بازدید 19016

«عقرب سیاه» صبح فردا محاکمه می‌شود

کد خبر: ۲۲۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۲ 28 January 2012
جوان معروف به «عقرب سیاه» که متهم به ربودن و آزار و اذیت تعدادی زن جوان در تهران است، صبح فردا برای سومین بار در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش فارس، عقرب سیاه که متهم به ربودن و آزار و اذیت تعدادی زن و دختر تهرانی است، صبح فردا برای سومین بار در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

این پرونده به شعبه صادرکننده رأی بازگشته است و عقرب سیاه در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران و این‌بار به ریاست قاضی محمدی‌کشکولی محاکمه می‌شود.

دیوان عالی کشور تاریخ 11 آبان امسال، حکم صادره از شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران مبنی بر تبرئه عقرب سیاه، جوانی که متهم به آزار و اذیت تعدادی زن و دختر جوان در تهران بود را نقض کرد.

در اطلاعیه دیوان عالی کشور آمده بود: بر اساس اعلام ریاست اداره دفتر دیوان عالی کشور پرونده صادق مرادی معروف به "عقرب سیاه" در شعبه 14 دیوان عالی کشور رسیدگی و به دلیل وجود 9 مورد نقص در تحقیقات، حکم نقض و جهت تجدید رسیدگی به شعبه 79 دادگاه کیفری استان مرجوع شده است.

با توجه به این رأی، پرونده به دادگاه کیفری ارسال ‌شد تا مجدداً مورد رسیدگی قرار گیرد.

عقرب سیاه بعد از اعلام شکایت از سوی تعدادی زن و دختر جوان تهرانی مبنی بر ربودن و آزار و اذیت آنها دستگیر و در سال 88 از سوی شعبه 77 دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد.

این حکم از سوی دیوان عالی کشور نقض شد و این بار در بهمن سال گذشته پرونده در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت که قضات این شعبه با اکثریت آرا حکم به تبرئه وی داده بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر