
شما فرو مایگان دست نشانده و بی اختیاری هستید که حتی قدرت هدایت
زندگی انگلی و نوکر مآبانه خود را ندارید
گنده تر از شما (صدام وقذافی و...)هم
نتوانستند از این اباطیل نشخوار کنند.
* پایان کار شما شکم بارگان و عروسک
های دست خیمه شب بازان زباله دان
تاریخ است .بقول شهید بهشتی ما :
* بهشت را به بهاء می دهند نه به بهانه.
تعیین خط قرمز حق از آن ملل فهیم .با
غیرت .نستوه وفداکاری نظیر ملت ایران
است .که بگواه تاریخ برای سربلندی وعزت خود بارها از شط خون و دود و آتش گذشته است .نه شما حاکمان بی
قدر ومنزلت و آلت دست اجانب.
*خط قرمز نیاز به تفکر قرمز دارد نه بله
قربان گفتن وتسلیم ارادی در مقابل دشمن .هالو!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل