بازدید 52573
برگزاری کنفرانس ضدایرانی در بحرین:

ایرانیان هیچ خدمتی به تمدن بشری نکرده‌اند!

روز گذشته، مقامات بحرینی، اقدام به برگزاری کنفرانس به اصطلاح بین‌المللی کردند که بخش عمده‌ای از بحث‌های آن، به طرح ادعاهای واهی، غیرمستند و حتی توهین‌آمیز به ایران و ایرانیان اختصاص داشته است.
کد خبر: ۲۵۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰ 14 June 2012
در پی بالا گرفتن ناآرامی‌ها و تشدید شرایط انقلابی در بحرین، درماندگی مقامات این کشور افزایش یافته و به هر راه ممکن برای فرافکنی مشکلات خود دست می‌آویزند؛ یکی از مهمترین این راه‌ها تاکنون متهم کردن ایران به دخالت در امور بحرین و تحریک انقلابیون بوده، ولی اقدامات «آل خلیفه» به همین درجه محدود نشده است.

به گزارش «تابناک»، روز گذشته، مقامات بحرینی کنفرانس به اصطلاح بین‌المللی برگزار کردند که بخش عمده‌ای از بحث‌های آن، به طرح ادعاهای واهی، غیرمستند و حتی توهین‌آمیز به ایران و ایرانیان اختصاص داشته است.

این کنفرانس که حتی نام آن نیز مجعول و توهم آمیز بوده (امنیت در خلیج...: حقایق منطقه‌ای و منافع بین‌المللی) به محفلی برای عقده‌گشایی آل خلیفه علیه ایران و ادعاهای فرافکنانه این خاندان برای منحرف کردن اذهان از مشکلات درونی خود تبدیل شده بود.

بنا بر این گزارش، شدید‌ترین اظهارات در این کنفرانس از سوی فردی به نام «انور عبدالرحمان» که روزنامه «گالف دیلی نیوز» وی را یک روشنفکر (!) بحرینی خوانده، بیان شده است. وی با بیان اینکه «ایرانیان در دوره تاریکی زندگی می‌کنند»، نقش ایران در تحولات منطقه‌ای در گذشته و حال را زیر سؤال برده است.

وی با اشاره به تاریخ ایران از سال ششصد پیش از میلاد تا دوره اسلامی گفته است: «ما می‌توانیم آشکارا ببینیم که گذشته این کشور، فهرستی از آشفتگی، جنگ‌ها و تجاوزات بوده؛ از اشغال مصر در سال ۵۲۵ پیش از میلاد تا حمله به آتن، سقوط نخستین سلسله ایران در سال ۳۳۴ پیش از میلاد به دست اسکندر کبیر... تا آخرین سلسله ایرانی، یعنی ساسانیان که نهایتاً در جریان فتوحات بزرگ اعراب از قدرت ساقط شدند».

وی همچنین ادعا کرده: «در همه این دوران‌، مشارکت ایران در علوم، پزشکی و دیگر شاخه‌ها، صفر بوده؛ صرفاً به این دلیل که سواد تنها در اختیار اشراف بوده است».

وی در ادامه سخنان خود گفته است: «تنها در دوره اسلامی بود که توده‌های مردم ایران توانستند خواندن و نوشتن یاد بگیرند و دانشمندان و متفکران بزرگی مانند رازی، خوارزمی و فارابی را عرضه کنند؛ افرادی که در گسترش و ترویج دستاوردهایی که توسط یونانیان به دست آمده بود، مشارکت کردند؛ اما حتی هنوز هم چنین دیدگاه‌های نسنجیده‌ای نسبت به آموزش ادامه پیدا کرده است».

عبدالرحمان با محکوم کردن همزمان ترویج تشیع از سوی ایران و نیز ملی گرایی ایرانیان گفته که این کشور از مذهب تشیع تنها برای اشاعه «سیاست‌های شیطانی» خود بهره می‌گیرد. وی با انکار بعد جهانشمول اسلام، آن را دینی صرفاً عربی دانسته و افزدوه است: «دین رسمی این کشور اسلام است که در عربستان ریشه دارد. الفبایش عربی است و ۶۰ درصد از لغات فارسی، عربی هستند. با این حال، این کشور چشم خود را بر منافعی که از فرهنگ عربی نصیبش شده، می‌بندند».

روزنامه گالف دیلی نیوز، بخش‌های دیگری از این کنفرانس را نیز منتشر کرده که نشان می‌دهد، جو آن سراسر ضدایرانی بوده است. از جمله، ایران به «هشت سال جنگ با عراق و ایجاد مشکلات غیرضروری در همه جا» متهم شده است. همچنین از شورای همکاری خلیج فارس به عنوان الگویی که ایران باید در تعاملات منطقه‌ای خود از آن سود بجوید، یاد شده است!

برگزاری این کنفرانس را باید جدید‌ترین نمونه از تلاش‌های ضدایرانی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، به سردمداری عربستان سعودی دانست که با هدف نهایی محدود کردن نفوذ منطقه‌ای ایران صورت می‌گیرد.

مایه شگفتی و البته تأسف است، کشوری مانند بحرین که تا چند دهه پیش، جزیی از خاک ایران به شمار می‌رفت، اکنون به پشتگرمی عربستان، خود را آنچنان جسور می‌بیند که سراسر تاریخ و تمدن ایران را زیر سؤال می‌برد.

بر کسی پوشیده نیست که در پس این الفاظ تهاجمی، ترس روز‌ها و بی‌خوابی شب‌های سران آل خلیفه از وقوع انقلابی مردمی در کشورشان نهفته است. بی‌گمان، همین تاریخ قضاوت خواهد کرد که چه کسی ماندنی بوده و هست و چه کسی رفتنی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۳۳
انتشار یافته: ۱۰۷
یکی اینا رو مهار کنه! چی میگن واسه خودشون؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
اینها دارن به عصر جاهلیت بر می گردند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
ناراحتی نداره. من اینقدر خندم گرفت از این خبر
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
بهتره ما جونای ایرانی بریم همه سایتها شونو بخوابونیم تا دیگه از این اراجیف منتشر نکنن
خدا رو شکر بالاخره یکی از اینها اعتراف کرد رازی، خوارزمی و فارابی ایرانی هست این هم جای شکر دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
بدبخت و بیچاره من و تو که خوشحالیم و ذوق کرده ایم که آنها اعتراف کرده اند دانشمندان ما ایرانی بودند!!!
اینها نه درک دارند نه سواد نه از تاریخ چیزی سر در میآورند .فراموش کرده اند جزایر بحرین تحت اشغال پرتغالیها بود و شاه عباس صفوی آن را آزاد کرد.همین خدمت بزرگ به شما قدر نشناسها از طرف ملت ایران بود .
بازهم اینها رفتن تو توهم !!!
پاسخ ها
diba
| Netherlands |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
به نظرت کی باعث شده اینها برن تو توهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی افسار اینا رو بگیره فردا میگن کورش عرب بوده اخه یکی نیست بگه در طول تاریخ هیچ کی حاضر نشد به منطقه ی عربستان حمله کنه به خاطر توحش مردمش حالا ادعای تمدن میکنن
پاسخ ها
هابیل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
ببین داداش اینجوری حساب نیس!
اگه اینجوریه حضرت محمد و تمام ائمه عرب بودن ، اگه اینجوریه یکی از بزرگترین قلمرو ها در عصر خلیفه ها رقم خورده . اگه اینجوری باشه خضرت ابراهیم در سرزمینی که از آن عربهاست خانه خدا را بنا نهادست.
ببین داداش منصف باش و از تاریخ به نفع خودت بهره وری نکن والا هم تو میدانی و هم من که از ما متمدن تر ها هم بودن که الان وضعشون بهتر از ما نیست.
و اما چاره : به حرفهایشان اهمیت ندهیم و برای سرافرازی کشورمون تلاش کنیم یعنی از همه نظر ، اول از خودمان شروع کنیم.
یکی به اینا بگه یک نگاهی به تاریختون بکنید بعد حرف بزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
تاریخشون راحته دو صفحه بیشتر نیست
میام خفت میکنم مردیکه
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
کاش مردیکه بود چون مرد از خودش یه چیزی داره یه جراتی و قدرتی و سروصدایی....
اینها غلام حلقه به گوش صهیون ها هستند
مرگ بر آل خبیثه
یعنی میگین در دوران ساسانی ها علم در طبقه ی اشراف نبوده ؟!
انصافا هخامنشی ها علمی که محدود قشر خاصی بود رو همگانی کردن ولی چندتا از سلسله ها نه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
تا پیش از آموزش همگانی، علم در تمام جهان در نزد اشراف بود. چه در اروپا چه در ایران. البته کشورهای عربی را نمی شود حساب کرد. کلا نبودند!
ناشناس
| Switzerland |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
در آتن اینطور نبود !
هرکس دوست داشت می توانست بعد از آموزش علوم پایه به آکادموس ( آکادمی ) وارد بشه و تحصیل کنه.
در اینکه تمدن و فرهنگ ما از غنی ترین های تاریخ بوده و قابل قیاس با اعراب نیست شکی نیست ولی ما هم سپید یکدست نبودیم... خاکستری روشن بودیم !
رستم جادوییه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
شما که این حرفو میزنی چندتا کتاب درباره ساسانیان خوندی ایا بزرگمهر که به وزارت رسید اشرافی بود اون یه ایرانی عادی از جهرم بود ایرانیان ازاده بودن نه اشراف همون به قول شما اشراف 400 سال دربرابر ترکا و رومیان و اعراب ایستادن در اون زمان اشراف به جنگ میرفتن ولی الان چی
لعنت ابدی خدا بر کسانی باد که بحرین را به راحتی آب خوردن مستقل کردندتا امروز عده ای اراذل و اوباش در آنجا حکومت کنند وبه ریشه واصالت خود نیز توهین کنند.
توفو بر تو ای چرخ گردون توفو
بدترین توهین به سگ بیمحلی بهشه!!!
بذار واق واق کنه
اینهمه پیامبر براشون مبعوث کردند هنوز به راه راست هدایت نشده ن!!!
بچه دو روزه که حرف بد میزنه اگه نزنی تو دهش فردا سیگار هم میکشه
اینقدر ساکت نشستیم که الان اینم باید ببینیم .
فرض كنيم ايران خدماتي به تمدن بشري نداده است. تو مگر وكيل مدافع جهاني
با این کارا شاید خنک بشن. از طرفی با دهن زدن سگ به دریا که آب دریا نجس نمیشه. تاثیر مثبت فرهنگ ایران بر اهل خرد پوشیده نیست.
***حاکم جزیره (بحرین!) بداند اگر ایران در قضیه بحرین دخالت میکرد اوضاع جور دیگری میشد***

من میگم ایکاش ایران در قضیه انقلاب بحرین دخالت میگرد.
مرگ بر آل سعود و آل خلیفه و آل شیطان
دليل اين توهمات فقط از ماست كه بر ماست
ای بی شرف های خودفروش وکثیف این شما نیستیدکه زرمیزنیداین حاکمان غربی شمااست که شمارابمانندعروسک خیمه شب بازی به حرکت درآورده وشمامثل میمونهاادادرمیاورید خدا برانگلیس وشاه لعنت کندبحرین که خاک میهن عزیزمان بودرابه تعدادی ازاعراب خود فروش درظاهرتحویل دادوشماعوض حفظ آن و استقلال آنراپایگاه دشمنان اسلام قراردادید وایرانیان عرب تبارسنی وشیعه رادرستم وآزار قرارداده ایدبنده دوست ندارم درجهان اسلام طرح قومیت راه بیندازم ولی توصیه میکنم درکتاب مقدس قران به سوابق اعراب واشارات الهی آن درباره اعراب توجه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
این چه ادبیاته؟!!!
ادب مرد به از دولت اوست
شیوخ عرب ریزه خوار فرهنگ و تمدن ملت بزرگ ایران هستند. پاینده ایران
مرگ بر ال ناسعود وال ناخلیفه که بویی از انسانیت نبرده اند انوقت دم از خدمت نکردن ما به بشریت می زنند اساسا شما شکم باره های شهوت پرست از خدمت به مردم خودتان هم غافلید جز به کشتن مردم مظلوم بحرین به چیز دیگری نمی اندیشید .مردم بحرین شما هم مسلح شوید نیروهای ال ناخلیفه وال ناسعود را بکشید و کشته شوید پیروزی در اینچنین شهادت است .
این ما بودیم که اولین بار تمدنی بزرگ و پیشرفته در دنیا به وجود آوردیم و ما در اتها بر آنه سیطره خواهیم یافت.انشاالله.
خوبه ادعا نکردن که ایران قسمتی از بحرین بوده که به علت بی فایده بودن دورش انداختیم!
می خواستیت بگید که ما قبل از اسلام هیچی نداشتیم؟
تابناک این خبر است که گذاشتی
قدمت کشور بحرین چقدره که اینجور درباره تاریخ حرف میزنه؟
کشور های عربی به خاطر وجود پاک پیامبر ((خدا)) بود که باسواد شدن وگرنه فکر کنم حتی اشرافشون هم سواد نداشتن.بعدشم حالا چی دارید؟ حداقل ما دو تا چیز خودمون میسازیم شما چی؟ حتی بلد نیستین دو تا دکمه رو بزنید.
ما شیعه ها شدیم شیطانی بعد شما وهابی هایی که هر روز تو عراق بمب میزارین و زن و بچه مردمو میکشین شدین مسلمان واقعی؟
بابا بیخیال هنوز بچه اید هر وقت از شیر مادرتون(عربستان) جدا شدید بیایید حرف بزنید.
واي اينا چقدر بي جنبه ان.
يعني واقعا فكر ميكنند با دوستي با آمريكا آدم شدن.
بابا به اينا بگين همون آمريكاي چهارصد ساله كه سهله تمام جهان وامدار تمدن و تاريخ ايرانه.
به نظر من اين توهين ها خوشحال كننده است چون حتما جايگاه خوب و بالايي در جهان داريم كه آدم كش هايي چون حكام بحرين . صهيونيستها . و ديكتاتورهاي سعودي از ما متنفرند 100 درصد خار چشم اونها شديم پس اشكالي نداره كه توهين ميكنند چون اين كار باعث ميشه ماهيت پليد و ضد بشري اونها نمايان تر بشه
اگه مغولها به این کشورکای دیکتاتور حمله کرده بودن که الان به جای آل خلیفه_ اولجایتو یا یا خاندان طوغای هنوزم که هنوزه داشت تو کشوراشون حکومت میکرد ایرانی فقط با قدرت فرهنگیش خوی وحشی و خونخوارئ اونها رو در خودش حل کرد وامروز احدی حتی ارباب دیکتاتورهای عربی امریکا هم جرات دست اندازی به خاک ما رو نداره اونوقت اونا دارن حاکمیت و ملت ما رو زیر سئوال میبرن؟!!!!
ما چقدر ضعیف شدیم که بحرین به ما .....
عدم مشارکت در فعالیتهای بین المللی ،نبود ارتباط دایم و موثر با جهان اسلام و دیگر مذاهب باعث شده تا فریادهای ما فقط در کشور شنیده شود و فراتر از مرزها نرود ضمن اینکه در کتب تاریخی مدارس هم به خودمان داریم جفا می کنیم و تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم را سانسور و گاها حذف می کنیم.
بزرگان دین ، علم ، هنر و معرفت مهجور واقع شده و یاد آوری آنها در ساده ترین شکل به صورت مجسمه هم (در پایتخت ) تحمل نمی شود و به سرقت می رود !
مردم از انتخاب اسامی بزرگانی که نام برده شده برای کودکان خود استقبال نمی کنند!
کوتاه و مختصر بگویم که بسیار کم کاری کرده ایم و با انگشت اتهام مشکلات را متوجه دیگران می کنیم تا شاید مرهمی بر کم کاری فرهنگی خودمان باشد.
ایا اصلا برای مامهم است که وقت صرف کنیم و ببینیم نظر ال خلیفه و ال سعود و ال نمیدانم کجا نظرشان راجع به فرهنگ ایران بزرگ چیست؟ ایا انقدر کوچک شدهایم که فرضا با تعریف شیوخ عقاب پران کویت و امارات و سعودی از ایران نظامی و مولوی و.سعدی و حافظ و فردوسی.. مسرور شویم؟؟؟ اگر این نظرات برای ما مهم شده اند که موجب عصبانتمان میشود، پس عزیزان مشگل از خود ماست و نه از طرف نظایر ال خلیفه.
حالا مگه خودمونم جز این میگیم؟
چرا بهتون برخورد ؟
اینا همش تقصیر خودمونه.وقتی بعضی از مقامات کشور تاکید میکنن که تاریخ قبل از اسلام را به فراموشی بسپاریم نتیجه اش همین میشه.
اعراب جاهلیت چیزی برای گفتن نداشتن که ایرانیان بخواهند از اونها یاد بگیرند مگر زنده بگور کردن دختران را
آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطاء میخونه.
احمق جان تو زمان پیامبر شماها سواد خوندن و نوشتن نداشتین ایران بیشتر 4 نوع خط برای خوندن و نوشتن داشته.... زنده باد ایران و ایرانی
اولا بحرین یک استان ایران بود و ایرانی به حساب می آیند. ایران از قومیت های مختلف تشکیل شده است. این خاندان منحرف هستند که هموطنان بحرینی ما را می کشند و سرمایه ها را غارت می کنند.
آنگاه که بدون جنگ و پیکار وارد بابل شدم، همه مردم گام های مرا با شادمانی پذیرفتند. . . نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این سرزمین وارد آید. برده داری را برانداختم، به بدبختی آنان پایان بخشیدم..."
کوروش بزرگ ما فرزندان توییم!!!
دليل اين اظهارنظر اينكه طرف خودشو جزء بشريت حساب نكرده!!، والا بشريت مديون فرهنگ و تمدن ايرانيه.
اینها هم اگر نفت نداشتند ، العان میبایست از پوست شتر برای خودشان لباس درست کنند .
(اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما ) قرآن مجید
البته همه می دانیم این نوکیسه های ترسو و مزدور آمریکا اگر در چنین شرایطی چیزی غیر از این لجن پراکنی ها انجام می دادنند جای تعجب بود
نباید ساکت ماند اما جواب جاهلان و رجّاله های شکم گنده شیخک نشین بحرین با همت مردم مومن و انقلابی بحرین داده خواهد شد
خیلی دیر نخواهد بود
انها باشیعه بودن ما ضدیت دارند
خیلی عصبی نشید لطفاً . مگه دروغ میگه این بابا .وقتی از هر پنج کلمه حرفهای ما 4 تاش عربی هست و هیچیکس ارزش زبان فارسی را در این کشور نمیفهمه توقع هم نداشته باشید که این فرد دست به گزافه گوئی نزنه .. البته اطمینان دارم که تابناک حرفهای منو چاپ نمیکنه ...
پاسخ ها
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
باهات موافقم... کسی به فکر زبان فارسی نیست...
بابا یکی اینو از برق بکشه .
بسیاری از سخنان این آدم گفته های ایرانیان خائنی است که تمدن پیش از اسلام ما را نادیده گرفته اند. او این ها را نشخوار می کند. ذکر چند نکته:
1. طبق روایات اسلامی، هنگام ظهور اسلام فقط 17 نفر در کل شبه جزیره عربستان سواد خواندن و نوشتن داشتند. بسیاری از شاعران عرب نه خواندن بلد بودند و نه نوشتن. (تاریخ ادبیات عرب- نیکلسون)
2. ایرانیان کمترین تجاوز به دیگر ملل را داشتند. در صورتی که صدها بار به ایران تجاوز شده است.
3. تمام آن چه تمدن اسلامی می نامیم، مدیون ایرانیان است. از خلیل بن احمد تا فارابی تا پورسینا و بیرونی و صدها نام دیگر. در تمام جهان عرب فقط یعقوب کندی و دو سه نفر دیگر وجود دارند.
4. حکمت در ایران باستان چنان تاثیر گذار است که در قرن هفتم هجری، شیخ شهاب الدین سهروردی آثار خود را «حکمت خسروانی» می نامد و برخاسته از ایران باستان. افلاطون هم به این حکمت خسروانی نظر داشته است.
5. موسیقی و علوم دیوانی و اداری از ایران به جهان عرب رفت. (دو قرن سکوت- عبد الحسین زرین کوب). چگونه ملتی که موسیقی و دیوان سالاری داشته باشد، از علم تهی است؟!
اولین منشور حقوق بشر در ایران . سرامد علم پزشکی دز بین همه تمدنها.خیلی موارد خدمت به بشریت در طول تاریخ از سوی ایرانیها ... اما این عربها زنها را زنده به گور میکردندو خبلی جنایات هولناک در طول تاریخ انجام دادند در قرن بیست یکم اجازه راننذگی را به زنها نمی دهند اونوقت خیال میکنند این تمدن چند هزار ساله ایران هم متعلق به خودشان هستند
بله دیدیم چقدر اعراب با فرهنگ بودن که دخترها رو زنده به گور می کردن و اونقدر عادات زشت داشتن که تاریخ رو روسیاه کردن. اونجایی که مولا علی می فرماین: از همه بدتر زندگی شما اعراب بود که میان سنگ های سیاه زندگی می کردید و آب تیره می نوشیدید و ....
زرشك به عربي چي ميشه؟
این هم عاقبت ما که این پدرسوخته بادیه نشین که حتی تاچند سال قبل آرزوی خوردن آبگوارای تمیز داشت حالا اینجور حرف میزنه بارها گفتم حالا هم میگم اگه ایران جاذبه هایی واسه ایرانیان مقیم حوزه خلیج فارس ایجاد کنه که سرمایشون را از اونجا خارج کنن اکثر مغازه ها و بازارهای این ها چنان خالی میشه که حاضر بشن تحت حمایت ایران دربیان تا از گرسنگی نمیرن بابا یکی نیس به این سیاستمداران ما بگه ول کنید زیمباوه و ونزوئلا و بولیوی و... شوکت ایران را دریابید تابناک جان لطفا نظرم را منتشر کن که دارم آتیش میگیرم
روشنفکر عزیز عرب! آخه حالت به هم نمی خوره این دروغها را میگی؟ تاریخ شما عربها که دیگه پاک روشنه : جاهلیت، زنده به گور کردن دختران، بت پرستی و ... . بازم بگم؟؟؟بدبختا شما همین الانش هم به زنان اجازه رانندگی و رای دادن نمیدید اونوقت دم از تاریخ و تاریخ شناسی می زنید؟؟؟؟
یکی به این عزیز بگه دانشمند پس جندی شاپور چی بوده
یه سری به تاریخ طبری بزن تا بفهمی حد و حدود فهم و درکت رو قبل و بعد ازحمله به ایران
لذت میبرم از ایرانی بودنم که واسه عربهای اجنبی خاری در گلویشان هستیم....
ایران من !!
سرزمین پارسیان سرزمین خدای یگانه سرزمین آرش و فریدون سرزمین شاهنامه سرزمین آبهای نیلگون خلیج تا همیشه فارس سرزمین جهان آرا سرزمین عشق سرزمین راد سرزمین شاهنامه وادی غزل حافظ و رباعیات خیام سرزمین کویر و کوه

کجا چنگیز و تیمور و سکندر .
توانای نبردت ای فلندر؟
ببینید ، وقتی تو رسانه ها میگن از کلمات فارسی استفاده کنید و کلمات عربی و انگلیسی به کار نبرید برای همینه ، چهار روز دیگه بگذره همین ها به ما میگن شما از اول عرب بودید ، ببینید بی شعورا در کمال پر رویی میگن 60 درصد حرف های ما عربیه و تمام کلمات ما هم عربیه ، آخه یکی نیست بگه کشوری که 7500 سال تمدن داره شما دارید از کلمات فارسی استفاده میکنید نه ما ، به اعداد هم نگاه کنید ، تمام اعدادی که استفاده میکنیم در زبانمون اعداد فارسی هستن ، پس این نشون میده که اونا دارن از زبون فارسی استفاده میکنن
با اینکه خوشم از اینا تمیاد اما متسفانه هیچ حرفی نداریم واسه گفتن، به نظر شما کدوم تکنولوژی (از برق تلویزیون تلفن ماشین هواپیما و .....) به ما نیاز داشته؟ مگه خدمت معنوی کرده باشیم
اما اینا از ما عقب مونده ترن 100% و یکی دیگه بگه من قبول می کنم
هی نابغه عرب تمدن ایران به قدری در طول تاریخ پر افتخار است که شما عربها هروقت نگاهی به ان می اندازید دیوانه وار شروع به گفتن اراجیف میکنید... اقای نابغه عربها کشورت تا همین چند سال پیش جز استانهای ما بوداشکال ندارد میدونم خیلی درد داره اما شما هم 3000 سال دیگه شاید صاحب یه نیمچه تمدنی بشید اونهم شاید
به قول خودشون مارازی وبسیاری ازدانشمندان داشتیم اوناچی داشتن ماکه روی پای خودمون ایستاده ایم تسحیلات نظامی که خودمون میسازیم نه ازبیگانه کشوری که حتی جوراب نمیتونه تولیدبکنه درحدواندازه نیست که به خوادایران جواب بده چون اینقدرکوچک وحقیرهستن نمیتون پیشرفت کشورماروببنن ‏
به نظر من باید به این شیوخ بحرین یک گوشمالی اساسی داد .
بله
اینجا ایران است مهد دلیران مهد کوروش کبیر بنیان گذار سلسله هخامنشی تبیین کننده اولین منشور حقوق بشر . داریوش کبیر سازنده کانال سوئز . ارش کمانگیر اسطوره مقاومت و شیردلی ایرانیان . ابوریحان بیرونی . ذکریای رازی . ابن سینا . فردوسی طوسی . شیخ اشراق . خواجه نصیر الدین طوسی و ... بسیاری کسانی که شما ارزوی داشتن چنین خادمان به بشریت را به گور می برید. (ایران قدیم) است.

شما همان جاهلان زمان پیغمبر (ص) هستید که در کعبه بت میپرستید و دختران بی گناه را زنده به گور میکردید.
اینجا ایران است با مردمی که دارای پاکترین پندار و رفتار و گفتار هستند و خواهند بود
این ایران ماست که هرچه بیشتر در حال خیره کردن چشم رقیبان . کور کردن چشم حسودان و به تکاپو انداختن دشمنان است
باید با این حرفهای جاهلان به خود افتخار کرد که به جایی رسیدیم که دشمنان و حسودان چشم دیدن ما را ندارند و بر خاک این سرزمین پاک بوسه زد و پروردگار را شاکر بود.
کاش یکی از خدمت های خودشون را به دنیا می گفتن . مرگ بر وهابی ها
ایشان عرب است . بحرینی است و غیر ایرانی . لطفا یک نفر به من بگوید ما که ایرانی هستیم کی از فرهنگ و تمدن پر افتخار گذشته خود یاد کرده ایم که ایشان دومی باشد . مشکل اینجاست که خودمان تیشه برداشته ایم و به ریشه خودمان می زنیم .
خط عربی و فارسی که در حال حظر استفاده می شود کار ایرانیها بوده تمام محدثین بزرگ سنی ایرانی بودند دستور زبان عربی را ایرانیان تدوین کردند و قبل از ان کسی صرف و نحو را به صورت مدون و مکتوب ننوشته بود. اینها اگر راست می گویند یک دانشمند را معرفی کنند که محل تولد ان مکه یا مدینه یا ریاض باشد معدود دانشمندانی مثل ابن خلدون داشتند این هم از شبه جزیره عربستان نبود و اهل شمال افر یقا بود خود ابن خلدون نکات جالبی را درباره اعراب بیان کرده خواننده ای که حوصله دشته باشد برود بخواند
جــاده ی ابــریــشــم رو ما ساختیم که شرق و غرب رو به هم وصل کنیم تا علم و هنر عالم گیر بشه___حقوق بشر و آزاد کردن برده ها___روشن نگه داشتن چراغ علم بدست ساسانی ها در عصر تاریکی اروپا و جهان___اسلام وارد آفریقا + چین + اروپا + روسیه هم شد ولی یه دونه دانشمند هم از بینشون ظهور نکرد در حالی که 70-80% دانشمندان ومنجمان اسلام ایرانی بودن___گنبد و مسجد معماری ساسانی هستش___در عصر مدرن هم کم کار نکردیم. مثلاً Gas Laser رو یه ایرانی اختراع کرد___ادیسون کسی بود که کتاب های ابن حیثم رو مطالعه کرد و دوربین رو ساخت، تازه اسم همسر ادیسون هم "مــیــنــا" بود که چهره ی کاملاً ایرانی هم داره___اروپا و روسیه و آمریکا و اعراب و چین و ژاپن و...از ابتدا هیچچی نبودن تا اینکه ما بهشون علم و فرهنگ و تمدن دادیم.
مثل اینکه ایرانی وجود نداشته و ایران یکی از شهرهای بحرین بوده که به کمک و توطئه انگلیس از کشور با عظمت بحرین جدا شده است
من آنم که رستم بود پهلوان !!.ایران امروز را با دقت مورد بررسی قرار دهیم .
وی با بیان اینکه «ایرانیان در دوره تاریکی زندگی می‌کنند»، نقش ایران در تحولات منطقه‌ای در گذشته و حال را زیر سؤال برده است.
یکی نیست بگه اگه ایرانی ها دورهی تاریکی زندگی می کنن پس اونا تو چه دوره ای زندگی میکنن
طبق معمول چاپ نکن تابناک:

1 - به خدا خوابید همتون، تا وقتی ما و اعراب همسایه ما آنقدر ابله هستیم که از همدیگر متنفر باشیم ، کسانی که از این تنفر سود میبرند همچنان به دنیا حکومت خواهند کرد. ما گیر کردیم توی چندین هزار سال پیش و به اون افتخار میکنیم اونها هم توی غرور عربیشون...البته اینکه انتظار داشته باشیم که بفهمیم تنفر بین همسایه ها نتیجه ای جز جنگ و ویرانی نخواهد داشت ظاهرا انتظار زیادی است وقتی هنوز همه گروه های داخلی قادر به رسیدن به توافق نیستند.

2- بدتون نیاد ولی به نظر من زشت ترین چهره های نژاد پرستی رو توی همین خوارمیانه میشه دید. کسانی که دم از فرهنگ ایرانی میزنند تا به حال استادیوم تشریف بردند ؟ استادیوم آزادی همین بازی آخر نمایشگاه نمونه رفتارهایی بود که در مجموع نشان دهنده "فرهنگ" ما ایرانیهاست. مونده بودم برای مساوی با قطر غمگین باشم یا برای مردمم و فرهنگمون

بیایید از خودمون شروع کنیم ایران اینجاست و ایرانی ماهاییم، با اینکه چه کردیم و چه کردند هیچ کاری از پیش نخواهیم برد. میشه افتخار کرد به گذشته، وقتی حداقل به اندازه اونهایی که بهشون افتخار میکنیم فکر کنیم و زحمت بکشیم.
جناب شما هم یک ذره از تاریخ 50 ساله کشورتون بحرین برامون بگید !
خور و خواب و خشم و شهوت
شغب است و جهل و ظلمت
حيوان خبر ندارد زجهان آدميت
قال الله الحکیم :الأَعْرَابُ أَشَدُّ كُفْرًا وَنِفَاقًا وَأَجْدَرُ أَلاَّ يَعْلَمُواْ حُدُودَ مَا أَنزَلَ اللّهُ عَلَى رَسُولِهِ وَاللّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ سوره : التوبة آیه : 97
باديه‏نشينان عرب (به سبب دورى از اجتماع و تمدن) كفر و نفاقشان سخت‏تر، و به اينكه حدود و مرزهاى آنچه را كه خدا بر رسولش نازل كرده ندانند سزاوارترند و خداوند دانا و با حكمت است
بحرین متعلق به ایران است و باید به سر زمین مادری اش برگردانده شود.و حکومت شیعی اثنی عشری حاکم شود.
من مستقیم به انور عبدالرحمان خطاب میکنم که شما کج فهمی بیش نیستید و نمی دانم کدام ابلهی شما را روشنفکر پنداشته است لابد خلیفه تان تور را روشنفکر خطلاب کرد چون خود از عقل بهره ای نبرده/اگر کمی فقط کمی درک داشتی می فهمیدی که جز اراجف چیز در خور توجهی نگفته ای و من نیز بیش از این وقتم را برای جواب دادن به کج فهمی چون تو تلف نمی کنم انور
متاسفانه چند خاندان ال دار خلیج همیشه فارس مناسفانه از اصالتا از اعراب یهودی ساکن در نجد عربستان بودند که تا زمان عثمانیها مسلمان نشدند و اقوام شروری بودند بعد از سقوط عثمانی ها اینها ابتدا عربستان بعد در امارات و بحرین و قطر با کمک انگلیس قدرت گرفتند البته کویت قدیمی تر است ولی انها هم شرایطی شبیه به این داشتند

باید گفت
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.....
همون اسلامی که به گفته خودتون عربییه و از عربستانه و پیامبرش هم عربستانی بوده ، وقتی خدا قرآن رو به ایشون نازل کرد ، همونطود که میبینید تو قرآن نوشته ما شما را در بین جاهل ترین و نادانترین قوم مبعوث کردیم !!
دوما همون پیغمبر در همون زمان اشاره به سواد ایرانیان کرده تا احمقی مثل جنابعالی بعد از 1400 سال اون رو زیر سئوال نبری و حریثی ار این پیامبر عزیز هست که فرموده اگر علم در ثریا باشه ایرانیها به اون دست پیدا میکنن !!
ما تصمیم داریم با نابود کردن آل خلیفه بزرگترین خدمت را به بشریت بکنیم
تو تفسیر یکی ار آیات شریفه قران که در مورد عربی نازل شدن قرآن بود خوندم که اگر قرآن به صورت غیر عربی نازل میشد اعراب به اون ایمان نمی آوردن با این ادبیات اینها معجزه قرآن بیشتر برامون ثابت شد.
فقط یچی میگم یه مدت صبر کنن تا این شیره بیدار بشه
خوب حق دارن ؛ چون انداختیمشون دور ناراحتن آخی
میگم عقده ای دوست داشتی یه دست و یه پا نداشتی به جاش ایرانی بودی؟
اتفاقا این شیخکها خوب میدونن چکار کنن چون از انگلیس پشتیبان دارن بابا اینا دارن نسله جدیدشون اینجور تربیت می کنن که ایران نه تمدن داره نه قدمت ونه...... یکم به خودمون بیایم بخدا این ملی گرایی نیست که ما هم اونهارو بکوبیم ،دفاع از خوده هر چند ایران سیاست جواب ابلهان سکوته رو در پیش گرفته اما این ابلهها روز به روز گذشته خودشونو فراموشتر میکنن و توهماتشون باورشون میشه. وای اگر رهبرم حکم جهادرو صادر کنه شیخکه که دمباله سوراخ موش میگرده
خدمت این عرب عرض کنم قبل از اسلام هم دانشمند داشتیم. بزرگمهر از دانشمندان برجسته قبل از اسلام است.
این وضعیت ناشی از تاکید زیاد مسئولین ما روی ایران و ایرانیت است که باعث دامن زدن به مباحث ملیتی میشود.
اینا هرحرفی دلشون میخادبزار بزنن نفتشون که تموم شد حال وروزشون میبینیم ایشالا کشورعزیزمون ایران باسرعت به پیشرفتش ادامه میده ودر آینده ای نه چندان دور پوزه همشون روبه خاک می مالیم فقط باید اتحاد داشته باشیم وسختی های این راهو بایدتحمل کنیم
خوشی زده زیر دلشون
نفتشون تموم بشه کاسه دستشون میگیرن
به نظر من اونا دیگه چیزی واسه از دست دادن ندارن...
رسیدن به آخر خط.واسه همینه که میخوان با خراب کردن ایران جایگاه پیدا کنن....
آینده از آن ماست....
حکومت نامشروع آل خلیفه دارد با مرگ دست و پنجه نرم میکنند درود بر مردم بحرین مرگ بر آل خلیفه
من به دوستان بحريني سفارش مي كنم كه مقدمه ابن خلدون را بخوانند ابن خلدون در اين نوشته به روشني مي گويد كه رشد دانش پس از اسلام. هيچ پيوندي با اسلام و عرب ها ندارد زيرا عرب ها از پايه با علم ناسازگارند و اگر دانش در اين دوران پيشرفت داشته تنها و تنها براي اين بوده است كه إيراني ها بر پايه پيشينه دانشي كه داشتند همين كه تا أندازه اي از چيرگي عرب ها بر سرزمينشان كاسته شد دوباره به دانش روي أوردند و به جايگاه خود بازگشتند.
اكنون ما ايرانيان مي دانيم كه اگر عرب ها با يورش خود كتابخانه هاي ما را نمي سوزاندند و دانش سراً هاي ما را براي دو سده نمي بستند ، دانش امروز مردم جهان كمينه هزار سال از اين كه هستيم پيش تر بود و اگر روزي عرب ها بدانند كه در ان روز چرا بر سر جهان اوردند ، در برابر مردم ايران و جهان شرمگين خواهند شد
سعدی داشتیم حافظ داشتیم ال و بل و جینبل داشتیم داشتیم حالا چی داریم هموطنان عزیز تلنگر فرهنگی خوبی بوده این کنفرانس فعل گذشته را کنار بگذاریم به حا توجه کنیم تنبلی ومنافع طلبی را کنار بگذارید بهرای اعتلای ایران و ایرانی بکوشیم
شرم بر چشمانشان پينه بسته و آرزوي شسته شدن هيمنه ي ايران و ايراني را به گور خواهند سپرد و خواهيد ديد كه چگونه بار ديگر نه بحرين كه ديگر سرزمين هاي جدا شده از پيكره ي كشورمان به آغوش ميهن باز خواهند گشت.اندكي صبر سحر نزديك است.
به ایرانی بودن خودم میبالم ،مثل شاگرد اولی که با کمترین امکانات و محدودیت ها همه بهش حسادت میکنن چون در برابر ثبات و توانش به زانو افتاده اند
آقا این سفارت خراب شده بحرین کجاست؟
همه نظرات بالا درست اما خودمون خودمونو کوچیک کردین که همچین چرندیاتی هم بمون می گن.
آخه وقتی رئیس جمهور ایران میگه حاظرم برم تو یه کارخونه مصری کار کنم و ... دیگه چی از عزت ما می مونه؟!
جالب اینجاست که این آقا اعتراف اربابانشون رو (بیل کلینتون) یا نشنیده یا خود رو به نفهمی زده که گفت "ما چاره ای جز این نداریم که تمدن مردم ایران رو بپذیریم چو با انکار ما از ارزش های این تمدن هیچی کم نمیشود."
اين اقا يه ماه قبل هم با صداي امريكا مصاحبه كرد ايشان ايراني هستن از منطقه لارستان فارس يه مدت هم ساكن استان هرمزكان بودن درسنين نوجواني ميان بحرين بعداز 10 سال اقامت دربحرين به ايشان تابعيت بحريني ميدن دهه 40 شمسي اون موقع به بابا و دايي ما كه بحرين كار مي كردن بيشنهاد تابعيت بحرين رو ميدن اما قبول نمي كنن اما اين اقاي عبدالرحمن با كمال ميل قبول مي كنن و ازاون موقع ميشن شهروند بحرين ابوي بنده هميشه مي فرمايند اين اقا از اون سالها عقده اي تشريف دارن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل