بازدید 52830

حقوق واریزی بازنشستگان فرهنگی کشور

کد خبر: ۲۲۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶ 06 February 2012
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطالبی که از سوی یکی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید  تا حد امکان پیگیری های لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.
به گزارش «تابناک» ، متن این درخواست به همراه پاسخ مربوطه به شرح زیرمی آید:

طرح مشکل :

حقوق ماهانه بازنشستگان فرهنگی سراسر ایران ماهانه به حساب بانک صادرات واریز می شود وبانک مذکور ازاین طریق سود کلانی رامی برد.جدیدا بانک بجای دادن تسهیلات از قبیل وام و......بابت خدمات بانکی خود تلفن بانک وانتقا ل وجه و.....مبا لغی از حقوق بازنشتگان کسر می کند . 25 تومان تا 45تومان (فقط همین بانک) لذا از این پایانه اطلاع رسانی خواهشمندیم اعتراض بازنشستگان را به اداره کل بازنشستگی کشور اعلام تابانک عامل دیگری را جایگزین این بانک خصوصی کنند یا بانک صادرات به باقی مانده حساب بازنشستگان سود پرداخت نماید.
محمد ربیع یگانه بازنشسته فرهنگی

جوابيه:

مدیر مسئول محترم سایت خبری تابناک
با سلام و احترام ؛
به اطلاع این کاربر محترم سایت تابناک می رساند : اولاً بانک صادرات ایران بر اساس مصوبه هیأت مدیره آن بانک هیچگونه مبلغی را بابت کارمزد پرداخت حقوق ، از حقوق بازنشستگان و موظفین کسر ننموده است .
ثانیاً صندوق بازنشستگی کشوری از حدود 10 سال پیش که پرداخت وام ضروری به بازنشستگان و موظفین مشترک خود را آغاز نموده ، همواره با تعامل با بانک صادرات خدمات پرداخت حقوق ونیز وام ضروری سالانه را تاکنون با موفقیت به سرانجام رسانده است .( به استثناء سال 90 که بانک ملی ایران به عنوان بانک عامل پرداخت کننده وام ضروری بازنشستگان صندوق کشوری انتخاب گردیده )

محمد رضا افشار
مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر