بازدید 16309

خطیب جمعه ساری: خاوری یارانه گرفت و رفت!

طبرسی با بیان اینکه رئیس بانک ملی سابق یارانه خود را به صورت کلان گرفت و رفت پناهنده شد، گفت: اما مسئولان باید پاسخگو باشند که بخش دیگر این اختلاس چه شده و برای مردم مشخص کنند.
کد خبر: ۲۳۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۸ 16 March 2012
خطیب جمعه ساری با بیان اینکه در نحوه پاسخگویی احمدی‌نژاد و قانع شدن یا نشدن، خودم هم حرف دارم، گفت: اما اصل کار باعث پیشرفت دموکراسی است.

به گزارش فارس آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: باید با آموزه‌های اسلام و ائمه بیشتر آشنا شویم. امیرالمومنین تقوا را در کنار حکومت داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک عید نوروز باستانی ملی ایرانیان، بیان داشت: این عید را به همه شیعیان و ایرانیان داخل و خارج از کشور و نمازگزاران جمعه تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه بهار همراه با تجدید حیات است، ادامه داد: انسان‌ها هم باید تجدید حیات و رفتار کنند.

طبرسی با اشاره به اینکه قلب‌ها را باید تغییر داد، اضافه کرد: سال نو، سال تحول و تغییر است و فقط عید لباس نیست بلکه دل را باید نو و پالایش کنیم.

* مسافران باعث آزردگی خانواده شهدا و خدشه‌دار شدن ارزش‌های دینی نشوند

این مسئول با بیان اینکه مازندران در مسیر زائران امام رضا (ع) قرار داشته و در استان هم جاذبه داریم، یادآور شد: مسافران با فرهنگ خود برای تفریح می‌آیند و خبرگان توصیه کردند که رعایت حال انقلاب، شهدا، ارزش‌های دینی و شئون مذهبی را داشته باشیم.

طبرسی گفت: مسافران باید بدانند اینجا سرزمین شهدا است و این خاک، خاک مقدسی است و باید مواظب مواهب طبیعی بوده و با وضعیتی حضور یابند که باعث آزردگی خانواده شهدا و خدشه‌دار شدن ارزش‌های دینی نباشد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی آماده پذیرایی از مسافران هستند و مسافران هم بدانند که اینجا مازندران و مرکز علویان است و آداب میهمانی را خوب رعایت کنند. اینگونه نباشد سر سفره مازنی‌ها بنشینند، اما خدای نخواسته به ارزش‌ها و خون شهدا جسارتی باشد.

* پیام رهبری نباید فقط در سربرگ نامه‌ها نوشته شود

طبرسی بیان داشت: بسیاری از خوبی‌ها در این عید است، دید و بازدیدها بسیار خوب است و سعی کنید در این ایام قهرها را تبدیل به مهر و محبت کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در سال 91 رهبری حتما پیامی دارند، ادامه داد: پیام‌ها را باید عمل کرد و فقط در سربرگ کاغذها ننویسیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در داخل کشور در سال جاری با وجود همه مشکلات، تشدید تحریم‌ها، تهدید نظامی است و می‌خواهند همسایه‌های ما را از ما جدا کنند تا ما را تک و تنها گذاشته و در منگنه قرار دهند.

طبرسی با بیان اینکه سیاست دوم تفرقه انداختن و حکومت کردن است است، عنوان کرد: مساله سوم تشدید تحریم است و حواس ما باید جمع و آماده باشیم.

وی بیان داشت: یکی از این موفقیت‌ها افزایش رشد مشارکت در انتخابات بود که در 33 سال اخیر سابقه نداشت و این نعمت بزرگی است.

* مسئله ۳ هزار میلیارد اختلاس باعث سرافکندگی ما در مقابل دشمنان شد

طبرسی با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخگویی در مقابل سئوال نمایندگان، تصریح کرد: حضور رئیس جمهوری بر اساس قانون اساسی در مجلس و توضیح به سئوالات نمایندگان، نفس عمل یک مردم‌سالاری دینی و دموکراسی به تمام معنا را به دنیا نشان داد که مجلس ما قدرت داشته و رئیس جمهور ما چنین شخصیتی دارد.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه در پاسخگویی رئیس جمهور در صحن مجلس و قانع شدن یا نشدن، خودم هم حرف دارم، متذکر شد: اما اصل کار باعث پیشرفت دموکراسی است.

وی با اشاره به اینکه مسئله ۳ هزار میلیارد اختلاس باعث سرافکندگی ما در مقابل دشمنان شد و ما نمی‌خواهیم در حکومت اسلامی چنین مساله به وجود آید، خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهیم این موضوع دیگر تکرار نشده و دشمن خوشحال نشود.

* رئیس سابق بانک ملی، یارانه خود را به صورت کلان گرفت و رفت

طبرسی با بیان اینکه رئیس بانک ملی سابق یارانه خود را به صورت کلان گرفت و رفت پناهنده شد، گفت: اما مسئولان باید پاسخگو باشند که بخش دیگر این اختلاس چه شده و برای مردم مشخص کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه مهم‌ترین و عمده‌ترین حرکت دشمن فشار تحریم و فشار اقتصادی است که باید خوب مدیریت کنیم، متذکر شد: با هدایت رهبری، این تنگنای اقتصادی را پشت سر بگذاریم و شعب ابی‌طالب برای ما پیش نیاید.

طبرسی به آتش‌زدن قرآن در افغانستان توسط نیروهای آمریکایی و جریحه‌دار کردن احساسات مردم اشاره کرد و اذعان داشت: اوباما و وزیر امور خارجه‌اش مجبور شدند عذرخواهی کنند و باید بدانند که همیشه ملت‌ها پیروز هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر