بازدید 73501
گزارش سوم از پیگیری درمان دختری با بیماری نادر؛

نخستین گام برای تحقق رؤیای دختر شوشتری + تصاویر

مهم نیست چه کسانی سنگ انداختند و چه کسانی خواستند خودشان را به موجی سنجاق کنند که از دل پاک رویا سرچشمه گرفته است! نخستین مرحله جراحی روی صورت رویا با موفقیت به پایان رسیده و همین کافی است تا مراتب سپاسگزاری‌مان را اعلام کنیم؛ از همه کسانی که خالصانه پا پیش گذاشتند و کمک کردند.
کد خبر: ۲۲۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۴ 17 February 2012
می‌گویند پس از هر سربالایی، لاجرم به سرپایینی می‌رسید؛ اما سربالایی زندگی «رویا» به اندازه‌ای طولانی شده بود که دختر را در آغاز سن جوانی از همه چیز محروم کرده بود؛ سربالایی که با گوشت‌های اضافی بدن دختر شوشتری گره خورده بود و مثل یک مانع بلند و غیر قابل عبور به نظر می‌رسید، ولی چه خامیم ما؛ هیچ مانعی بزرگ نیست، به ویژه هنگامی که دست حمایت خیل مردمی را در پشت سر داشته باشید که حاضرند به یاری هم بشتابند و دعایشان سلامتی هم نوعشان است.

به گزارش «تابناک»، هنوز زمان بسیاری از انتشار خبر دختری که چشم انتظار جراحی است تا بتواند به جامعه برگردد، نگذشته که برخی از مسئولین برای افتخار این کار، سر و دست می‌شکنند. دختر شوشتری که سال‌هاست به همراه مادرش ساکن اهواز است و سختی بیماری مجبورش کرده، ترک تحصیل کند و در اتاق محقرشان، شبانه روز‌ها را بشمرد تا به هجده سالگی برسد و آمادگی عمل جراحی پیدا کند؛ دختری که شاید تنها کسانی می‌توانند وضعیتش را درک کنند که مدتی را با دست و پای شکسته گوشه خانه نشسته باشند؛ اما نه! درد رویا بسیار بزرگتر از این حرفهاست.

وقتی تلاش کردیم که گوشه‌ای از دردهای این نوجوان هم‌وطن را به گوش مسئولان برسانیم، خیلی به پیامدهای آن آگاهی نداشتیم، ولی گویا، خواست خدا بر آن بود که همه‌مان آزمایش شویم؛ اینجا بود که سیل پیام‌های مثبت مردمی غافلگیرمان کرد، تا جایی که به فاصله چند ساعت، خبرهای خوشی را به گزارش افزودیم.

مدیران بیمارستان لقمان حکیم تهران برای عمل جراحی اعلام آمادگی کردند و دکتر امیدوار رضایی، سرپرست تیم جراحی تعیین شده برای درمان رویا اعلام کرد که هیچ هزینه‌ای از بابت درمان رویا دریافت نخواهد شد؛ خبر خوشی که البته آغازی بود برای موج بزرگ انسان دوستانه‌ای که در سراسر کشور به راه افتاد؛ جایی که روزنامه‌ها و دیگر سایت‌های خبری هم به میدان آمدند و همه دوست داشتند که کمک کنند.

هر چه کردیم که این موضوع به ورطه کشمکش‌های غیر مسئولانه نیفتد، گویا توفیق زیادی نصیبمان نشد. گویا برخی نمی‌گذارند که هیچ کاری بدون رنگ و بوی سیاست بازی بماند. اینجا بود که برخی از مسئولین استانی سریع خودشان را رساندند و ترسیدند که مبادا از این جریان مردمی جا بمانند. خبر مسرت بخش نخستین عمل جراحی رویا چه بسا جای گلایه کردن از اشتباهات کوته نظران نباشد اما ناچار از طرح آن هستیم؛ به شما قول داده‌ایم که درمان رویا را پیگیری کنیم و نگذاریم کسی از جو مثبت پدید آمده، سوء استفاده کند و موج سواری کند؛ موجی که به حمایت از رویا به جریان افتاد و بسیار بزرگتر از سایت‌ها، روزنامه‌ها و سایر رسانه هاست. اینجاست که باید گلایه می‌کردیم اما بهتر دیدیم که فعلا نامی از ایشان مطرح نکنیم.
این در حالی بود که به موازات اقدام ما، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هم دست به کار شده و خواستار درمان رویا در اهواز شدند. مسئول روابط عمومی این دانشگاه در این باره به خبرنگار تابناک گفت: پیرو انتشار این خبر، به همراه جمعی از مسئولین این دانشگاه به منزل این بیمار سری زدیم و شرایط را برای درمان در اهواز مناسب یافتیم. بهتر دیدیم حالا که مراحل درمان در شهرمان فراهم است، همینجا درمان شود تا رفت و آمد برای خانواده بیمار و رویا آسانتر باشد.

وی در حالی که شایعات اعمال نفوذ مسئولان استانی برای درمان رویا در استان را رد کرد، افزود: با توجه به مشخص نبودن پیامدهای بعدی این عمل جراحی ـ که راحت هم به نظر نمی‌رسید ـ نمی‌خواستیم که ورودمان به روند درمان این دختر رسانه‌ای شود.

مسئولان دانشگاه نیز از رسانه‌ای شدن این موضوع واهمه داشتند؛ اما گویا اکنون برخی تلاش دارند که خود را در جریان دخالت دهند که ما این کار را کردیم که جا دارد این سخنان را تکذیب کنیم.

نجفی گفت: روز گذشته و در یک عمل جراحی چند ساعته در بیمارستان طالقانی اهواز، مرحله نخست جراحی روی صورت رویا انجام و نمونه‌هایی از بافت صورت وی برای آسیب‌شناسی به آزمایشگاه فرستاده شد.



رئیس بیمارستان طالقانی و جراح عمل رویا درباره جراحی انجام شده روی صورت رویا به خبرنگار ما گفت: از آنجایی که صورت و یک دست و کمر و یکی از پاهای این بیمار دچار عارضه است و مراحل درمان وی به جراحی‌های بیشتری نیاز دارد، پس از مشورت به این نتیجه رسیدیم که به کمک همکارانمان از سراسر کشور ـ که از فارغ التحصیلان دانشگاه جندی شاپور هستند ـ مراحل درمان را با جراحی صورت بیمار آغاز کنیم که مشکلات بیشتری برای وی ایجاد کرده و البته نیاز به مراحل دیگری هم دارد.

دکتر گلبهار افزود: بدین ترتیب تصمیم گرفتیم که نخست صورت بیمار را جراحی کنیم و طی عملی موفق ـ که تقریبا چهار ساعت به طول انجامید ـ بخش عمدی‌ای از گوشت اضافه صورت بیمار را برداشتیم و پلک وی را هم بازسازی کردیم.

وی در ادامه گفت: البته طبیعت این نوع بیماری به گونه‌ای است که احتمال بازگشت هست، ولی قطعا دیگر به این شدت و به این صورت نخواهد بود. مهمترین هدف ما از این عمل، بحث بازگشت رویا به جامعه است، چون در مدت طولانی، قادر به بیرون آمدن از منزل نبوده است.

دکتر گلبهار در ادامه گفت: نوع توده تشکیل شده در صورت بیمار، نوروفیبروماتوز (توده عصبی در غلاف رشته‌های عصبی) است که البته پس از نتیجه آسیب‌شناسی، بهتر می‌توانیم درباره آن نظر بدهیم، ولی گویا، توجیهی برای موکول کردن درمان به بعد از سن خاصی وجود نداشته باشد.

وی درباره زمان نوبت بعدی جراحی رویا گفت: به دلیل گذشت زمان و آویزان شدن گونه و فک، به اعصاب صورت آسیب وارد شده است و اکنون عوارض آن مشخص نمی‌شود. فعلا باید منتظر باشیم که ورم و التهاب بخش جراحی شده التیام پیدا کند تا شرایط بهتر ارزیابی شود، اما اکنون کشیدگی چشم و گوش اصلاح شده است.



دکتر بخشایی کیا، عضو تیم جراحی رویا نیز پس از عمل به خبرنگار «شوشان» گفت: عمل سختی بود، اما با موفقیت انجام شد و قطعا برای اینکه به نتیجه کامل از دید پزشکی برسیم، باید پنج تا شش بار دیگر عمل انجام شود، اما فرم این بیماری به گونه‌ای است که احتمال رشد دارد، زیرا بسیاری از این بیماری‌ها حالت بدخیمی دارند.

وی افزود: سختی عمل به این دلیل بود که باید عمل در ناحیه‌ای انجام می‌گرفت که خونروی زیادی داشت و دقت بالایی می‌خواست. همه بافت‌های پوست و زیر پوست گرفتار این بیماری شده بودند، هر چند باید مدتی منتظر ماند و عمل‌های دیگری را هم در فاصله‌های زمانی گوناگون  انجام بدهیم.

این متخصص جراحی پلاستیک در پایان گفت: در زمان عمل، روحیه رویا بسیار خوب بود، اما باید تلاش کنیم پس از عمل روحیه او را بازسازی و حمایتش کنیم.



حالا دیگر رویای مردم ایران حامیان بسیاری به دست آورده و تبدیل به سوژه چندباره شبکه استانی شده و چه بسا به زودی به شبکه سراسری هم راه پیدا کند، ولی آنچه قطعا در این هیاهو اهمیت دارد، درمان دختری است که سال‌های زیادی در معرض دید بود و متأسفانه دیده نشد؛ دختری که رویایش به امید خدا و دعای شما و لطف و مرحمت برخی دلسوزان در حال تحقق است.

دردمند نوجوانی که گویا سربالایی زندگی‌اش در حال پایان است و ما هم پیگیر شرایطش خواهیم بود؛ با ذره‌بینی به دقت شما مردم نوع دوست و با تشکر فراوان از همه دست‌اندرکاران این کار خیر.









این تصاویر را دوستانمان در پایگاه خبری شوشان در اختیارمان نهاده‌اند که برای نخستین بار ماجرای بیماری نادر «رویا» را رسانه‌ای کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹۶
انتشار یافته: ۲۲۶
خدا جان خودت کمکش کن
پاسخ ها
علي
| Switzerland |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
من موندم كي منفي داده !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
آخه چرا منفی میدی؟ مگه انسان نیستی؟ مگه احساس نداری؟ مگه به خدا اعتقاد نداری؟
علیرضا
| United States |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
آهای! اونی که منفی میدی! ایشالا خودت به این درد دچار بشی که تک نفره خودم به پست دعاهات منفی بدم, حالت جا بیاد.
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اینا که منفی میدن ادم هستند؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
به گفته آقای پرویز فتاح که گفت مسئولین کشور حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را به حساب خودشان نذارند, باید این را هم افزود که همسنگ خوشحالی مردمی که این خبر خوشحال کننده را در مورد رویا میشنوند و شاد میشوند, مسئولین کشور باید زانوی غم به بغل بگیرند که چرا هیچ سازوکار منسجمی برای کشف و رسیدگی به امثال رویا تا به حال توسط مسئولین ایجاد نشده است! چرا باید کار این دختر معصوم به جایی برسد که سالها چشم انتظار درمان شایسته باشد و مسئولین سر به کار خود داشته باشند و در آخر طی یک حرکت مردمی - رسانه ای به این دختر رسیدگی شود؟ بار گناه عدم رسیدگی به رویا و امثال او که هنوز کشف نشده اند به دوش کدام مسئولان است؟ مسئولان حکایت خلخال دختر یهودی در سرحدات مملک اسلامی را که امیرالمومنین بیان فرمود آویزه گوش کنند تا بر صراط نلرزند.
ناشناس
| Hungary |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
منفی و مثبت خیل نزدیک هم است و در برخی براوزرها روی هم میافتد برای همین برخی که میخواهند مثبت بدهند اشتباهی روی منفی کلیک میکنند
یاسر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
ای کاش بعد از خدا جان ویرگول میزاشتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
من اشتباهی منفی دادم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
بابا بعضی ها برای خنده منفی میدن البته من منفی ندادم آ !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
شايد به اين خاطر منفي داده كه به خداميگه جان خودت
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
ایران وایرانی همیشه پاینده باشی..
استهبان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
بعضی وقتها می خوای مثلا مثبت بدی بخاطر خطای دید تا لغزش دست یا حرکت موس یا ... سهوا منفی می دی یا برعکس تو 600 تا لایک 11 تا خطا طبیعیه
علیرضا
| - |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
آخه چرا منفی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
بابا چرا منفی ها رو نفرین میکنین شاید بیچاره ها اشتباهی زده باشن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
بابا نفرین نکنین این منفی ها رو شاید بیچارها اشتباهی زده باشن!
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
آقا جان اين منفي يعني اينكه همه چيو پاي خدا تموم نكنيد اين بندگان خدا هم بايد كمك كنند تا مشكلات اين دختر تمام شود الان حداقل 5 تا عمل ديگه داره
دانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
متاسفانه این بیماری neurofibromatosis که خوب بشو نیست . فقط هر از گاهی اون بخشهای اضافیه تولید شده رو میشه بـُرید ولی دوباره رشد میکنند.
ناشناس
| Sweden |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
21-
harkasi ke comment mide irani nist
harkasi ke farsi harfmizane irani nist
رویا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
نگفته جان خودت....گفته خدا جان، خودت کمکش کن.
ضمنا نفرین کردن اصلا کار خوبی نیست.شاید اشتباهی منفی دادن.در این تعداد رای، 21 تا اشتباه غیر عادی نیست.
حمیدرضا سلطانپور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
به امید موفقیت های روزافزون برای همه کسانی که در این امر کمک میکنند (ومن...التوفیق)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
الآن كه من خبر را خواندم، در مجموع 1028 رأي داده شده. 1185 مثبت و 23 منفي. بيش از 98 درصد مثبت و كمتر از 2 درصد منفي.
با توجه به اينكه تعدادي از منفي‌ها سهوي و اشتباهي هستند مي‌توان نتيجه گرفت كه آمار مثبت‌ها بالاي 99 درصد هست. نگران 1 درصد منفي هم نباشيم. گوهر شرافت و انسانيت در بالاترين عيار ممكن در ذات پاك ايرانيان مي‌درخشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
بابا شاید دستش خورده . برای منم پیش اومده اشتباهی + و - بدم
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
همه براش دعا کنید
mtahmadi
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
با سلام از مسئولين محترم و کادر پزشکي که دست به چنين اقدام شايسته‌اي زدند بسيار متشکرم اميدوارم ايشان با سلامت کامل هرچه سريعتر به زندگي برگردند
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
دوستان ، انقدر به منفی دادن بعضی ها اهمیت ندین
فقط دعا کنید که این خواهرمون هرچه زودتر خوب بشه و به جامعه برگرده
به خدا بار اولی که این خبر رو خوندم اشکم دراومد
الانم که این خبر خوش رو خوندم باز هم اشکم دراومد
امیدورام هرکسی که توی این کار خیر ، کوچکترین کاری کرده، حتی در حد یه مثبت دادن به این خبر، عاقبت بخیر بشه و هیچوقت مشکلی توی زندگیش پیش نیاد
بنی ادم اعضای یک پیکرند .....تو کز محنت....

الدنیا مزرعه الاخره
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
من تعجب میکنم چرا منفی حتی در این مورد هم هموطنان را اذیت میکند ایا نمیدانید که برخی که فارسی هم میدانند و همواره به سایتهای ایرانی سر میزنند از هر گونه خبر مهربانی بین ایرانیان ناراحت میشوند من بارها بارها نوشته ام در سایتهای انگلیسی زبان این منفی و مثبت وجود دارد یا لایک که مثبت هست یا گزارش به سایت اگر خبر بر خلاف قانون و اخلاق است میشه این لطف را تابناک کند و اولین سایتی باشد که این منفی منحوس را از سایتش بردارد بجای ان اگر کسی مخالف است اجازه بدهد نظرش ازادنه پخش شود اینطوری واقعا بقیه هم میفهمند که منطق مخالفتش بابت چیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
آخه چی کار دارید که کی منفی داده و چرا منفی داده؟!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
پيشنهاد ناشناس‌ گرامی قابل تامل است.
تابناک جان قبول داری اگر رسانه ای نمیشد هیچکس متوجه نمیشد که کمکش کنه؟پس لطف کن از اون خبرایی که بود و نبودشون فرقی نمیکنه بکاه و بر خبرای اینچنینی بیفزا.میدونم که وظیفتون نیست ولی در غیاب مسئولین محترم این بهترین کاره.خیر دنیا و آخرت توشه.
پاسخ ها
محمدعلي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
ناخداگاه چندبار روي + كليك كردم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
دمت گرم ... گل گفتی حاجی
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
الحق بجای اخبار بی سر و ته این فوتبالیست ها که فقط مال مردم رو با سو مدیریت مدیران به فنا میدن از این خبرها کار کن که ما به ایرانی بودنمان و آن فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی مان افتخار کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
من موندم تکلیف اون بنده خدا هایی که امراض عجیب و غریب دارند اما فقیرن و رسانه ها سراغشون نمیرن چی میشه ؟؟ اخه حتما تو این مملکت ... باید مشکل یکی رسانه ای بشه تا حل شه ؟؟؟ ...
/ای ول به تابناک .. دستتون درد نکنه. بذتر مسئولین به نام خودشون تموم کنند اما مردم می دونند که 18 سال رویا در تنهایی بود و مسئولین هیچ کاری نکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
vaghean
دوست عزیزمون ali kia درست میگن این جور خبر ها رو باید رسانه ای کرد
خدا را بر آن بنده بخشایش است
که خلق از وجودش در آسایش است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
چه ربطی داشت! اما قشنگ بود!!
تابناک تا آخرش پیگیری کن. خدا خیرت بده.
سلام
هرچند بعضی وقتها میگم شما نون به نرخ روز خورید اما ادم باید همیشه خوب وبد را باهم ببینه . از این کارخوبتون نهایت تشکر رو میکنم . تنها کاری که از دستم بر می اومد!! .ممنوووووووووووووون
تو رو خدا به مشکلات مردم رسیدگی کنید
پاسخ ها
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
به مشکلات کسانی که منفی دادن رسیدگی نکنید، گویا ناراحت می شن.
افرین به شما تابناکی ها
خدایا بحق حضرت فاطمه خودت کمکش کن در ضمنا از تابناک کمال تشکردارم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
بحق دکترای بیمارستان جندی شاهپور.
منتظر خبرهاي بعدي مي مونم.
خیر دنیا و آخریت در پیگیری این موضوغات است. آفرییییییییییییییییین بر تابناک و شوشان
اجرکم خیرا
پاسخ ها
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
جداي از خوبي و تحسين برانگيز بودن اين كار كه از سوي افراد مختلف پيگيري شد روي سخنم با شما دوست عزيز (بنده خدا) ست، ميخوام ببينم ما توي زبان فارسي هيچ واژه اي براي سپاسگزاري نداريم كه از اين كلمات عربي نامانوس استفاده ميكنيد؟؟ مثلاٌ اگر بگيد خداوند به شما پاداش نيكو بدهد چه اشكالي داره؟؟ تورو خدا يك كم فارسي را پاس بداريم ، هر چندكه بايد گفت پارسي نه فارسي !
خدایا فقط سلامتی بده دیگه هیچی نمی خواهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اینی که منفی داده ظاهرا از خدا درد و مرض میخواد.خداوندا خودت درد و مرز ین دختر رو بهشون بده .
زنده باشی تابناک
همین جاست که آدم به وجود خدا پی می بره !! والبته به این نکته که هنوز انسانیت تو زندگی بشر از بین نرفته!
خدا نوکرتم خدا
ازاینکه جوان ارزمندی را به آرزو رسانیدید سپاسگزاریم :: و اصولا این گونه اعمال نشانه مسلمانی است . نه پیشانی سیاه کردن و تسبیح گردانیدن! ولی درد جای دگراست که چرا این همه صندوق های سد معبرکن مزاحم در معابر !!! چاووشان و گرداتندگان و عروسک چرخان هایش در این موارد قصور گنهکارانه مینمایند !!! بجای اینکه مرشدشان از انتخابات بگوید و دخالت کند که کی خوب بود وکه بد شد برود ببیند و بازرسی کند که مجموعه تیول درآورده اشان چه خوب و یا بد کرده است !!!
انشاالله خداوند به حرمت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و با عنایات خاصه حضرت شفایی کامل و قریب عنایت فرماید،در قنوت نمازهایمان مخصوصا (اگر توفیقی بود)نماز شب حتما برایش دعا کنیم که خداوند سریع الجابه هست.
بعنوان یک پزشک از خدا برای وی وتمامی بیماران شفای عاجل خواهانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
عقده بعضی ها تموم شدنی نیست. آخه اینکه ایشون از خداوند شفا برای بیماران خواستند منفی داره؟باید آرزوی مرگ می کردند؟ بار سیاسی داره حرفشون؟ بار مذهبی داره؟ شما منفی ده ها دردتون چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
منم به عنوان یک قاضی از خدا برای وی و تمامی بیماران شفای عاجل خواهانم !!!
ما فهمیدیم شما پزشکی آقا محسن ...!!!
ضمنا دستور زبانتو درست کن . فاعلت مفرده ولی فعلت جمع
این تیپ خبررسانی ها و پیگیری از نتیجه خبر تا حصول نتیجه شاید به لحاظ حرفه ای کار شما نبود ولی به لحاظ جذب مخاطب و کمک در امر خیر بسیار ارزشمند و پسندیده ا ست. شاید کسانی به این سایت نگاه نمی کنند ولی از این نوع کارها خوششان بیاید و تشویق به دیدن اخبار و تحلیل ها و مطالب مورد علاقه خودشان در این سایت هم بشوند. به هرحال بنده به سهم خودم از این حرکت انسانی و اخلاقی دست اندرکاران این سایت صمیمانه تشکر می کنم. عزت زیاد
لا حول و لا قوه الا بالله ولالله الحمد.
تابناک عزیز از صمیم قلب خوشحال شدم و به شما و همکارانتان میگویم دست مریزاد.فکر نمیکردم به این زودی محقق میشه.
حقیقتا اجرکم عندالله
از همه كساني كه در اين امر خداپسندانه كمك كرده اند صميمانه تشكر وبرايشان ارزوي سلامتي وسربلندي دارم .
خیلی خیلی خوشحال شدم :) چون به مریضیش فکر میکردم. دست همه افرادی که در این کار شرکت کردن درد نکنه ، دعاشون می کنم .
آخدا شفاش بده-مخلصتم آخدا.
این مسئولین تا رسانه ای نشه کاری نمی خواهند بکنند؟
تابناک داری امیدوارم میکنی به خودت
من یک ایرانی ( ترکمن) هستم یکی دو روز پیش وقتی خبر موفقیت دانشمندان هسته ای را شنیدم اشک در چشمانم جمع شد الان هم وقتی این کار قشنگ را دیدم همان حس را دارم . من به مملکتم به مردم وبه کشور عزیزم می بالم .
ایران من ای توبهترین رویای من
پاسخ ها
ساده دل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
البته اين به اون ربطي نداره عزيز ،‌ توصيه مي كنم احساساتتو تفكيك كني !!!براي همين بهت منفي دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
آقای ساده دل !
نظر این هموطن ترکمن کاملا درست و منطقی بود فکر نمی کنی خدا ازاین رای منفی تو ناراضی باشه ؟ نکنه تحت تاثیر اخبار شبکه های ماهواره ای هستی ؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اقای ساده دل عزیز
به احساسات پاک انسانها احترام بگذار
اتفاقن خیلی هم ربط داشت چون هر دو شیرینی هم وطنی رو به ادم میچشونه
خداروشكر!! چنين صحنه هايي هم هست ، وقتي روح ا... داداشي رو اونجوري ميكشند آدم نا اميد ميشه ...
مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هم دست به کار شدند و خواستار درمان رویا در اهواز شدند....این هم جمله خنده داری از مسولان جندی شاپور بود. هجده سال در اون شهر و استان بوده آقایان دنبال شهرت میگردند
آقا اسم هیچکس را نبرید تا کسی نتونه از این موضوع بهره برداری کند چه حقیقی چه حقوقی
رسالت شما رسانه ها واقعا سنگینه پس خوب کار کنید
من از ابتدا پی گیر این خبر که شروعی تلخ داشت و امروزی شیرین و به امید خدا و علم پزشکان وطنم پایانی شاد و خوش خواهد داشت بودم
اشک گونه های چشمم را تر کرد و حس غریبی سرتاسر وجودم را تسخیر
سپاس
خدایا چه حوب که دل کی دیگه از بندگانت شاد شد
خدایا کاری از دستم برنمیاد غیر از دعا و اینکه خودت میدانی و نیازی به گفتن نیست...
توی تمام این خبرهای بد . هنوز هم میشه به بزرگ بودنِِِ ملتم افتخار کنم
با تشکر از زحمات تمام دست اندکاران بیمارستان و مسئولین خوب کشورمان ‍ خدا این پزشکان را نگه د ارد باور کنید اشک در چشمانم از خوشحالی حلقه بست به امید بهبود کامل برای این دختر جوان هموطن.
خدا قوت بر همه فداكاران
از درگاه حضرت احدیت شفاعت این دردمند عاجزانه و با تضرع و دل شکسته خواستارم خدایا به عزت و عظمتت و به خون حسین(ع) قسمت می دهیم این انسان دردمند را نجات دهی فرمودی انی فی قلوبا منکسره
لطف کنید در این موارد شماره حسابی اعلام بفرمایید تا بتوان حداقل در حد توان کمکی به این خانواده ها بتوانیم از نقاط دیگر ایران اسلامی ارائه دهیم .
تابناک جان از این مشکلات و بیماری ها کم نیست تو مملکت ما . شده کار خبر رسانیتو بزاری کنار و فقط به این شکل اطلاع رسانی کنی تا مردم در جریان باشن بزرگترین خدمت و به انسانیت کردی . مردم ایران بسیار مهربان هستند و ما مسلمانیم و با کمک به همنوع در اصل به خود کمک میکنیم . یا حق .
ممنون از تابناك
خدا رو شکر ،

منم یه پسر بچه با مشکل مشابه دیدم که مادرش روبروی مسجد ما پول جمع میکرد

مسجد امیر کارگر شمالی روبروی پمپ بنزین
خدا قوت هزار بار .. آفرین بر شما تابناکی ها. شما جریان ساز هستید نه دنباله رو جریان . آفرین آفرین
از قديم الايام گفتن چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است تابناك جان بهتر نيست به جاي اينكه زوم كنيم روي كشورهاي مختلف و جهت گرفتن كوك اين و اون كشور غربي وقت خودمون و رسانه مون و مردمون رو بگيريم بگرديم دنبال مشكلاتي كه تو كشور خودمون هستن ( الحمد اله كم هم نيستن )و اونا رو ارائه كنيم تا با قدرت مردمي از پس حلشون بربيايم حالا اين نظر اگه منتشر نميكني بهش كمي فكر كن
پاسخ ها
یک معلم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
سلام . فکر می کنم اگر به هر دو مورد _ مشکلات داخلی و خارجی _ توجه کنیم خدا راضی تر باشد . مگر می شود در مورد سر نوشت شیعیان مظلوم لبنان و بحرین و پارا چنار بی تفاوت باشیم ؟ البته رسیدگی به گرفتاری ها و مشکلات هموطنانمان به برنامه ریزی و همت بیشتر و بهتری نیازمندیم .
تابناک
انشالله همیشه تابناک برتارک رسانه های ارزشی بتابی
دست تک تک کارکنانت را می بوسیم
قطعا اجر شما نزد خدا محفوظ است امید که این راه را ادامه دهید من به ایرانی بودنم با دیدن این انسان دوستیها می بالم
تابناک دمت گررررم ، دم همه گرم . دم دکترا هم گرم . دم خودم هم گرم . دما شما هم که داری این نظر رو میخونی گرم . ای خدا ، دم تو هم گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
خیلی جو گیر شدی دم همه رو که گرم کردی
باسلام خسته نباشیددستتان دردنکندخداوندبزرگ ومهربان خیلی نعمت بماهاداده است ولی قدرآنهارانمیدانیم خیال میکنیم خوشبختی همان پول وسرمایه است وخیلی ناسپاسیم خیلیهادرنقاط ایران مشکلات دارندولی کسی بفکرشان نیست ولی شمارسانیهامی توانیددردمردوم رابیان کنیدچون شماها نقش مهیم داریدوچون رسانی شدهمه به فکر مائفتندمتائسفانه مادرشهرستان خودمان بیمارستان ندریم خیلی خیلی متشکرم
به امید خدا خوب میشه.ولی دکترا هم یک ذره شرم کنن.بدون مزد جونم نمیدن
شکر خداوند یکتا که همیشه ودرهمه جا به یاد بنده اش هست پس بیایم لحظه ای از یاد خدا قافل نشویم
ازتون ممنونم
ایشالا خدا و آقام مهدی (عج) شفاش بدن
مرسی تابناک
اقا من نمیدونم چرا بعضی ها منفی میدن اخه ادم چقدر میتونه حقیر باشه مگه دوستان تو نظرات بالا چی گفتن نه حرف سیاسی بوده نه حزبی بلکه موضوع نجات زندگی یک هموطن از دوری از جامعه هست نمیفهمم دلیل این منفی ها چیه جلا بعضیها هیچ خیری رو دوست ندارن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ساده دل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
آقا تهديد كردي كسي جرات نكرده بهت منفي بده ها !D-:
از صمیم قلب آرزو دارم چند وقت دیگه یه عکس از این دختر درحالی که لبخند رو لباشه و تو چشاش پر از برق شادیه ببینم به امید اون روز
نجات انسان درمانده کفاره گناهان کبيره است رسول اکرم
بسیار سپاسگزاریم تابناک جان. خدا به همه کسانی که کمکش کردند خیر و سلامتی بده. آمین
خدایاجنان کن سرانجام کار
توخوشنودباشی ومارستگار
عمل صالح دردفتر زرین الهی ثبت می شودودراین دنیابه یادگار می ماند
این خبر بسیار از هسته ای شدن و فضایی شدن و....مرا خوشحال کرد واقعا نمیتونم جلوی اشکام رو بگیرم. خدا به همتون بزرگی بده
سلام
در این دو هفته دو خبر ار هموطنانم خواندم
دختری که مجبور بود روزی چند ساعت در یخچال باشد
و این دختر خانم
خدا را شکر که هنوز هوای همدیگر را داریم
---------
رسانه ها باید بهتر و بیشتر پیگیری کنند
و از پزشکانی هم که در این امور ورود می کنند بیشتر تقدیر شود
خیلی خیلی گناه داره، من اگه جای مسئولان تابناک باشم ول کن نیستم تا قضیه به نتیجه برسه، دختر هست و این همه به ظاهرش حساس، یتیم هم بشه یه همچین بلای عجیبی هم سرش بیاد، اینجور جا ها میدان امتحان خدا برای ما و شماست.
انسانیت یعنی همین
من برای سلامتیش 100 تا صلوات نذر کردم
پاسخ ها
محسن
| United States |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
درود بر تو....
اجرت با خدا..
یا حی یا قیوم در این نیمه شب با چشمی اشکبار شما را به همه عزتت قسم می دهم که درد این عملها را برای او ناچیز کن. کمک کن با معجزه ای دیگر این گوشتهای اضافه دیگر برنگردد. کمکش کن ازدواج کند و مادر شود. کمکش کن همیشه شاکر شما باشد. ما بندگان ضعیفت را سخت آزمایش نکن
باسلام و احترام من از اولین روزی که این خبر را شنیدم واقعاً متاثر شدم و رفتم چند کلمه در نظر شما نوشتم و از مسوولین و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خواستم به جد پیگیر موضوع شوند و آن هم محقق شد در پایان از تمامی ملت نو دوست و غیرتمند ایران و پزشکان و تمامی مسوولین زحمتش و خدوم نهایت تقدیر و تشکر را دارم و برای خانواذه محترم رویا سلامتی و طول عمر مسئلت دارم.
خدایا نمیدونم چی بنویسم ولی باید از کسانی که بانی این کمک ها به رویا بودن تشکر کرد هرچند که این در مقابل کاری که کرده اند دیده نمی شود از تابناک گرفته تا دکترانی که حاضر بودن برای درمان رویا ساعت ها ایستاده کار کنن وهمه هموطنانم که به نوعی به رویا کمک کردن،اما مسئولینی که در استان هستند آیا شما نمیدانستید که همچین فردی هست و نیاز به کمک دارد ؟ آیا قبل از رسانه ای شدن بیماری رویا کاری برای او انجام داده اید ؟شماها یا میدانستید یا نگران آن بودید اسکناسایی که مال همین رویاهای این کشور بوده اند را از دست بدهید،انشاالله رویا با کمک هموطنان دلسوز بهبود پیدا می کند .اما شماها به دنبال مکان بهتری برای شهرت پیدا کردن باشید چون شهرت اینجا به اسم مردم دلسوز ایران است ... .
شاید من و امثال من قدر تمام چیزایی که داریم رو بدونیم تا اونا رو از دست ندادیم
خدایا خیلی ممنونم
دخترم رویا تو خیلی خوشبخت بودی که موضوع رسانه ای شد وگرنه تا اخر عمرت احتمالا خبری از کمک بتو نبود ....بیچاره رویا های دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
حرفتون کاملا درسته. اما به ابرو و اینده ی این خانوم هم باید فکر کرد. این کارها وظیفه ی دولته نه مردم. یه نفر 10 یا 1000 نفر؟ چند نفر رو میشه رسانه ای کرد؟ امید وارم این دختر از نظر روحی صدمات زیادیو نبینن
اول از خداوند بزرگ تشکر می کنم که اینهمه زیبائی و نوعدوستی در این ملت عزیز و بزرگ ایران آفرید. دردزجه بعد از خبرنگاران و مسئولین محترم سایت تابناک که باعث ایجاد اینهمه عطوفت پاک و همکاری و نوعدوستی در ملت شدند تشکر می کنم و درمرحله بعد هم از همه کسانی که باعث رضای خداشده چه پزشکان عزیز و انساندوست و چه پرستاران و دیگر انسانهای شریف که سریعا به داد این دختر مظلوم خوزستانی رسیدند. حالا نوبت ماست تا برای شفا و بهبودی کامل او از درگاه خداوند متعال دعا کنیم. یا من اسمه دواء و ذکره شفاه.
ایکاش پدر رویا بود و میدید
خدا رحمتش کنه که تاب زجر کشیدن دخترش رو نداشت
خدا هیچ پدری رو شرمنده بچه هاش نکنه
واقعا دستتون درد نکنه، هم اونایی که این خبر رو منتشر کردن، هم اونایی که اعلام آمادگی کردن برای کمک به این خانم. دمتون گرم.
ممنون از اینکه نظرم را در مورد مسولان جندی شاپور نمایش ندادید آخه خیلی ید میشد
چرا ایران با این همه ثروت هنوز یک سیستم تامین اجتماعی و بیمه درمانی سراسری درست و حسابی نداره که امثال این بیمار برای معالجه مجبور نباشند دست به سوی دیگران دراز کنند و با خواهش و التماس هزینه درمانشان را جمع آوری کنند؟
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
يك قانون مضحك وجود داره:هر نوع عمل زيبايي شامل بيمه نمي شود!
احسنت درود برشما تابناک عزیز خدا خیرتان بده آفرین به غیرتتان
سلام :1- رسانه باید ضعفها وکم بود ها را بدون غرض و مرض به اطلاع جامعه یعنی مسئولین ومردم برساند پس از تابناک تا اینجا متشکریم .2- مسئولین قبل از همه باید دنبال نابسامانیها از همه نوع باشند . مسئولین فقط دولت نیست بلکه هر صاحب فن وصنعت و علمی باید گوش به زنگ وچشم در جستجو ی حل مشگلات جامعه بدون چشم داشت باشد . یک جمله از دکتر شریعتی : ... حلاوت اخلاص را که اگر اندکی چشید هیچ قندی در کامش شیرین نیست بچشید . ( نیایش ) برای حوشبختی وعاقبت خیری خودمان باید در جستجوی خوشبختی همه بود .
تابناک جان دستت درد نکنه ، ضمناً از تیم پزشکی و تمامی خیرین در این امر تشکر می کنم. خدا همه بیماران را شفا عنایت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
از كجا اينقدر مطمئن هستيد كه شفاي بيماران بدست خدا است؟
سلام
شاید به خاطر هیاهوی دور و برمون در این روزها خیلی حواسمون نباشه اما باور کنید همین کارها برای آدم باقی خواهد ماند و در حد بیمه مادام العمر میتونه به دادمون برسه.
ای ول به ایرانی
خدا قبول كنه تابناك...
خيلى خوشحال شدم
شماره حسابی برای کمک اعلام شده است؟
خداوند به تمام بانيان اين كار خير صحت وسلامتي وبه تمام مريض ها شفاي عنايت بفرمايد
شاید تابناک را خدا رهی روشن جلوی پایش گذاشت و خدا رحمت کند بندگان خیر العمل و خیر اندیشه راه استاندران خوزستان که خیری بمردم این خطه شهید داده نرساندند
مردم خود خاق زیباییها هستند انشا الله حضرات ائمه جمعه این عمل خیر پزشکان شریف و مردمی را در خطبه هایشان بجای چاپلوسی هایشان در این ایام را مطرح و قدردانی و شکر گذاری کنند
khoda shafa enayat konad
آفرین به هر چی ایرانی باغیرته ... حقا که تفاوت داریم با همه عالم ... هر چند که شرایط کشور و کارهای بعضی مسئولین باعث دلخستگی از همه چیز شده ولی خوشحالم که ایرانی ام
بنی آدم اعضای یک پیکرند که در .....
خداوند به همه آنهائی که خالصانه به این دختر کمک کرده اند جزای خیر عظیم عطا فرماید.
Agha chra nazareh manro chap nemikonid be in aghayon begid bejaii inke ARABI benevisan IRANI benevisan va doa konan inam baravardeh bamishe
پاسخ ها
رضا از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
تو که میخواستی ایرانی بنویسی چرا انگلیسی نوشتی؟ تو انگلیسی ننویس تا اونا هم عربی ننویسن.
دردو بر افکار ناب تابناکی ، لطفا این طرز تفکر را ادامه بدین
دعاکنيم آنهائيکه منفی داده اند خداوند به راه درست هدايت کند.
خدا شفايش دهد . ولي امثال اين بنده خدا كم نيستند . زماني مي توانيم ادعا كنيم كه اين مشكل ريشه كن شده باشد وهيچ بيماري بخاطر بعدمادي درمان نگراني نداشته باشد.
از همه دوستان ومدیر تابناک از ته قلب تشکر میکنم که این خبر رسانه ای کردید این کار بسیار بزرگی بوده احسنت بر شما خواهش میکنم به همه مردم مستضعف کمک کنید
تابناک جون به بعضی حرکتهای انسان دوستانه ات قبطه میخورم.
رویا جان اگر نیاز به کمکهای انسان دوستانه داشتی روی برادرها و خواهرهای ایرانی ات حساب کن.
دوستت داریم
پاسخ ها
رضا از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
منظورت غبطه بود دیگه؟؟
اینو یادمون باشه ما ایرونی هستیم که مسه ما تو دنیا وجود نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
منظورت مثل ما بود ديگه؟؟
تابناك اولين قدم خيرراتوبرداشتي دستت دردنكنه ازخداسلامتي روياراآرزومندم
با سلام خدایا به حق فاطمه زهرا این دختر پاک و معصوم را شفابده و از خبر گزاری تابناک کمات تشکر را دارم
الللهم شفع کل مریض
به امید درمان همه رویاها
با سلام
با تشكر از كسي كه اين موضوع را رسانه اي كرد و خداوند به كساني كه از او حمايت كردند اجر دنيا و آخرت بدهد.خوشا به حال كساني كه در دنيا فساد نمي كنند، دروغ نمي گويند و بدون هيچ چشمداشتي از كسي، كار خير انجام مي دهند. خدايا قسمت ما هم بفرما
ممنون تابناک من کلا به رسانه ها بدبین بودم اما بعد از این کار تو امیدوار شدم
خدا را شكر هزار مرتبه شكر ...كه مشكل اين دختر جوان در حال حل شدن است
خدایا کمکش کن
دوستان براي سلامتي ايشان و ديگر مريض ها كس 5بار آيه شريفه امن يجيب را قرائت نمايد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اين كار تاثيري در سلامتي اين دختر معصوم و ديگر مريضها ندارد.
به نظرم بهتره دکتر ماندگار عملش کنه. مسولان استان اگر می خواستن کمک کنن بهتر بود قبلا این کار را می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اگر منظورت دكتر محمد حسين ماندگار هست، ايشون متخصص پيوند قلب و ريه هستند. خوشبختانه رويا مشكل قلبي و ريوي نداره. با اين حال به خاطر نيت خوبت بهت مثبت دادم.
با تشکر از همه مردم ایران که برای این عزیز دعا کردند . التماس دعا
افتخارایرانید شما همه.........
حال كه چنين فرهنگ و مسابقه اي در بيمارستانها بوجود آمده لطفا ترتيبي اتخاذ شود كه هر بيمارستان در هر ماه
به صورت مجاني و خداپسندانه يك نفر را كه مشابه بيمار مذكور ميباشد و توانائي مالي ندارد را درمان نمايد .
دراینجا باید دست چنین دکترهاثی را بوسید و قدر شان را بدانیم
باسلام :باعرض تشکرازهر انسانی که به یاری هم نوع خود رفته چه باقلم و......وعمل انشاالله بادعاهای خیرشما بهبودی صدصد حاصل شودبه امیدو خداوند انشاالله.......
من معتقدم این نوع کارها باید توسط مردم انجام شود و مسئو لین هم کمک کنند تا روح همدردی در جامعه موج زند .لازم است علاوه بر درمان ایشان به فکر اینده او نیز باشیم به نظر من اگر حساب س÷رده ای به نام ایشان باز شود و کمکهای مردم در ان واریز شود تا اینده ساز او باشد بسیار مناسب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
ببخشید دوست عزیز مسئولین برا چی مسئول شدن. برا چی از بیت المال که مالیات من و شماست دارن میلیون میلیون حقوق میگیرن. اگه قرار باشه که من و شما دنبال اینجور مسائل باشیم و مسئولین فقط بشینن و مالیاتها رو خرج کنن پس کی کار کنه که اون مالیاتها جمع بشه برا آقایون. لطفا صورت مسئله رو پاک نفرمایید. من جای وزیر یا رئیس جمهور بودم هر مسئولی که تو منطقه مسئولیتش از این موردهای خواب رفتگی میدیدم درجا عزل میکردم. این جور مسئولین فقط هزینه هستند
اميدوارم ادامه دارباشه نه اينكه بعد ازمدتي رويا به حال خودش رها بشه خيلي سخته جاي رويا و خانواده اش بودن
درود بر همه مردم ایران که همتا ندارن
مرسی پایگاه خبری شوشان که این کار رو انجام دادی و این دختر رو به جامعه معرفی کردی تا به فریادش برسن
دست و زبان دعاگوی مردم درد نکنه. دست مسئولین خادم نما هم بشکنه! و زبانشون هم لال بشه! انشاءالله.
خداوند اجرتان دهد
سلام.آنقدر خوشحالم که نمیدونم چی بگم.از تابناک و مردوم خوبم که کمک کردن هنوز هم انسانهای خوب هست.دمتمون گرم.
الحمدلله از وجود اين مردم نازنين ايران زمين.
تابناك جان تو را به خدا اين مورد مشكلات را بيشتر در معرض بذار تا شايد درد خيلي از مردم كه در گوشه و كنار اين مملكت دچار فقر بي خانماني بيماريهاي ناعلاج و ...هستند به گوش برخي از مسوولين بي خبر از همه جا كه موقع انتخابات فقط سر از لاكشون بيرون مي ارند برسد
فمن مثقال ذرة خيرا" يره
درود بر انسانیت
خیلی ها هر سال مکه و سعی و صفا و عرفات و غیره و ذالک را میروند تا خدا ازشان قبول کند خوشا بحالتان که مکه نرفته حاجی شدید و سعی و صفایتان قبول درگاه خدا شده .ان شاءا.. . قبول باشه عزیزان.
خدا را شكر كردم ، اشكم در آمد .
با آرزوی سلامتی برای این عزیز و تمام دردمندان مملکتم... مسئولان امیدوارم ببینید که احساس مردم ما نمرده ست .... شما چه کردید ؟؟؟
پروردگارا ا از صميم قلب برايش آرزوي سلامتي مي كنم
سلام تابی جون از اطلاع رسانی به موقع سپاس.
فعلا جنگ بر سر مصادره نام رویاست تابناک هم در همین راستا تلاش می کند
تابناک جان من پیشنهاد می کنم یک حساب جهت کمک به ایشان اعلام کنید و پرداخت آنلاین قرار بدید
از قول تمامی مسئولان که فقط فکر پست و میزشان هستند و به هیچ کار دیگری نمیآیند: معذرت میخواهیم که تابحال از تو (رویا)برای سوژه تبلیغاتی خود استفاده نکردیم.
خدايا به خاطر سلامتيمون شكرت
سلام
خیلی باحالید
اکثرا به حاشیه و منفی و مثبت دادنا و ویرگولو کجا بزار کجا نزارا گیر دادن
بابا جان اصل مطلب یه چیز دیگس
هی وای من
با تشكر از تابناك
اي كاش ميشد براي نسرين از اهر- آذربايجان شرقي هم كاري كرد. صورت بسيار سوخته اي دارد ملي با روحيه قوي منزوي نشده است تا رسانه اي شود. اما ميدانم بدليل همين مشكل ظاهري كه داشته دانشگاه را ترك كرده و فعلا بيكار است و عدم تمكن مالي والدينش هم به او اجازه عمل پلاستيكي را نمي دهد.
دوستان كمكش كنيد تا رسانه اي شود تا عمل بر روي او هم صورت گيرد.
خدايا كسي را محتاج كسي نكن و اگر بود توفيق كمك به ديگران هم بده.
اجركم عندلله
اگر بعضی ها در کار خیر به دنبال ریا کاری نیز باشند مهم نیست خدا را شكر هزار مرتبه شكر ...كه مشكل اين دختر جوان در حال حل شدن است
سلام بر خوانندگان خون گرم، مهربان و احساساتی ایرانی. ایرانی بودن به همین خون گرمی و احساسش ایرانی است.
اما خواننده محترم. تابناک عزیز:
آیا می دانید در سراسر کشور ما هزاران رویا هست که با درد و رنج زندگی می کند و نه نامی از او هست و نه نشانی.
از همه هم وطنان دعوت کنید هر کس در هر جای ایران نمونه ای مثل رویا را می شناسد او را محترمانه معرفی کند تا این ملت خون گرم و مهربان فکری به حال او بکند.
تابناک دست مریضاد. کارستان کرده ای.
خدایا خودت مشکلات همه مردم رو رسانه ای کن شاید حل بشه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
سلام خدا قوت
ابرها به آسمان تکیه می کنند،درختان به زمین و انسانهابه مهربانی یکدیگر
فقط میتونم بگم....
خدایا چه قدر مهربونی...خدایا شکرت
با اینکه دوست ندارم کشش بدم ولی اون اشخاصی که به خاطر یه منفی میان مینویسن که مثلا اونی که منفی داده مریض بشه و از این حرفا.... یه بار بشین از خودت بپرس چی تو وجودت باعث شده با این شدت و نفرت دیگری را که حتی نمی شناسی و علت کارش رو نمی دونی نفرین می کنی... خدا دل های بیمار رو شفا بده
ای کاش منم متونستم کمک کنم
ايا تمام مريضان را شفا بده
خدا رحمت كند كساني كه باعث و باني اين كار خير شدن بيامرزه رفته گانتان
به حق فاطمه زهرا خدا خودش شفا بده
خدایا کمکش کن و از خداوند می خواهم که به تیم جراحی ایشان و به انسان های نیکو کاری که درس انسانیت به مسئولین میدهند سلامتی و توفیق عنایت فرماید واز خدا می خواهم که سلامتی به رویا و امثال رویا ارزانی نماید.
از شنيدن خبر اشك در چشمانم حلقه بست. خداوند اجر واقعي به دست اندركاران و شفا به اين دختر معصوم عنايت كند انشاالله.
ز همه کسانی که برای بهبودی رویا کمک کردند به هر نوعی تشکر اما من دلم می خواست تو تهران عمل می شد آخه این دختر بچه جنوب بوده هیچکس کمکش نکرده حالا که خبر رسانه ای شد یادشون اومد به فکرش باشند تابی جریان را تا بهبودی کامل دنبال کن نکنه فراموشش کنند از تابناک هم تشکر که این خبر پخش کردی خیلی خوشحالم
بقیه ی رویاها منتظرن هنوز . . .
منم منفی دادم چونتا خبری منتشر نشه کسی هیچ کاری نمیکنه..متاسفم
تابناک کار مفید میکند
اگر شماره حسابی بدهید ماهم اندک کمکی میکنیم
با خواندن يك حمد و ختم امن يوجيب شفاي اين نوحوان مسلمان ايراني را از خدا طلب كنيم
ان شاالله که خوب خوب خوب شه.
خدا تو بزرگی کمکش کن.کمکش کن.کمکش کن
یا شفا یا شفا یاشفا
سلام خايا من نميدونم چطوري بايد حقتوبه جا بيارم من يه قطماما تواينوبه من نشون دادي وظيفموهم بهمنشون به لطفا...
اميدوارم تا بهبودي كامل اين دختر مردم خوبمون حمايتش كنن و خداي نكرده وسط ره مسئولين و مردم ولش نكنن به حال خودش
كه اگه قرار بود اين اتفاق بيفته بهتر بود از اول بهش اميد نميدادين
فقط یه چیزایی باید رسانه ایی بشه تا حل بشه آخه
به نام خدا
شماره حساب جهت کمک را بی زحمت اعلام فرمایید
امیدوارم همکاری در کارهای خیر روز بروز بین مردم جهت کمک به همنوع بیشتر شود و مسئولین هم در این راه همکاری بیشتری بنمایند
متاسفانه وقتی نظرات رو میخونم احساس بدی دارم از اینکه مردم ما هنوز دنبال این هستند که کی به چی چه نمره ای داد تا قضاوت کنند کی خوبه و کی بد !!! شما چه کار به نظر دیگران دارید اگه از نظر شما عمل صورت خانم رویا و حمایت های مردم و مسئولین کاری اخلاقی و انسانیه خوب جای خوشحالی داره ، دیگه چی کار دارید که کی داره منفی میده ، چه نوع آدمی منفی میده و خلاصه آنالیز شخصیت منفی نویس ها !!! یک کم به خودمون بیشتر فکر کنیم!
از خداوند منان شفای عاجل این دختر معصوم را ارزومندیم خداوند بهترین شفا دهنده است .
پنجاه سال اسلام شناسی کردم .دوچیز راانجام بده اول انجام واجبات ودوم رسیدگی بکار مردم یعنی کار مردم راراه بینداز.اگر روز فیامت سوال کردن بگو فاضل گفت.نقل به مضمون از ایت الله فاضل.
من نمیدانم غیر از تابناک چه رسانه های دیگری در این امر نقش داشتند. من از طریق تابناک در جریان قرارگرفتم و وقتی به تابناک ادای سپس میکنیم، خود بخود هر صاحب نقش دیگری هم مشمول قرارمیگیرد. خدا را قسم میدهم بعزت و جمالش که زیبا و نورانی کند، در آن صحرائی و در آن روزی که رخساره ها سیاه و سفید میشود، روی هر آنکس را از بالاترین سطح مدیریت تا کوچکترین اعضاء سایت تابناک را که در این امر کوچکترین تاثیری را داشتند، همانطور که انشاء الله زیبا خواهد شد چهره رویا و بازهم اینکه شکر آن زیبائی را بجای آورد آنچنان و از آن راه که خداوند کریم شکر نعمات را مقـــــــــــــــــررر فرموده، آمین، رب العالمین .
کار بسیار ارزنده ای بود.خدا به باعث وبانیاش خیربده.
خدایا به فریادمان برس
وقتي اين خبر رو شنيدم اشک تو چشام جمع شد فقط خواستم بگم تمام اون کساني که مسب اين کار خوب بودند حتما در زندگيشون منتظر يک خبر خوب باشن خدا اين کارهاي خوب را فراموش نمي کند...
امیدوارم عاقبت این کار به خیر باشه و تا انتها با موفقیت صورت بگیره از همه کسانی که به هر طریقی تونستند در این مسیر تاثیرگذار باشند تشکر میکنم و امیدوارم خدا دل همه را شاد کنه.
با سلام من یه جوان شوشتری هستم که به نوبه خودم از همه اونائی که به فکر رویا بودن کمال تشکر و قدر دانی رو دارم .دست خدا به همراهتون یا حق
f با سلام. و خدا قوت. پيشنهاد مي كنم در تيتر اخبار تان از عبارت (بازتاب رويا ي رويايي رويا ) استفاده كنيد . آخه ما همچنان شما را بازتاب مي ناميم !!!!
اقا وخانم پزشکهای محترم وضع رویا خانم وافراد مشابه راببینید وبه خاطر پول ازدرمان طفره نرویددرمقابل خدامسئولیدشما بابیماران ارتباط داریدحداقل اونهارابه مراکزخاص معرفی کنید.
این رو بدونید خدا یار بی کسان است !
او از ما بی نیار و ما نیاز مند اوییم !
خیلی خوشحال شدم ...
خدا رو شکر
خدایا این کشور را از جنگ دروغ و خشک سالی حفظ بدار.
خدا این دختر رو شفا بده
اما خیلی ها هستن درد های بدتری دارند و ...
برای آنها هم دعا کنیم
آرزویی بکن ... گوشهای خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه ... آرزویی بکن ... شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشد!!!!! پس آرزوی من بهتر شدن حال آرزو جانِ
شماره حساب بدید بعداز عمل کمک کنیم
خدایا یا حــــــــــــاضرو یا نـــــــــاضر

بح حق فاطمه یزهرا کمکشکن.
با سلام و تشکر وبه امید روزی که معالجه ی هموطنانمان نیازی به انعکاس در رسانه نداشته باشد.خواهشمندم محرمانگی اطلاعات بیمار را نیز مد نظر داشته باشید.
انشااله برای همیشه بهبود یابد.
درود بر اون خبرگزاری که برای اوّلین بار از رویا نوشت...
درود بر تابناک...
درود بر همه ی کسانی که با دل صاف کمک کردن و میکنن...
میدونم کامنت من تو سیل این کامنت ها ناچیزه و دیده نمیشه امّا نتونستم کامنت نزارم....امیدوارم رویا حالش خوب بشه....و رویاهای دیگه هم همه خوب بشن و همه کمکشون کنن و هیچ مشکلی نداشته باشن...
ماشاالله با این همه کسانی که میتونن و دوست دارند کمک کنن ؛ خیلی راحت میشه هزینه همه اون کسایی که مثل رویا نیاز به کمک دارن کمک کرد..
ایشاالله...
الهی آمین...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی