بازدید 6329

جاسوسی كشتی آلمانی در آبهای سوریه

كشتی جاسوسی آلستر، زیرمجموعه یك گردان زیر دریایی است كه ماموریت محرمانه ای برای جمع آوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه برعهده دارد.
کد خبر: ۲۱۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳ 15 January 2012
یك روزنامه آلمانی از حضور یك كشتی جاسوسی ارتش آلمان در آبهای سرزمینی سوریه خبر داد.
به گزارش ایرنا، روزنامه اشپیگل روز یكشنبه با انتشار پیش خبری در نسخه آنلاین خود، نوشت: كشتی جاسوسی ارتش آلمان با نام 'آلستر' با 85 سرنشین نظامی در شرق دریای مدیترانه در حال حركت است.

این روزنامه ماموریت این كشتی جاسوسی را عملیات شناسایی و بررسی وضعیت منطقه عنوان كرده و می نویسد، به ظاهر این كشتی اواخر دسامبر در تیررس یك كشتی جنگی سوریه نیز قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: كشتی جاسوسی آلستر، زیرمجموعه یك گردان زیر دریایی است كه ماموریت محرمانه ای برای جمع آوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه برعهده دارد.

در حالی هدف از ماموریت این كشتی جاسوسی، عملیات شناسایی و بررسی وضعیت جنوب و شرق مدیترانه اعلام شده كه حتی پارلمان آلمان نیز از این ماموریت ابراز بی اطلاعی كرده است.

درهمین رابطه، 'امید نوری پور'،سخنگوی دفاعی فراكسیون حزب سبزها، با تایید بی اطلاعی از این ماموریت،تاكید كرده كه پارلمان آلمان می بایست از این ماموریت مهم آگاهی می داشت.

اشپیگل همچنین نوشت: در زمان جنگ لیبی نیز یك كشتی جاسوسی ارتش آلمان در دریای مدیترانه اقدام به انجام ماموریت جاسوسی و جمع آوری اطلاعات كرد بدون اینكه پارلمان در جریان باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار