بازدید 9318

رژيم اسرائيل؛ مغز متفکر حوادث ۱۱ سپتامبر

در صورت اطلاع امريکايي‌ها از حقايق پشت پرده اين حملات، آن‌ها از نابود کردن اسرائيل دريغ نمي‌کردند حتي بدون توجه به هزينه‌هاي اين اقدام.
کد خبر: ۲۳۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۲ 03 April 2012
يک نويسنده و کهنه سرباز نيروي دريايي امريکا، رژيم اسرائيل را مغز متفکر حوادث ۱۱ سپتامبر مي‌داند.

به گزارش پرس تی وی آلن سبروسکي، نويسنده و مشاور متخصص در امور امنيت ملي و بين‌المللي، طي سخناني در فيلم کوتاهي که در يوتيوب منتشر شده است، تصريح کرد:"طي ۲ هفته گذشته با افرادي در دانشکده جنگ ارتش و ستاد نيروي دريايي تماس‌ها و گفت‌وگوهاي طولاني داشته‌ام و در هر دو مورد اين قضيه را کاملا شفاف‌سازي کرده‌ام، اين‌که اطمينان ۱۰۰ درصدي وجود دارد که حادثه ۱۱ سپتامبر يک عمليات از جانب موساد بوده است. همين و بس"

سبروسکي افزود، همکاران وي که هنوز هم در نيروي دريايي امريکا خدمت مي‌کنند ابتدا با ناباوري به اظهاراتش واکنش نشان دادند اما پس از شنيدن توضيحات وي درباره تخريب کنترل شده ساختمان‌ها، ناباوري‌اشان مبدل به خشم شد.

وي خاطرنشان کرد:"ابتدا ناباوري و شک بود و آن‌چه بلافاصله پس از آن به آن‌ها نشان دادم مصاحبه با يک کارشناس دانمارکي تخريب به نام دني جوئنکو بود، مصاحبه‎اي که در آن فروريختن سومين ساختمان در مرکز تجارت جهاني (WTC۷) به نمايش درآمد. چيزي که لازم است به مردم گفته شود، اين است : سه ساختمان فرو ريخت؛ هيچ هواپيمايي به سومين ساختمان اصابت نکرد؛ بلکه (اين ساختمان) براي تخريب کنترل شده سيم کشي شده بود، بنابراين، تمامي اين ساختمان‌ها براي تخريب کنترل شده سيم کشي شده بودند. و در آن هنگام واکنش‌ها مبدل به خشم شد. ابتدا ناباوري و سپس خشم."

به گفته سبروسکي، در صورت اطلاع امريکايي‌ها از حقايق پشت پرده اين حملات، آن‌ها از نابود کردن اسرائيل دريغ نمي‌کردند حتي بدون توجه به هزينه‌هاي اين اقدام.

وي افزود:"اگر امريکايي‌ها مي‌دانستند که اسرائيل اين کار را انجام داده، اسرائيلي‌ها را از روي زمين ريشه کن و نابود مي‌کردند."

در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۱ يک سري حملات هماهنگ در امريکا صورت گرفت که بر اساس گزارش‌ها به کشته شدن حدود ۳ هزار تن از مردم اين کشور انجاميد.

دولت امريکا مدعي شد ۱۹ تروريست که گفته مي‌شد با گروه القاعده مستقر در افغانستان هم پيمان هستند، براي انجام اين حملات اقدام به ربودن ۴ جت تجاري- مسافربري در خطوط هوايي امريکا کرده‌اند.

با اين حال توجيه رسمي امريکا درباره وقايع ۱۱ سپتامبر به طور گسترده‌اي از سوي محافل امريکايي و همچنين در سراسر جهان به چالش کشيده شده است.

امريکا در زمان رياست جمهوري جرج بوش، رئيس جمهوري پيشين اين کشور پس از طرح اين ادعا که حملات ۱۱ سپتامبر از سوي اعضاي القاعده صورت گرفته است، سال ۲۰۰۱ به افغانستان حمله کرد.

واشنگتن سال ۲۰۰۳ با پافشاري بر اين نکته که عراق تسليحات کشتار جمعي در اختيار دارد، به اين کشور نيز حمله کرد.

محمود احمدي نژاد، رئيس جمهوري ايران ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۱ در سخنراني سالانه خود در مجمع عمومي سازمان ملل با اشاره به اين‌که حادثه ۱۱ سپتامبر بهانه مناسبي براي حمله به افغانستان و عراق در اختيار امريکا قرار داده است، انجام يک تحقيق مستقل بين‌المللي در خصوص این حادثه را خواستار شد.

سبروسکي در پايان افزود:"صهيونيست‌ها اين بازي را به صورت يک سر برد و يک سر باخت انجام مي‌دهند، چرا که اگر در اين بازي ببازند و اگر مردم امريکا از واقعيت ماجرا مطلع شوند، کارشان تمام است."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی