بازدید 68408

انتقاد شديد باقري لنكراني از هاشمي

کد خبر: ۲۰۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۰۷:۰۶ 08 November 2011
روزنامه تهران امروز نوشت:

طي روزهاي اخير و با افزايش گمانه زني‌ها در مورد انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي شاهد دور جديد حملات نزديكان دولت عليه هاشمي رفسنجاني هستيم. موضع گيري‌هاي تند نزديكان دولت و به ويژه اعضاي جريان موسوم به جبهه پايداري عليه هاشمي رفسنجاني به ويژه با سخنان اخير باقري لنكراني از اعضاي ارشد اين جريان كليد خورده است.

پيش از اين نيز غلامحسين الهام موضع گيري‌هاي شديدي را نسبت به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام اتخاذ كرد. به نظر مي‌رسد كه اتخاذ جهتگيري‌هاي تند و تيز عليه هاشمي رفسنجاني به منظور آغاز موج جديد التهاب در فضاي سياسي كشور صورت مي‌گيرد. كامران باقري‌لنكراني، وزير سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و از اعضاي موسس جبهه پايداري انقلاب اسلامي كه پس از بركناري از هيات دولت به شيراز برگشته و فعاليت‌هاي سياسي و فرهنگي خود را از آنجا دنبال مي‌كند در گفت‌وگوي مبسوطي با وطن امروز حملات شديداللحني عليه هاشمي رفسنجاني صورت داد.

وي ضمن طرح اين ادعا كه هاشمي وارد تحركات انتخاباتي شده است و تلاش دارد كه قضيه انتخابات رياست‌جمهوري 88 را تكرار كند،گفت: «برخي به دنبال تبعات و حواشي امنيتي براي انتخابات مجلس نهم هستند و مي‌خواهند به گونه‌اي در اين زمينه آتش تهيه بريزند كه قضيه‌اي مثل فتنه 88 از آن بيرون بيايد.» لنكراني با اشاره به سخنان اخير هاشمي رفسنجاني در مورد لزوم تاثير گذاري آراي مردم و تزئيني نبودن آن رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به تلاش براي جمع آوري راي متهم كرد و افزود: افرادي كه پايگاه اجتماعي خود را در ميان مردم از دست داده‌اند، نه‌تنها با اينگونه سخن گفتن‌ها نمي‌توانند راي جمع كنند، بلكه به‌واسطه اين مواضع، اندك اعتبار و اعتمادشان در نزد مردم را نيز از دست خواهند داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل