بازدید 68198
۴
سردار نقدی:

بمب اتم ایران 12 اسفند منفجر خواهد شد

آنها مدعی‌اند ایران به دنبال بمب هسته‌ای است در حالی که مردم ایران بمب هسته‌ای خود را علیه آنها منفجر کرده است. نمونه‌های آن را در پیروزی انقلاب اسلامی، فتح لانه جاسوسی، پیروزی در غزه و لبنان نشان داده است که نمونه دیگر بمب هسته‌ای خود را در روز ۱۲ اسفند که روز انتخابات است علیه دشمنان منفجر خواهد کرد.
کد خبر: ۲۱۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۹ 14 January 2012
رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه ملت هوشیار ما در روز انتخابات با حضور گسترده خود پاسخ محکمی به جنایات صهیونیست‌ها خواهند داد، گفت: ملت ایران در انتخابات 12 اسفند بمب اتم حضور خود را منفجر خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مصطفی احمدی روشن که در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قلب دشمنان و صهیونیست به دلیل ظلم و جنایات علیه ملت‌های دنیا زایل شده است و قدرت محاسبه صحیح را از آنها گرفته است. بنابراین دست به اعمالی می‌زنند که به ضرر آنها است.

وی گفت:‌ آنها مدعی‌اند ایران به دنبال بمب هسته‌ای است در حالی که مردم ایران بمب هسته‌ای خود را علیه آنها منفجر کرده است. نمونه‌های آن را در پیروزی انقلاب اسلامی، فتح لانه جاسوسی، پیروزی در غزه و لبنان نشان داده است که نمونه دیگر بمب هسته‌ای خود را در روز ۱۲ اسفند که روز انتخابات است علیه دشمنان منفجر خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: دشمنان شکست خورده ما نتیجه‌ای از جنایات خود نخواهند گرفت آنها تلاش می‌کنند که حرکات جهاد علمی ما را کند کنند ولی برعکس خواسته آنها جوانان متدین و متعهد ما با انگیزه بیشتر پا به عرصه جهاد علمی خواهند گذاشت و خواهیم دید که معدل جوانان بسیجی ما در سال‌ها‌ی آینده چند نمره بالاتر خواهد رفت.

سردار نقدی افزود:‌ شهادت‌های متفکران عرصه جهاد علمی جوانان بسیجی ما را بیدارتر کرده است و آنها به خوبی متوجه شدند که عرصه جهاد علمی جبهه مبارزه با دشمن است و دشمنان را به خشم می‌آورد که از روی استیصال دست به ترور جوانان متفکر ما می‌زنند. آنها نخواهند توانست جوانان ما را دلسرد و از سرعت پیشرفت علمی باز بدارند، لذا معتقدم ملت هوشیار ما در روز انتخابات با حضور گسترده خود پاسخ محکمی به این جنایات صهیونیست‌ها خواهند داد.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ در دوره‌ای که در آن به سر می‌بریم، مانند دوره آخر رژیم شاه و البته آمریکاست که هر اندازه در آن زمان دست‌و‌پا می‌زد و اقداماتی انجام می‌داد، نتیجه معکوس می‌گرفت. دشمنان کنونی هم باید بدانند که از این اقدامات نتیجه‌ای نخواهند گرفت بلکه حقانیت ما بیشتر برای دنیا اثبات می‌شود و روزی که حرکت بزرگ ملت‌ها برای آزادی قدس آغاز شود، همه مردم دنیا حق را به قیام‌دهندگان می‌دهند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
با شركت در انتخابات ضامن بمب رو ميكشيم با راي دادن هم منفجرش ميكنيم تا كور بشه چشم آمريكا واسرائيل انشاالله
آخه این چه تیتریه که زدی؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان