بازدید 12085
۱

کولاک آزاد راه قزوین-رشت را بست

کد خبر: ۲۳۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶ 17 March 2012
پلیس راه کشور تاکیدکردکه به دلیل وضیعت جوی نامناسب محور مراغه - هشترود در استان آذربایجان شرقی،محور چالوس کرج در استان مازندران و محور آزاد راه قزوین رشت در استان قزوین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی ناجا پلیس راهور کشور باصدور اطلاعیه ای آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را به اطلاع هموطنان رساند.

محورهای اسالم به خلخال و پونل به دوران در استان گیلان به علت بارش برف، کولاک و عدم دید کافی از ساعت 12:20 روز شنبه 90.12.27 تا اطلاع ثانوی مسدود گردیده است

همچنین محور آزاد راه قزوین رشت در استان قزوین به علت بارش برف، کولاک و عدم دید کافی از ساعت 13:15 روز شنبه مورخه 90.12.27 تا اطلاع ثانوی مسدود گردیده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: محور چالوس کرج در استان مازندران به علت بارش برف، کولاک و عدم دید کافی از ساعت 14:20 روز شنبه مورخه 90.12.27 تا اطلاع ثانوی مسدود گردیده است

محور مراغه - هشترود در استان آذربایجان شرقی به علت بارش برف و کولاک و عدم دید کافی از ساعت 13:30 روز جاری (90.12.27) تا اطلاع بعدی مسدود اعلام می‌گردد.

هموطنان عزیز برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت راههای کشور می‌توانند با سامانه گویا و مکتوب این مرکز به شماره 141 و 88925252 تماس حاصل نموده و برای کسب اطلاعات جامع‌تر مربوط به مسیر مورد نظر خود به وبگاه این مرکز به آدرس www.iran141.ir مراجعه نمایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
برای کسب اطلاعات جامع‌تر مربوط به مسیر مورد نظر خود به وبگاه این مرکز به آدرس www.iran141.ir مراجعه نمایند.
..........................................
این سایت هیچوقت بروز نیست و علیرغم اینکه دو ساعت طول میکشه بالا بیاد هیچوقت هم اطلاعات درستی نمیده.
امروز میخواستیم بریم تبریز.زنگ زدیم تلفن سخنگو نگفت راه بسته اس.سایت هم مسیر رو عالی توصیف کرد.تا قزوین رفتیم دیدیم پلیس راه اتوبان رو بسته.
هیچوقت تو ایران نباید به این چیزها اعتماد کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل