بازدید 9611

اعلام نتایج آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

کد خبر: ۲۵۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶ 09 September 2012
ریيس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج آزمون کاردانی پیوسته سال 1391 دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ايسنا، ناصر اقبالی، رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: نتایج آزمون کاردانی پیوسته سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی از طریق پایگاه اعلام نتایج مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.com اعلام شد.

وی ادامه داد: در آزمون کاردانی پیوسته سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی تعداد 188 هزار و 780 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 142 هزار و 787 نفر معادل 76 درصد در جلسه آزمون حضور داشتند و تعداد پذیرفته شدگان این آزمون نیز 128 هزار و 704 نفر است که معادل 90 درصد از حاضرین در جلسه هستند.

اقبالی افزود: همچنین بیش از 96 درصد پذیرفته شدگان زن این آزمون در استان محل سکونت خود پذیرفته شده‌اند و بیش از 95 درصد پذیرفته شدگان مرد این آزمون در استان محل سکونت خود پذیرفته شده اند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه 24 درصد پذیرفته شدگان آزمون کاردانی پیوسته زن و 76 درصد مرد هستند، زمان ثبت‌نام پذیرفته شدگان در واحدهای دانشگاهی را 4 و 5 مهرماه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعیه مربوط به چگونگی و مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان این آزمون روز شنبه 25 شهریورماه از طریق پایگاه روابط عمومی مرکز آزمون به آدرس pubr.azmoon.com منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار