بازدید 22677
گروه موسوم به آرتش آزاد سوریه:

11 ایرانی گروگان گرفته شده را آزاد می‌کنیم

گروهی از مخالفان حکومت سوریه به نام «ارتش سوریه آزاد» در بیانیه‌ای اعلام کرده است که یازده زایر ایرانی را که به گروگان گرفته‌اند، با میانجیگری کشور سومی آزاد خواهند کرد.
کد خبر: ۲۲۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۲:۱۷ 07 February 2012
 گروهی از مخالفان حکومت سوریه به نام ارتش سوریه آزاد، در بیانیه‌ای اعلام کرده است که یازده زایر ایرانی را که به گروگان گرفته‌اند، آزاد خواهند کرد.
 
به گزارش «تابناک»، این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرده است که یازده ایرانی ربوده شده را که مقامات ترکیه برای آزادی آنان میانجیگری کرده، آزاد خواهند کرد.

در همین ارتباط، نشریه «تودی زمان» گزارش داده است که این یازده نفر، آخرین گروه از ایرانیانی هستند که به دست گروه‌های مسلح مخالف حکومت سوریه به گروگان گرفته شده‌اند. پیش از این گروه نیز، نخست هفت نفر از مهندسان ایرانی و همچنین یک گروه یازده نفره دیگر از زایران ایرانی در سوریه توسط گروه‌های مسلح به گروگان گرفته شده‌اند.

گروه ارتش سوریه آزاد، گروهی از نظامیان سابق سوری هستند که با جدا شدن از ارتش این کشور به مخالفان پیوسته‌اند. آنان هم‌اکنون در ترکیه مستقر هستند و بسیاری از تحلیلگران بر این باورند از حمایت نظامی، مالی و لجستیکی دولت ترکیه برخوردار هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان