بازدید 11412

احمدی‌نژاد: هدفمندی یارانه‌ها باید تکمیل شود

رییس جمهوری با بیان اینكه این عرصه میدان تلاش عمومی در جهت توسعه كشاورزی است، تصریح كرد: در حال حاضر 35 میلیارد دلار از درآمد نفتی كشور در صندوق توسعه ملی برای سرمایه‌گذاری در كارنجات، معادن، كشاورزی و ایجاد اشتغال ذخیر شده است كه می توان با استفاده از آن این بخش را رونق داد.
کد خبر: ۲۳۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۷ 10 April 2012
رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان این كه دولت امسال كارهای مهمی در پیش دارد گفت: امسال باید اجرای هدفمند سازی یارانه ها تكمیل شود .

به گزارش ایرنا، احمدی ن‍ژاد در نخستین روز از سفر استانی به هرمزگان در اجتماع باشكوه مردم حاجی آباد افزود: موضوعاتی نظیر مسكن ، راه ، ایجاد كارخانجات و از همه مهمتر تلاش همگانی برای ایجاد اشتغال برای همه جوانان ایران از جمله مهمترین كارهایی است كه دولت باید در سال جاری انجام دهد.

وی با تاكید بر ساختن ایران اسلامی براساس عدالت اشاره كرد و افزود: دولت در سال جاری علاوه بر اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها و تكمیل مسكن مهر و عمران كشور دوكار مهم در دستور كار خود قرار داده است كه اولین قدم تلاش همگانی برای ایجاد اشتغال جوانان كشور است كه دولت همه توان خود را بسیج كرده تا با كمك مردم یك كار مهم و تاریخی را به سر انجام برساند.

رییس جمهوری توسعه صنعت و معدن را از دیگر اقدامات پیش روی دولت عنوان كرد و گفت: دولت در حد توان خود برای فعال كردن استعدادهای معدنی و صنعتی در سراسر كشور اقدام خواهد كرد.

احمدی نژاد با بیان اینكه نزدیك به 60 سال دولت‌های متوالی همواره تمامی درآمد نفت را در بودجه سالانه خود هزینه كرده‌اند،افزود:یكی از آرزوهای ملت ایران این بود كه بخش اصلی درآمد نفت در جهت سرمایه‌گذاری برای توسعه كارخانجات، كشاورزی و ایجاد اشتغال هزینه شود كه طی دو سال اخیر با تاسیس صندوق توسعه ملی، دولت توانست سالانه بیست درصد از درآمد نفتی كشور را برای ملت ذخیره كند.

وی با تاكید بر گسترش تولید و سرمایه‌گذاری ملی در دو بخش كشاورزی و صنعت و معدن، خاطر نشان كرد: سرتاسر ایران اسلامی استعداد لازم برای رسیدن به این هدف را دارا است و با برنامه‌ریزی انجام شده در تمام استان‌ها ستاد ویژه انقلابی برای توسعه كشاورزی ایجاد شده است كه در این ستاد استانداران و فرمانداران اختیارات كامل از ناحیه دولت در زمینه توسعه كشاورزی را دارند.

رییس جمهوری با بیان اینكه این عرصه میدان تلاش عمومی در جهت توسعه كشاورزی است، تصریح كرد: در حال حاضر 35 میلیارد دلار از درآمد نفتی كشور در صندوق توسعه ملی برای سرمایه‌گذاری در كارنجات، معادن، كشاورزی و ایجاد اشتغال ذخیر شده است كه می توان با استفاده از آن این بخش را رونق داد.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود با بیان اینكه پیامبران همواره برای زندگی سعادتمند و پیشرفت انسان مجاهدت كردند، گفت:بندگی خدا رمز و راز همه پیشرفت‌ها و سعادت‌های عالم است.

وی با اشاره به اینكه مشكلات جامعه بشری در طول تاریخ از ناحیه كسانی است كه به جای بندگی خدا به دنبال بندگی شیطان، قدرت، كشتار و چپاول ثروت ملت‌ها و استكبار بوده اند، ‌افزود:تنها راه رسیدن به آزادی، كمال، عدالت ، عزت و شرافت، حركت و تلاش در مسیر بندگی و رضایت خدا است.

رییس جمهور اظهار داشت:خداوند كه قدرت و روزی همه انسان‌ها در اختیار او قرار دارد برای هر موجود مسیر سعادت كمال و عدالت قرار داده و او را در شرایط اعتدال خلق كرده است.

احمدی نژاد با بیان اینكه آزادی یكی از آرزوهای بشر در طول تاریخ بوده است، گفت: آزادی بالاترین هدیه الهی به انسان بوده و این به معنای آن است كه انسان بتواند آزادانه بیندیشد و با انتخاب مسیر درست در جهت پیشرفت و تعالی خود حركت كند.

وی در ادامه بندگی خدا را ورود به مسیر بی‌نهایت شهادت، كمال و صراط مستقیم الهی دانست و گفت: خدا را سپاسگزارم كه ملت ایران در این مسیر قرار دارند و پرچم عزت ایران را برافراشتند و هیچگاه گردن خود را در برابر هیچ كابوسی خم نكرده و نمی‌كنند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود مردم شهرستان حاجی آباد را انسان‌هایی شریف، نجیب و انقلابی دانست و گفت:‌ مردم این شهرستان مردمانی پرتلاش و قانع هستند كه اندیشه‌ها و تلاش آنها همواره موجب بركت، نعمت و رحمت برای ملت بزرگ ایران بوده است.

وی با اشاره به اینكه شهرستان حاجی‌آباد دارای تاریخی طولانی و ارزش‌های الهی و انسانی است، اظهار داشت: مردم این شهرستان در صحنه‌های گوناگون ایمان، شرافت و شجاعت ممتاز و نمونه بودند و همواره با كار و تلاش خود از استقلال، عزت و فرهنگ ملت ایران صیانت می‌كنند.

احمدی نژاد با اشاره به سه سفر گذشته دولت به استان هرمزگان تصریح كرد: 95 مصوبه طی سه سفر گذشته برای شهرستان حاجی‌آباد به تصویب دولت رسیده است كه از این تعداد 55 مصوبه در بخش‌های مختلف راه، گازرسانی و بهداشت عمران روستایی انجام شده، 13 مصوبه در دست اجرا قرار دارد و برای 30 مصوبه هیچ اقدامی صورت نگرفته است كه در جلسه استانی دولت برای رفع موانع پیش روی اجرای این مصوبات تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر