بازدید 26090
تیر خلاص اوباما به سازمان منافقین خلق؛

هر چه زودتر عراق را ترک کنید

بالاخره رئیس جمهور آمریکا تیر خلاص را به بدنه بی جان سازمان تروریستی منافقین خلق شلیک کرد و این افراد در روز های آینده از اردوگاه اشرف به محلی دیگر منتقل می شوند.
کد خبر: ۲۱۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۸ 20 December 2011
سرویس بین الملل – بالاخره رئیس جمهور آمریکا تیر خلاص را به بدنه بی جان سازمان تروریستی منافقین خلق شلیک کرد و به آنان گفت که هر چه زودتر باید عراق را ترک کنند.

به گزارش «تابناک » ، واشنگتن پست گزارش داده است که اوباما به سران این سازمان تروریستی گفته است که تا پایان سال عراق را ترک کنند وگرنه باید منتظر عواقب کار خود باشند .

بر اساس این گزارش ، مقامات بلند پایه آمریکایی گفته اند که 3400 نفر از افراد سازمان منافقین که در کمپ اشرف حضور دارند چاره ای ندارند جز اینکه تا 31 دسامبر این کشور را ترک کنند؛ چون دولت عراق به آمریکا اطلاع داده که پس از این تاریخ  این اردوگاه را پاکسازی خواهد کرد. 

بنا بر توافق آمریکا با دولت عراق قرار بر این است که اعضای این گروهک تا 31 دسامبر از کمپ اشرف خارج شده و به محلی در نزدیکی فرودگاه بغداد که پیش از این اردوگاه آمریکایی ها بوده است منتقل شوند.

با این حال سخنگوی این سازمان تروریستی در پاریس گفته است که هنوز کسی به افراد این گروهک حداقل تضمینی هم نداده است.

مجاهدین خلق از جمله سازمان هایی است که علاوه بر ترور بسیاری از هموطنان خود به صورت ارتش شخصی صدام عمل کرده است و مردم عراق، به دلیل عملکردش در طول دوره حکومت صدام، از حضور آنان در کشور خود ناراضیند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
به چه فلاکتی افتادن بدبخت ها
بعد از امریکا نوبت منافقین است درود بر نوری مالکی
حقشونه تو جنگ میدونی چه خیانتهایی به ایران کردن؟ هرچی سرشون بیاد کمه
اصلا خوب نیست . زیرا که جان ایرانیان عزیزی که از مسیر هوایی به بغداد سفر میکنند به خطر می افتد .
وطن فروشای کثیفو حتی توی زباله راه نمی دند
به حرفهای این مردک بی اراده دل خوش نکنید اربابان صهیونیستش یک تشر بهش بزنن حرفش رو پس میگیره .
چرا نمیفرستنشون کره شمالی؟ مگه ادعای کمونیست بودن ندارن این نکبتها؟
سلام
یه پیشنهاد دارم لطفا چاپ بفرمایید

به نظر من این ایرانی های خطا کار رو میشه بخشید البته اونایی که شاکی خصوصی دارن یا سرکرده هاشون منظورم نیست ولی بدنه فریب خورده میتونن از عفو عمومی برخوردار شن درسته اونا خطا کارند و محارب به حساب میان اما نظام با این رافت به دنیا نشون میده که حامی عفو گذشت هست و تا جایی که ممکنه از فریب خوردگان بخوان که به آغوش خا نواده بر گردن البته الان هم همینطوره ولی تبلیغاتی نشده اگه اونایی که توکمپ هستن بفهمن این نظام نسبت بهشون چه عطوفتی داره مطمئن باشین کمپ رو خودشون تعطیل میکنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار