بازدید 15300

جوانان ايراني هدف تهاجم تبليغاتي وهابيون

در اين كتاب، توسل به ائمه اطهار شرك و ساختن بنا و بارگاه براي ايشان و طلب شفاعت از آنها و به طور كلي عقايد شيعه رد شده است. اين در حالي است که برخي از كاروانها بلافاصله پس از اطلاع از پخش اين كتابها، آنها را جمع آوري و به بعثه مقام معظم رهبري تحويل داده‌اند.
کد خبر: ۲۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۲ 03 November 2008

جسارت مقامات عربستاني که به تازگي مسئولان و مردم عادي را نيز در بر مي‌گيرد، اين روزها با حربه تبليغات عليه شيعه و منحرف کردن جوانان ايراني به شدت رو به فزوني نهاده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در همين زمينه از مدت‌ها پيش كتاب «هدايت جوانان» نوشته «عبدالعزيز بن باز» به طور گسترده در بين جوانان و كاروانيان اعزامي از ايران به عربستان توزيع شده است. بن باز از جمله مفتياني است که به شدت به عقايد موافق با حکومت عربستان و ضد شيعه و ايران مشهور است.

در اين كتاب، توسل به ائمه اطهار شرك و ساختن بنا و بارگاه براي ايشان و طلب شفاعت از آنها و به طور كلي عقايد شيعه رد شده است. اين در حالي است که برخي از كاروانها بلافاصله پس از اطلاع از پخش اين كتابها، آنها را جمع آوري و به بعثه مقام معظم رهبري تحويل داده‌اند.

خاطر نشان مي‌شود، با توجه به نزديك بودن زمان اعزام زائران بيت‌الله الحرام، توزيع اقلامي چون كتاب، نوار و... از سوي مبلغان وهابي بسيار زياد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
در کنار آن کتاب علامه عسکری تحت عنوان ولایت علی در قران کریم و سنت پیامبر ٌصلی الله علیه و اله وسلم را بدهند تا بخوانند و خودشان مقایسه کنند.
"فبشر العباد الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه"
هدایت فرهنگی فرقه ضاله وهابیت پدیده جدیدی نیست بلکه قریب به قرن است که تصمیمات آ ن بر اساس یک تفکر جامعه شناسی و شناخت تاریخی از سوی بیگانه طراحی میگردد و با ضریب آمادگی جامعه عربی و اختلاف قبائل بین آنان این اندیشه های نا صواب اشاعه میشود
بعثه هم يک کتاب آماده کند بدهد به زائران و عرب ها. جواب اين شبهات خيلي ساده است. مسئله شفاعت در داستان عيسي و يعقوب و ذوالقرنين در قران امده است. من خودم رفته ام و اين کتاب ها را خوانده ام ولي چون به فضل خدا براي آنها جواب داشتم گمراه نشدم
امید است ما نیز بتوانیم علیه تفکرات افراطی آنها و ظلمهایی که به زنان و دخترانشان می کنند را سر لوحه پاسخ گویی و تبلیغ قرار داده و عقاید نادرست آنها را در قالب کتاب. وبلاگ و نشریات به اطلاع مردمشان و دنیا برسانیم
لطفاً كتاب الغدير از استاد علامه اميني را نيز پيشنهاد نمائيد.
ما باید جواب این کار فرهنگی رو با کار فرهنگی بدهیم
بسم الله الرحمن الرحيم
فبشر عباد الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه
بهتر است بجاي جمع آوري كتب، به تعميق انديشه ديني زائران پرداخت تا هر يك كتابي براي راهنمايي ديگران به هدايت باشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی