بازدید 11722

انهدام 4 تیم تروریستی در داخل کشور

کد خبر: ۲۵۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷ 26 June 2012
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: از 4 تیم تروریستی که برای انجام عملیات در داخل کشور تشکیل شده بود سه تیم تا روزهای هفتم و هشتم عید امسال و یک تیم هم اخیرا منهدم شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تجلیل از شهدای نیروی زمینی در سال‌های 90 و 91 و جانبازان جنوب شرق کشور در بخشی از سخنان خود گفت: در اوایل سال 91 و اواخر سال 90 دشمن تیم‌های زیادی را در جنوب شرق کشور سازماندهی کرده بود که هم در شهرهای مرزی و هم مرکزیت کشور عملیات‌های خرابکاری و انفجاری را علیه مردم کشورمان توسط عده‌ای فریب خورده انجام دهند.

وی با بیان اینکه همه این تیم‌ها منهدم شدند،‌گفت:‌از 4 تیمی که تشکیل شده بود سه تیم تا روزهای هفتم و هشتم عید امسال و یک تیم هم اخیرا منهدم شد.

پاکپور ادامه داد: جلیقه‌های انتحاری که آنها آورده بودند قریب به 3 برابر قدرت جلیقه‌ای بود که در منطقه "پیشین" باعث شهادت سردار شوشتری و یارانش شد، بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: آنها می‌خواستند در تجمعات جشن مردم در ایام عید در میان خانواده‌ها و فرزندان کشورمان عملیاتی انتحاری انجام دهند که موفق به این کار نشدند.

پاکپور خاطرنشان کرد: انجام عملیات انتحاری کار خیلی سختی نیست و هر کسی می‌تواند این جلیقه‌های انتحاری را تهیه کند و ارزش عملیاتی ندارد ولی با این حال در حال حاضر این عملیات‌ها به حداقل رسیده ولی حاصل ایثارگری‌ها و رشادت‌هایی است که در منطقه جنوب شرق توسط رزمندگان سپاه صورت گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار