بازدید 3958

دیدار مسئولان سازمان اوقاف با رهبر انقلاب

کد خبر: ۲۳۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹ 13 March 2012
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولان این سازمان، وقف را یك نهاد ممتاز دینی دانستند و تأكید كردند: باید از طریق تشویق مردم به وقف و همچنین ادای صحیح حق واقف در مورد موقوفه‌اش، سنت وقف را بیش از پیش در جامعه ترویج كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب ، ایشان خاطرنشان كردند: مهمترین مسئله در وقف، عمل امینانه نسبت به موضوع وقف است.

رهبر انقلاب اسلامی دایره  وقف را گسترده دانستند و افزودند: اكنون عرصه‌های متعددی برای وقف وجود دارد كه از جمله آنها، پزشكی، علم و آموزش، تحقیقات و پژوهش، علوم جدید، محیط زیست و ترویج دین به شكل‌های مدرن است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نظارت مستمر مدیران بر زیر مجموعه خود در همه دستگاه‌ها را ضروری و مهم خواندند و تأكید كردند: این نظارت به معنای این است كه وظایف بخصوص در موضوع بسیار مهم وقف، بصورت صحیح و كامل انجام شود و خدای نكرده غفلت‌ها و یا لغزش‌ها موجب ناتمام ماندن كارها و ناقص انجام شدن وظایف نشود.

ایشان همچنین از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیران و كاركنان این مجموعه تشكر و قدردانی كردند.








تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل