بازدید 20073

خاوری درخواست ملاقات با مسئولان را نپذیرفت

خاوری درخواست ملاقات را نپذیرفت و در آن جلسه حاضر نشد و ما همچنان پیگیری‌های لازم را درباره بازگشت خاوری انجام می‌دهیم. / فعالیت‌های زیادی از طریق اینترپل انجام شده و حکم بازداشت خاوری از این طریق دریافت شد و حتی افسر پلیس روابط کانادا در اسلام آباد را به ایران دعوت کردیم تا در این باره مذاکره کنیم و وی مسئولیت پیگیری این مساله را پذیرفت و ایران منتظر پاسخ مسئولین کانادا است.
کد خبر: ۲۵۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶ 12 June 2012
سخنگوی وزارت امور‌خارجه با اشاره به اینکه درخواست کردیم با خاوری ملاقاتی داشته باشیم و درباره بازگشت وی به ایران مذاکراتی را انجام دهیم، گفت: خاوری درخواست ملاقات را نپذیرفت و در آن جلسه حاضر نشد و ما همچنان پیگیری‌های لازم را درباره بازگشت خاوری انجام می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، رامین مهمانپرست در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر فعالیت وزارت امور خارجه درباره بازگشت آقای خاوری به ایران گفت: همکاری نزدیگی بین وزارت امورخارجه، دادستانی، اینترپل و ناجا وجود دارد.

وی افزود: فعالیت‌های زیادی از طریق اینترپل انجام شده و حکم بازداشت خاوری از این طریق دریافت شد و حتی افسر پلیس روابط کانادا در اسلام آباد را به ایران دعوت کردیم تا در این باره مذاکره کنیم و وی مسئولیت پیگیر ی این مساله را پذیرفت و ایران منتظر پاسخ مسئولین کانادا است.

سخنگوی وزارت امورخارجه با تاکید بر اینکه ایران تابعیت مضاعف را به رسمیت نمی‌شناسد، تصریح کرد: کانادا باید به حقوق ایران در این‌باره احترام گذارد و برای بازگشت خاوری به ایران اقدامات لازم را انجام بدهند.

مهمانپرست افزود: براساس انتشار شایعات خروج خاوری از کانادا، کاردار کانادا احضار شد و این مساله مورد سوال قرار گرفت و طبق روال معمول وزارت خارجه تمام تلاش خود را با همکاری همه ارگان‌ها برای بازگردان خاوری انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: بازگرداندن خاوری به کشور ابعاد مختلفی دارد که باید توسط ارگان‌های مختلف انجام شود و این مساله در حال پیگیری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل