بازدید 20258

انتقاد یک حامی دولت از پاسخهای احمدی نژاد

کد خبر: ۲۳۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳ 16 March 2012
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ رییس جمهور در خصوص خانه نشینی خود، ابهامات را برطرف نکرد اما توجیه وی این است که خانه نشینی به معنی تعطیلی کار نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ستار هدایتخواه بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بحث سوال از رییس جمهور ایراد و اشکال مبنایی داشت زیرا اصل 88 قانون اساسی گفته که " یک چهارم نمایندگان در مورد یکی از وظایف رییس جمهور سوال داشته باشند" اما دیدیم که یک سوال نبود و 11 سوال بود و بخشی از این سوال ها در مورد وظایف ریس جمهور نبود بلکه در مورد اظهارنظرهای وی بود.

وی بیان کرد: ایراد بعدی این بود که یک چهارم تحقق پیدا نکرد و اینطور نبود که 79 نفر روی همه سوالها توافق داشته باشند.

بهتر بود احمدی نژاد با زبان شوخی پاسخ نمی داد

هدایت خواه اظهار داشت: زمان طرح سوال هم زمان درستی نبود زیرا پس از حضور گسترده مردم در انتخابات و خنثی کردن تبلیغات استکبار در خصوص کاهش پشتوانه مردمی نظام، طرح آن در چنین زمانی سوژه ای شد برای رسانه های بیگانه که پیروزی بزرگ ملت ایران را تحت شعاع قرار دهند.

این نماینده حامی دولت بیان داشت: رییس جمهور در بخش هایی پاسخ های مستدل و محکمی دادند و در بخش های دیگر هم به نظر من با زبان شوخی پاسخ داد که بهتر بود با این زبان پاسخ نمی داد.

وی با بیان اینکه پس از پاسخهای رییس جمهور هم خلاف آیین نامه عمل شد، افزود: در آیین نامه نیامده که کسانی پس از صحبت رییس جمهور تذکر و پاسخ دهند اما برخی پاسخ ها و تذکرات خلاف آیین نامه بود که هیئت رئیسه مجلس تدبیر نکردند.

وی تصریح کرد: قضیه اینجا تمام نمی شود و زمینه ساز چالش جدیدی بین مجلس و دولت خواهد شد که این هم برخلاف مصالح نظام است و بی تدبیری هیئت رئیسه مجلس را نشان می دهد.

پاسخ رییس جمهور در خصوص خانه نشینی ابهام زدایی نکرد

مخبر کمیسیون فرهنگی همچنین در خصوص پاسخهای احمدی نژاد به بحث مکتب ایرانی هم گفت: مباحث پیرامون مکتب ایرانی نمی توانست مبنای سوال قرار گیرد زیرا جزء حوزه وظایف رئیس جمهور نبوده بلکه دیدگاه او بود و اگر قابل نقد است، دیگران آن را نقد کنند.

هدایت خواه در خصوص پاسخ رییس جمهور به بحث خانه نشینی اش هم اظهار داشت: پاسخ رییس جمهور در خصوص خانه نشینی خود، ابهامات را برطرف نکرد اما توجیه وی این است که خانه نشینی به معنی تعطیلی کار نبوده است و نمی توانیم در مورد نیت افراد صحبت کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها