بازدید 20908
۱

شربت سرماخوردگي دایی را به دردسر انداخت

سرعت من آنقدرها هم زياد نبود و حتي اگر 800 كيلومتر در ساعت هم سرعت داشتم مي توانستم خودروي خود را كنترل كنم (با لحن شوخي)، اما به دليل خوردن شربت «اكسپكتورانت» دچار خواب‌آلودگي شده بود. من حتي كمربند ايمني خود را در زمان رانندگي بسته بودم.
کد خبر: ۲۳۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۶ 19 March 2012
علي دايي كه براي ادامه درمان به بيمارستان لاله تهران منتقل شده است امروز در جمع خبرنگاران درباره جزييات اين حادثه سخن گفت.

به گزارش ايسنا، علي دايي كه در بيمارستان لاله تهران بستري است، در جمع خبرنگاران در باره وضعيت خود گفت: از تمامي مردم كه هميشه مرا مورد لطف قرار داده‌اند و در اين حادثه هم به من لطف زيادي داشته‌اند، تشكر مي‌كنم. همچنين از مديريت بيمارستان شهيد بهشتي كاشان و كاركنان آن‌ها تشكر بسيار دارم كه در اين مدت به من لطف داشتند و من عمل جراحي خود را در اين بيمارستان انجام دادم. از مديريت بيمارستان لاله كه لطف كردند و من را مورد مداوا قرار دادند هم متشكرم.

وي با بيان اين كه اين اتفاق خواست خدا بود، ادامه داد: بعد از بازي با سپاهان با توجه به اين كه كمي سرماخوردگي داشتم، شربت سرماخوردگي خورده بودم كه اين موضوع باعث خواب آلودگي من شد و چون بازي خود را در مقابل سپاهان باخته بوديم، من ديگر به اين چيزها فكر نمي كردم . نزديك بادرود بود كه اين حادثه رخ داد. در اين سفر برادرم و مربي راه آهن هم همراهم بودند كه خوشبختانه هيچ اتفاقي براي آن‌ها نيفتاد.

دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا سرعت شما غير مجاز نبود؟گفت: سرعت من آنقدرها هم زياد نبود و حتي اگر 800 كيلومتر در ساعت هم سرعت داشتم مي توانستم خودروي خود را كنترل كنم (با لحن شوخي)، اما به دليل خوردن شربت «اكسپكتورانت» دچار خواب‌آلودگي شده بود. من حتي كمربند ايمني خود را در زمان رانندگي بسته بودم.

وي درباره اين كه چه توصيه براي مسافران نوروزي دارد؟ گفت: اگر كسي مي‌خواهد مسافرت كند، بايد سرعت مجاز را رعايت كند و اگر دچار خواب آلودگي شد، خودرو‌اش را كنار بزند و استراحت كند. من هميشه شب‌ها مسافرت مي‌كردم و هيچ وقت هم دچار خواب آلودگي نمي‌شدم. اين اتفاق به دليل خوردن دارو سرماخوردگي برايم رخ داد. حتي پنج دقيقه قبل از حادثه برادرم از من خواست كه رانندگي را به او بسپارم و من هم قصد چنين كاري را داشتم،‌ اما قسمت اين بود كه اين حادثه رخ دهد.

وضعيت عمومي علي دايي بنا بر گفته‌ برادرش خوب است و طي اقدامات پزشكي صورت گرفته مشخص شد و آسيبي به مغز وي وارد نشده است. برادر علي دايي به ايسنا گفت: با سونوگرافي صورت گرفته مشخص شد كه هيچ مشكل خاصي براي برادرم به وجود نيامده، تنها اين حادثه باعث شده بود پوست سر دايي كنده شود كه همين موضوع باعث شد به زير تيغ جراحي برود. همچنين در اين حادثه لاله گوش علي دايي پاره شده بود كه اين موضوع هم با عمل جراحي برطرف شده است.

وي ادامه داد: امشب جراحي ديگري بر روي دايي انجام خواهد شد تا اقدامات ترميمي بر روي او تكميل شود.

به گفته وي علي دايي احتمالا فردا از بيمارستان مرخص خواهد شد.

همچنين، سردار رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس، افشين پيرواني ،‌ احمدرضا عابدازده ،‌ حسن انصاري فرد مديرعامل باشگاه راه آهن و محمد حسين انصاري فرد ‌مديركل روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان و ... امروز از علي دايي عيادت كردند.

در اين ميان كي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران نيز با حضور در بيمارستان احوال اسطوره فوتبال ايران را جويا شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱
خداوند به ايشان سلامتي و طول عمر با عزت عطا فرمايند كه باعث عزت يك ملت شده اند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم