بازدید 61204
۶

عامل انتقال ویروس استاکس‌نت به تجهیزات نطنز مشخص شد

برخی از مقامات سابق و کنونی اطلاعاتی آمریکایی، مشخصات فردی را که ویروس استاکس‌نت را وارد تجهیزات هسته‌ای ایران کرده، افشا نموده‌اند. وی در مجرب‌ترین مرکز آموزش نیروهای اطلاعاتی آمریکا آموزش دیده است.
کد خبر: ۲۳۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶ 16 April 2012
 برخی از مقامات سابق و کنونی اطلاعاتی آمریکایی، هویت کسی را که ویروس استاکس نت را وارد تجهیزات هسته‌ای ایران کرده است، افشا کرده‌اند.

به گزارش «تابناک»، این فرد یک جاسوس دو جانبه ایرانی و از اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق ایران (همان منافقین) است که یک حافظه جانبی دارای ویروس استاکس‌نت را به تجهیزات هسته‌ای ایران وارد کرده است.

بنا بر این گزارش، این ویروس به گونه‌ای طراحی شده که با ورود به تجهیزات هسته‌ای ایران، کنترل سانتریفیوژهای ایرانی را به دست آورده و این گونه کار می‌کند که به صورت ناگهانی در وضعیت چرخش‌های دورانی سانتریفیوژ‌ها، اختلال پدید می‌آورد، به گونه‌ای که گاه سانتریفیوژ‌ها با سرعتی بیش از سرعت معمول و گاه با سرعتی بسیار کمتر از آن حرکت می‌کنند؛ موضوعی که مورد تأیید سازمان اطلاعات و امنیت بین‌المللی هم قرار گرفته است.

همچنین گزارش‌های منتشره، حکایت از آن دارد که این جاسوس دوجانبه در «نوادا»ی آمریکا آموزش دیده است؛ جایی که نیروهای مجرب سازمان جاسوسی و نیروهای ویژه آمریکا آموزش می‌بینند.

در همین گزارش آمده است، اعضای دیگر سازمان منافقین، افزون بر خرابکاری در تجهیزات هسته‌ای ایران با همراهی عوامل موساد، در سال‌های اخیر نیز در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نقش داشته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴۵
انتشار یافته: ۶
واقعا شرم آور است.چطور یک ایرانی برخلاف عرق ملی دست به چنین کاری زده است.
پاسخ ها
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
اينا رو که نميشه گفت ايراني... اينا سگ ديروز صدام و سگ امروز امروز آمريکايي ها هستند
به حق خون تمام شهدامون ازشون انتقام میگیریم.
در باره مظاحمین خلق
1-ادعا می زنند چپ و کمونیستند ولی تا خرخره نوکری امپریالیسم رو میکنند
2-ادعا می زنند شیعه اند و زمان صدام مدام رهبرشون می رفت حرم امام حسین ولی در سرکوب معروف شیعیان عراق دست داشتند.
3-ادعای ملی گرایی می زنند و می گویند جانشون برای امثال مصدق در میره در حالیکه نوکری برادر صدام رو می کردند تا بدانجایکه دست اون رو هم می بوسیدند.
4-ادعای دموکراتیک بودن درحالیکه کوچکترین انتقادسرکوب میشه و دسترسی به اینترنت و... در سازمانشون ممنوع بوده.
...
منافقین (پوچ ترین سازمانی که در دنیا وجود داره)ایدئولوژی که در فقط در ظرفی کوچک وبه تعبیری مستطیل پادگانشون می گنجه اونم بالاجبار.وچه بدبختن اونایی(خارجی ها)که به امید رسیدن نون و نوایی از اینا حمایت میکنن
شرم آوره که یک ایرانی هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل