بازدید 17148

همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد+تصاویر

کد خبر: ۲۰۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷ 02 December 2011
همایش  شیرخوارگان حسینی  به یاد  شهید 6 ماهه کربلا  در سراسر کشور  برگزار  شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در  این مراسم که  با  همت  مجمع  جهانی  بزرگداشت  حضرت علی اصغر (ع)  برگزار  شد ، مداحان و مرثیه سرایان  با  مداحی  اهل  بیت  عصمت  و  طهارت (ع) در سوگ حضرت علی اصغر (ع) گریستند.

در این مراسم معنوی مادران عزادار با بستن سربندها و پیشانی بندهای سبز منقش به نام حضرت علی اصغر (ع) به سر و پیشانی شیرخوارگان خود با خواندن لالایی بـه یادشهادت مظلومانه طفل اباعبدالله (ع) به عزاداری پرداختند .

مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی‌‌اصغر (ع) طبق  روال سال‌های  گذشته  در  اولین جمعه   محرم‌الحرام  ، همایش جهانی شیرخوارگان حسینی  را  با هدف  بزرگداشت   شعائر  حسینی  و  تربیت نسل انقلابی  ،  مکتبی و حسینی و  توسل به حضرت علی‌اصغر  علیه‌السلام  در سراسر کشور  و  به صورت  همزمان در سایر کشورهای  اسلامی  برگزار  می‌کند.
















تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۶
احسنت به شيرزنان مكتب اسلام كه فرزندانشان را در پناه قران تربيت مي نمايند تا براي هميشه علي اصغر حسين (ع) الگوي تربيتي و معرفتي آنان باقي بماند .
پاسخ ها
عابد دینی از سمنان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
سلام به بینندگان محترم تابناک
به نظرشما هدف کاربرانی که دراین زمینه نظر منفی دادن چیه؟
عزيزي از قم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
فکر ميکنم يا اصلاً موضوع را نفهميدند يا خودشان را مي‌زنند به نفهمي
داغی که ز شرمش اگر کل زمین آب شود، کم باشد
آن تیر سه شعبه است که بر حلق رضیعش بزدند مولا جان
سلام بر علی اصغر (س)
به جرات میتوانم بگویم جدی ترین عمل فرهنگی تاثیر گذار در حوزه فرهنگ عاشورا همین حرکت بوده است حرکتی که زنان ما به عشق اهل البیت کودکان خود را بر سر دست گرفته و یک بار دیگه ثابت میکنند که نهضت حسینی از کودک تا بزرگ را در بر میگیره .
السلام علیک یا ابا عبدالله
سوزناكترين مرثيه ، مرثيه حضرت علي اصغر (ع) است كه جگر آدم را كباب ميكند.و آنجاست كه بعد از تير خوردن اين طفل شش ماهه (ع) ابوي ارجمندش ميفرمايد :((اگر دين جدم جز با كشتن شدن من باقي نمي ماند پس اي شمشير ها مرا دريابيد.))
جانم فدای حسین....
عشق اینجا اوج پیدا می کند..قطره اینجا کاره دریا می کند
....
سلام بر علی اصغر (س)
من نمیدونم کی به این جملات زیبا نمره منفی میده.
سلام بر "على اصغر(ع) يعنى درخشانترين چهره كربلا، بزرگترين سند مظلوميت و معتبرترين ‏زاويه شهادت... . چشم تاريخ، هيچ وزنه ‏اى را در تاريخ شهادت، به چنين سنگينى نديده‏ است."على اصغر را باب الحوائج می ‏دانند،گر چه طفل رضيع و كودك كوچك است، امّا مقامش نزد خدا والاست در گلخانه شهادت را می گشايد كليد كوچك ما

متو جه نشددم آخر منفی دادن بالا برای چی بود
اوج مظلومیت اباعبدالله الحسین (ع) را در به شهادت رساندن طفل شیرخواره میتوان دریافت .افرین بر زنان شیردل شیعه که از این اطفال امروزی ، یاران امام زمان (ع) را تربیت خواهند نمود.علی را در غدیر خم نبی بگرفت روی دست ، ولی من روی دست خود علی اصغر آوردم
سلام بر علی اصغر (س)
به جرات میتوانم بگویم جدی ترین عمل فرهنگی تاثیر گذار در حوزه فرهنگ عاشورا همین حرکت بوده است حرکتی که زنان ما به عشق اهل البیت کودکان خود را بر سر دست گرفته و یک بار دیگه ثابت میکنند که نهضت حسینی از کودک تا بزرگ را در بر میگیره .
السلام علیک یا ابا عبدالله والسلام علیک یاباب الحوائج اقاحضرت علی اصغر(ع)
امتیاز های منفی به جملات بالا نشانگر دشمنی عده ای با عاشوراست. این امتیاز های منفی را اجیرشدگان فضای مجازی میدهند. هیچ ربطی به ایران و ایرانی ندارد. ایرانی در سختترین شرایط هم حرمت حسین را نگه داشته است.
السلام علیک یا باب الحوائج یا علی اصغر
دره التاج گرامی گوهران
آن سبک دروزن و درقیمت گران
ارفع المقدار من کل الرفیع
الشفیع بن شفیع بن شفیع
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار