بازدید 2641

بررسی تحرکات امارات در کمیسیون امنیت ملی

کد خبر: ۲۳۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹ 16 April 2012
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره خواهان داشتن روابط خوب و نزدیک با همسایگان خود است، گفت: تحرکات امارات علیه تمامیت ارضی ایران در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد.

کاظم جلالی در گفت‌و‌گو با خانه ملت، درباره جزئیات جلسه امروز (یکشنبه ۲۷فروردین) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: لایحه موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه و پروتکل الحاقی مربوط بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلوونی در کمیسیون بررسی و تصویب شد.
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگر جلسه امروز خود لایحه افزایش سرمایه جمهوری اسلامی ایران در صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی را در دستور قرار داد و اعضا پس از تبادل نظر در این باره به لایحه یادشده رأی مثبت دادند.
وی با یادآوری برگزاری نشست استانبول میان ایران و ۱+۵، ادامه داد: در ابتدای جلسه، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این باره مسائلی را مطرح کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کمیسیون تحرکات امارات متحده عربی درباره جزایر تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی را دخالت در امور داخلی ایران خواند و تأکید کرد جمهوری اسلامی همواره خواهان داشتن روابط خوب و نزدیک با همسایگان خود است، اما انتظار ندارد که برخی از کشورهای همسایه در ذیل خط و مشی و سیاست‌های قدرت‌های جهانی مسیر اختلاف‌افکنی و انحراف از حقایق و واقعیت‌های جغرافیایی و تاریخی منطقه را دنبال کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی